Ford

(4.01)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (64 z 93)

Dział części zamiennych...
Dział części zamiennych bardzo pomocny z dużą wiedzą.

Klient_xd0Kf

27.06.2022

Placówka

Łódź, Brzezińska 26

Nie zgadzam się (0)
Miło i sympatycznie....
Miło i sympatycznie. Niemal odrazu obsługa znalazła się przy mnie i poinformowała mnie o ofercie. Duży zakres wiedzy pracowników na temat modelu pojazdu, a nawet jeśli jakieś pytanie zaskoczyło obsługę w ekspresowym tempie uzupełnił wiedzę.

Klient_RiaB

15.02.2022

Placówka

Olsztyn, Sikorskiego 19

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na najwyższym...
Obsługa na najwyższym poziomie, Salon godny polecenia innym klientom.

Niezweryfikowany Klient_SdM8

30.08.2021

Placówka

Opole, Agnieszki Osieckiej 1

Nie zgadzam się (0)
Umówiony -...
Umówiony - na serwis gwarancyjny Przyjęcie auta Plusy - bez czekania , - konkretnie, oprócz standardowej obsługi związanej z serwisem zapytano o inne usterki, - zaproponowano inne usługi wymianę wycieraczek, filtrów - pojazd zabezpieczono przed zabrudzeniem wewnątrz Minusy - nie zaproponowano mycia auta po usłudze co jest standardem, po zwróceniu uwagi tłumaczenie, że wydają auta i dlatego nie mają czasu, jednak auto zostało umyte ( czyli udało się ) Oczekiwanie na wykonanie usługi Plusy - strefa oczekiwania OK, dostęp do kawy, wody, toalety, możliwość podłączenia się do zasilania sieciowego, wifi, - dostępność prasy branżowej, widać auto podczas serwisu Minusy - podczas oglądania nowych samochodów nikt nie podszedł, nie zapytał się nie porozmawiał mimo, że nie było klientów, - usługa wykonana sprawnie mimo to auto stało jeszcze przez 30 minut zanim wyjechało z hali serwisowej Wydanie auta - wyjaśniono przeprowadzone naprawy - podziękowano za wizytę , zaproszono ponownie

Klient_Mhny

17.12.2020

Placówka

Bydgoszcz, Nowotoruńska 8

Nie zgadzam się (0)
W dniu 03.03....
W dniu 03.03. 2020 r. wykonywano obsługę techniczną mojego samochodu. Pragnę zwrócić uwagę, że jestem bardzo zadowolony z profesjonalizmu mechaników i nadzorującego proces techniczny pana Jacka Gaja pracownika serwisu Ford.w Pile. Z poważaniem Przemysław Młodzik

Niezweryfikowany Klient_TQ8K

04.03.2020

Placówka

Piła, Kossaka 76

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nie miła...
Bardzo nie miła i nie profesjonalna obsługa. Począwszy od kontaktu internetowego po kontakt personalny w salonie. Brak chęci pomocy, pokazania auta.

Małgorzata_2651

17.04.2019

Placówka

Łódź, ul. Włókniarzy

Nie zgadzam się (0)
Pełna profeska, handlowiec...
Pełna profeska, handlowiec umiał podkreślić atuty , zaproponować droższe dodatki w sposób racjonalny , bez naciagania. Jazda testowa od ręki, kontakt po wyjściu z salonu.

Klient_nByY

22.01.2019

Placówka

Katowice, Roździeńskiego rord

Nie zgadzam się (0)
Super! Miła i...
Super! Miła i fachowa obsługa! Minus to czas oczekiwania pozostawiający wiele do życzenia :(

zarejestrowany-uzytkownik

25.03.2017

Placówka

Biesiekierz, Stare Bielice 117d

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Przemysław_755

27.04.2016

Placówka

Kraków, jasnogorska 60

Nie zgadzam się (0)
Witam, oddałam samochód...
Witam, oddałam samochód na przegląd do serwisu Forda z nadzieją że pracują tam kompetentni fachowcy. Oddałam samochód z prośbą o sprawdzenie kierunkowskazów oraz weryfikację dlaczego pali się kontrolka silnika. Zaproponowano mi komputerową diagnostykę auta plus dodatkowy "przegląd przed podróżą" Auto było ok. bez większych uwag natomiast przy podłączeniu komputerowym wykazane zostały błędy przy dpf. Za usterkę zabrano się następnego dnia. I jakież było moje zdziwienie kiedy przy odbiorze auta okazało się że nie działa klimatyzacja ( a była sprawna). Na moje pytanie do serwisanta: czy zakładając teoretycznie że przyjechałam z uszkodzoną klimatyzacją po wczorajszych przeglądach powinien serwis o tej usterce wiedzieć i usłyszałam jednoznaczną odpowiedź twierdzącą; Powinniśmy wiedzieć już wczoraj mechanik sprawdzający nie zgłaszał uwag do klimatyzacji. Czyli proszę Panowie wyprowadźcie mnie z błędu: czy to ja jestem odpowiedzialna że klimatyzacja przestała działać? I przestała działać bo auto ma przejechane 150 tys. i jest stare jak usłyszałam? Serwis był odpowiedzialny wtedy za samochód i do uszkodzenia doszło na ich terenie więc? Być może jest tego jakieś racjonalne wytłumaczenie ale dlaczego ja mam ponosić koszty naprawy jak mi wczoraj sugerowano? Jak to mówią dobra obsługa i fachowość kończy się w momencie kiedy pojawiają się problemy. Mam nadzieję że Pan Dyrektor ustosunkuje się do sytuacji i wykaże więcej empatii niż jego pracownicy.

Kate_16

28.08.2015

Placówka

Poznań, Opłotki 11

Nie zgadzam się (0)
Przegląd mojego samochodu...
Przegląd mojego samochodu miał trwać ok 1,5 h. Po godzinie od zostawienie auta (czyli 30 min przed końcem umówionej godziny) zatelefonowano do mnie z informacją, ze jest problem, ponieważ przegląd został zrobiony 2 miesiące wcześniej. Po wyjaśnieniu sytuacji z innym "działem" (pomyłka w systemie) byłam pewna, że przegląd zostanie zrealizowany zgodnie z umową. Po przyjeździe po odbiór auta (taksówką), poinformowano mnie, ze auto zostanie mi zwrócone po kolejnych 2 godzinach, lub mam przyjechać innego dnia, czego nie mogłam zrobić, ponieważ zaplanowany miałam dalszy wyjazd. Nie uslyszałam żadnych przeprosin, pracownik nie chciał nawet rozmawiać o zwrocie kosztów kilkukrotnego przejazdu, nie pozwolono mi również rozmawiać z kierownikiem. Zapewniono mnie, że auto będzie do odbioru max. O godz 12..wrociłam więc do pracy i ok. godz. 13 sama zadzwoniłam i zapytałam, czy samochód "już" jest gotowy. Powiedziano mi, ze będzie za 30 min! To był najdłuższy, najdroższy i najmniej miły przegląd w moim życiu..a może tak traktowane są jedynie kobiety w tym serwisie?

Jolanta_281

09.05.2014

Placówka

Bydgoszcz, Nowotoruńska 8

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na bardzo wysokim poziome. Niezwykle miła obsługa, serwis zna się na rzeczy, wykonuje swoją pracę szybko a za razem precyzyjnie.

Gorzka

26.11.2013

Placówka

Włocławek, Toruńska 85

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi. Na plus: personel, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Janusz_181

25.11.2013

Placówka

Łódź, Obywatelska 191

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

28.06.2013

Placówka

Starogard Gdański, Lubichowska 141

Nie zgadzam się (0)
Do salonu udałem...
Do salonu udałem się zainteresowany gwarancjami forda na samochody używane. Po wejściu do salonu natychmiast zostałem otoczony opieką przedstawiciela. Razem udaliśmy się na plac z autami używanymi. Tam uzyskałem kompleksową informację w temacie gwarancji udzielanych na auta używane. W profesjonalny sposób przedstawiono mi 3 auta , którymi wykazywałem zainteresowanie. Po powrocie do salonu udostępniono mi dokumentację polecanego przez sprzedawcę auta oraz otrzymałem komplet materiałów wraz z wizytówką. Handlowiec bardzo dobrze wypełniał swoją rolę ponieważ miałem wrażenie, że nie ma dla mnie lepszego auta jak oferowane. Na koniec zostałem poproszony o pozostawienie swojego kontaktu. Jestem zadowolony z jakości obsługi oraz z pozyskanych merytorycznych informacji.

zarejestrowany-uzytkownik

15.11.2012

Placówka

Starogard Gdański, Lubichowska 141

Nie zgadzam się (0)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny zdarzyło mi się odwiedzić to miejsce i wrażenia jak zawsze takie same. Żeńska część obsługi recepcji serwisu jak zawsze bezczelna i mało rozgarnięta. Ciekawe, czy gdyby nie fakt, że tatuś jest właścicielem serwisu pozwoliły by sobie u innego pracodawcy na taką niekompetencję i tupet. Generalnie brak kogokolwiek, z kim można porozmawiać. Usługi serwisowe na podobnym poziomie.

zarejestrowany-uzytkownik

29.07.2012

Placówka

Nysa, Ujejskiego 17-19

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do salonu zostałem zauważony i przywitany przez pracownika. Minęły zaledwie może 3 minuty od wejścia, gdy podszedł sprzedawca, miał on identyfikator a na nim nazwisko, stanowiska nie widziałem. Sprzedawca przedstawił ofertę modelu samochodu, którym bylem zainteresowany i podał jego orientacyjną cenę, zaznaczając, iż może być niższa ze względu na wyprzedaż rocznika. Wspomniał także o jeździe próbnej, ale powiedziano mi, że niestety nie maja takiego modelu do jazdy próbnej. Na koniec sprzedawca wziął ode mnie dane kontaktowe - imię, nazwisko i telefon oraz wręczył swoją wizytówkę.

Michał_1494

10.12.2011

Placówka

Łódź, Brzezińska 26

Nie zgadzam się (1)
Ostatnimi czasy rozglądam...
Ostatnimi czasy rozglądam się za nowym autem, mam w Olsztynie kilka możliwości więc dlaczego nie ford, cen w miarę przystępna, modele Fiesty czy Focusa stylistycznie świetne, dynamiczne. Niestety po niewielkim rozeznaniu w tym salonie, już po raz kolejny zostałem totalnie olany, nie wiem czym jest to spowodowane. Pracownik, w telegraficznym skrócie przedstawił mi ofertę, nie zaprezentował auta a na jazdę próbną znowu nie było auta. Nie wiem jak klienci tego salonu kupili tam auto ale mi jest bardzo ciężko dowiedzieć się czegokolwiek o Fordzie.

zarejestrowany-uzytkownik

16.10.2011

Placówka

Olsztyn, Sikorskiego 19

Nie zgadzam się (6)
Auto zastępcze śmierdzące...
Auto zastępcze śmierdzące (nie wywietrzony pojazd i nie do końca posprzątany przed oddaniem klientowi). Ponadto samochód wiele pozostawiał do życzenia. Plusem jest to, że przy oddawaniu auta do wypożyczalni nie musiało być super posprzątane i dokładnie umyte - nie doliczono dopłaty za sprzątanie auta.

Marcin_13

26.07.2011

Placówka

Wrocław, Strzegomska 139

Nie zgadzam się (1)
Obsługa nie zbyt...
Obsługa nie zbyt kompetentna. Strasznie ślamazarnie i długo trwające naprawy auta. Kontakt z osobami przyjmującymi auto nie spełniający oczekiwań: albo umawiają się na telefon i nie dzwonią, albo wiecznie zajęte, ewentualne oddzwanianie do klientów trwa bardzo długo lub nie następuje. Jakość usług średnia

Marcin_13

26.07.2011

Placówka

Wrocław, Strzegomska 139

Nie zgadzam się (0)

Ford

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ford?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dział części zamiennych...
Dział części zamiennych bardzo pomocny z dużą wiedzą.