Leroy Merlin

( 3.99 )

W sklepach Leroy Merlin można zaopatrzyć się w produkty służące do budowy i remontu. Firma powstała we Francji w 1923 roku, natomiast w Polsce pierwszy sklep otwarto w 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą. Obecnie w Polsce znajduje się 66 sklepów tej marki. Firma ułatwia klientom realizację swoich marzeń z dziedziny domów i ogrodów. Zakupów można także dokonywać przez sklep internetowy, w którego asortymencie znajduje się ponad 63 tys. produktów.

Opinie (3358)

szybka odpowiedź zwrotna

Na zadanie pytanie uzyskaliśmy szybką i pełną odpowiedź w formie elektronicznej z wybranego działu sklepu.

Polecam pana Michała -dział farby!!!

Jeżeli ktoś potrzebuje kupić farby to zapraszam do sklepu Leroy Merlin na Ostrobramską. polecam z całego serca Pana Michała . Pierwszy raz spotkałam się z tak profesjonalnym podejściem. Jego wiedza, sposób w jaki opowiada i doradza jest na najwyższym poziomie. Życzę Panu samych miłych, spokojnych i zdecydowanych klientów. Nie takich jak ja co przychodzą kupić farby mają jakaś koncepcje i nagle nic nie wiedzą i nie mają pojęcia co wybrać.... 30.09.2020r. Pozdr serdecznie

Miły i pomocny pracownik

Jeszcze nie spotkałam w żadnym sklepie tak miłego i pomocnego pracownika Kupowałam farby do żłobka / w ubiegłym tygodniu Wybrałam kolory, a Pan zaproponował mi farby, które mają certyfikat Powiedział ,że powinny mieć jeżeli będą w pomieszczeniach gdzie przebywają dzieci. Poświęcił czas i widać , że ma wiedzę na temat farb Polecił mi też farby do mebli Uczył przy tym jakiegoś nowego pracownika.Bardzo kompetentny i miły sprzedawca. Beata S (Dane pracownika zostały usunięte przez administratora - RODO)

Super pracownik - kompetencja i życzliwość!!!

Chciałam podzielić się opinia na temat obsługi w sklepie przy ul, Ostrobramskiej, wczoraj postanowiłam zrobić porządek z tarasem wiec udałam się na dział ogrodu z nadzieją, ze znajdę osobę, która mi doradzi oraz pomoże z wyborem wielu potrzebnych roślin oraz akcesoriów. Ponieważ mieszkam tuż obok znam ten sklep i jego personel, oczywiście się nie zawiodłam! Trafiłam na cudowną Pracownicę, która poświęciła mi mnóstwo uwagi i doradziła w kwestii wyboru roślin, donic, ziemi, nawozu oraz szeregu innych potrzebnych rzeczy! Naprawdę to jestem laikiem w tych sprawach i bardzo doceniam wiedzę oraz fachową pomoc, jaka uzyskałam od tej Pani! Ponieważ sklep to nie tylko miejsce, gdzie nabywamy przedmioty, to również ludzie i ich kompetencje, to od nich w dużej mierze zależy czy jeszcze tam wrócimy i dokonamy zakupów! A ja wrócę na pewno i każdemu życzę zadowolenia z obsługi, takiej jak jest w Leroy Merlin przy ul Ostrobramskiej! Bardzo Pani za wszystko dziękuję i życzę dalszych sukcesów w tej codziennej, trudnej pracy, dziękuje za wiedzę i kompetencje ale również za uśmiech i życzliwość!!! A kierownictwu gratuluję takiego pracownika! (Dane osobowe pracownika zostały usunięte przez administratora - RODO).

projektowanie mieszkania

Pani projektantka (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) zaaranżowała nam przepięknie mieszkanie. Szybko poznała nasze potrzeby, gusta i oczekiwania. Jest bardzo ciepłą i przychylną osobą. Chętnie nanosiła nasze poprawki do projektu i słuchała naszych potrzeb. Nie narzucała nam swoich rozwiązań, bo wie że to my będziemy przez długi czas na to spoglądać.

Klientka 40+

Bardzo pomocny, cierpliwy, uprzejmy pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) na stoisku z glazurą takich pracowników, rzadko się spotyka

Bardzo kiepska obsługa. Osibiscie czuje sie oszukany

Bardzo słaba ibsługa klienta. Dosc przykre doswiadczenie mam. Kupilem panele. Okazalo sie ze sa z fabryczna wadą. Nie chcieli uwzglednic zwrotu a mnie dokonczyc tzw. rozgrzebanej roboty w domu. Kazali reklamowac i czekac dwabtygodnie. Reklamowac to moim zdaniem mozna towar ktory w praktyce okazuje sie niepelnowartosciowy. W moim przypadku rzadałem zwrotu pieniedzy za towar wadliwy. Sprawa w toku. Manager pomimo wiedzy ze sa zwroty w sklepie na te panele, wciaz trefny towar trxymal na polce. Mało tego byla promocja na nie. Absurd. Manager traktuje Ludzi jak podludzi. Zero profesjonalizmu i wiedzy.

przyjęcie reklamacji - super obsługa

Bardzo dziękuje Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z działu reklamacji za konkretne działania i pomoc w załatwieniu reklamacji. Jest bardzo miła i pomocna pomimo nerwowych sytuacji. Pod jej ręką obsługa działu " pierwsza klasa."

Super obsługa

Jak dla mnie najlepszy sklep budowlany w Gliwicach wszystko dzięki zaangazowaniu rudej Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z dzialu logistyki ta Pani naprawdę ma moc, bardzo zależało nam na desce podłogowej która w sklepie była niekompletna i nie nadawała się do montażu, Pani stanęła na głowie zrobiła zamówienie w super szybkim tempie i klient zadowolony, bardzo polecam sklep i Panią z działu logistyki, dla tej Pani nie ma rzeczy niemożliwych z wszelkimi problemami proszę się kierowac do tej kobitki oby wszystkim chciało się tak pracować, polecam raz jeszcze, serdecznie dziękuję, pozdrawiam.

Obsluga

Chciałbym serdecznie podziękować pani z działu paneli za ze sklepu w porcie w Łodzi za pomoc w wyborze jak i zapakowaniu paneli na wózek (było ich sporo bo aż 22paczki).Jestem po zawale i nie powinienem dźwigać. Pani która pracuje na dziale paneli doradziła mi i zapakowała wszystkie paczki na wózek również listwy i podkład. Bardzo obawiłem się zakupów bo nie można mi dźwigać. Lecz naprawdę jestem miło zaskoczony. Oby więcej takich pracowników. Jeszcze raz bardzo dziękuję. I bardzo serdecznie pozdrawiam.

Bardzo dobra obsluga

Zepsuł mi się pilot od plafonu i zgubiłem paragon ale obsługa (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO) z działu reklamacji odnaleźli w moje zamowienie z przed miesiąca wydrukowali mi duplikat paragonu i przyjęli reklamację! Wszystko trwalo kilka minut i po sprawie! Bardzo dobra rzetelna obsługa!

Profesjonalna obsługa.

Słowa uznania dla obsługi pracownika Zespołu Leroy Merlin w Warszawie przy ul. Ostrobramskiej a konkretnie dla Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) Przede wszystkim za profesjonalne podejście do klienta., Właściwy człowiek na właściwym miejscu to własnie ta Pani . Osoba służąca pomocą, niezwykle miła i cierpliwa. Niestrudzenie udzielała odpowiedzi na moje niekończące się pytania. Wszystko to sprawia, że z chęcią polecam to miejsce każdemu, szczególnie początkującym bohaterom domu.

Lekceważenie klienta

Duży asortyment oraz oznaczony prawidłowymi cenami. Obsługa pozostawia dużo do życzenia. O prośbę sprawdzenia dostępności towaru oraz wyrażenia chęci zakupu pracownik obsługi klienta odpowiedział: nie wydam Panu towaru godzinę przed zamknięciem sklepu proszę przyjechać jutro.

NISKA JAKOŚĆ

Dział ogrodniczy to jakieś nieporozumienie. Rozumiem że jest ciepło na dworze i świeci słońce ale w XXI wieku jakoś można zadbać o jakość roślin do ogrodu. Wszystko uschnietę, nie ma w czym wybierać.

Tragedia a nie obsługa

Kupiłem w LM zestaw podtynkowy WC. Po rozpakowaniu okazało się, że miska WC ma krzywizny od góry i z tyłu. Zapakowałem towar do samochodu i pojechałem do sklepu wymienić bubel na towar dobry (wcześniej sprawdziłem, że sklep przy Granicznej we Wrocławiu dysponuje towarem taki jak mój). Co się okazało na miejscu? Że mam zabrać miskę WC do siebie, a LM w ciągu 14 dni przyśle kogoś, kto rozpatrzy moją reklamację. Próby przekonania dwóch panien z obsługi, że to absurdalne, skoro wszystko można zrobić na miejscu okazały się bezowocne. Oto przykład jak jedna czy dwie osoby potrafią zepsuć wizerunek firmy. A jednocześnie przykład jak sami sobie utrudniamy życie. Coś niebywałego. Mrożkowskie klimaty. (reklamacja nr 53/3442/2020)

Totalny bałagan

Już godzinę czekam na odbiór towaru. Na obsłudze pałęta się jedna osoba, w kolejce 10 osób. Ktoś z obsługi wziął zamówienie nie mówiąc ani słowa, a teraz nikt nic nie wie. Totalny bałagan i zero poszanowania czasu klientów.

Odwiedzałeś ostatnio Leroy Merlin?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.45 )

Castorama

(4.08 )

Grupa PSB

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem