Vectra

( 3.32 )

Vectra jest obecnie jednym z liderów usług telekomunikacyjnych w Polsce oraz wiodącym operatorem kablowym. W ofercie firmy odnajdujemy telewizje kablową z dostępem do kanałów HD, Internet mobilny oraz kablowy, a także telefonię komórkową i stacjonarną. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom klientów, firma Vectra została pierwszym operatorem telewizji kablowej w Polsce pod względem liczby abonentów . Dbając o wysoką jakość usług i stałe zadowolenie klientów, firma oferuje pomocną infolinię oraz aż 180 stacjonarnych punktów obsługi klienta.

Opinie (1144)

W miarę rzetelna forma kontaktu

Pracownik infolinii udzielił mi konkretnych informacji o ofercie internetu. Krótko zwięźle i dość konkretnie.Nawet szybki czas oczekiwania na połączenie. W miarę pełna informacja.

Szymon_400

27.12.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu potwierdzenia autentyczności opinii prosimy o przesłanie danych Abonenckich takich jak imię i nazwikso, adres świadczenia usługi oraz numer klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Życzliwe i skuteczne rozwiązanie problemu technicznego

[USTE/90038/2020] Podziękowania dla Pana Szymona za życzliwe podejście i skuteczne rozwiązanie nieoczywistego problemu dotyczącego dostępu do internetu, oraz za udzielenie wyczerpujących informacji technicznych. Jestem miło zaskoczony możliwością przeprowadzenia kompetentnej rozmowy technicznej z konsultantem pierwszej linii wsparcia. Panu Szymonowu życzę samych rzeczowych klientów!

Klient_tw7X

09.04.2020
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Bardzo źle.

Bardzo źle.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

01.04.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać.

Dziwne oznaczenie salda na moim rachunku.

Mam nadpłatę że znakiem minus (-). Mnie uczyli w szkole, że nadpłata jest saldem dodatnim (różnica miedzy MA a WM),natomiast jest księgowania do następnej operacji że znakiem minus.

Klient_vOU9

01.04.2020
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Rozumiemy, że sposób prezentacji salda może być dla Ciebie niejasny, dlatego w Strefie Klienta znajduje się dodatkowa informacja podkreślająca, że jest to nadpłata. Samo oznaczenie (znak "-") symbolizuje możliwość odjęcia danej kwoty od kolejnej płatności. Jednocześnie zachęcamy do aktualizacji pozostawionej opinii.

Bardzo źle.

Bardzo źle.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

01.04.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać.

Duże zaangażowanie i nie bagatelizowanie zgłoszenia. Super

Dziękuję za pomoc, kontakt poprzez zespół obsługi klienta Vectry na facebooku robi naprawdę dobrą robotę. Życzę takiej wnikliwości i zaangażowania w rozwiązanie problemu również innym kanałom kontaktu operatora z klientami. Podsumowując, dobra robota ;)

Klient_NotU

31.03.2020
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Takiej obsługi nie ma nigdzie indziej

Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z infolinii w sposób absolutnie niespotykany przeze mnie wcześniej pomógł mi w rozwiązaniu problemów z siecią wi-fi. Był bardzo miły, spokojny, w sposób przystępny przekazał wszystkie niezbędne informacje. Bravo za profesjonalizm

Klient_o2Z8

30.03.2020
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Super obsługa

bardzo szybko i profesjonalnie rozwiązali usterkę. Brawo dla serwisu z Lubania Śląskiego

Klient_ZT2r

29.03.2020
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu weryfikacji opinii, prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl

Tak działa internet VECTRY w Szczecinku

Co się dzieje internet jest nadal nie stabilny i prędkości spadają ostatnio była modernizacja ale nić nie pomogła nadal łącze vectry jest nie stabilne zaraz będzie 2 lata jak vectra nie umie naprawić segmentacji sieci za co mam płacić https://www.youtube.com/watch?v=xF1VUFQb5DE w dniu 27.03.2020 jest gorzej prędkości spadają do 28Mb/s

Klient_Tq2u

27.03.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowościi i im zapobiegać. W celu weryfijacji problemu, prosimy o kontakt za pośrednictwem maila jakoscpomoc@vectra.pl wraz z podaniem danych.

Obsluga na normalnym poziomie

Otrzymalam odpowiedzi na wszystkie pytania, wiec sama obsluga na prawidlowym poziomie... niemniej jednak ...w czasie pandemii koronowirusa gdzie wszystkie firmy wychodza klientom na przeciw, pobieranie oplaty 50 zl za odroczenie platnosci rachunku jest nie na miejscu. Nie moge sie doczekac az umowa z Vectra mi wygasnie, poniewaz wiem ze juz wiecej nie wroce do ich uslug.

Klient_4pH7

19.03.2020
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Zapewniamy, że na obecną chwilę firma Vectra nie pobiera opłat za odroczenie terminu płatności. W celu weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o kontakat za pośrednictwem maila jakoscpomoc@vectra.pl wraz z podaniem danych.

Kopanie się z koniem

Kopanie się z koniem. Tak tylko można określić... ...korespondencję z tą pożałowania godną firmą. Nie są w stanie zrozumieć, że nie mam w lokalu założonego żadnego gniazda. Ani przez ich technika ani przez nikogo innego. Wysłałem zdjęcie podłączenia starej wtyczki do telewizora..a Pani stwierdziła że to wtyczka i modem (nie rozróżnia tych stosunkowo popularnych urządzeń) natomiast ona miała na myśli wymianę gniazda, które nie spełniało warunków VECTRY. I nie dociera do nich, że nie ma żadnego gniazda, a technik nie zrobił nic poza oszukaniem mnie na 99 PLN za rzekomą rozbudowę instalacji. I tak wciskają mi od miesiąca, że lepiej wiedzą co ja mam w domu. I proszę nie sugerować mi kontaktu na adres "jakoscpomoc" bo ten etap już mam za sobą. Naprawdę nie mam już siły. A najgorsze jest takie bezmyślne wciskanie głupot. Znacznie gorsze od straty 99 złotych, z którą już się pogodziłem. Jednak w dalszym ciągu nie potrafię dojrzeć tej modernizacji , którą przeprowadził technik. Nic nie poradzę...może jak mi będziecie wmawiać to przez rok to zobaczę. Naprawdę macie ludzi za idiotów.

Klient_LY0o

10.03.2020
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać

Reklamacja to kopanie się z koniem.

Brak mi słów żeby określić praktyki vectry. Zostałem oszukany przez technika na 99 zlotych. Nikt nie chce tego zweryfikować.

Klient_LY0o

06.03.2020
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowościi i im zapobiegać. W celu weryfijacji problemu, prosimy o kontakat za pośrednictwem maila jakoscpomoc@vectra.pl wraz z podaniem danych.

Zwracam się do państwa o pomoc

Zwracam się do państwa o pomoc do dziś nikt nić nie zrobił w Szczecinku z problemem internetu nie stabilnego i spadku prędkości łącza Zgłaszam problem od 2018 roku że internet jest nie stabilny i prędkości łącza spadają wieczorem do 13 Mb/s proszę o sprawdzenia zgłoszenia technicznego już mi cierpliwości tracę link https://www.youtube.com/watch?v=iPaIy5LSsDE tutaj jest pokazane jak łącze spada

Klient_Tq2u

03.03.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowościi i im zapobiegać. W celu weryfijacji problemu, prosimy o kontakat za pośrednictwem maila jakoscpomoc@vectra.pl wraz z podaniem danych.

Do Dupy

Jak zwykle w sobotę prawie 3 godziny bez internetu a dziś znowu jutro zrywam umowę i będę szukał lepszej usługi ale nie w sektorze Nie Polecam

Klient_M0AC

02.03.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Jeśli nadal występują jakiekolwiek niedogodności w działaniu usługi, prosimy o przesłanie danych takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer klienta wraz z opisem występujących nieprawidłowości na adres jakoscpomoc@vectra.pl. Zweryfikujemy występujące niedogodności.

Fatalnie.

Fatalnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

02.03.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać

Super obsługa

Poważna awaria nikt nie dał rady tylko pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) dał radę polecam tego pana a innych nie

Klient_JJIi

29.02.2020
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu weryfikacji opinii, prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl

Brak internetu

Po kontakcie z infolinią w dniu 28.02.2020 r. ok godz 13 00 (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)otrzymałem konkretne informacje i rzetelną pomoc w związku z powtarzającymi się przerwami internetu na moich urządzeniach.Oby wszyscy byli takimi fachowcami w swojej branży jak w/w Pan. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Mariusz_191

28.02.2020
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Super obsługa!

Był mały problem na początku sprawy, ale ostatecznie wszystko bardzo szybko i płynnie zostało rozwiązane oraz zrekompensowane!

Klient_rFTK

24.02.2020
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Pełen profesjonalizm

Obsługa w biurze obsługi przez Panie konsultantki na bardzo wysokim poziomie. Na szczególną uwagę zasługuje Pani Magda szybkość, dokładność, fachowość, uprzejmość a przede wszystkim cierpliwość dla trudnych klientów to jej domena.100% zadowolenia. W Vectrze jestem można powiedzieć od samego początku i korzystam ze wszystkich propozycji jakie oferuje. Jestem usatysfakcjonowany usługami które są na bardzo wysokim poziomie. Oczywiście zdarzają się usterki ale natychmiast jest odpowiednia reakcja sekcji technicznej, zdarzają się też pomyłki podczas realizacji zobowiązań ale zawsze wyciągane są pozytywne wnioski na korzyśc klienta. Polecam Vectrę zawsze i wszędzie. Jarosław Polański

JarekPolański

20.02.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

20.02.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Szybko, sprawnie

Szybko i sprawnie

Klient_8mFO

12.02.2020
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Odwiedzałeś ostatnio Vectra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.16 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem