Opinie użytkownika (2)

Umówiony -...
Umówiony - na serwis gwarancyjny Przyjęcie auta Plusy - bez czekania , - konkretnie, oprócz standardowej obsługi związanej z serwisem zapytano o inne usterki, - zaproponowano inne usługi wymianę wycieraczek, filtrów - pojazd zabezpieczono przed zabrudzeniem wewnątrz Minusy - nie zaproponowano mycia auta po usłudze co jest standardem, po zwróceniu uwagi tłumaczenie, że wydają auta i dlatego nie mają czasu, jednak auto zostało umyte ( czyli udało się ) Oczekiwanie na wykonanie usługi Plusy - strefa oczekiwania OK, dostęp do kawy, wody, toalety, możliwość podłączenia się do zasilania sieciowego, wifi, - dostępność prasy branżowej, widać auto podczas serwisu Minusy - podczas oglądania nowych samochodów nikt nie podszedł, nie zapytał się nie porozmawiał mimo, że nie było klientów, - usługa wykonana sprawnie mimo to auto stało jeszcze przez 30 minut zanim wyjechało z hali serwisowej Wydanie auta - wyjaśniono przeprowadzone naprawy - podziękowano za wizytę , zaproszono ponownie

Klient_Mhny

17.12.2020

Ford

Placówka

Bydgoszcz, Nowotoruńska 8

Nie zgadzam się (0)
Pani przywitała się...
Pani przywitała się z uśmiechem. W sklepie czysto, towar wyeksponowany w sposób czytelny. Brak kartonów, opakowań po towarze utrudniających poruszanie się. Podczas poszukiwania produktu trochę brakło mi propozycji pomocy ze strony obsługi. Widoczne i zasygnalizowane ceny, promocję przy danym produkcie. Pan/Pani w rękawiczkach i maseczce - zwrócono uwagę na bezpieczeństwo. Propozycja zakupu, kawy, hot doga, produktów przy kasie. Transakcja przebiegła sprawnie. Pożegnanie -"miłego dnia i zapraszamy ponownie"

Klient_Mhny

17.12.2020

Żabka

Placówka

Bydgoszcz, ul. Orla 28

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi