Black Red White

( 3.52 )

Opinie (1338)

nie polecam!

zamówienie złożone 9 kwietnia z przewidywanym terminem realizacji 3 maja dotarło 26 maja, ze strony sklepu żadnej wiadomości o opóźnieniu, z kolei na infolinii w zależności od osoby odbierającej telefon przekazywane są sprzeczne informacje, konsultanci nie wykazują zbyt wiele chęci do pomocy w rozwiązaniu problemu tylko każą kontaktować się z punktem odbioru. meble są ładne, ale stres towarzyszący oczekiwaniu na zamówienie, którego nikt nie potrafił zlokalizować i na które trzeba było czekać 1.5 miesiąca sprawia że z pewnością już nic w BRW nie kupię, nie polecam.

Obsługa na najwyższym poziomie

W dniu 29.05.2021 udaliśmy się do sklepu BRW w Chorzowie, w celu przed złożeniem zamówienia internetowego - oglądnięcia mebli do pokoju dziecięcego. Pani pracująca na tym dziale pokazała nam je, omówiła ich funkcjonalność jak i przedstawiła zalety. Nawiązała także do promocji, która trwa do 02.06. Po przemyśleniu na spokojnie w domu ich zakupu, za pomocą stronki www złożyliśmy zamówienie internetowe. Powód: dodatkowy kod rabatowy na zakup.

Nie polecam

Bardzo długi czas oczekiwania. Najpierw miesiąc oczekiwania na meble, przyszły uszkodzone, a teraz 1.5 miesiąca oczekiwania na części reklamowane, które jeszcze nie przyszły. Brak rzetelnych informacji i kontaktu.

Fatalna jakość dostawy

Zamówiłam dużą szafę, którą dostarczono 15 paczkach. Połowa tych paczek była z zewnątrz uszkodzona, fronty porysowane, rogi oberwane!! Kierowca stanowczo Wyrzucił wszystkie elementy pod domem i wielkim oburzeniem odmówił wypisania dokumentów odmowy przyjęcia ze względu na uszkodzenia. Wielokrotnie zaznaczałam w wiadomościach mailowych i telefonicznych, że to prostu wstyd wysłać aż tak uszkodzony towar klientowi i mieć jeszcze pretensje, że kierowcy to nie obchodzi!!! Zresztą sklep podaje drogę, którą należy postąpić, aby otrzymać zwrot gotówki, natomiast w wiadomości mailowej czytam, że producent tego nie odbierze, bo to wiąże się dla niego ze zbyt dużym kosztem!!! Świetnie!!! Bo dla mnie szafa za prawie 3 tysiące złotych to jest żaden koszt. Nigdy więcej zakupów w sklepach Black Red White!!! Jestem stratna o wartość szafy, mam zagracony pokój i jestem zmuszona kupić kolejną szafę. Nikt więcej nie namówi się na choćby stołek z tego sklepu!!

Niemiła obsługa

Byliśmy z mężem już któryś raz w tym sklepie i za każdym razem obsługa sklepu siedzi za ladą w telefonach. Trzeba kolka razy prosić żeby ktokolwiek podszedł i pomógł. Dosłownie żenada. I nikt nic z tym nie robi mimo negatywnych opinii nic się w tym sklepie nie zmienia.

Beznadziejny sklep

Witam serdecznie meble jak ich projekt beznadziejny nie ma jak otworzyć 2 ostatnich szuflad meble dostałam zniszczone nie kompletne miesiąc temu dałam do reklamacji i cisza jest kontak beznadziejny pierwszy i ostatni raz zakup w tym sklepie odradzam

Tragedia! Omijajcie szerokim łukiem tą sieć.

DRAMAT! Oni nie powinni funkcjonować na rynku. Kupiłam sofę z ekspozycji (aby była w miarę szybko), transport ze sklepu nie był ani w przedziale godzinowym 8-12 umówionym, ani nawet w dniu umówionym. Sofa dotarła podziurawiona, zniszczona w transporcie i brudna. Zupełnienie była zabezpieczona. Oczywiście firma nie zgodziła się na wymianę (potraktowali mnie jakbym to ja chciała ich oszukać), tylko na naprawę (WTF przecież kupowałam pełnowartościową). UWAGA na naprawę sofę zabierają - nie daja nic w zamian i tylko chyba święty wie kiedy i w jakim stanie oddadzą. Po długiej batalii zgodzili się odebrać i oddać kasę (łaskawcy). Zamówiłam NOWĄ (ja naiwna) z terminem realizacji wraz z transportem max 9 dni -> potwierdzone przy składaniu zamówienia. Mija zaraz miesiąc, sofy nie mam, a sklep milczy - nie odpowiada na maile. Ostatnia odpowiedz 1,5 tygodnia temu, że na pewno sofa będzie u mnie do końca (poprzedniego). Jestem załamana i odradzam KAŻDEJ OSOBIE zakup w Balck Red White. Oni tylko są dytrybutorem - te same meble można kupić w innych sklepach a tej samej (lub niższej) cenie a z zachowaniem elementarnego szacunku dla klienta. Kupowałam tez miesiąc temu narożnik - dostarczyli z ułamaną nogą. Jakość tragiczna. Mając ich serdecznie dość sami z mężem naprawiliśmy.

Beznadzieja

Beznadzieja totalna, zamówiony towar i jego opóźnienie w realizacji o prawie miesiąc... Dział reklamacji to kpina i powinien być jako demonstracja na szkoleniach jak nie obsługiwać klientów. Gorąco nie polecam.

Trzymajcie się jak najdalej

Salon ładny, duży, odnaleźć się ciężko. Kiedy zdecydowałam co kupię to najpierw okazało się że takiej kanapy co ja chce to nie ma, będzie za 30 dni, ale jest w innym kolorze. Mówię trudno bo muszę kupić na już. Co do dostawy to 3 razy pani cenę na większą zmieniała, począwszy od 99 a skończyło się na 139. Czas dostawy umówiony na dany dzień i przedział czasowy a w tym umówionym dniu dzwoni Pan o innej porze bo ma tak wpisane. A pani której mówiłam o jakiej porze poproszę dostawę twierdziła że jest napewno ta godzina wpisana. Kupowałam również komodę i tutaj sie robi obłęd. Na WSZYSTKIE meble się u nich czeka 2 tygodnie, mówię nie będę się kłócić poczekam. 1 kwietnia sobie odbiorę. Zapłaciłam i czekałam. Po 2 tygodniach zero odzewu więc dzwonie, dodzwonić się do salonu nie udaje tylko infolinia a tam że jest opóźnienie i że towar (pomimo lockdownu i zamknięcia sklepu) wjeżdża na magazyn dopiero 1 i sklep musi to rozładować więc do odbioru po świętach. Pomimo iż pani która mi sprzedawała zarzekała się na wszystkie swietosci ze 1 będzie do odbioru mówię ok czekam. No i jest po świętach telefonu od nich brak więc mówię ja zadzwonię a tam że jest opóźnienie i że samochód to dopiero pod koniec tego tygodnia może auto wjedzie. Z kierownikiem się skontaktować ciężko. Nawet nie ma takiej możliwości. Sklep zamknięty. Infolinia jest niemiła i arogancka. Trzymajcie się z daleka od takich miejsc, chyba że jak robicie remont to macie dużo czasu na życie na kartonach.

Uwaga na obietnice dostawy w terminie

Zamówiłem, zapłaciłem i co? Dałem się zrobić dwa razy. Pierwszym razem mi nie zależało wiec mogłem poczekać te parę dni opóźnienia, ale za drugim razem Pani mnie zapewniała ze na pewno dotrzymuje terminu. Niestety naiwny klient czyli ja uwierzył a dwa dni przed planowana dostawa automat wysłał przeprosiny (jak zwykle) i info o opóźnienie. Powinni tylko zmienić treść ze statek z Chin się opóźnia i nie mogą mi dostarczy mebli. Oczywiście jakość tego pierwszego zamówienia pozostawia wiele do zyczenia to ze meble są tanie to nie ma oznaczać ze place za totalny chłam. Dałem się nabrać ale przestrzegam innych, lepiej zrobycie zakupy w Ikei bo jakość o wiele lepsza a cena porównywalna. Jedynie nie mogłem mieć pretensji do transportu, chłopaki się uwijali i byli bardzo grzeczni.

BRW - omijać z daleka.

W dniu 9.03.2021 r. zamówiłam online meble kuchenne i od razu zapłaciłam. Potwierdzono przyjęcie zamówienia, wskazując termin realizacji na 23.03.2021 r. W dniu 22.03.2021 r. upewniłam się na infolinii co do terminu dostawy – powiedziano mi, że 23 marca meble trafią do salonu w Legnicy i po ich sprawdzeniu ktoś zadzwoni ws. umówienia terminu dostawy. Po takiej informacji oddałam już moje „stare” meble ludziom potrzebującym… i zaczęło się - ze strony BRW cisza. Na moje 2 maile nikt nie raczył odpowiedzieć, na infolinii wciąż mówili, że „problem przekazali do hurtowni”, przepraszają i na tym koniec. Nikt nie potrafił określić terminu realizacji zamówienia. Dopiero dziś (27.03.2021) dostałam od BRW SMS-a, że meble dostanę po 7 kwietnia 2021 r. !!!. Ale którego dnia konkretnie, to już nie podali. A więc dzięki BRW święta spędzę bez mebli kuchennych (wszystkie sprzęty itp. w pudłach) !!! Gdybym wiedziała, że BRW nie wywiązuje się z ustalonego przez siebie terminu – nigdy nie zdecydowałabym się na kupno mebli w tej firmie. Podobnie, jak inni – odradzam zakupy w tej firmie.

Kpina, żenada, porażka

Zamówiliśmy stół oraz krzesła 7 stycznia. Potrzebowaliśmy ich na początek marca zatem termin realizacji nie wydawał się wyzwaniem. Termin realizacji przypadał na 25.02. Kiedy mąż przyjechał do sklepu poinformowano go że termin realizacji się przesunął, na połowę maja. MOŻE! Zastanawiam się czy gdyby mąż się nie pojawił sam to czy ktoś by nas o tym poinformował?! Nikt nie zamierzał zadzwonić ponieważ ponoć status zamówienia pracownicy mogą sprawdzić dopiero kiedy klient poda im nr faktury a oni sami nie mają wglądu!!! Nasz stół był na stanie magazynowym w BRW w Gdańsku ale możliwości transportu nie ma! Mieliśmy TYDZIEŃ aby "wytrzasnąć" skądś stół! Poprosiliśmy o zwrot pieniędzy i pojechaliśmy na biegu kupować ten sam stół z wystawy w innym mieście blisko 600 zł droższy niż w momencie zamówienia ponieważ ani w internecie ani stacjonarnie stół ten nie był dostępny w poprzedniej cenie!!! Kiedy napisałam do działu reklamacji otrzymałam informację że gdybym nie zerwała umowy i grzecznie czekała na zamówiony stół do maja (bez gwarancji że na 100% dotrze) to przysługiwało by mi prawo do odsetek za każdy dodatkowy dzień oczekiwania. Pani "specjalista do spraw reklamacji" powinna zostawić sobie jedynie tytuł "do spraw reklamacji". Cała sytuacja jest oburzająca i choćbym nie miała innego wyjścia nigdy już nic nie kupię w BRW.

DZIADOSTWO

ONI WIEDZĄ KTO 24.02.2021 14:53 Klient Chciałbym poruszyć temat wiarygodności tej (BRW) pseudofirmy.Klient istnieje dla nich jak płaci pozostałe niuanse są mało ważne .Moja historia wygląda jak jakiś żart.po zamówieniu mebli otrzymałem maila zwrotnego , że dostawa będzie 04.02.2021r. Ale się okazało , że ten termin jest g...no wart bo głupi klient poczeka. Wyznaczyli następny termin , aż na 26.02. na szczęście tego roku.To TYLKO o trzy tygodnie póżniej taka mała obsuwa nic nieznacząca dla klienta.Dziś dostałem telefon ,że meble są myślę huuuura ale szybko sprowadzono mnie na ziemię przyszły, ale nie kompletne. ZERO reakcji z ich strony przecież nic się nie stało.ŻADNEJ refleksji , żadnego pomysłu jak to rozwiązać obsługa totalna amatorka odradzam zakup mebli w tej śmiechu wartej firmie. Żenada totalna, firma do niczego nie warto wystawiać swoich nerwów na taką próbę.To tyle na dziś. Oczywiście jeszcze się odezwę bo stałem się zagorzałym komentatorem tejżałosnej firmy i salonu. Pomocna?TakNie•

nie polecam !!!!!!!!!!!!!!

Zrobiłam zamówienie internetowo. Przy dodawaniu artykułów do koszyka czas oczekiwania to kilka dni. Przy potwierdzeniu zamówienia okazało się iż mam czekać prawie miesiąc. Minął czas ,żadnej informacji, dzwonię na infolinię okazuje się, że mam czekać jeszcze ponad tydzień. No i nie wiadomo czy to już koniec? Fatalna obsługa, celowe wprowadzanie w błąd . Czy oni te meble sprowadzają z alliexspres?

NIE UZNAJĄ REKLAMACJI

Przestrzegam klientów tego sklepu ,dokładnie sprawdzajcie przy dostawcy zawartość każdego kartonu . Dostarczyli mi uszkodzony stół,karton otworzyliśmy po chwili od przyjęcia i stwierdziliśmy uszkodzenie przesłałam zdjęcie do sklepu. Reklamacja została odrzucona z obwinieniem nas o uszkodzenie,odwołanie również zostało odrzucone. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie !

Skandaliczne obsługa klienta

Czas realizacji przesunięty z 2 na 8 tyg. Nikt mnie nawet o tym fakcie nie chciał poinformować. Drugi raz nie wybiorę firmy BRW

Ostrzegam przed BRW

OSTRZEGAM ! ! Wyjątkowo niska jakość wykonania, pomimo udanego wzornictwa. Kupiłem meble Anticca i Kaspian. Biurko Kaspian po półtora roku używania wytarło się na brzegach, pomimo sporadycznego używania w warunkach domowych. Okleina odchodzi i widać jaka jest cienka, jak zrobiona z papieru. Przy biurku jest to niedopuszczalne! Oczywiście reklamacja nie jest uwzględniana. Pozostałe meble się nie wytarły tylko dlatego, że się ich właściwie nie dotyka. Witryna Anticca się nie domyka i nie da jej się wyregulować. Pojechałem specjalnie sprawdzić jak jest na ekspozycji i jest dokładnie to samo!!! Świadczy to dobitnie o firmie i jej stosunku do klientów. Szczerze odradzam, są inni producenci, którzy szanują klientów.

Fatalna obsługa reklamacyjna

Przestrzegam przed zakupem w tej sieci od 3 miesięcy czekam na realizację zgłoszonej reklamacji która została przyjęta. Wielokrotnie dzwoniłem do działu obsługi klienta gdzie gdzie zapewniano mnie za każdym razem że realizacja reklamacji w toku po którymś kolejnym telefonie zapewniono mnie że sklep realizujący zamówienie odzwoni i ustali datę realizacji reklamacji nikt nie zadzwonił. Kilka razy byłem osobiście w salonie za każdym razem zapewniają że elementy reklamowane są w drodze i tak od 3 miesięcy. Co ciekawe montażyści sami odnotowali wadliwe produkty i je również zgłosili w salonie. To nie jest 1 raz gdy są problemy z tą firmą. Zgłaszałem problemy tu na łamach forum, prosili o kontakt telefoniczny, rozmowa odbyła się i bez oczekiwanych efektów. Nigdy więcej brw !

Odwiedzałeś ostatnio Black Red White?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PEPCO

(4.07 )

Agata

(3.93 )

Bodzio

(3.74 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem