Poczta Polska

( 3.33 )

Opinie (4889)

za karę

podczas wizyty nie było za dużej kolejki, podeszłam do okienka. Pani niestety sprawiała wrażenie jakby pracowała za karę. Nie uśmiechała się, patrzyła karcąco kiedy zdziwiłam się, że cena za znaczki wzrosła. Dodatkowo nieodpowiednio ubrana ( zbyt prześwitująca bluzka)

Przyjazna, sprawna obsługa

Cenię sobie bardzo, że usługi pocztowe dostępne są w galerii handlowej. To znaczne ułatwienie dla klientów. Placówka nie jest co prawda duża, ale nowoczesna, zadbana i dobrze oświetlona. Klientów obsługuje jedna osoba, ale jest to obsługa sprawna, życzliwa i bardzo uprzejma. Jedyny mankament to oferta cenowa, gdyż usługi pocztowe (znaczki, opłaty) są coraz droższe.

Na pięć gwiazdek

Początki może nie były łatwe - Panie nie radziły sobie z nową usługą, nie wiedziały jak się logować, cały proces nadawania przesyłek był zdecydowanie zbyt długi. Ale ja oceniam całokształt - oceniam jak Panie z Poczty zachowywały się w trudnej i stresującej dla obu stron sytuacji. I udało się - sporo żartów, uśmiechu i walki z tym, by było coraz lepiej. I teraz, po kilku latach mamy świetne relacje, bardzo się lubimy i nie odwracamy głowy na ulicy, tylko się serdecznie witamy. Wiadomo, mam swoje ulubione Panie z obsługi i te, które lubię nieco mniej, ale przy stalej i codziennej współpracy spokojnie mogę ocenić tą placówkę na pełną porcję gwiazdek. Jestem na poczcie codziennie i codziennie spotkam się z profesjonalną i szybką obsługą. Panie chętnie doradzają i podpowiadają w problematycznych przypadkach. Dobrze, że tą Pocztę mam najbliżej i nie muszę zmieniać placówki :)

Brak kompetencji pracowników Agencji Poczty Polskiej

Agencja pocztowa przy Kilinskiego 164 w Łodzi odmówiła wykonania usługi bez uzasadnionej przyczyny. Nie wiem, czy Panie, które tam obsługują, zdają sobie sprawę , ze polenily wykroczenie z art.art. 138 kw , za co grozi wysoka kara grzywny. Uzasadnienie jakieś owszem było, tyle, że nie miało ono sensu i wynikało z niekompetencji i widzimisię osób tam pracujących. W skrócie opis sytuacji: Chcialam nadac przesylke polecona w formacie L , ktorej wymiary to wys. 5cm, dlugosc 40 cm, szer. 30 cm. Pani odmowila, mimo, ze w placowce wywieszone sa dla informacji klientow dozwolone wymiary oraz Pani ma je wydrukowane przed soba. Pani uznałą, ze wysokosc nie moze przekraczac 2cm i ma przejsc przez kawalek plastiku w okienkiem o wys. 2 cm. Pani twierdzi, ze tak jej kazano na szkoleniach i nie interesuje jej to co jest napisane w regulaminie. Zdenerwowalam sie i podnioslam głos, na co usłyszalam od obslugujacej , ze jestem nienormalna i ze ona nie przyjmie tej przesylki i koniec. Wyszlam więc, mowiac iz napisze skarge i udalam sie do innej agencji ( w Galerii Łódzkiej), gdzie moją przesyłkę nadałam jako polecony w formacie L bez zadnych problemow. Moja przesyłka spokojnie mieściła się w dozwolonych wymiarach rozmiaru L. Ograniczenie wysokości do 2cm dotyczy tylko rozmiaru S i M, ale Panie z agencji najwyraźniej uważaja sie za madrzejsze od regulaminu. Machaly mi przed oczami tym kawalkiem plastiku z okienkiem, powtarzajac jak mantre, ze przesylak ma przechodzic przez to okienko. Przykro mi to napisac, ale Poczta Polska zatrudnia osoby niekompetentne, ktore nie rozumieja prostego pisanego tekstu, jakim jest regulamin usług. Jak ktoś ma być dobrym dostawcą usług, skoro sam nie rozumie co oferuje klientom.

Drogo i nieprofesjonalnie

Coraz mniej spraw załatwiam bezpośrednio przy okienku pocztowym, ale czasem przychodzi mi skorzystać z usług Poczty Polskiej i zauważyłem, że poczta podnosi sukcesywnie ceny usług, ale nie podnosi jakości obsługi klienta i standardu usług. Każda wizyta w tej placówce to prawie zawsze ten sam widok - jedno otwarte okienko. Oczekiwanie wydłuża się, gdyż każda czynność wykonywana przez pracownika poczty musi być wpisana w komputer, a z tą umiejętnością nie każdy pracownik potrafi sobie poradzić. W placówce jest też zdecydowanie za ciemno, co nie ułatwia wypisywaniu druków. Denerwuje mnie, że podstawowe blankiety nie są łatwo dostępne, a o każdy trzeba prosić w okienku. Przy tak świadczonych usługach poczcie daleko do poziomu nowoczesnego i przyjaznego klientom urzędu. Na dodatek wspomnę, że ostatnio otrzymałem list ekonomiczny, który wędrował po Polsce dwa tygodnie, nim dotarł pod właściwie podany adres.

Gorszej placówki nie znajdziecie

Moim zdaniem nie ma gorszej placówki pocztowej. No chyba że ktoś jest masochistą i chce mieć do czynienia z nieuprzejmym gburem, niekompetentnym i ociężałym. Tu nawet zakup znaczka trwa ładnych parę minut, oczywiście jeśli nie ma żadnych petentów. Pan w okienku dogryza złośliwie i daje do zrozumienia z jakimi głupkami ma do czynienia. Nie polecam. Niestety ten punkt jest jedyny na osiedlu i tylko tam można odbierać polecone. Zero profesjonalizmu, zero uprzejmości. Zero gwiazdek.

WYgląd to nie wszystko...

Usytuowanie pary drzwi wejściowych praktycznie uniemożliwiające wejście z dziecięcym wózkiem. 99% ekspozycji nie związana z ofertą usługową placówki. Pracownice ubrane zgodnie z dress-codem firmy, kultura osobista - bez zastrzeżeń. Oba stanowiska pracy czynne, prędkość obsługi standardowej - bezproblemowa. Wiedza nt. oferowanych usług i przystępność jej przekazania - zadowalająca, przedstawienie korzyści wynikających z droższej oferty. Dość nachalna dosprzedaż / sprzedaż sugerowana, pulpit obsługi Klienta uniemożliwiający położenie dokumentów, przesyłek, itp. Po godz. 15" brak osoby kompetentnej do przyjęcia reklamacji.

Tragedia

Pod numerem telefonu 71 364 65 15 nikt nie odbiera!

Totalna porażka

Udałam się na pocztę celem wysłania listu. Przy okienku okazało się, że nie mogę zapłacić za wysyłkę kartą, więc musiałam się wrócić do najbliższego bankomatu, który wydawał kwoty o najmniejszym nominale 50 zł. Pani w okienku po tym jak zobaczyła jakim banknotem dysponuję zaczęła krzyczeć, że wszyscy płacą jej banknotami 50 i 100 złotowymi i ona nie wie, czy będzie miała jak wydać. Po chwili jednak "znalazła" drobne i sprzedała mi znaczek. Na końcu jednak okazało się, że nie mogę zostawić tego listu u pani w okienku tylko muszę udać się do najbliższej skrzynki pocztowej, żeby go tam wrzucić. To chyba kpiny?

Bezproblemowo

Jeśli chodzi o usługi kurierskie to plus za odbiór w punkcie, zawsze na czas i bezproblemowo

Tragedia

Od razu na wejściu odechciewa sie tam być. System numerkowy jedynie daje radę, ale patrząc na to ze trzeba czekać pół godziny to jednak jest coś nie halo. Wyglad okropny, półki porozstawiane bez żadnego pomyslu. Nie polecam

JEDNO WIELKIE DNO

OBSŁUGA FATALNA BEZ EMPATII. STARSZA OSOBA NIE MOŻE LICzYC NA POMOC W ZAŁATWIANIU SPRAW.LISTONOSZE UDAJĄ ŻE PRACUJĄ,.NIE DOSTARCZAJĄ PACZEK- MAJĄ SWOJĄ METODĘ PRACY. OSZUKUJĄ ŻE NIKOGO NIE BYŁO W DOMU.NAWET JAK NA CAŁĄ SZEROKOŚĆ JEST OTWARTA BRAMA TO TYLKO PODJEŻDŻAJĄ ABY WŁOŻYĆ KARTECZKĘ NA ODBIÓR W UP W BRWINOWIE..KARTKI NA BOŻE NARODZENIE OTRZYMUJEMY W LUTYM. ,REKLAMACJI NA NIC NIE PRZYJMUJĄ A SPRZEDAJĄ CO SIĘ DA- JAK NA BAZARZE. SKANDAL NA MIARĘ GMINY BRWINÓW.SZKODA MOJEGO CZASU NA PISANIE.

Odwiedzałeś ostatnio Poczta Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(4.02 )

Pocztex

(1.00 )

Urząd Pocztowy Wrocław

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem