Vectra

( 3.23 )

Opinie (869)

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

28.11.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

10.12.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Odradzam każdemu.

Praktycznie od pierwszego dnia umowy walczę z fatalną jakością internetu w weekendy oraz wieczorami w tygodniu. Nie ma możliwości normalnego korzystania z internetu nie mówiąc już o jakichś grach online czy oglądaniu filmów. Każda moja reklamacja jest zbywana gotowymi szablonami, a już hitem jest odpowiedź że nie odnotowano awarii trwającej dłużej niż 12 godzin. Pamiętajcie - jeśli macie internet tylko przez 13 godzin na dobę to jest zdaniem Vectry wszytko ok.

Klient_4JUj

06.12.2018
Vectra Oddział
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie swoich danych wraz z opisem wystepuącego problemu na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl. Dokładnie zweryfikujemy występujące niedogodności.

Oszustwo na ocenach

dodają sobie 5 gwiazdek i to kilka razy dziennie, czemu administratorzy nie robią nic z tym. Vectra powinna zniknąć z rynku.

Klient_xafQ

02.12.2018
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

30.11.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

30.11.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

29.11.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

29.11.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Bezproblemowo

Korzystam z usług VECTRY od 9 miesięcy i do dzisiaj nie było żadnych problemów.

Klient_wcWw

29.11.2018
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za powyższą opinię. Cieszymy się, że jest Pan/Pani zadowolony z naszej obsługi. Życzymy wielu godzin rozrywki na najwyższym poziomie!

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

29.11.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

28.11.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

super

super

Klient_95kY

28.11.2018
Vectra Oddział
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

28.11.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

28.11.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

27.11.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Polecam.

Szybkie rozwiązanie problemu.

Klient_gbUJ

25.11.2018
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

22.11.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

22.11.2018
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Vectra to jest FATALNY wybór. Zakupiłem

Vectra to jest FATALNY wybór. Zakupiłem internet 100mbit. Niestety w godzinach 18-22 mam tylko 20% deklarowanego internetu. W dodatku jeszcze mam kolejny problem. Przy wysyłaniu plików modem się restartuje, wystarczy aby zmienili mi upstream w modenie. Niestety to jest za trudne dla nich. W pomocy technicznej rozmawiam z 10 ludźmi i każdy pisze to samo, daje te same rady. To jest skandal. W poniedziałek wybieram się do UOKiK

Michi94_60000

16.11.2018
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziekujemy za opinię na temat naszej firmy. Niestety ze względu na to iż nie podano danych w wiadmości prywatnej, nie byliśmy w stanie zweryfikować opinii. W przypadku problemów z internetem zalecamy zresetowanie modemu oraz sprawdzenie sygnału na połączeniu kablowym. W przypadku wifi zalecamy zmianę kanłu nadawania za pośrednictwem Strefy Klienta.

Fatalnie.

Fatalnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

16.11.2018
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać

Odwiedzałeś ostatnio Vectra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.02 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem