Biedronka

( 3.21 )

Opinie (23477)

coraz słabiej

Kiedyś był to sklep wart najwyższych ocen, a obecnie, coraz częściej mam tzw. mieszane odczucia - przejścia zastawione paletami z towarem, cenówki niezgodne z prezentowanym towarem, a wielu brak i w ogóle to bardziej skład handlowy, niż placówka, w której wygodnie można zrobić zakupy. W niedzielne popołudnie, 28 VIII) wiele pustych miejsc, zapewne przygotowanych do wyłożenia nowego towaru. Tylko obsługa została, na niezmiennie wysokim poziomie - miłą, grzeczna, życzliwa. Często robię tuza kupy, widzę zachodzące zmiany, w pewnym sensie wizerunkowe.

Fatalnie!!!

Arogancka obsługa! Po zapłaceniu za zakupy kasjerka rzuciła mi resztę na ladę tuż obok mojej wyciągniętej dłoni. Moja prośba o wezwanie kierownika sklepu została totalnie zignorowana. Zuchwałe zachowanie obsługi tego sklepu notorycznie się powtarza. Sklep jest wiecznie brudny. Palety z towarem przez cały dzień stoją na sklepie w ciasnych alejkach- uniemożliwia to przejście z koszykiem. Odradzam zakupy w tym markecie!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Średnia obsługa

Obsługa sklepu na średnim poziomie. W przypadku zapytania o wskazanie produktu, brak rzetelnej odpowiedzi od sprzedawcy. Towar był niepoukładany, a ceny nie zgadzały się z opisywanym produktem. Podłoga wokół stoiska z warzywami i owocami nie była umyta.

Nieprzyjemna obsługa

Pani Kierownik jest arogancka osoba bardzo nieprzyjemna nie pomocna. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść– RODO)

Najlepszy sklep w okolicy!

Miałam okazje odwiedzić wiele sklepów sieci Biedronka. Moją uwagę zwrócił jeden z nich znajdujący się w Dąbrowie Górniczej na ul .Kasprzaka. Dlaczego? Miła i kompetentna obsługa, dostępność towarów większa niż w pozostałych sklepach dzięki dużej hali sprzedaży a dodatkowo parking dla klientów jak również krótki czas oczekiwania w kolejce do kasy.

Pomoc przy reklamacji

Pracownica sklepu w trybie natychmiastowym wytłumaczyła jak zrobić reklamację urzadzenia typu mikrofala. Pomogła zadzwonić na infolinię gdzie przyjęli moje zgłoszenie

Okropność

Okolo tygodnia temu. Takiej sprzedawczyni jaka mnie obslugiwala nie widzialem nigdzie indziej. Jeszcze zanim była moja kolej, slyszalem jak pani ta bardzo donosnym glosem opowiada innej sprzedawczyni na temat klientki ktora najwidoczniej robila zakupy wczesniej, w sposob przesmiewczy lekcewazacy i kpiacy ze klientka ta ktorej wygasla waznosc karty moja biedronka "prawie sie poplakala bo nie mogla nabyc towaru w nizszej cenie na karte" itd. Bardzo niemila obluga, pani wypowiadajaca sie w sposob bardzo lekcewazacy do klienta. Ciagly brak kart Moja biedronka w tym sklepie, pytalismy juz dwukrotnie i ciagle ich nie ma, znajomi rowniez chcieli taka karte dostac i wielokrotnie im sie to nie udalo. Na pytanie kiedy beda dostepne nikt nic nie wie. Wstyd, że firma nie potrafi zadbac o dostepnosc tak podstawowych rzeczy jak karta lojalnosciowa. Jestesmy nowymi klientami i juz od poczatku spotkały nas niemile zaskoczenia

Do lekkiej poprawy

Sklep wyglada ładnie, jest zadbany czysty. Obsługa cały czas dokłada towar na półki lecz wydaje mi się ze jest za mało pracowników na sklepie ponieważ po 20 min spacerowania i proszenia o pomoc jedna Pani znalazła czas aby mi pomoc. Obsługa na kasie prawidłowa z zachowaniem standardów obsługi

Praliny Wawel Luz za 24,90 których nie kupiłam

Wczoraj podczas zakupów w Biedronce w Pilawie doliczono mi RÓWNO kilogram Pralin Wawel Luz których nie kupiłam. Ponieważ mój rachunek opiewał na kwotę trochę ponad 100 złotych, było to prawie 25% całego rachunku. Niestety nie sprawdziłam tego zaraz po odejściu od kasy, miałam dziecko na rękach. SPRAWDZAJCIE PARAGONY PRZY KASIE

Prawie dobrze, a raczej dostatecznie.

Skromniutka ta Biedronka. W porównaniu z innymi, ta jest z innej epoki. Głównie z racji otoczenia - parking na 4(!) samochody, na chodniku i ścieżce rowerowej!! Wnętrze ciasne niemożebnie, palety z towarem między regałami, wózkiem nie da się przejechać. Tzw cenówki stale nieaktualne, zwłaszcza przy art. niespożywczych, aby sprawdzić cenę trzeba chodzić do czytnika, a jest tylko jeden sprawny. Asortyment również ograniczony w porównaniu z innymi sklepami tej sieci.

Super sklep

Cenię bardzo ten sklep, a szczególnie wtedy, gdy nie mogę nic kupić. Personel jest znakomity. Oby tak samo jak ja inni też doceniali tę placówkę.

Bałagan

Jestem czestym klientem owej Biedronki. Jednak kilkakrotnie kiedy chciałam kupić konkretny produkt z gazetki, ( nie był to produkt spożywczy ) nie mogłam go znaleźć. W koszach z produktami panuje bałagan i trudno cokolwiek znaleźć. Produktu są podejmowane z opakowań. Pracownicy są chętni do pomocy , jednak zdarzało się że, wieczorem w pierwszym dniu promocji konkretny produkt nie jest jeszcze wystawiony A pracownicy szukają go na zapleczu.

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Billa

(2.50 )

dino

(3.57 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem