Jakość Obsługi

ENEL-MED

( 2.29 )

Firma ENEL-MED świadczy usługi medyczne na terenie całego kraju. W skład grupy wchodzą przychodnie wieloprofilowe, dwa szpitale, oddziały diagnostyki obrazowej oraz specjalistyczne kliniki: medycyny estetycznej oraz sportowej. Na chwilę obecną ENEL-MED zatrudnia ponad 1800 lekarzy pracujących w 60 specjalizacjach oraz obsługuje 700 tys. pacjentów. Firma w swojej ofercie posiada również pakiety medyczne dla firm z których korzysta już ponad 5000 przedsiębiorstw.

Opinie (633)

ZERO profesjonalizmu. Niezrealizowana usługa.

Umówiłem się na wizytę w 2 celach: - badania i zalecenia po przebytym COVID - bilans zdrowotny (badania / zalecenia) po 40 roku życia W przypadku pierwszym: "ja nie wiem, jak mam pana zbadać. Nic nie wiem o tej chorobie" albo "te szczepionki to międzynarodowy ekperyment medyczny - są nieprzetestowane i niezbadane" W przypadku drugim: "przepiszę panu skierowanie na badania, ale jak wypadną dobrze, to proszę do mnie już nie przychodzić"

Odradzam

Wykonywałam Enel-med rezonans magnetyczny kolana mojej córki. Rezonans został wykonany na opis czekałam ponad 3 tygodnie. Opis badania w pierwszym zdaniu zawierał informację, iż nie została naruszona ciągłość wiązadła w kolanie. Niestety po 4 miesiącach ciągłego bólu oraz wizytach u ortopedów z NFZ, którzy opierali się na opisie badania zaczęłam szukać pomocy w prywatnej służbie zdrowia. Okazało się, iż wiązadło jest zerwane i wymaga operacyjnej rekonstrukcji oraz długotrwałej rehabilitacji. Zgłosiłam reklamację w ENEL-MED. W odpowiedzi otrzymałam pismo bagatelizujące znaczenie błędnego opisu badania, stwierdzające że nie miał on wpływu na zdrowie mojej córki oraz, uwaga, że diagnostyka urazu kolana u dzieci (córka ma 16 lat i jest większa ode mnie) jest trudna więc firma nie widzi problemu w błędnym opisie oraz podstaw aby ponieść konsekwencje błędu lekarza zatrudnionego do wykonywania opisów. Nie zostałam nawet przeproszona za błąd. Moje odwołanie zostało odrzucone. Za badanie z opisem zapłaciłam 460 zł. Gdyby nie było lock downu kolano córki, które wg. opisu było zdrowe narażone byłoby na dalsze uszkodzenia chociażby na lekcjach w.f. Szczerze odradzam usługi tej firmy

Porażka

Firma absolutnie nie zapewnia wizyt u lekarzy. Mój przykład wizyta u laryngologa skierowanie naTK zatok wykonane i brak możliwości kontaktu z lekarzem kierującym co dalej, mało tego brak możliwości konsultacji z jakimkolwiek laryngologiem w Krakowie do końca roku. No comment.

Srednia

Przychodnie enel medu sa czyste i przyjemne - nadają się na spotkania z klientami, ludzie sa przyjmowani jak klienci. Odległe terminy, skierowania "na cito" - 2-3 dni, lekarze nie maja możliwości przeprowadzenia wizyty wraz z badaniem, badanie osobno, wizyta osobno - zazwyczaj u innego lekarza; brak możliwości korzystania z leczenia u jednego lekarza - ze względu na brak terminów. Na wolne terminy należy "polować" w aplikacji - ' szansa na wizytę lub badanie - tylko jeśli ktoś zrezygnuje... Idealnie dla zdrowych ludzi. Niestety jak na prywatna opiekę zdrowotną - rozczarowanie jak nfz - niemoc i tłumaczenie dużą ilością "pacjentów - klientów.

Terminy dłuższe niż na NFZ!

Jest coraz gorzej. Już kilka lat temu nie było zbyt dobrze ale to co się dzieje teraz to jedno wielkie nieporozumienie. Na wizyty trzeba czekać kilka miesięcy, często trzeba tygodniami polować aż zwolni się jakiś termin. Nie wspominając już o dostosowaniu wizyt do godzin pracy, czy lokalizacji. Na USG nie ma terminów do marca 2022! Lekarze nie chcą zlecać badać, nawet jeśli jest wskazanie. Ostatni raz korzystam z pakietu w Enel med, pieniądze wyrzucone w błoto.

Nie polecam. Zero kompetencji

Kolejny raz korporacyjna firma Enel-Med okrada klientów!!! Uważajcie umawiając się na teleporade!!! Lekarze sa niekompetentni i zbywają pacjentów nie udzielając żadnej porady. Pieniądze oczywiście wzięli. Teraz trzeba przejść miliony ścieżek, żeby odzyskać opłacona teleporade. Nie polecam!!!

Kompetencja infolinii poniżej normy

Mam ubezpieczenie w Alliaz i ciągle tylko z placówką Enel Med są odwieczne problemy. Raz usłyszałam, że mój pakiet nie obejmuje teleporad i anulowali wizytę nie informując nikogo. Najśmieszniejsze z tego jest to, że przychodziły smsy potwierdzające wizytę. Drugi raz pracownik infolinii stwierdził, że nie otrzymali informacji o umówionej wizycie z Allianza. Dziwne, bo i tu miałam potwierdzenie smsa z obu firm. Kolejna sprawa umówili wizytę, której nie ustalałam z nikim. Po otrzymaniu powiadomienia o takowej wizycie postanowiłam po raz kolejny interweniować i anulowalam ją. Jednak nie zdziwiło mnie jak w danym dniu dzwoni do mnie lekarz, bo teleporada została nieanulowana. Być może ktoś czekał na telefon od lekarza i się nie doczekał. Za każdym razem się zastanawiam co następnym razem mnie spotka i czy aby nie ma u Was zawodów na najciekawszy dowcip wobec pacjenta. Wyciągając z tego wnioski prośba o wysłanie swoich pracowników na kursy doszkalające tylko z czego hmmm z dobrej interpretacji słów pacjenta lub wysłanie na regularne badania słuchu, bo z pewnością większości się przyda. PS. BOK jest pierwszą linią, która jest ważna przy obsłudze pacjenta, aby był zadowolony i do Was wracał. Na tej linii polegliście w 100%. Niestety.

Absurdalne terminy do laboratorium

Terminy absurdalne , co gorsza brak zrozumienia i empatii w przypadkach gdy pacjent zgłasza wyjątkową potrzebę. Pani w rejestracji nie chce o niczym słyszeć odpowiada tonem znudzonym i zniecierpliwionym. Na moja prośbę, której podstawą jest potrzeba o podłożu onkologicznym usłyszałam: "niech pani idzie i zrobi sobie badania w centrum onkologii" pomijając fakt, że brak jakiejkolwiek empatii i profesjonalizmu to pani z recepcji żyje w głębokiej komunie i traktuje pacjentów jak petentów, którzy jej zwyczajnie przeszkadzają. Tak się składa, że żyjemy w XXI wieku, choć po zielonym kolorze włosów można byłoby myśleć, że ta pani też, jednakże widać jest inaczej i nie zrozumiałym jest dla tej Pani to, że ja właśnie po to płacę za pakiet medyczny aby mieć szybki dostęp do badań laboratoryjnych i na pewno nie płacę po to by słuchać zwyczajnie bezczelnych zwrotów. Cała historia nie kończy się jednak na tym, bo po długim naleganiu aby pani łaskawie sprawdziła u pielęgniarek czy pobiorą krew poza kolejnością, czynność trwa 60 sekund nie 20 czy 30 minut jak w przypadku USG czy innych specjalistycznych badań, gdzie zrozumiałym dla mnie jest liczba pacjentów względem czasu i nie ma możliwości wykonania dodatkowo nawet jednego badania. Oczywiście odmówiono mi lecz w międzyczasie stał się cud- ktoś odwołał więc udało mi się skorzystać i Panie chyba ku swojemu niezadowoleniu musiały wykonać swoją pracę. Nie wiem lecz śmiem twierdzić , że nie zrobiły tego dobrze, gdyż okazuje się, że 2 dnia w aplikacji mobilnej otrzymuję informację, że z powodów technicznych muszę powtórzyć badanie...kpiny! Co to za opieką medyczna?

Tyłem do pacjenta - hasło przewodnie Enel-Med

W dniu dzisiejszym miałem umówioną wizytę w oddziale Kraków, Pawia 5. Wizyta została umówiona kilka dni wcześniej z powodu gwałtownego pogorszenia się stanu oczu, uniemożliwiającego normalne funkcjonowanie. Konsultacja okulistyczna u dr Dominiki M-R miała odbyć się w godzinach 11:00-11:15. W oddziale pojawiłem się o godzinie 10:55 i dwie minuty później znalazłem się przed gabinetem. Po kilku minutach wyszła pacjentka a tuż za pacjentką lekarka, która rzuciła do mnie: „proszę chwilkę poczekać”. Po czym na kilka minut gdzieś zniknęła. Po mniej więcej 5 minutach wróciła i zamknęła się w gabinecie po uprzednim „musi Pan dalej czekać”. Po kolejnych kilku minutach, rzuciwszy kolejny raz „proszę czekać muszę coś załatwić”, ponownie wyszła. Ta sytuacja, powracania do gabinetu i jego opuszczania przez lekarkę powtarzała się kilkukrotnie. Po pół godzinie, z uwagi na konieczność odebrania dziecka z przedszkola zdecydowałem, że nie może to trwać kolejne, niezliczone minuty z rzucanym: „trzeba czekać”. Wizyta lekarska nie odbyła się. Po pokonaniu 22 km spóźniony dotarłem do przedszkola i już spóźniony pojechałem na spotkanie do biura. Cała wizyta, na którą czekałem od 27.01.2021 zajęła mi wraz z dojazdem ponad 2 godziny - straciłem mnóstwo czasu, nerwów, opłatę parkingową i paliwo a mój stan pogorszył się. Odnoszę wrażenie, że pani doktor pomyliła pracę w placówce NFZ z pracą w placówce komercyjnej i traktuje pacjentów w sposób który nie przystoi godności lekarza. Niestety nie jest to odosobniony przypadek, kiedy oddział Pawia 5 naraża mnie na stratę czasu i konieczność kilkukrotnego załatwiania tej samej sprawy. W roku ubiegłym wystawiono mi w tym oddziale 4 skierowania o pomylonej treści, co zmusiło mnie do kolejnych wizyt w oddziale by te pomyłki prostować.

Masakra

22.01.2021 r udałam się na wizytę do okulisty, lekarka bardzo nieprzyjemna po przebadaniu oka zdiagnozowala zapalenie spojówek zaznaczam że oko było opuchniete z ograniczonym polem widzenia przepisała antybiotyk miejscowy Tobradex .Po podaniu leku było coraz gorzej opuchlizna zdjęła cala lewa strone twarzy nadmienimy ze za wizytę zapłaciłam 184 zl .Po całej nocy i podawaniu powyższych kropli z potworna opuchlizna udałam się do Kliniki Okulistycznej w Krakowie gdzie lekarz dyżury po kompleksowym przebadaniu oka oświadczył ze nie ma zdiagnozowanego (zap.spojówek) i kazał odstawić powyższy lek . Zasugerował kontakt ze stomatologiem i laryngologicznej. Jeszcze tego wieczoru okazało się że cala przyczyną tkwi w powikłania po leczeniu kanałowym 7 (górnej). Lekarz Stomatolog podał antybiotyk doustny i po paru dniach opuchlizna minęła.Z decydowane nie polecam tej lekarki. Jednocześnie uważam że koszty wizyty powinny zostać mi zwrócone za tak mylna diagnozę lekarka.

Zero

Jestem klientka-pacjentka Enelmedu, płacimy z mężem 700 zl za kwartał! Dziś Pani na infolini zapisała moja Mamę 70+ na szczepienie Covid i powiedziała że są jeszcze szczepionki i że zdążyłam, że mam tylko poczekać i ktoś do mnie oddzwoni.Tak ,ktoś odzwonjl lo R godzinach ze już nie ma szczepionki i że mój zapis rano nie miał żadnego znaczenia.A ja nie dzwoniłam do NFZ bo myślałam że szczepionka mam zarezerwowana.Dzieki Paniom z Enelmed zaczęłam akcję dzwonienia na infolinię dopiero o 13 wiec o tsj godzinie szczepionek w Krakowie już zabrakło.Udalo się zarejestrować 60 km od Krakowa.Szkoda że nikt mi nie powiedział,tak żebym próbowała równolegle rejestrować się przez NFZ.Rejestracja przez SMS też mnie odrzucała okolo 20 razy więc naprawdę miałam dziś niezły rollercoster z zarejestrowaniem seniorki na szczepienie. Wniosek jest taki że polegać można tylko na sobie...A z usług Enelmed zrezygnuje jak tylko skończy nam się umowa...Nie polecam.

Na terminy czeka się dłużej niż na NFZ

Z terminami w enel medzie nigdy nie było bajecznie, ale to co się ostatnio dzieje przewyższa wszelkie absurdy. Czas oczekiwania na wizyty do specjalistów, na usg bądź jedynie pobranie krwi wynoszą grubo ponad miesiąc. Nie jest to standard wizyt jaki powinien obowiązywać w prywatnej placówce. Enel med zamiast coś z tym robić, mam wrażenie że tylko szuka sposobów na dodatkowy zarobek, zmniejszając liczbę terminów, a wprowadzając dodatkowe terminy na nowej usłudze fast - wizyta u specjalisty w ciągu dwóch dni., oczywiście za dodatkową opłatą, która wynosi 50% ceny wizyty. Kiedyś taki termin był w standardzie, a teraz trzeba dodatkowo za niego płacić, pomimo że sam pakiet pobierana jest już nie mała opłata.

Wszystkie

Najgorsza prywatna opieka medyczna. Na wizyty się czeka bardzo długo, nie ma możliwości zapisania się nawet na teleporade. Lepiej korzystać z NFZ niż płacić za prywatną opiekę medyczną Enel Med. Czas oczekiwania na wizyty jest taki sam.

Odwiedzałeś ostatnio ENEL-MED?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • gabinet dentystyczny
  • lekarz dentysta
  • kardiolog
  • dermatolog
  • diagnostyka
  • szpital
  • usługi medyczne
  • pakiety medyczne
  • lekarz internista
  • ginekolog

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(1.50 )

Esculap

(3.09 )

Evi-Med

(2.88 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem