Biedronka

( 3.80 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (21304)

Może być

Na codzień jest spory ruch oraz są długie kolejki, brakuje pracowników. Sklep z bardzo dobrym rozłożeniem asortymentu, nie ma problemów ze znalezieniem produktu. Przyjazna atmosfera.

Fatalny porządek, bałagan ...

Fatalny porządek, bałagan i brak właściwych cenówek. Nieuprzejmy personel (kasa nr 4) i brak personelu do pomocy przy kasach samoobsługowych. Nie polecam!

Bardzo lubię sieć ...

Bardzo lubię sieć sklepów Biedronka. Przez ostatni czas robię zakupy w kilku lokalizacjach na Ursynowie. Jednym ze sklepów jest Biedronka na ulicy Dereniowej 10. Ruch każdego dnia jest duży. Produkty wyeksponowane ładnie , ale często brak cen. Porządek niestety nie należy do najlepszych. Zaczynając od wejścia , dużo gazetek , paragonów , torebek foliowych , brak płynu do dezynfekcji rąk. Lodówki sterylne , klienci systematycznie dotykają szyb. Duża ilość pustych kartonów. Proszę zwrócić uwagę na regał z pieczywem ( tu mowa o kilku punktach) gruba warstwa kurzu. Obsługa bardzo chaotyczna , biegają po sklepie , krzyczą, odnoszę wrażenie, że nie zwracają uwagi na klientów. Często jestem świadkiem sytuacji w których klient potrzebuje pomocy w odnalezieniu danego produktu , obsługa udaje, że nie słyszy , albo zwyczajnie machnie ręką gdziekolwiek popadnie. Na kasie niemiłe Panie , nie zwracają uwagi na klientów bez maseczki, bez humoru, często odpowiadają w sposób arogancki, nie odpowiadają na "dzień dobry ".

Balagan ogólny na ...

Balagan ogólny na terenie sklepu, przedsionku i przed sklepem. Gigantyczna kolejka - byłem 11 w kolejce a mimo tego kasa nie została otwarta.

W sklepie brudno, ...

W sklepie brudno, pozastawiane stoiska paletami z towarem i pustymi opakowaniami. Utrudniony dostęp do produktów. Obsługa niemiła i wręcz wulgarna. Pracownik jadący z towarem wąskim przejściem nie zwraca uwagi na klientów, trzeba wręcz uciekać by nie rozjechał, nie ma słowa przepraszam. Zdecydowanie nie polecam.

Okropny sklep. Ogromny ...

Okropny sklep. Ogromny brud oraz nieład, brak organizacji, obsługa na niskim poziomie. Ilość klientów na sklepie przeraża tak samo jak nieporządek. Większość załogi posługująca się językiem niepolskim.

Sklep zachowany w ...

Sklep zachowany w czystości. Towar ładnie eksponowany i face'owany. Podłogi i regały czyste. Personel uprzejmy i pomocny - pracownicy stosują się do obostrzeń sanitarnych. Wysoka dostępność produktów, wolny i darmowy parking.

Biedronka jak każda ...

Biedronka jak każda inna, ale niestety negatywnie wyróżnia się długim czasem oczekiwania do kasy. Ruch jest duży a zwykle otwarte jest tylko jedno stanowisko. Nawet 10 min czekania.

Zakupy w biedronce ...

Zakupy w biedronce przebiegły bez większych przeszkód. Wszystkie produkty były estetycznie ułożone na swoim miejscu przez co sklep wyglądał na zadbany. Obsługa bardzo pomocna ( szczególnie przy kasach samoobsługowych, które czasem są problematyczne). Jedyny minus zakupów to długi czas oczekiwania w kolejce.

Sklep zatowarowany, obsługa ...

Sklep zatowarowany, obsługa przyjemna i zna aktualne ceny, pomocna w znalezieniu towaru.

Sklep przestrzenny, utrzymany ...

Sklep przestrzenny, utrzymany w czystości, towar starannie poukładany na półkach, obsługę oceniam na 4,5 w 5 stopniowej skali

Zadbany i czysty ...

Zadbany i czysty sklep. Towar na bieżąco dokładany na półki. Klienci korzystający z kas samoobsługowych zawsze są priorytetem. Podczas problemu z kasa kasjer w pierwszej kolejności pomaga naprawić problem a następnie wraca do zwyklej kasy. Można to odebrać zarówno jako wadę i zaletę. Dla mnie to akurat duży plus. Gdy kasy samoobsługowe działają sprawnie, pozwalają na nie tworzenie się zbędnych kolejek

Po dzisiejszych zakupach ...

Po dzisiejszych zakupach w tym miejscu jestem zadowolona, pani pracująca uprzejmie pomogła mi w problemie przy kasie samoobsługowej. Mam pewne zastrzeżenia co do ułożenia towaru w sklepie, mianowicie chodzi o rzeczy z półek „okazje tygodnia” - panuje tam totalny chaos, patelnie i ubrania w jednym, nie jest to przejrzyste i ciężko tam cokolwiek znaleźć.

Nie zbyt czysto, ...

Nie zbyt czysto, kartony, folie walają się po sklepie . Zdarzają się przeterminowane artykuły spożywcze, brak organizacji pracowników sklepu, zazwyczaj otwarta jedna kasa . Nie polecam .

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Billa

(3.40 )

dino

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem