Miałem już kilka abonamentów, ta placówka jest poza wszelką klasyfikacją.
1. Odległe terminy - mamy wrzesień, dostałem termin laryngologa na styczeń - lepiej już skorzystać z NFZ,
2. Jakość usług - poszedłem do laryngologa z zatokami, a lekarz przebadał jamę nosową mówiąc, że jest ok. Okazało się niestety, że stan zatok jest poważny i kwalifikuje się do operacji...
3. Lekarze - po przyjściu do placówki okazało się, że dermatologowi zapomniało się przyjść do pracy i muszę się umówić na inny termin
4. Brak ciągłości leczenia. Idziesz do lekarza, który zapisuje określone leczenie, ale enel med nie gwarantuje że ponownie umówi Cię do tego samego. W
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.