Jakość Obsługi

Lux Med

( 3.50 )

Grupa Lux Med to lider na rynku prywatnych usług medycznych. Grupa posiada sieć blisko 200 placówek własnych oraz współpracuje z około 2500 poradniami partnerskimi w całym kraju. W swojej ofercie posiada kompleksową opiekę medyczną - ambulatoryjną, diagnostyczną oraz szpitalną. Lux Med w swojej ofercie posiada również pakiety medyczne dla firm. Wielokrotnie nagradzany wyróżnieniem Gwiazdy Jakości Obsługi.

Opinie (1163)

Kicha

Żałosna obsługa nie poinformowano o dostarczeniu skierowania po trzech miesiącach dowiaduje się że termin został usunięty ,Apple płacę albo zapraszają za tr,y miesiące

DNO

1. Permanentny brak terminów na badania. 2. Nie odświeżane wolne terminy terminy. 3. Brak możliwości automatycznego przejęcia zwalnianego terminu. 4. Brak możliwości ustawienia alarmu o zwolnionym terminie. 5. Na infolinii radzą żeby zaglądać na stronę bo ludzie rezygnują z terminów. Ale jacy ludzie i kiedy oni się na te badania zapisali bo jak ja mam taka potrzebę to zawsze lista dostępnych terminów jest pusta. 6. Na infolinii dają jednorazową (upierdliwą) zgodę na refundację badania w innej placówce co się wiąże z uciążliwą papierologią, płaceniem za badanie z własnej kieszeni i oczekiwanie na refundację. Całokształt - syf. 7. Jako osoba posiadającą 2 (dwa) ubezpieczenia medyczne dojrzewam do tego, żeby komuś w Luxmedzie zrobić krzywdę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Rozmowa o niczym

Niestety nie jestem zadowolona z pomocy online. Prosiłam o ponowienie skierowania które straciło ważność, lekarz nie chciał pomóc.Wielokrotnie korzystając mam wrażenie że lekarze nie chcą odpowiadać na zadane pytania a pacjent jest traktowany z góry. Omijają konkretnych odpowiedzi i wartość takiej porady jest znikoma. Dodatkowo mam odczucie że robią to „za karę” i pacjent to czuje.

Dramat, dramat, dramat!

nie jest to opinia o placówce Milionowa 2G w Łodzi, ale o systemie, jaki luxmed wprowadził prawdopodobnie od tego roku we wszystkich placówkach. Mam nadzieję, że pracodawcy wykupujący pakiety medyczne swoim pracownikom weryfikują okresowo zadowolenie tych pracowników z usług medycznych świadczonych przez luxmed, bo jak wiadomo pakiet medyczny w luxmed jest jedną z "zachęt" dla kandydatów do pracy! :D

FATALNIE 1/2 gwiazdki za obsługę na recepcji

Witam wszystkich w Warszawie proszę nie wykupujcie abonamentów pierszeństwo mają klienci (bo tak teraz się traktuje pacjentów w tym przybytku), którzy nie posiadają pakietu. Jestem w Luxmedzie 4 lata. W 2018 jeszcze było prawie ok Od 2019 TRAGEDIA. Zapisać się online to tylko marzenie chociaż zachęcją na infolinii. Sprawdzaj dostępność lekarzy co kilkanaście minut tak brzmi info jeżeli nie jest dostępny w chwili kiedy się loguję. Od 2 dni zaglądam (uparłam się) i wizyty u laryngologa nie mo©e zamówić. Dzwoniłam do działu sprzedaży nie są władni, żeby wytłumaczyć problem. I telefonu do osoby władnej też nie podadzą . Pierszwy raz piszę opinię nigdy tego nie robiłam nigdzie ale jestem tak zbulwersowana że musiałam się podzielić tą opinią Już lepszy NFZ bo i tak płacimy składki a tu dodatkowo abonament. Pozdrawiam

Omijać szerokim lukiem

Szczerze przyznam, ze na NFZ szybciej dostanę się do jakiegokolwiek lekarza niż z LuxMedzie. Pomino, ze mam wykupiony abonament dla dzieci to nigdzie nie można się dostać. Sytuacja z dziś... u młodszej córki widzialam 2 wolne wizyty do laryngologa. Jedna zabukowalam dla młodszej i chciałam druga dla starszej. Niestety u starszej nie widziałam żadnej wizyty. Loguje się znów u młodszej i wizytę widzę wolna. Myśle co jest... Dzwonię na infolinie i jak zwykle słyszę... ,, przykro mi, ale brak wolnych wizyt w grafiku lekarza na najbliższe 3 miesiące. Proszę sprawdzać systematycznie portal pacjenta, wizyty są systematycznie zwalniane.” W takiej bądź sytuacji proszę o rozmowę z koordynatorem, który poinformował mnie, ze moja młodsza córka może widzieć dostępne wizyty to nie znaczy ze starsza również je zobaczy. Niby nie każdy może zobaczyć dostępność tych samych wizyt. JA SIĘ PYTAM TERAZ: JAJA SOBIE ROBICIE !!! Wytrzymam do końca umowy i więcej moja noga u Was z pewnościom nie postanie. Takich sytuacji odnoście działania placówek i świadczonych usług we Wrocławiu mam pełno. Mój pakiet zawiera również wizyty domowe, wg Luxmedu dziecko, które nie ma gorączki nie potrzebuje owej wizyty i osoba na infolinii odmawia wizyty u dziecka. Paradoks jest tego taki, ze wizyt w danym dniu do jakiegokolwiek lekarza również brak. Błędne kolo !!! Zastanówcie się w końcu dla kogo chcecie świadczyć usługi, bo trzymając wszystkie sroki za ogon w końcu nie zostanie Wam żadna i ludzie się w końcu od Was odwrócą.

terminy i jakość obsługi

miałam okazję też skorzystać z usług lux med – terminy oczekiwania na wizytę dłuższe niż w przychodniach państwowych, lekarz obrażony, że przyszłam, burczał coś pod nosem o niezasadności wizyty.... masakra (skierowanie na badanie dostałam od innego lekarza, nie od szewca czy hydraulika) poza tym bardzo ciężko się dostać do specjalisty - a jak już Ci się uda - to siedzi taki obrażony na cały świat, że się wszystkiego odechciewa

Powikłania

Wylądowałam w luxmedzie u pani doktor z wysoką gorączką, bólem mięśni i okropnym bólem gardła. Kazała zrobić kilka dodatkowych badań, za które zapłaciłam prawie 200 zł. Pani doktor stwierdziła, że nie jest to angina, antybiotyk nie jest potrzebny, trzeba leżeć i brać tabletki do ssania oraz leki przeciwbólowe. Kilka dni po tej informacji wylądowałam w szpitalu z ropniem okołomigdałkowym. Nie mogłam jeść, pić ani spać, potworne cierpienie. Gdyby od razu zastosowany został antybiotyk nie byłoby sprawy. Wizyta odbyła się w Luxmedzie, moja noga nigdy więcej tam nie postanie, zwłaszcza, ze przy poprzedniej wizycie również nie zostały zastosowane konkretne leki.

żenada

pracownicy infolinii nieuprzejmi, lekarze dramatyczni, zero kultury i brud (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Przychodnia gorsza od państwowych

Terminy oczekiwania na wizytę dłuższe niż w przychodniach państwowych, a jeśli po kilkumiesięcznym oczekiwaniu, okaże się, że lekarz nie może przyjść do pracy w dniu umówionej wizyty, trzeba czekać na kolejny termin przez parę miesięcy. Pacjent abonamentowy jest traktowany gorzej, musi czekać dłużej. Brakuje wielu lekarzy, szczególnie specjalistów dla dzieci.

Nie polecam! Sprzęt medyczny z PRL-u.

Niestety, firma w której pracuje korzysta z usług LuxMedu, więc nie mam zbytnio wyboru i muszę przynajmniej czasem skorzystać z tej lecznicy. Pomijam fakt, że kolejki do specjalistów są niebotyczne i nie można często dostosować terminów do godzin pracy. Pomijam też to, że lekarze wielokrotnie są opryskliwi i bagatelizują problemy pacjenta. Miałam jednak nieprzyjemność wykonania badania gastroskopii w placówce na Szernera. Nie był to mój pierwszy raz, wcześniej miałam takie badania w Medicover i Enel-med, więc znam procedurę oraz spotykałam się już ze sprzętem jakim są wykonywane zabiegi. Na Szernera jednak przeniosłam się w czasie. Endoskop, którym byłam badana nie był chyba wymieniany od casów PRL. Wielkie ustrójstwo, którym lekarz (notabene o niskim stopniu empatii delikatnie mówiąc podobnie jak pielęgniarka) operował niczym rzeźnik. Po badaniu nie otrzymałam żadnego komentarza, zdjęć itd. W opisie widnieje tylko zdawkowe: norma. Nie polecam badań endoskopowych w tej lokalizacji.

Obsługa dobra .

Obsługa profesjonalna z zachowaniem wszystkich aktualnych norm, jednak traktowana trochę z pośpiechem, wyczuwalny był w trakcie rozmowy zbędny moim zdaniem pośpiech. Pani była miła oraz starała się pomóc mi w rozwiązaniu problemu (brak możliwości umówienia wizyty przez portal pacjenta z konkretnym lekarzem). Wystawiam ocenę pozytywną ponieważ finalnie mój problem został rozwiązany, oprócz tego, że długo czekałam na połączenie się z konsultantem, po czym wyczuwalny był pośpiech ze strony konsultanta to problem został rozwiązany a obsługa miła.

Badanie laboratoryjne, dostępność wizyt

Jestem w 9 miesiącu ciąży, oddałam mocz do badania ogólnego, które nie trwa dłużej niż godzinę. Ale czekam już drugi dzień na wyniki. Rozumiem ze laboratorium jest zewnętrzne (w innej lokalizacji), ale od tego wyniku jest uzależnione czy powinnam iść do szpitala w trybie pilnym czy nie... na infolinii oczywiście mnie poinformowano, ze czas oczekiwania na wynik to 1 dzień roboczy i się rozpoczyna w kolejnym dniu po oddaniu próbki do badania. Zatem mam poczekać jeszcze jeden dzień...??? Skandal!!! Nie mówiąc już o dostępności terminów na umówienie się na konsultacje do specjalistów.. korzystam z usług LuxMed od niemal 10 lat, ale tak słabej obsługi jak w ostatnich miesiącach to jeszcze nie było. I nawet nie chodzi o lokalizacje konkretnego oddziału ale ogólny nieład organizacyjny, niedobór personelu, niekompetentni i wyraźnie niezadowoleni z swojej pracy pracownicy.

Odwiedzałeś ostatnio Lux Med?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • gabinet dentystyczny
  • lekarz dentysta
  • kardiolog
  • dermatolog
  • diagnostyka
  • szpital
  • usługi medyczne
  • pakiety medyczne
  • lekarz internista
  • ginekolog

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(5.00 )

Enel Med

(3.20 )

Esculap

(3.09 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem