Jakość Obsługi

Lux Med

( 3.12 )

Grupa Lux Med to lider na rynku prywatnych usług medycznych. Sieć funkcjonuje od ponad 25 lat i uznawana jest za lidera prywatnej opieki medycznej w Polsce. Firma posiada 200 placówek własnych oraz 2600 współpracujących, opiekuje się ponad 2 000 000 pacjentów. W ofercie Lux Med znajduje się diagnostyka, kompleksowe leczenie, również szpitalne, podstawowa opieka medyczna, pomoc specjalistyczna, rehabilitacja oraz stała opiekę dla osób starszych. Lux Med Dodatkowo zajmuje się edukacją dotyczącą profilaktyki, zapobiegania powszechnie występującym chorobom i schorzeniom oraz promowania zdrowego stylu życia. Wielokrotnie nagradzany wyróżnieniem Gwiazdy Jakości Obsługi.

Opinie (1459)

Super obsługa

Od zarejestrowania się telefonicznie w celu wykonania badań TK oczekiwałem tylko 5 dni. Nadmienić muszę, że w jednym ze szpitali wrocławskich na początku lutego byłem zarejestrowany na koniec marca. Z powodu koronawirusa odwołano badania na czas nieokreślony. Oczekiwałem na badania do połowy maja, ale bezskutecznie. Jeden telefon do Lux Med i w dniu 19 maja badanie TK zostało wykonane super profesjonalnie. W tym samym dniu otrzymałem informację sms-em, że jest gotowy opis badania, do odebrania w każdym punkcie Lux Med. Następnego dnia odebrałem wynik w pobliżu miejsca zamieszkania i mogłem zarejestrować się do mojego lekarza, mając pełny szczegółowy opis badania. Jestem w pełni usatysfakcjonowany i wdzięczny za szybką i profesjonalną usługę.

Szybko sprawnie i profesjonalnie !

Zadzwoniłem do luxmedu ponieważ skończył mi się żel antybiotyk na plecy który używałem w celu polepszenia wizualności skóry. Pani która odebrała telefon umówiła mnie na ustaloną godzinę z dermatologiem który do mnie zadzwonił punktualnie. Powiedziałem mu nazwę choroby i że jest w końcowym stadium. Dermatolog sprawnie przepisał mi e-receptę i wysłał kod na telefon z którym udałem się do apteki po odbiór leku. Polecam !

abonament a brak możliwości korzystania z usług Luxmed

taką odpowiedz otrzymałam z Luxmed na prośbę o przesunięcue terminu ważności abonamentu o czas, w którym nie można normalnie korzystać z usług w ramach posiadanego abonamentu: odpowiedz luxmed cyt: Odnosząc się do kwestii reklamacyjnej musimy zgodzić się z Panią w tej części, że w obecnej sytuacji nieco zmienił się format obsługi pacjentów w placówkach stacjonarnych LUX MED natomiast nie zgadzamy się z Pani uwagą odnośnie do niemożliwości korzystania z naszych usług. W obecnej sytuacji wzbogaciliśmy nasze usługi w porady telemedyczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych pacjentów, niestety teraz to jest niezbędna część procesu leczenia. Zgodnie z decyzją Ministerstwa Zdrowia, a także zaleceniem Inspektora Sanitarnego, dotyczącym ryzyka zarażenia koronawirusem, wprowadziliśmy mechanizm konsultacji telefonicznych z naszymi lekarzami, podczas których lekarz jest w stanie obiektywnie, w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, ocenić stopień problemu i w razie konieczności pokierować pacjenta na wizytę stacjonarną do placówki. Po odbyciu takiej wizyty będziemy mogli się zastanowić w jaki sposób zabezpieczymy Panią medycznie gdy otrzyma rekomendację takiej wizyty. Jesteśmy gotowi świadczyć stacjonarne konsultacje oraz wszystkie wynikające z nich badania laboratoryjne oraz USG. Oferujemy oczywiście również wizyty w formule porady telemedycznej i zachęcamy do korzystania z tej formy (Portal Pacjenta umożliwia rezerwację). Kontakt telefoniczny lekarza z Pacjentką jest z całą pewnością bezpieczniejszy. Formuła teleporady umożliwia nie tylko kontakt z lekarzem, ale także uzyskanie e-recepty, zwolnienia lekarskiego, czy skierowania. W obecnych warunkach musimy zjednoczyć się i niestety zrezygnować z części naszych preferencji i planów, żeby po ustaniu epidemii oraz wycofaniu wszystkich restrykcji znowu cieszyć się swobodą bez żadnych obaw o swoje zdrowie. Liczymy na Pani wyrozumiałość.

Beznadziejne placowki, lekarze i obsluga

Nie polecam a wrecz odradzam, arogancja i tylko branie kasy.

Tragedia

To co aktualnie reprezentuje sobą luxmed to jakaś porażka. Ludzie płaca abonamenty a mogą jedynie skorzystać z porady telemedycznej, która bez problemu można uzyskać za darmo w każdej publicznej przychodni. Wszystkie skierowania są nieaktualne, bo pandemia, Czyli jak człowiek był chory wcześniej to podczas pandemii wyzdrowiał? Wizyta ginekologa przez telefon ? Po prostu śmiech na sali. Jeszcze tylko wielkie oburzenia personelu z braku maseczki na twarzy ( kiedy to nie było jeszcze obowiązkowe). Zawsze byłam zadowolona z usług, ale teraz jest to po prostu uciążliwe, a raczej niemożliwe do zrealizowania. Pora chyba zrezygnować z abonamentu w tej firmie, ponieważ w innych prywatnych przychodniach nie ma problemów z wizytami.

Brak odpowiedzialności za błędy pracowników

Podczas pobierania krwi pracownik Luxmedu dotknął odkażonej skóry po czym wkłuł się w to miejsce igłą. Jestem w ciąży i boję się zakażenia WZWB, WZWC i HIV. Gdy zgłosiłam tę sytuację, w odpowiedzi uzyskałam tylko stanowczą odmowę zaakceptowania z ich strony możliwości zakażenia mnie podczas pobierania krwi pomimo nieprzestrzegania przez ich pracownika procedury związanej z pobieraniem krwi i niezachowania przez niego właściwej kolejności czynności. Odmawiają powtórzenia badań na WZW i HIV na koszt Luxmedu, bo ich zdaniem nie ma mowy o możliwości zakażenia mnie pomimo nieprzestrzegania procedur... Przez swoją stanowczość w tej sprawie tracą wiarygodność Poza tym pokazują brak empatii i odpowiedzialności za błędy swoich pracowników, które zdrowiem mogą przypłacić nienarodzone jeszcze dzieci.

Dramat NIE POLECAM OMIJAC TA PLACÓWKĘ!!!!

To co wyprawia ta pseudo medyczna firma woła o pomstę do nieba. Brak wizyt mimo, ze5 w umowie mam zapewnione 48h. Dają namiary do placówek współpracujących i radz sobie człowieku sam, a kasę z abonamentu pobierają bez zajakniecie. Gdy w placówkach współpracujących terminu brak, wyrażają zgodę na zwrot kosztów, ale lekarza szukaj se człowieku sam. Za koszty mają oddać niby w ciągu 31 dni. Więc musisz zapłacić abonament do tej pseudo placówki k dodatkowo koszta wizyty na własną ręk, bo Luxmed nie ma terminów. Niestety pieniądze przyszły do mnie z dużym opóźnieniem, mimo 10 reklamacji nikt się nie spiszyl używają pandemii jako wymówki w tym czasie pobierał kasę za abonament. Wkoncu ktoś łaskawie poinformował że mogę ubiegać się o dodatki za zwłokę, po wysłaniu prośby o odsetki nikt nie odpisuje. Brak słów na taki brak.profesjonallizku i podejście do klienta o braku usług nie wspominając. JESLI MOŻESZ OKIJAJ TO MIEJSCE

Obsługa żenada

Odwołane wizyty dla kobiet w zaawansowanej ciąży (7miesiac) Umawiane telemedycyny, które za wiele nie mają wspólnego z badaniem. Odwołane umówione wcześniej usg 3trym. Dzwonię na infolinię. Zero konkretów. Jedna pani zapytana I podzlecenie bezczelnie się dołączyła. Ponowny kontakt aby poprosić się o skierowanie na to usg. Pani z infolinii umawia na tele poradę ginekologa ( nie mojego) ten mówi że on nie może mi wystawić skierowania bo nie prowadzi ciąży... Obsługa to jakaś żenada. Już nie wspomnę o braku wolnych terminów na cokolwiek.

Kobiety w ciąży badane przez telefon

Jestem w ciąży w 4 miesiącu, anulowano mi konsultację i zaproponowano badanie przez telefon. Kpina!!!!

Nieuczciwa firma

Ich standardy dostepnosci to kpina. Proponuja wizyty prywatne z refundacja, po czym pieniedzy nie zwracaja. Na infolini brak rzetelnej informacji, klamia co do terminow, na końcu każdy coś obiecuje i nic z tego nie wynika. Nie polecam!

sytuacja w poczekalni

w poniedziałek ok godz. 9.30 na poczekalni chyba grubo ponad 50 osób czeka umówionych na badania medycyny pracy, tłok , na poczekalni jakiego w dzisiejszej dobie zagrozenia koronawirusem , nigdzie nie widać , a jednak ..... personel nieudolnie tłumaczy sie brakiem lekarzy , ale po co umawiac tyle osób na jedną chyba godzine? wszyscy zachodza w glowę , jak tak można narazać pacjentów na przebywanie w zatłoczonej poczekalni, widać okazuje sie że mozna.....totalny brak profesjonalizmu brak słów.......

Masakra

Lekarz medycyny pracy olewa pacjentów, nie przyjmuje w gabinecie tylko siedzi na kawce z personelem. Pani doktor nie ma opanowanej OBSLUGI komputera nawet w stopniu podstawowym. Godzina wizyty 10.40, weszłam do gabinetu 11.10

Jakość obsługi na poziomie gruntu

LuxMed jak zwykle „nie zawodzi”... swoim brakiem profesjonalizmu nie zawiódł i tym razem :( Skierowanie na badanie MR wystawione przez lekarza w LuxMed. Wracam do domu i na spokojnie wczytuję się w 2 strony opisu (drobnym maczkiem) załącznika do skierowania pt „jak przygotować się do badania” i okazuje się, że LuxMed wymaga aby pacjent zgłosił się na nie z wynikami kreatyniny. Pięknie, tyle, że lekarz kierujący na rezonans nie był uprzejmy poinformować o tym pacjenta ani zapytać się go czy takowe posiada i wystawić skierowanie na stosowne badanie z krwi. Dzwonię na infolinię i dowiaduję się, że bez skierowania nie wykonają (oznacza to dla mnie kolejną wizytę u internisty) a i gdybym je miał również takiego badania nie zrobią bo czasowo zamknęli labolatorium. Mogę sobie zrobić w wersji paskowe (na szybko i bez skierowania) ale muszę za nią zapłacić !!! (WTF???) Reasumując - pacjent dostaje skierowanie na badanie, do wykonania którego LuxMed wymaga dodatkowego badania, którego w wersji objętej pakietem LuxMed nie wykona ale proponuje aby pacjent zapłacił za to samo badanie w innej formie...

Telewizyta LUXMED

Jest 00:20. Czekam na telewizyte o 17.30 i chyba sie nie doczekam. Piec razy dzwonilem na infolinie i kazali czekac do polnocy i sie nie doczekałem. Katstrofa!Predzej czlowiek umrze niz sie doczeka!

Odwiedzałeś ostatnio Lux Med?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • gabinet dentystyczny
  • lekarz dentysta
  • kardiolog
  • dermatolog
  • diagnostyka
  • szpital
  • usługi medyczne
  • pakiety medyczne
  • lekarz internista
  • ginekolog

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(5.00 )

Enel Med

(3.36 )

Esculap

(3.09 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem