Biedronka

( 3.29 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (19734)

Doskonały asortyment.

Fakt, biedronka jak to biedronka, dużo ludzi, momentami kolejki przy kasach oraz występujący brak personelu. Niestety pracownik nie jest w stanie się rozdwoić i obsłużyć na kasie, a w międzyczasie rozłożyć towar, który chcemy kupić. Pracownicy nie mają problemu, aby znaleźć coś na magazynie czy chociaż sprawdzić czy jest to dostępne. Pomogą, wytłumaczą, a zdarza się, że nawet doradzą. Obsługa na plus. Czystość daje wiele do myślenia. Zależy to wszystko od ilości klientów, nie zawsze jest chwila na umycie podłogi specjalną maszyną, bo trzeba uzupełnić towar, ale ta biedronka dba jako jedna z lepszych o czystość, wykwalifikowany personel oraz dobry kontakt z klientem.

Skarga

Zakupiłem dzisiaj deser Nestlé czekoladowy dla dziecka w wieku 8 miesięcy z terminem ważności który skonczyl się 2 miesiące temu Czy biedronka kontroluje terminy swoich artykułów? Mam nadzieje ze dziecku nic nie będzie po zjedzeniu tego produktu bo inaczej podam sprawę do sądu za wasze niedopełnienie obowiązków skandal żeby takie coś leżało na półce tyle czasu zrozumiałbym gdyby to było kilka dni ale nie 2 miesiące po terminie produkt leży na półce a ja to podaje mojemu dziecku chyba ktoś nie dopilnował swoich obowiązków a kierownik sklepu tez nie kontroluje pracowników czy sprawdzają takie rzeczy

dramat

W sklepie bałagan, podłoga brudna. Na cały sklep jest kilka małych koszyków i trzeba zakupy wsadzać do własnej torby.

Nie lubie tego sklepu

Ciągły bałagan, wiecznie kolejki,brzydki zapach, nie zachęca do powtornych zakupów

Porażka..

Podczas dzisiejszych zakupów w tym sklepie bardzo się zawiodłam.. Macie teraz u siebie promocje na naklejki.. Niestety dokonując w kasie samoobsługowej zakupów, naklejki moza odebrać u kasjerki-nie mam z tym problemu... Szkoda tylko że kasjerka jest źle poinformowana i stwierdziła że naklejki wydawane są tylko dla osób posiadających kartę biedronka. OD KIEDY? Dopiero wezwany na moją prośbę kierownik był w stanie udzielić mi informacji.. Warto chyba dokładniej przeszkolić pracowników.

fajne rozwiażanie

fajnym pomysłem są kasy samoobsługowe, oraz pracownicy którzy chętnie pomagają w ich obsłudze, ulotki są uporządkowane. każdy pracownik jest pomocny i pokazuje gdzie dany towar leży polecam.

Brudno

Biedronka na ul. Zblewskiej w Starogardzie Gdańskim to jakaś kpina. Brudno, bałagan na całym sklepie. Nic nie można znaleźć.

Chaos ale przemiła obsługa

polecam ze względu na uśmiechniętą obsługę która rekompensuje chaos na sklepie, który wygląda raczej na zabrudzony

Super obsługa

Wchodząc do sklepu słyszałem wielokrotne "dzień dobry". Z rozległego asortymentu wybrałem interesujące mnie rzeczy. W ramach testu spytałem pracownicę o czekoladę mleczną, a ona prosto i uprzejmie wskazała mi drogę. Podczas płacenia odczułem naprawdę miłą atmosferę panującą w sklepie. Wyszedłem ze sklepu uśmiechnięty. Naprawdę byłem zadowolony.

Brak higieny

Strefa koszyków przed sklepem- zużyte rękawiczki i maseczki jednorazowe w wózkach sklepowych i na podłodze. Wejście sklepowe zaniedbane, brudna podłoga i brak płynu dezynfekcyjnego w aplikatorze. na sali sklepowej również brudna podłoga, porozlewane płyny. brak produktów reklamowanych ( książki). Obsługa miła, kulturalna, kasjer za każdym razem pyta o kartę " Biedronka". Otwarta tylko jedna kasa, olbrzymie kolejki, czas oczekiwania na obsługę 13 min.

Technologia mająca pomóc - uprzykrza zakupy.

Do sieci sklepów Biedronka uczęszczam regularnie - od pewnego czasu w wielu z nich wprowadzono kasy samoobsługowe. Podczas ostatniej wizyty w sklepie przy os. Podłęże 1 postanowiłam skorzystać z takiej kasy z nadzieją, że pozwoli mi to na szybsze opuszczenie sklepu. Nadmienię tutaj, że kolejka do zwykłej kasy była bardzo długa, a kasa otwarta tylko jedna. Z powodu dużej liczby artykułów, zakupy musiałam podzielić na dwa paragony, gdyż nie mieściły się one na taśmie, co uniemożliwiało kontynuowanie skanowania kolejnych artykułów. Pani obsługująca tłum ludzi w jedynej otwartej kasie musiała z niej schodzić, aby pomóc w rozwiązaniu wielu kłopotów, będących treścią komunikatów pojawiających się w czasie kasowania na ekranie urządzenia. Druga sprzedawczyni, co prawda kręciła się wokół kas, jednak stosunkowo długo trzeba było czekać na jakąkolwiek reakcję z jej strony. To wszystko spowodowało, że skasowanie jednego wózka zakupów zajęło nam blisko 20 minut. Wywołało to moje oburzenie, gdyż jakiś czas wcześniej robiąc zakupy również w jednym z sieci sklepów Biedronka, jednak znajdującego się w innej lokalizacji, skorzystanie z kas samoobsługowych było dla mnie dużym ułatwieniem i przyjemnością. A liczba asortymentu kupowanego przeze mnie była wtedy równie duża (o ile nie większa). To co wpłynęło na moje pozytywne odebranie usługi była jedna z Pań sprzedających, która pilnowała kas samoobsługowych, sprawnie rozwiązywała wszelkie błędy pojawiające się na komunikatach ekranu. Co więcej pomagała w nabijaniu produktów osobom starszym i niezaznajomionym z nowinkami technologicznymi. Wszystko to przyczyniło się do wysokiego poziomu obsług w tym sklepie. Niestety brakło tego w Biedronce znajdującej się na os. Podłęże 1. Technologia, która ma usprawniać proces zakupów oraz go przyspieszać, paradoksalnie przyczyniła się do spadku jakości usługi i zadowolenia oraz straty czasu.

Dobrze

W markecie panuje porządek. Warzywa i owoce są zdrowe i ułożone na swoich miejscach. Produkty sprawdzone wyrywkowo mają dobry termin przydatności. Pieczywo jest świeże. Minusy które wypatrzyłam to: - brak cen przy niektórych produktach, głównie tekstylia i produkty w koszach - pracownik zapytany o gorczycę w saszetkach, poinformował mnie, że muszę poszukać jej w dziale "przyprawy" i pokazał gdzie mniej więcej mam iść

dobrze

Byłem ostatnio na zakupach nasali było schludnie , pani kasjerka była miła przywitała mnie i jak było trzeba potrafila odpowiedziec na moje pytania.

Obsługa ok lecz straszny nie ład na sklepie

Kasjerka uprzejma zaprowadziła mnie do produktu którego szukałam. Lecz na sklepie straszny bałagan porozrzucane torby papierowe brudna podłoga, braki towarów na półkach

Ład i porządek

Ostatnio będąc na zakupach w sklepie Biedronka , zauważyłem bardzo ładnie poukłada towary w strefie non food także na z nabiałem. Ceny dopasowane do produktów. Miła i kompetentna obsługa. Podłogi czyste personel zachowuje wytyczne sanitarne.

Super ceny

Personel miły i chętny by pomóc, lecz bałagan w sklepie. Czas obsługi klienta dosyć długi.

Brud

Brak słowa by opisać jaki tam jest bałagan. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Zastępca kierownika totalne dno

Byłam dziś t.j.14.10.2020 w Biedronce na zakupach. Na dziale z pieczywem zabrakło foliówek i rękawiczek. Chciałam zapytać pracownika kiedy wychodził z zaplecza. Zdążyłam powiedzieć tylko "przepraszam,czy mogłabym..." drzwi od zaplecza się zsunęły na co usłyszałam jak pracownik mówi do drugiego "nie kur.. nie mogłabyś". Po wyjściu, jak się okazało Zastępca Kierownika udawała przesadną uprzejmość. Kiedy zapytałam o woreczki lub rękawiczki żebym miała czym nałożyć pieczywo do torebki papierowej usłyszałam, że skoro tutaj nie ma to oznacza że nie mam sobie przynieść z działu warzyw i owoców. Na pewno więcej do tej Biedronki nie wrócę bo skoro Zastępca Kierownika ma tak bezczelne podejście do klienta to jakie mają mieć pracownicy? Zero przykładu. Nadmienię że Pani która obejmuje stanowisko Zastępcy Kierwonika w Biedronce na Os. Zwycięstwa jest dość charakterystyczna. Młoda,m nosi dredy. Proponuję zmienić pracownika na innego.

Negatyw

Bardzo duże kolejki zbyt długo trzeba czekać na otwarcie kolejnej kasy, Częsty bałagan na sklepie co uniemożliwia swobodne poruszanie się po sklepie.

Parking

Często robię zakupy w Biedronce w Łodzi przy ul Tamka, niestety nie gdzie postawić tam auta, parking jest zawsze zajęty przez okolicznych mieszkancow, dzisiaj byłam o 7.00 rano i było tylko jedno wolne miejsce, szkoda że sklep nic z tym nie robi ak

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Billa

(2.50 )

dino

(3.83 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem