Opinie użytkownika (3)

Sklep czysty, dobrze...
Sklep czysty, dobrze oświetlony, z przejrzystym układem produktów i estetycznymi ekspozycjami. Testery dostępne w 80% , w stanie dobrym , choć brakowało testerów z Marki Bourjois.. Przy wejściu żadna z pracownic nie przywitała mnie ani nie zapytała, czy może w czymś pomóc – obsługa zachowywała się biernie i nie nawiązywała kontaktu z klientami. Przy kasie obsługa uprzejma i sprawna, bez kolejki. Ceny wyraźnie oznaczone, wyraźnie oznaczone ceny z promocjami asortyment prawie w 100% uzupełniony bardzo czyściutko , wszystko jest na miejscu.

Klient_grgiv

23.06.2025

Hebe

Placówka

Tarnów, Krakowska

Nie zgadzam się (0)
Data wizyty: 21.06.2025 Lokalizacja:...
Data wizyty: 21.06.2025 Lokalizacja: Biedronka, ul. Kościuszki 14, Tarnów Sklep czysty, choć przy warzywach leżały zwiędłe liście sałaty. Worki na warzywa były dostępne. Pieczywo w pewno uzupełnione, chodź brakuje zapachu wypiekanego pieczywa. Regały uzupełnione w większości w 90%. Produkty podpisane , ceny widoczne , ale brakowało promocyjnego masła mleczna dolina– pusta półka nieoznaczona. Brak muzyki w tle, panowała cisza. Obsługa poprawna – pracownik sali pomógł znaleźć produkt, a przy kasie samoobsługowej obecna była pracownica, która szybko i uprzejmie pomogła klientowi z problemem kodu. Kasjerka przy zwykłej kasie była neutralna – brak powitania i pożegnania, ale transakcja przebiegła bezbłędnie. Ponadto zwracanie przez kasjerkę uwagi czy wszystko w koszykach jest wyjęte (obserwacja lusterka). W sklepie były 4 kasy, czynna 1 – oczekiwanie 9 minut, nikt nie otworzył kolejnej mimo kolejki 8 osób. Koszyki przy kasach regularnie wynoszone przez obsługę. Przy wejściu są dostępne wózki lub koszyki . Uogólniając dobry asortyment i pomocna obsługa, ale minus za kolejki i brak promocyjnego produktu.

Klient_grgiv

23.06.2025

Biedronka

Placówka

Tarnów, Lwowska 117

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty, choć...
Sklep czysty, choć przy stoisku z warzywami leżały uschnięte liście sałaty. Regały uzupełnione w 90%, brakowało masła mleczna dolina z promocji z gazetki – pusta półka nie była oznaczona. Produkty dobrze posegregowane, ceny widoczne. Oświetlenie jasne, klimatyzacja działała. Obsługa poprawna – pracownik układający towar przywitał się i pomógł znaleźć mleko roślinne. Kasjerka neutralna – brak powitania i pożegnania, ale transakcja przebiegła sprawnie. W sklepie było 5 kas, w tym czynna 1 – oczekiwanie 9 minut, nikt nie otworzył kolejnej mimo kolejki 8 osób. Kasa samoobsługowa działała bez błędów, jest obecny pracownik w razie potrzeby pomocy przy samoobsłudze..Brak zapachu świeżego pieczywa mimo pełnego regału. Koszyki pozostawiane przed kasą przed klientów regularnie wynoszone.

Klient_grgiv

23.06.2025

Biedronka

Infolinia

Nie zgadzam się (0)