Biedronka

( 3.33 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (25112)

Późne zakupy

Do Biedronki zajechaliśmy jadąc tak naprawdę do Żabki, bo nie spodziewaliśmy się, że o godzinie 22. ten sklep będzie jeszcze czynny. Nasze zdziwienie było tym większe kiedy zobaczyliśmy, że sklep otwarty jest do 23. Brak klientów, pełne zatowarowanie, zero kolejek i swodobne poruszanie się po sklepie - tak się robi zakupy o tej godzinie i to jest super.

Widoczne braki w personelu

W dniu 01.06.2020 około godziny 12:00 udałem się do sklepu na zakupy. Na wstępie zauważyłem, że cała podłoga była brudna i klejąca (był to okres deszczowy). Sklep był chyba świeżo po dostawie, bo większość alejek było zablokowanych paletami z towarem co utrudniało chodzenie po sklepie z wózkiem. Kasy samoobsługowe były zajęte, przy kasie standardowej były dwie osoby-tylko jedna była otwarta. Pani przy kasie z uśmiechem powiedziała "dzień dobry", po zeskanowaniu wszystkich produktów zapytała czy posiadam kartę lojalnościową i poczekała aż zapakuje produkty zanim zacznie skanować kolejnego klienta. Obsługa miła i pomocna, ale wygląd sklepu oraz problemy z poruszaniem się skutecznie zniechęcają.

Dobry asortyment

Biedronka na 1-go Maja jest stosunkowo małym sklepem lecz z dobrze dobranym i bogatym asortymentem . Ponadto często dodawany jest asortyment nowości od producenta . Niestety jest chyba zbyt mało kasjerów na częstotliwość ruchu

Zepsuty produkt

2020.07.01 Kupiłem sok pomarańczowy Riviva Nalałem szklankę mężowi i sobie. Mąż pił i zobaczyłem, że pływa tam coś zielonego. Przecięliśmy paczkę i zobaczyłem tam grzyba. Dzisiaj poszedł do pracy i nie mógł pracować i wrócił do domu z zatruciem. Takie coś już nie pierwszej raz A oni mówią ze mogą wymienić na inny lub oddać 2 zł. Ja chce dołożyć zdjęcia ale szkoda ze nie można.

Nie jestem zachwycona tym sklepem .

Obsługa w sieci sklepów Biedronka nie zawsze jest uprzejma, a czystość w sklepie nie na wyższym poziomie.

Tłoczno i długo

Szybkie zakupy okazały się być długim oczekiwaniem w kolejce do kasy. Zakup zgrzewki wody mineralnej trwał blisko 25 minut. W sklepie w alejkach znajdowały się palety z nierozładowanym towarem, które tarasowały przejście i utrudniające dostęp do zastawionych produktów. W sklepie nie było widać pracowników, którzy rozładowywali by towary. Czynne były tylko dwie kasy, a do każdej z nich kolejka na pół sklepu. Po paru minutach oczekiwania jedna z kasjerek wezwała kolejnego pracownika na kasę, który pojawił się po paru minutach. Niestety tempo obsługi klientów było bardzo wolne, przez co kolejka wcale się nie zmniejszyła. Jeden z klientów zapłacił sporą ilością miedziaków i wyszedł, a pracownik nie zważając na ilość osób oczekujących i zniecierpliwionych zaczął skrupulatnie przeliczać drobniaki. Ostatecznie zmieniłam kasę po raz drugi i po chwili zostałam obsłużona. Pracownik na kasie nie przywitał mnie, ale zapytał o kartę Moja Biedronka i szybko sfinalizował transakcję. Pracownik nie podziękował i nie zaprosił mnie ponownie. Nastawienie pracownika było nautralne, chciał szybko mnie obsłużyć i zmniejszyć ilość osób oczekujących w kolejce. Wszyscy pracownicy byli wyposażeni w rękawice ochronne oraz maseczki. Na kasach znajdowały się kartki z prośbą o zachowywanie środków ostrożności w postaci maseczek, odległości oraz jeśli to możliwe płatności bezgotówkowych. Poza paletami utrudniającymi poruszanie się alejkami, sklep był czysty, a półki dobrze wyposażone w asortyment.

Sprawna obsługa

Po zakupie, jeszcze nie zdążyłam odejść od kasy, okazało się, że nie została naliczona promocyjna cena kawy. Poproszono o kierownika, okazało się, że na sklepie widnieje stara cena , promocja od wczoraj nie obowiązywała. Kierownik policzył mi jednak kawę w cenie promocyjnej i oddali pieniądze ( zapłaconą nadwyżkę) Pani w kasie bardzo przyjemna, zapytała o kartę moja biedronka. Wszyscy pracownicy w maseczkach.

Jest ok

Często zdążą się że jest brudno ,bądź towar na paletach w alejach utrudnia przemieszczanie się z wozkiem natomiast panie ekspedientka zawsze miłe i pomocne

Zaczarowany sklep - tam obsługują wyjątkowi ludzie

Bierdonka w Toruniu ul.Szosa Bydgoska k/Plazy , k/Stacji BP jak zwał tak zwał tam jest ten sklep który zrobił na mnie i mojej rodzinie duże wrażenie ! A po pierwsze potrzebowałem cukierki DAMLA mogły by być wizytówką też Waszej firmy gdyż z taką obsługą wciągają smakiem do dalszego z nimi uczestniczenia . No ale ale co to ja chciałem spotykam bardzo zajętych dwoje ludzi bardzo pilnie analizujących sklep ułożenie towaru takie tam ważne dla nich sprawy stoję z boku a ci ludzie obydwoje w czym możemy Panu pomóc? pada pytanie no jestem nieraz w różnych sklepach to tak zawsze każdy pyta ale z niedowierzaniem zwracam się do nich mówiąc iż taki mam problem. Miałem cukierki damla nie dość że pożarłem je przez swoje łakomstwo to jeszcze nie mogę u Was nigdy na nie trafić a wiem od znajomych że tylko tu mogę dostać jak by Pan zostawił swój nr telefonu to ja Pana poinformuje kiedy będą i Pan przyjdzie.Oczywiście podałem a jakże Pan zrobił zdjęcie papierka od tych cukierków a ja dumny jak nie wiem co wyszedłem myśląc: jak to dobrze że ten świat się choć na chwilę zmienił . Kiedy się oddalałem usłyszałem głos tej Pani ,,proszę czekać na powiadomienie" .Zajęci swoją rozmową o sklepie Pan kierownik jak się okazało pilnie wrócił do analizy towaru i rozmowy z tą Panią.Myślę sobie co tam nie zadzwonią pewnie zapomnieli tyle spraw a sklep ogromny i fajny taki kolorowy no i dobrze że są przeceny na jabłka . Zawsze do niego z żoną do niego zaglądamy jak go otworzyli Coś w nim jest! No ale jak myślicie kupiłem cukierki????????? Przeczytam Wam list jaki dostałem na telefon : Witam.W Naszym sklepie są już dostępne cukierki Damla. Serdecznie zapraszamy na zakupy. Biedronka ul.Szosa Bydgoska k/ Plazy.! Do tej pory nie mogę w to uwierzyć że kupiłem ok 5,5 kg ale przez cały czas kiedy częstuje wszystkich to opowiadam im tą historię - pada zawsze to pytanie nie było bliżej ? to był przypadek ale chodził tam będę bo to jest SKLEP Z KLASĄ A ZNAJDUJE SIĘ k/ stacji Bp albo jak kto woli k/Plazy jak by kto nie wiedział tam są prawdziwi obsługujący ludzi ,,PEŁNA PROFESKA " .............................................więcej wam nie powiem bo będę stał do nich w kolejkach a tak to jeszcze się nimi nacieszę aaaaaa co ! Jak ma się 60 lat to już nie zawsze zadziera się brodę do góry z dymy że jest się wyjątkowym a w tym sklepie tak jest . jedno co mnie męczy to to jak znależli tych pracowników dziś to nie takie proste...............DZIĘKUJE !!!

jest w porządku

Z racji tego, że jest to jedna z większych Biedronek we Wrocławiu, to pod względem asortymentu nie ma co narzekać. Czasem brakuje warzyw czy owoców, ale to zdarza się w każdym sklepie. Poza tym jest dość czysto, a obsługa nie patrzy źle na klientów. Zawsze korzystam z kas samoobsługowych, więc jedyny kontakt z personelem mam w momencie kiedy opuszczam strefę kas. Osoba kontrolująca tę część sklepu zawsze jest chętna do pomocy i odpowiada na pożegnania.

niedpowiedzialny sklep

Nie polecam, klienci rozstawiają wózki na całej szerokości sklepu, brak płynu do dezynfekcji, a także jest syf

Najgorsza biedronka

Jest to biedronka z najdłuższymi koleikami. Lodówki z mięsem okropnie śmierdzą.

Coraz gorzej...

Kiedys bylam zadowolona z zakupow w tej sieci, mozna powiedziec ze wlasciwie tylko w tym sklepie sie zaopatrywalam. Teraz juz poprostu mam dosyc. Zawsze planuje zakupy z gazetka promocyjna ale zastanawiam sie po co ta gazetka skoro nie ma tych produktow w sklepie?????? Nie to zebym czekala do ostatniego dnia promocji.... nie... np. Od dzisiaj w gazetce pampersy w promocji... i co? Oczywiscie nie ma na sklepie. Ja sie pytam po co wprowadzacie klientow w blad? Trace tylko czas...

Bardzo miła obsługa, niestety brakowało części towarów.

Obsługa tego sklepu jest bardzo miła i pomocna, zawsze służy pomocą w znalezieniu potrzebnego towaru. Nie ma długich kolejek, a pracownik za kasą jest uśmiechnięty i życzliwy, informuje o promocjach z których warto skorzystać (np. 2+1 gratis). Niestety w czasie wizyty zauważyłam bałagan na półkach sklepowych. Części produktów brakowało całkowicie, cześć leżała w nieładzie.

Weekendowe zakupy

Jak zawsze w sobote , tak i dziś trafię do Biedronki przy Sobieskiego , dlaczego ? Obsługa jest tam bardzo miła, profesjonalnie podchodzi do wykonywanej pracy a produkty są wyłożone schludnie i porządnie rozlokowane. Nie muszę szukać potrzebnych mi artykułów gdyż są zawsze w tym samym miejscu i są dokładnie opisane zarówno pod względem ceny jak i dostepnych promocji . Towary są zawsze świeże i czyste podobnie jak otoczenie i sama hala sprzedazy . Mówiąc krotko , chce tu przychodzić częściej .

Akcja pożarowa

W dniu wczorajszym około godziny 16:30 wstąpiłem do dyskontu Biedronka przy ul.Dworcowej . Niestety nie udało mi się dotrzeć do regału z pieczywem gdyż okazało się ze w placówce tej włączył się system alarmowy uruchomiony na skutek pojawienia się zadymienia. Pracownicy Biedronki w sposób zdecydowany i zgodny z zasadami bezpieczeństwa pożarowego zabezpieczyli ewakuacje klientów znajdujących się na hali i w ciągu niespełna dwóch minut wszyscy znaleźli sie na zewnątrz pasażu handlowego dzięki czemu do akcji mogła szybko przystąpić straż pożarna , która pojawiła się natychmiastowo na miejscu zdarzenia .

Brak zasobów ludzkich osłabia jakość obsługi.

W markecie zazwyczaj nie ma wystarczającej ilości pracowników, np. Panie Kasjerki w wolnych chwilach wychodzą wykładać towar, chociaż długość kolejek to nie jest największy problem - często ceny nie są rozlokowane jasno i czytelnie, co powoduje zawyżanie rachunków, w mojej opinii jest to w niektórych przypadkach działanie celowe, i niestety ciężko dojść do uznania odpowiedniej ceny, która spowodowała chęć zakupienia produktu, przy kasie.

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Billa

(2.50 )

dino

(3.73 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem