Hebe

( 3.94 )

W drogeriach Hebe znajduje się starannie wyselekcjonowany asortyment branży kosmetycznej, w tym także produkty dostępne tylko w tej sieci sklepów. Drogerie posiadają w swojej ofercie dermokosmetyki oraz produkty profesjonalne używane w salonach kosmetycznych. Hebe to najlepszy wybór dla zdrowia i piękna. Sieć oferuje dodatkowe rabaty i korzyści z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym z kartą Hebe.

Opinie (2884)

obsługa online tragedia

Zamawiałam dwa produkty ze sklepu internetowego .Nie otrzymałam żadnych wiadomości o numerze przesyłki ze strony sklepu jak i firmy kurierskiej ,dlatego napisałam wiadomość do konsultanta o wyjaśnienie sprawy .Niestety emaila nie dostałam do tej pory. W dniu dostawy paczki dopiero po 6 dniach był sms od firmy kurierskiej o dostawie. Jeden z produktów wylał się całkowicie zaś karton zawinięty w dużą ilość foli. Nie polecam hebe online!

NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW PRZEZ INTERNET

Na zamówienie czeka się ponad tydzień!!!! Dostawca kurierem, na stronie informacją 2-3 dni. Niestety to kłamstwo. Czeka się tydzień.

Opinia

Witam, zamówiłam kosmetyki HEBE, Na stronie internetowej. Zamówiłam. 3 kosmetyki. Jeden był uszkodzony. Reputację HEBE, ratuje obsługa sklepu Centrum GALAXY. SĄ mile, zaangażowane w swoją pracę, udzielają dobrych rad, mają duże poczucie humoru Jednym Słowem WSPANIAŁĄ OBSŁUGA. POLECAM GORĄCO. ZAKUPY, W SKLEPIE INTERNETOWYM NIE. POZDRAWIAM.

Dno dna

Dno dna, zarówno jeśli chodzi o czas realizacji ( miało być 2h), siedząc pod adresem 7 nadal nie mam przesyłki. Dodatkowo obsługa, które nic nie może - jest opryskliwa, niemiła, niepomocna jeszcze bardziej pokazuje ostentacyjność całego "biznesu" Nigdy więcej HEBE, NIGDY!!!

Tragedia i śmiech na sali

Jeśli chcecie stracić czas i otrzymać nie swoje produkty to ŚMIAŁO .Zamówiłam produkty przyszła paczka ,nie te produkty co zamawiałam na dodatek po otwarciu paczki wylana maska do włosów.Do tej pory nie otrzymałam informacji kiedy ktoś przyjedzie po te błędne zamówienie.Co ja mam może codziennie od rana do nocy patrzeć w okno kiedy przyjadą? Zwrotu kosztów także nie otrzymałam ,po tym zamówiłam kolejne zamówienie ,w środku niespodzianka wylany tonik do twarzy po całej paczce ,niedokręcony ... Wszystko zalane ,niektóre produkty również do końca nawet nie były zakręcone ,ale uwaga uwaga na dodatek dostałam w gratisie PŁATKI PRŁNOZIARNISTE KTÓRE PŁYWAŁY RAZEM Z INNYMI RZECZAMI .Nie no po prostu podziękuje takiej usłudze ;;))

Bywa różnie....

Tak jak zakupy w sklepach stacjonarnych mogę polecić z czystym sumieniem, tak bardzo odradzam zakupy online. W sklepach towar zawsze dostępny, mile Panie oferujące pomoc, częste promocje. Jedyny minus-jak dla mnie oczywiście-to zmuszanie klienta do korzystania z kasy samoobsługowej przy płatności kartą, Pani przy kasie obsłuży nas tylko jeśli płacimy gotówką. Rozumiem, że miało to być ułatwienie, ale klient powinien mieć wybór jak woli skasować swoje zakupy. Natomiast zakupów online nie polecam kompletnie! Czas realizacji jest SKANDALICZNIE długi! Na ostatnią paczkę czekam już ponad tydzień, od kilku dni widnieje status, że paczka jest wysłana, od konsultantki obsługi klienta wiem jednak, że paczka w ich systemie ma status jako "gotowa do wysyłki" i nie zmienia się to od 6 dni. Poprzednią paczkę zamówiłam za pobraniem, i była bardzo podobna sytuacji, ostatecznie zakupy zrobiłam stacjonarnie, a paczki, która łaskawie została wysłana po blisko 10 dniach, nie przyjęłam w ogóle. Także powtórzę - zakupy stacjonarne tak, zakupy online NIE

Bardzo miła obsługa

Bardzo miła,pomocna i fachową obsługą.Szeroki wybór asortymentu, atrakcyjne promocje.

Nie polecam!

NIE POLECAM !!! Podejście obsługi do klienta jest karygodne. Przy moim poprzednim i zarazem pierwszym zamówieniu brakowało produktu i firma nie miała zamiaru nawet go dosłać mimo iż jest dostępny na stronie i można go zamówić, a co więcej w formularzu reklamacji jest napisane, że w przypadku braku któregokolwiek prodkunki nastąpi jego dosłanie chyba że będzie niedostępny. Ostatecznie był zwrot środków. Jednak nie chciałam od razu przekreślać tej drogerii (i żałuję ), więc złożyłam drugie zamówienie i to co się wydarzyło to już totalna kpina. Złożyłam zamówienie, opłaciłam , wszystko było okej , status zamówienia też był że, a to opłacone potem że w trakcie realizacji, nawet dostałam smsa, że niestety z powodu wielu zamówien moje będzie opóźnione o 3 dni. Mówię okej, przeżyje. Lecz czas oczekiwania się baaaardzo wydłużył więc pofatygowałam się i weszłam na stronę i moje zamowienie było po prostu anulowane. Po skontaktowaniu się z infolinią nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć na pytanie dlaczego anulowali moje zamówienie bez jakiegokolwiek informowania mnie o tym, nie wspominając o zwrocie środków. Pani bezczelnie powiedziała że przyślą pieniądze i że mam złożyć zamówienie jeszcze raz. Co wiąże się z kolejną strata czasu na tą drogerie i utraceniem produktów które były wtedy w promocji. Obsługa po prostu leży! Nikt nie umie powiedzieć "przepraszam", "przykro mi" i spróbować rozwiązać problemu tylko zbyć klienta jak najszybciej. Z całego serca NIE POLECAM !!!!

Bardzo dobra obsługa klienta.

Zawsze Panie mnie pytają o aplikacje oraz dodatkowe produkty które maja w promocji przy kasie . Dodatkowo często jeśli mam jakieś zapytanie o produkt pomagają wybrać lub okazać inne produkty w podobnej cenie . Dużym plusem jest to ze jeśli jest duży ruch zawsze otwierają druga kasę . Nawet zdarzyło mi się poprosić i nie było problemu .

Świetna obsluga

Pani była bardzo miła, pomogła dobrać podkład i korektor. Dużo opowiedziała o produktach jestem zadowolona

Galeria sklep hebe

Super dziewczyny z kompetentna wiedzą. Polecam kazdemu

Hebe zamówienie

Zamówiłam produkty online w trybie ekspres (2h) po czym poczytałam opinie i się wystraszyłam utraty i pieniędzy i produktów. Uf na szczęście dotarły zgodnie z zamówieniem każdy nowy i odpowiednio zabezpieczony dodatkowo foliom w kartonie. Kurier dowiózł na czas wszystko zgodnie z opisem miły i sympatyczny. Panie zapakowały wszystko zgodnie z zamówieniem oraz odpowiednio zabezpieczyły produkty. Mega zadowolona jestem ❤️ Plusy *szybko sprawnie bez wychodzenia z domu *możliwość korzystania z promocji mimo braku udziału stacjonarnego *dowóz gratis ❤️❤️❤️

KATASTROFA! NIGDY WIĘCEJ HEBE

Absolutnie nie polecam zakupów online w drogerii Hebe! Zamówiłam online produkty za 120 zł, dostałam zupełnie inną paczkę o wartości 50zł. Ani obsługa klienta na livechacie, ani maile nie pomagają, zero odzewu od dwóch tygodni. Katastrofa, nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy, będę odradzała wszystkich znajomym i rodzinie. Rozumiem błąd firmy, ale każdego klienta powinno się szanować i załatwić sprawę jak najszybciej i z szacunkiem. OBSŁUGA KLIENTA PORAŻKA.

Bardzo nieprzyjemna kierowniczka

Pani kierowniczka opryskliwa i niechętna do pomocy. Na pytanie jak mogę anulować zamowienie, bo zostałam wprowadzona w błąd - zamów teraz odbierz za godzinę w tej placówce nie istnieje się okazało(nigdzie składając zamówienie nie było takiej informacji) odpowiedziała, ze mam sobie wejść na stronę i anulować zamowienie, zapytałam co dalej, bo nie wiem, odpowiedziała tonem wściekłej osy, ze mam zwrócić w takim razie przy odbiorze. Czy mam ochotę na kolejna konfrontacje dokonując zwrotu? Zdecydowanie nie. Na zakupy w tym miejscu również.

Brak zamówionego towaru

Absolutnie nie polecam! Towar zamówiony, zapłacony a towaru brak. Dzwonienie na infolinię graniczy z cudem dodzwoniłam się po 5 dniach. A towaru nadal brak. Towar zapłacony. Omijać szerokim łukiem tą drogerie droga internetową!!!! Żałuję że zamówiłam a Wy uważajcie.

Koszmar!

W paczce zamiast swojego zamówienia, dostałam całkiem inny produkt. Sądziłam, że pomyłka szybko się wyjaśni, gdyż był on spakowany z paragonem, na którym widniał numer zamówienia. Złożyłam reklamację i odesłałam paczkę. Natomiast nie spodziewałam się tak złego traktowania klienta. Na rozpatrzenie reklamacji zamiast 14 dni czekam już ponad miesiąc! W tym czasie kilkakrotnie dzwoniłam i upominałam się e-mailowo o zwrot gotówki/dostarczenie zamówienia. NIE POLECAM! Strata czasu i nerwów. Trzeba się tłumaczyć z czyjejś pomyłki i prosić o zwrot własnych pieniędzy! Oczywiście na e-maile do tej pory nie dostałam odpowiedzi. Wystarczy, że w pierwszej wersji, kiedy zadzwoniłam- konsultantka poinformowała mnie, że dostanę swoje towary następnego dnia po tym jak kurier odbierze błędnie dostarczone do mnie zamówienie. Czekałam kilka dni po odbiorze i nic!: ani e-maila, ani towarów, ani gotówki. Po kolejnym telefonie uzyskałam zapewnienie, że dostanę zwrot gotówki, gdyż osoba, która dostała moje zamówienie, nie zwróciła tych towarów. Nie dziwię się, gdyż były to dwa drogie produkty. Niestety do dzisiaj nie dostałam również zwrotu gotówki. BOK nie odpowiedział też na mój e-mail, domagający się jednoznacznego wyjaśnienia sprawy. Jedyną drogą wydaje się skierowanie sprawy do rzecznika ochrony konkurencji i konsumentów. Praca BOK jest poniżej krytyki.

Masakra

Zostałam dwukrotnie oszukana. Za pierwszym razem nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie. Za drugim razem otrzymałam niekompletne zamówienie i zostałam bardzo nie miło potraktowana przez BOK. Omijać z daleka to jest moja opinia

Nie kupujcie tam

Złożone i potwierdzone zamówienie kremów , opłacone z góry jednak na drugi dzień okazuje się ze jeśli kupisz i zapłacisz wcale nie znaczy ze dostaniesz swój towar , możesz o tym pomarzyć bo Hebe traktuje klientów jak idiotów , w regulaminie jest wyraźnie napisane ze Hebe może odwołać twoje zamówienie w przypadku braku towaru szkoda ze nie można odwołać portugalskiego właściciela z Polski , może lepiej byłoby gdyby wprowadzał w błąd ludzi w swoim kraju , myślałam ze klient powinien być traktowany z szacunkiem a nie jak idiota , widzę ze pozytywne opinie są pisane przez pracowników biurowych , brawo , ile szef wam zapłacił 5 zł premii?

Odwiedzałeś ostatnio Hebe?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kosmetyka
  • sklep kosmetyczny
  • drogeria
  • makijaż
  • pielęgnacja

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.04 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.16 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem