Black Red White

( 3.45 )

Black Red White to największa polska grupa meblarska, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz z ok. 20% udziałem w polskim rynku pod względem wartości sprzedaży. Już od trzech dekad proponuje klientom rozbudowaną ofertę swoich produktów. Szeroki asortyment, różnorodne wzornictwo i konkurencyjne ceny sprawiają, że Black Red White od początku swojego istnienia jest jedną z najbardziej znanych i cenionych polskich marek.

Opinie (1365)

Jestem zawiedziona poziomem ...

Jestem zawiedziona poziomem obsługi oraz czasem realizacji zamówień. W listopadzie ok 10 złożyłam zamówienie na lustro stojące. Otrzymałam potwierdzenie realizacji na 25 listopada. Uwaga mamy 4 grudzień. Dwukrotnie pisałam do bok. I jestem zbywana gładkimi formułkami. Gdyby to lustro było dla mnie to bym odpuściła komentarze. Natomiast to prezent dla młodej dziewczyny z domu dziecka. A bok nie umie określić czy i kiedy będę mogła odebrać produkt. Powiem tak,to moje ostatnie zakupy w rbw.

DRAMAT! Zakupiłam komodę. ...

DRAMAT! Zakupiłam komodę. Po otwarciu drzwiczki okazały się uszkodzone (jeden karton był zaklejony taśmą, inaczej niż dwa pozostałe). Oczywiście od razu zareklamowała element. A więc w skrócie: 15/10 zakup online, 22/10 dostawa do sklepu i od razu odbiór przeze mnie, reklamacja wysyłana na dwa adresy, gdzie po kilku dniach otrzymałam potwierdzenie otrzymania. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie i do dzisiaj 25/11 drzwiczki nie dotarły. Nie chcą przyjąć zwrotu, ponieważ w pierwszej kolejności naprawiają bądź wymieniają element. A na maile odpisują po 7dniach. NIE POLECAM.

Nigdy więcej mebli ...

Nigdy więcej mebli brw.

Obsługa na infolinii ...

Obsługa na infolinii to jakaś porażka. Opóźnienia okropne. Najgorsza firma na rynku.

12 sierpnia biezacego ...

12 sierpnia bieżącego roku zamówiłam dla mojej mamy (82 lata) lóżko w sklepie firmowym na ul Górczewskiej. Z góry zapłaciłam za produkt + transport. Do tej pory zamówienie nie zostało zrealizowane. W początkowej fazie czas oczekiwania 4-6 tygodni, następnie wydłużony czas do 30 października a w chwili obecnej kiedy skontaktowałam się ponownie dostałam odpowiedz ze najwcześniej w połowie grudnia. Jest to niedopuszczalne i nie do zaakceptowania.

Tragedia zamówienie złożone ...

Tragedia zamówienie złożone i opłacone w całości 16-09-2021 termin realizacji 29-09-2021 sofa GASPAR IV do dnia dzisiejszego brak dostawy , infolinia nie potrafi udzielić konkretnej informacji kiedy dostanę produkt 3 krotnie już przekładany termin, 18 października nawet zadzwonili i zapytali się czy mogą wysłać bezpośrednio z hurtowni gdyż już długo czekam oczywiście się zgodziłem , oczywiście dostawy nie było po telefonie na infolinię dowiedziałem się, że nie widzą aby ktokolwiek się ze mną kontaktował w sprawie bezpośredniej dostawy masssakra, żenada, amatorszczyzna - kolejny termin dostawy to połowa przyszłego tygodnia ..... jest to już drugi zakup w tej firmie ale OSTATNI pierwsza transakcja także nie obyła się bez problemów. Ps. nie rozumiem tylko tych komentarzy typu super, rewelacja i ludzi którzy je wystawiają

Złożyłam zamówienie na ...

Złożyłam zamówienie na szafę przez stronę internetową z dostawą do sklepu. Mimo że na stronie widniał przybliżony czas realizacji 9 dni, w momencie składania zamówienia wydłużył się do miesiąca. Po tygodniu opóźnienia mebel przyszedł niekompletny. Po ponad 1,5 miesiąca od złożenia zamówienia ciage nie ma brakujących elementów.

W styczniu br. ...

W styczniu br. kupiłam kilka "obrazów" w BRW, jednak po kilku dniach poszłam po rozum do głowy i je oddałam. Przy kasie, dokonując zwrotu okazało się, że nie otrzymam pieniędzy, a jedynie "kartę podarunkową". Gdy oświadczyłam pracownikowi, że nikt mnie nie poinformował o problemach ze zwrotem, usłyszałam cytuję "a pytała pani?". Zatem pokornie przyjęłam kartę podarunkową z moimi pieniędzmi na koncie i opuściłam sklep. Wracałam tam kilkukrotnie jednak na nic nie mogłam się zdecydować. W ubiegłą sobotę postanowiłam zamknąć sprawę i zrealizować swoją kartę podarunkową. A tu pech, karta zniknęła. Zatem udałam się do sklepu po duplikat, miałam na szczęście paragon. A tu cios, a mianowicie poinformowano mnie, że karta straciła ważność. Nie, to nie żart. W związku z tym, że nie zrealizowałam jej w ciągu 6 miesięcy BRW ukarało mnie w taki sposób, że dokonało ostatecznego zaboru moich pieniędzy w kwocie prawie 400zł, na swoją rzecz!. Oczywiście napisałam do nich pismo i nie spocznę, aż nie dostanę swoich pieniędzy. Jednak was ostrzegam!!!. W tym sklepie bardzo źle traktuje się klientów. Ja czuję się OSZUKANA i OKRADZIONA.

7.10 zamówiłam stół ...

7.10 zamówiłam stół z odbiorem w salonie. Przewidywany czas realizacji 11 dni roboczych, według maila z potwierdzeniem - na 22.10. 22.10 zero informacji ze strony sklepu ani o możliwości odbioru zamówienia, ani o opóźnieniu. Konsultant na infolinii w nieco opryskliwy sposób poinformował, że przewidywany czas realizacji to tylko sugestia i może ulec zmianie. Na pytanie, dlaczego nie informują o opóźnieniu i zmianie terminu realizacji, dowiedziałam się, że przecież nie mają żadnego opóźnienia, bo towar został już dostarczony na magazyn salonu. Dlaczego w takim razie nie mogę go odebrać? Bo nie jest rozpakowany z palety zbiorczej. Jak długo może trwać rozpakowanie? Nie wiadomo. Poziom obsługi i kontaktu z klientem jest naprawdę żenujący. Na temat terminu realizacji nawet się nie wypowiadam, bo skoro to tylko sugestia, to po co w ogóle umieszczać ją na stronie produktu i w mailu potwierdzającym zamówienie? Lepiej od razu napisać: "Jak będzie, to będzie". 26.10 wieści na temat zamówienia ciągle brak.

W dniu dzisiejszym ...

W dniu dzisiejszym kontaktowałem się z danym sklepem. Gdyż moja zamówiona rzecz zakupiona w sklepie internetowym jeszcze nie dotarła, od ponad miesiąca na nią czekam. Na początku nie mogłem się dodzwonić do wybranego sklepu, gdyż dany przedmiot będę musiał odebrać z tego sklepu, po kilku próbach wreszcie został odebrany telefon, po przedstawieniu sytuacji w jakiej jestem, po raz kolejny zapewniają mnie że w jutrzejszym dniu przedmiot będzie dostarczony do sklepu. Ale jest to tylko wymówka, już kilka razy zostałem zapewniony że kolejnego dnia będzie możliwy odbiór w sklepie. ale do tej pory nic takiego nie nastąpiło i wydaje mi się ze już nie nastąpi. Jak dla mnie jest to nieszanowanie osoby która zaufała firmie i w takim razie tracą tylko dobrą renomę firmy.

Dramat i żenada! Komplet ...

Dramat i żenada! Komplet mebli kuchennych z najpopularniejszej linii produkują i dostarczają w 2 tygodnie, za to jedną jedyną deskę, która okazała się uszkodzona robią i wiozą przez polskę MIESIĄC! Remont kuchni dla którego specjalnie przyjechałem 700km zablokowany, bo nie można wszystkiego poskładać. Kontaktu ze strony salonu brak - wyłącznie ja do nich dzwonię Postawa frontem do klienta - brak Rzetelność przekazywanych informacji na poziomie premiera rządu PiS. Nigdy więcej biznesu z BRW.

Dramat, meble zapłacone ...

Dramat, meble zapłacone z góry 11 sierpnia, jest październik... mebli nie ma, salon utrudnia zwrot gotówki. Rozważam drogę sądową, prośby i upomnienia nie przynoszą efektu. Jeśli będziecie zamawiać meble w BRW !!! NIE WPŁACAJCIE OD RAZU CAŁEJ KWOTY !!!

Miałam zaplanowany zakup ...

Miałam zaplanowany zakup kuchni. Wykonane pomiary, zrobiony projekt i dochodzi do płatności , której musiałam zrezygnować . Podczas pomiarów otrzymałam informacje, ze montaż będzie za około 11 tygodni . Pod ten termin ustaliłam prace remontowe z firma a tu okazuje się , ze nie wyrobicie się w tym roku! Pani twierdzi , ze mówiła o terminie . Tak mówiła , ale nie o 14 tygodniach. Kto zostaje na święta bez kuchni ? Nigdy w życiu nie wybrałabym takiego terminu. Oczywiście na moja rezygnacje pani przystąpiła znudzona w formie : ok. Naprawdę ? Rozumiem , ze jeden klient dla takiego giganta nic nie znaczy ? Zrezygnowałam , znalazłam już inna firmę , która zrobi wszystko żebym miała gdzie przygotować swieta. Zapamiętam ta sytuacje do końca życia . Nie polecam, nie zgadzam się z takim traktowaniem . Jedna gwiazdka dlatego , ze nie można dać zera .

TOTALNA PORAŻKA! KRĘTACZE!!!!!!!!!! ...

TOTALNA PORAŻKA! KRĘTACZE!!!!!!!!!! PODOBNO MEBLE ZNISZCZONE PODCZAS WYKONYWANEGO PRZEZ NICH DEMONTAŻU!!! TO CO ZA FACHOWCY TO WYKONUJĄ!!!! DOKUMENTACJI FOTOGRAFICZNEJ BRAK!!!! MASAKRA!!!! WYBRANA 1 GWIAZDKA TO ZA DUŻO!!! TOTALNE ZERO!!!! ZE-RO!!!!!! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Sklep totalna parodia ...

Sklep totalna parodia . Zamówiłam łóżko do sypialni z pojemnikiem na pościel. Dotarł zły kolor zagłówka i na dodatek złe nawiercony bok od szafki nocnej. Trwa już to prawie 2 miesiące , przyjechał bok po tak długim czasie ponownie źle nawiercone otwory mimo podania nr elementu z instrukcji ,nawet zdj zrobiłam żeby widzieli a zagłówek do dziś nie przyjechał tylko jeździmy tyle km .porażka omijać ten sklep

Dzień dobry. Niedawno ...

Dzień dobry. Niedawno odwiedziłam sklep BRW w Kaliszu byłam bardzo zadowolona więc postanowiłam wyrazić swoją opinię na forum. Obsługa sklepu tak jak dawniej na najwyższym poziomie, dziewczyny były żywo zainteresowane tym co mówię. Zakup mebli okazał się przyjemny, łatwy zgodny z moimi oczekiwaniami. Oprócz tego sklep jest czysty , przestronny. Wszystko dobrze wyeksponowane . Zgodnie z tym co mówił sprzedawca , meble odebrałam w ustalonym terminie po uprzednim powiadomieniu. Obsługa magazynu bardzo pomocna przy załadunku mebli. Oby tak dalej !!!!! Tak trzymać

Tragedia !!!! Kupiliśmy ...

Tragedia !!!! Kupiliśmy meble kuchenne, przyjechały na czas ale domówiliśmy kawałek brakującego blatu pod okno....no i się zaczęło !!!! Pani zamówiła ten blat ale się pomyliła :( po wizycie w salonie i telefonie okazało się, że na 4 października !!!dojedzie kawałek blatu ....jak można w ten sposób traktować klienta. Pieniądze za meble trzeba zapłacić przed dostawą i czekać 2 m-ce i to samo z kawałkiem blatu. Nigdy i przenigdy nie kupię nawet najmniejszej pierdoły w tym sklepie i odradzę każdemu zakupy w BRW. Żenada i wstyd - właściciele firmy, długo nie popracujecie z takim podejściem do klienta

Meble nie nadające ...

Meble nie nadające się do użytkowania Szafa z centymetrowymi prześwitami Brak regulacji

Wszystko przebiegło bardzo ...

Wszystko przebiegło bardzo sprawnie, jestem zadowolona, odpowiedź na maila rzetelna i profesjonalna. :)

Odwiedzałeś ostatnio Black Red White?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

abra

(3.66 )

Agata

(3.93 )

Bodzio

(3.74 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem