Biedronka

( 2.86 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (19777)

Obsługa ok lecz straszny nie ład na sklepie

Kasjerka uprzejma zaprowadziła mnie do produktu którego szukałam. Lecz na sklepie straszny bałagan porozrzucane torby papierowe brudna podłoga, braki towarów na półkach

Beznadziejny sklep

Witam.Zawsze robiłam zakupy w biedronce przy ulicy Jaworzyńskiej 17. Od dziś straciłam już cierpliwość i więcej tam nic nie kupię. Przychodzę z samego rana po otwarciu A tam puste półki A na nich zamiast towarów puste zgrzewki po produktach.Konkretnie chcialąm kupić mleko do kawy I nie ma.Salatki w słoiku nie ma.Ser president i też nie ma.No A o świeżych warzywach i owocach to zapomnij. Wszystko z dnia wczorajszego.Na dodatek przychodzę z rana A pół piekarni jest puste.Piecze sie jak sklep jest już otwarty.Towar przychodzi późnym popołudniem,więc nie wiem kiedy to wykładają.Przychodzisz z rana i oczekujesz że półki będą pełne ale nie w tym sklepie.Zdenerwowalam się i poszłam do innej biedronki choć myślałam już o pojęciu na zakupy do Lidla.Tam zawsze wszystko wyłożone mega czysto i towaru nie brakuje. Jednak poszłam do tej biedronki przy ul.Orzeszkowej,położona niewiele dalej jest mega super wyposażona. Nigdy niczego nie brakuje.Od tej chwili robię zakupy tylko w tej na ul.Orzeszkowej. Naprawdę nie wiem od czego to zależy. Każdy sklep powinien być taki sam. Z poważaniem Anna

Głupi przepis

Kto wprowadzil przepis że w godzinach dla seniorów nie można wejść z wnukiem którym się opiekuje

Niezły wybór, słaba obsługa, beznadziejne kasy samoobsługowe

Po remoncie jest więcej towaru, lepiej też jest rozplanowy. Na minus niezbyt miła, zirytowana obsługa, kiepskie kasy samoobsługowe, które ciągle wrzeszczą "potrzebne informacje" tak, że nie chce się z nich korzystać. Poza tym często niezgodność ceny na półce z ceną nabitą na kasie.

Przyjemne ale mało sprawne zakupy

Sklep był czysty przez co zachęcał do zakupów .Na półkach nie brakowało produktów. Przy kasach było natomiast bardzo duże kolejki , zachęcona brakiem kolejek i możliwością szybkiego zapłacenia udałam się do kasy samoobsługowej niestety napotkałam tam wiele problemów ,kasa często wymagała interwencji pracownika co sprawiało ,że Pani musiała schodzić z kasy aby odblokować możliwość dalszego kasowania co powodowało jeszcze większe kolejki przy tradycyjnych kasach.

obniżają masę

Masło mleczna dolina zamiast 200 - 170 g w promocji kupione czyli waga mniejsza . Brak słów ale teraz będę ważyć w sklepie i robić aferę

Szybko i sprawnie

sklep czysty z małymi niedoskonałościami Obsługa miła i patrząc na obsługi sklepów biedronka w tej przebiegła w miare szybko Asortyment został polecony Sprawna i szybka pomoc przy szukaniu niektórych artykułów

mało czynnych kas

Zawsze kiedy robie zakupy są długie kolejki w kasach. Przeważnie czynna jest tylko jedna.

Porażka

W sklepie panował bałagan, sieć nie szanuje swoich klientów, oszukuje przez swoje promocje

Obsługa i wystrój sklepu

Sklepy sieci Biedronka w ostatnich latach zdecydowanie obniżyły swoje loty. Kilka lat temu "bawiąc" się w Tajemniczego Klienta w większości wypadków testując sklepy byłem zadowolony jakością obsługi oraz porządkiem panującym na sali sprzedaży. Dzisiaj jakość zdecydowanie się pogorszyła, na sali sprzedaży panuje nieład, w koszach produkty są wymieszane, ciężko znaleźć cenę danego produktu.

Spore kolejki

Biedronka na Wyzwolenia 44 to bardzo dobrze Zatowarowany sklep ale dużym minusem jest mała liczba personalu . Kasa często jest otwarta tylko 1 a zapotrzebowanie jest na 3.

Zadowalająca

Sklep z miarę dobrze zatowarowany , Aczkolwiek trzeba chodzić i szukać danego asortymentu . Obsługa sprzedawców miła i pomocna

Idę bo muszę

Przeważnie omijam szerokim łukiem ale jak już muszę (zostanę wysłany) to idę. Co można powiedzieć. Bałagan. Brak organizacji sklepu. Obsługa w godzinach szczytu jeździ paletami gdzie i tak jest trudno przejść z koszykiem. Non stop otwarte drzwi do magazynu. Pracownicy jak już chcą iść na papierosa mogli by to robić gdzieś z tyłu a nie przy głównym wejściu. Obsługa kas...hmm...no jest i tyle można powiedzieć.

były klient Glovo i Biedronki

Złożyłem przez Glovo zamówienie na kwotę ponad 199 zł PLN. W takim przypadku nie ma dopłaty. Nie z mojej winy sklep nie wysłał mi wszystkich produktów i doliczył dopłatę. Nawet nie przeproszono, ze nie otrzymałem produktów które zamówiłem a dodatkowo "ukarał" dopłata. jest to karygodne. Glovo stwierdziło ze to sprawa regulaminu Biedronki umyło ręce. Nie chodzi o głupie 5,99 dopłaty ale o zaufanie i sprawiedliwosc. Nie polecam ani glovo ani biedronki. Dno. Jestem osoba niepełnosprawna ale wole zapłacić kurierowi z innego sklepu online niż być naciąganym. Bo to co piszą o zamówieniu darmowym powyżej 199 jest fikcja skoro mogą to zamówienie zminiejszyc do kwoty niższej poprzez nie wysłanie zamówionych produktów (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Dobra obsługa , średni wygląd sklepu

Brak etykiet cenowych na wielu produktach , przeciskanie się przez palety z towarem , brudne półki , jakość obsługi dobra przywitanie i pożegnanie klienta ,zapytanie o kartę biedronki , szybka obsługa

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Billa

(2.50 )

dino

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem