Sklep czysty, dobrze oświetlony, z przejrzystym układem produktów i estetycznymi ekspozycjami. Testery dostępne w 80% , w stanie dobrym , choć brakowało testerów z Marki Bourjois.. Przy wejściu żadna z pracownic nie przywitała mnie ani nie zapytała, czy może w czymś pomóc – obsługa zachowywała się biernie i nie nawiązywała kontaktu z klientami. Przy kasie obsługa uprzejma i sprawna, bez kolejki. Ceny wyraźnie oznaczone, wyraźnie oznaczone ceny z promocjami asortyment prawie w 100% uzupełniony bardzo czyściutko , wszystko jest na miejscu.
Data wizyty: 21.06.2025
Lokalizacja: Biedronka, ul. Kościuszki 14, Tarnów
Sklep czysty, choć przy warzywach leżały zwiędłe liście sałaty. Worki na warzywa były dostępne. Pieczywo w pewno uzupełnione, chodź brakuje zapachu wypiekanego pieczywa. Regały uzupełnione w większości w 90%. Produkty podpisane , ceny widoczne , ale brakowało promocyjnego masła mleczna dolina– pusta półka nieoznaczona. Brak muzyki w tle, panowała cisza. Obsługa poprawna – pracownik sali pomógł znaleźć produkt, a przy kasie samoobsługowej obecna była pracownica, która szybko i uprzejmie pomogła klientowi z problemem kodu. Kasjerka przy zwykłej kasie była neutralna – brak powitania i pożegnania, ale transakcja przebiegła bezbłędnie. Ponadto zwracanie przez kasjerkę uwagi czy wszystko w koszykach jest wyjęte (obserwacja lusterka). W sklepie były 4 kasy, czynna 1 – oczekiwanie 9 minut, nikt nie otworzył kolejnej mimo kolejki 8 osób.
Koszyki przy kasach regularnie wynoszone przez obsługę.
Przy wejściu są dostępne wózki lub koszyki .
Uogólniając dobry asortyment i pomocna obsługa, ale minus za kolejki i brak promocyjnego produktu.
Sklep czysty, choć przy stoisku z warzywami leżały uschnięte liście sałaty. Regały uzupełnione w 90%, brakowało masła mleczna dolina z promocji z gazetki – pusta półka nie była oznaczona. Produkty dobrze posegregowane, ceny widoczne. Oświetlenie jasne, klimatyzacja działała.
Obsługa poprawna – pracownik układający towar przywitał się i pomógł znaleźć mleko roślinne. Kasjerka neutralna – brak powitania i pożegnania, ale transakcja przebiegła sprawnie. W sklepie było 5 kas, w tym czynna 1 – oczekiwanie 9 minut, nikt nie otworzył kolejnej mimo kolejki 8 osób.
Kasa samoobsługowa działała bez błędów, jest obecny pracownik w razie potrzeby pomocy przy samoobsłudze..Brak zapachu świeżego pieczywa mimo pełnego regału. Koszyki pozostawiane przed kasą przed klientów regularnie wynoszone.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.