Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom.
Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.
Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:
„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”
O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:
„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”
W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:
„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”
Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.
A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!
W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.
Ostatnia opinia
W sklepie czysto, do sklepu tego wybrałam się aby porównać cenny produkt z innymi sklepami i okazały się bardzo atrakcyjne. W ciągu 5 minut podszedł do mnie pracownik z pytaniem czy w czymś pomóc, opo...
Bielany Wrocławskie
Francuska 6
Ostatnia opinia
Wszystko na swoim miejscu, cenowo nie odstaje od reszty
Warszawa
Głębocka 113
Ostatnia opinia
Zamówiłam na stronie morele rolki, niestety bardzo mnie raniły z powodu dziwnej konstrukcji buta. Złożyłam na nie reklamację, która została bezproblemowo i pozytywnie rozpatrzona.
Ostatnia opinia
Personel bardzo przyjazny, grono osób, które pomaga w wyborze produktów. Znają jakość oraz sprzedawane produkty. Personel bardzo uprzejmy. Bardzo szybki i krótki czas obsługi. Wygląd sklepów oceniam p...
Sieradz
Wojska Polskiego 11
Ostatnia opinia
Obsługa na najwyższym poziomie, błyskawiczne potwierdzenie zakupu, wszystko obszernie zaznaczone w formularzu. Kupiłam lodówkę, transport, wyniesienie i ustawienie za 0 zł. Jeszcze do tego odbiór star...
Wrocław
ul. Nyska 48a
Apteki
Zmagasz się z alergią? Sprawdź RANKING najlepszych aptek!
Czytaj więcejCukiernie, piekarnie
Pączkowy Ranking: 7 TOP cukierni i piekarni
Czytaj więcej