Vectra

( 3.21 )

Opinie (996)

Obsługa dobra ale

Witam,od kilku lat jestem odbiorcą usług Vectry,jest dobrze ale czasami mam przerwy w dostawie internetu i to jest jak na takiego dostawcę niezrozumiałe,co do tv to może być,mają dobra stronę obsługi klienta,pozdrawiam,Marek

Marek_653

08.08.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Dziękujemy za pozostawienie opinii. W celu weryfikacji nieprawidłowości w działaniu usługi dostępu do internetu prosimy o przesłanie szczegółowych informacji wraz z danymi abonenckimi na jakoscpomoc@vectra.pl. Zweryfikujemy co jest tego powodem.

Dziękuję za nieocenioną pomoc!

Chciałam bardzo PODZIĘKOWAĆ jednemu Panu, którego pomoc w mojej sprawie była nieoceniona. Awaria, która wystąpiła u mnie trwała dwa dni. Przez ten czas dzwoniąc na infolinie i rozmawiając z innymi pracownikami słyszałam, że problem jest właśnie rozwiązywany, że awaria będzie trwała jeszcze 2...3 godziny, że problem będzie rozwiązany zdalnie.. Żebym uzbroila się w cierpliwość itd. itp.... Dopiero następnego dnia wieczorem dodzwoniłam się na infolinię i połączono mnie z Panem, który naprawdę szybko rozwiązał mój problem. Pomimo dość później już pory (20.30) udało Mu się skontaktować z technikiem, który się ze mną skontaktował 10 minut później. W przeciągu 30 minut przyjechał do mnie i zlikwidował awarię. Jak się okazało zdalnie nic nie dałoby się zrobić. Dlatego bardzo się cieszę, że na infolinii pracują takie osoby jak ten Pan, które nie obiecują tylko działają. Oby więcej takich pracowników posiadała Vectra! Jeszcze raz dziękuję!!! (dane osobowe usunięte przez administratora – RODO)

Klient_v4VW

10.09.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

10.09.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Super szybkie załatwienie reklamacji

W dniu 9.09.2019 napisałam e-maila do kontakt@vectra .pl .....i tego samego dnia moja reklamacja została uwzględniona i moje opłaty zostały skorygowane w związku z rezygnacją pakietu premium Sport na Ostro w dniu 13.06.br. Byłam mile zaskoczona tak szybkim załatwieniem sprawy .Jeszcze raz dziękuję i oby zawsze można było liczyć na tak super szybkie odpisanie na e-mail w sprawie reklamacji . (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Klient_0Q5u

10.09.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Fatalnie.

Fatalnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

01.09.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer klienta wraz z opisem występujących niedogodności na adres jakoscpomoc@vectra.pl. Zweryfikujemy Twoje zgłoszenie.

Fachowo, rzeczowo, skutecznie!

Pozdrawiam Pana, który 28.08 około godziny 20:25 przyczynił się do rozwiązania problemu z internetem. Profesjonalizm! Pozdrawiam. Arek (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Klient_OQt5

30.08.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Absolutnie fatalna

Mówią nieprawdę przez telefon - do tego słyszałem ustalenia telefoniczne nie obowiązują. Wypowiedzenie to droga przez mękę. Jedyny słuszny sposób to udać się osobiście do oddziału i zabrać papier. Wtedy udowadnianie że się nie jest wielbłądem i umowy już nie ma a faktury wystawiają nie wiadomo czemu jest nieco łatwiejsze. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_i2wL

23.08.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy wszelkie występujące nieprawidłowości.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

01.08.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Skandal

Mam vextre od 5 tygodni i... Zaczęły się problemy. Internet 300mb smigal jak wściekły i nagle koniec... Strony wczytuje się baaardzo wolno, internet zamula i jest dramat Na moje reklamację dostaje tylko instrukcje jak samemu naprawić po 3 takich sytuacjach usłyszałem że zasięg z WiFi nie jest gwarantowany i żebym sobie dokupil wzmacniacz... Albo przegląda na kablu Dodam że jestem w mieszkaniu nie w domu a router mam o otwartej przestrzeni, uważam to za nieuczciwe postępowanie, oczywiście loga wysłać kontra za 49 zl ale nic z tym nie zrobią. Ręce opadają Będę szukal rozwiązania bo to jest poprostu nieuczciwe postępowanie firmy Będę ostrzegał wszystkich i już nigdy nie wezmę nic od Vectry (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_UTxu

24.07.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy wszelkie występujące nieprawidłowości.

Porażka

Przez błąd ludzi w infolinii przez 3 miesiące już wyjaśniam naliczanych mi dodatkowych dopłat! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_EUq0

24.07.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy wszelkie występujące nieprawidłowości.

Fatalnie.

Fatalnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

22.07.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy wszelkie występujące nieprawidłowości.

Kompetentne wsparcie przez fanpage Facebooka

W sobotę wieczorem decoder przestał współpracować z telewizorem. W niedzielę rano usiłowałam "złapać" kontakt z serwisem Vectry i szukając w internecie trafiłam na fanpage Vectry na Facebooku gdzie wtajemniczyłam dyżurujące tam osoby w problem związany z telewizją dostarczaną przez tego operatora. Przez pewien czas wspólnie usiłowaliśmy naprawić zdalnie usterkę. Niestety nie udało się, więc problem przez fangage został przekazany do serwisu a wizyta umówiona na poniedziałek. Miły serwisant w ciągu krótkiego czasu stwierdził uszkodzenie dekodera i dokonał jego wymianę na nowy. Poprzedni działał niezawodnie przez cały okres dotychczasowej. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i z faktu iż usterkę mogłam zgłosić online ... a naprawa nastąpiła szybko, sprawnie i sympatycznie. Bardzo dziękuję :D ...

Klient_mxjz

22.07.2019
Vectra Oddział
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

22.07.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Beznadziejna!

Nie dałaybym Vectrze nawet połowy gwiazdki! Nigdy nie miałam do czynienia z gorszą firmą niż Vectra! Jakość świadczonych usług nie dorównuje nawet przeciętnej...prędkość internetu w ciągu pół roku kilka razy osiągneła prędkość gwarantowaną umową, a utrzymuje się na poziomie 35MB/s przy gwarantowanej średniej prędkości 75MB/s! Rzadko kiedy osiąga nawet minimalną gwarantowaną prędkość. Brak możliwości podłączenia swojego routera też działa na niekorzyść bo router od nich jest beznadziejny. Firma zasłania się tym "że w reklamowanym okresie mogą występować nieprawidłowości w funkcjonowaniu ww. uługi" i tak co miesiąc od początku umowy... za żadne skarby, nigdy w życiu nie polecę nikomu tej nieuczciwej firmy. Niestety zostało jeszcze półtora roku umowy z tymi partaczami. Załuję że podpisałam z nimi umowę, omijajcie tego dostawcę internetu szerokim łukiem. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_hr8E

22.07.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy jednocześnie przepraszamy, że jakość usług nie spełniła twoich wymagań. Zależy nam na zweryfikowaniu opisanych przez Ciebie nieprawidłowości w dostępie do usługi i ostatecznego ich wyeliminowania. W tym celu prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz ze szczegółowym opisem zauważonych nieprawidłowości na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl.

Jakość

Od dwóch dni z telefonu stacjonarnego Vectry nie można wybrać żadnego numeru stacjonarnego ani komórkowego. Po wybraniu nr operator informuje ,ze " Abonent czasowo nie dostępny". Kłania się jakość.!

Klient_TioB

21.07.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy zgłaszane nieprawidłowości z usługą telefonu.

Super konsultantka

Bardzo dziękuję Pani konsultantce za uprzejmość cierpliwość a przede wszystkim za kompetencję w przeprowadzeniu usługi od godz.18.55 w dniu 19.07.2019r. Dzięki takiej pracownicy Vectra zyskała w mojej opinii Pozdrawiam. A.K.

Klient_OPgT

19.07.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Zachęcamy jednoczenie do przesłania szczegółowych informacji dotyczących obsługi przez naszą konsultantkę na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl. Pozdrawiamy!

dobra

Już od kilku dobrych lat jestem odbiorcą tv,telefonu i internetu od Vectra w sumie jestem zadowolony,przed laty Vectra dawała dwa razy w roku dodatkowe programy za darmo na miesiąc czasu a teraz nie ma nic,można oczywiście wykupić dodatkowy program.Co do jakości TV i szybkości internetu jestem zadowolony jedyne co mnie trapi to to,że jak przedtem zapłata za usługi była na koniec miesiąca tak teraz chcą aby zapłacić za usługę już w połowie miesiąca ( otrzymuje fakturę) tak to może być,pozdrawiam,Marek

Marek_653

19.07.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Obecnie również w ramach promocji aktywowane są dodatkowe programy. W lipcu są to Polsat Cafe, BBC Brit, Active Family, Comedy Central oraz Paramount Channel. Zachęcamy do śledzenia naszej strony, aby być na bieżąco z promocjami.

Przeciętna obsługa

Punkt Vectra w Ostródzie posiada przeciętną obsługę klienta. Pan pracujący na stanowisku obsługi jest niezbyt pomocny przy wyborze pakietu i podsuwa tylko gotowe oferty z ulotki nie próbując zachęcić do kupna ofert. Wydaje się nawet znudzony daną pracą. Co do usług świadczonych przez samego operatora uważam, iż są na zadowalającym poziomie choć braki w dostawie usług mogłyby zdarzać się znacznie rzadziej.

Klient_vZcw

17.07.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy jednocześnie przepraszamy, że jakość obsługi w Lokalnej Placówce nie spełniła Twoich oczekiwań. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby stale podnosić standardy obsługi. Zależy nam na zweryfikowaniu opisywanych przez Ciebie braków w dostępie do usługi i ostatecznego ich wyeliminowania. W tym celu prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz ze szczegółowym opisem zauważonych nieprawidłowości na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl.

DETOk

W dniu 16 lipca o godz. 17:15 poprosiłem telefonicznie o pomoc Pana z serwisu technicznego Oddział w Gdyni, w sprawie aktywacji utraconego sygnału internetowego. Nie spodziewałem się, że Pracownik poświęci mi tyle czasu (prawię 50 minut) na pomoc w diagnozowaniu urządzeń i udzielania wszelkich fachowych informacji w tej kwestii. Wcześniej przyjechał do mnie umówiony na 16-ta technik z firmy VECTRA i po sprawdzeniu modemu stwierdził że sygnał internetowy jest dosyłany. Chciałem sprawdzić czy działa internet w odbiorniku TV ale niestety odpowiedział, że to go nie interesuje bo swoją pracę już wykonał. Niestety nadal sygnału internetowego nie miałem i z tego powodu telefonicznie zgłosiłem problem w B.O.K Vektra. Miałem dużo szczęścia bo trafiłem na miłego i niezwykle cierpliwego konsultanta za co jestem mu wdzięczny. Takich pracowników należy cenić i należycie premiować bo firma na tym bardzo zyskuje, a trudno dzisiaj o lojalnych i dobrze przygotowanych do swoich zadań pracowników. Pozdrawiam Jerzy Konior Wrocław (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Klient_ZxWx

16.07.2019
Vectra Oddział
Odpowiedź firmy Vectra

Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat pracownika naszej infolinii. Jednoczesnie przepraszamy, że poczułeś się źle obsłużony przez technika. Twoja opiniia jest dla nas cennym źródłem informacji i pozwoli nam zachować jakość obsługi na najwyższym poziomie.

niby ok ale jest jakieś ale ...

teoretycznie nie ma się do czego przyczepić, ceny udało się wynegocjować ok, oferta też niczego sobie ale... no właśnie ale - często nie ma internetu - ot tak bez żadnych prac modernizacyjnych, informacji,że coś się wydarzy - ot tak 10 - 15 minut bez internetu. Zdarza się, że po przeprowadzonych aktualizacjach następnego dnia - nie ma ani TV ani internetu - trzeba resetować ustawienia dekodera, żeby się załączyły. Dekoder - strasznie wolno reaguje. czyli niby jest dobrze ale czegoś brakuje.

Anna_6041

16.07.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy, cieszymy się, że nasza oferta spotkała się z Twoim zadowoleniem. Dodatkowo w celu weryfikacji zgłaszanych nieprawidłowości, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Odwiedzałeś ostatnio Vectra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.17 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem