Biedronka

( 3.33 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (25287)

Przeważnie czystko i szybko

Często chodzę tutaj na zakupy. Ostatnio na plus ilość personelu na zmianie. Przestronny sklep, szerokie alejki. Na minus notoryczne kolejki i nie reagowanie na problemy przy kasie samoobsługowej(nie ma wydzielonej osoby, jedynie pani kasjerka musi wstać przez co rezygnuje z obsługi na własnym stanowisku kasjerskim). Sklep przeważnie czysty, ale często zaniedbana alejka z owocami i warzywami

Błędnie naliczany towar

Kasjerki nie znają się na rodzajach towaru...śliwka 2,99 zapłaciłam ok 9 zł..policzono śliwkę zagraniczna...do kogo po zwrot???jak człowiek ufa i nie sprawdza w sklepie paragonu, bo jesteśmy zabiegani...Słabo wyszkoline kasjerki!!!!

Obsługa ok, mało miejsca

Trochę za mało miejsca, za duży tłok. Wieczne kolejki przy kasach. Miła obsługa, informują klienta o promocjach.

Dobra obsługa ale trochę brudno

Miła i szybka obsługa. Pracownicy pomagają jeśli się czegoś nie może znaleźć. Całkiem nieźle zatowarowanie jednak podłoga pozostawia wiele do życzenia.

polecam

Moja ulubiona Biedronka w Mielcu, zawsze ma największy asortyment pomimo dość niewielkiej powierzchni sklepu, obsługa jest cierpliwa i pomocna

Średnio, na miejscu panował chaos

1. Na regałach był bałagan - ciężko było znaleźć cenę do odpowiedniego produktu; na regałach stały puste kartony, które częściowo przykrywały inne towary; 2. Z 5 produktów, które postanowiłam zakupić, które są w asortymencie Biedronek, dostępnych było tylko 2; 3. Na plus zasługiwała szybka reakcja kasjerek na rosnącą kolejkę, dzięki czemu sprawnie udało się ją rozładować. Od momentu podejścia do kolejki, do zakończenia transakcji minęło ok. 5 minut;

Obsługa beznadziejna

Witam. Jestem klientką Biedronki od lat, ale z takim personelem dawno się nie spotkałam.Robiąc zakupy kasowałam się na kasie samoobsługowej , oczywiście jak zwykle kasa się zacięła podeszłam do pana ochroniarza zapytać czy ktoś może podejść, odpowiedział , że ma podejść do kasy , tak wiec zrobiła , Pan poinformował mnie , że ma klientów i muszę poczekać , między czasie podeszła kasjerka i usunęła usterkę. Po skasowaniu wychodząc sprawdzałam paragon okazało się, że ten błąd to były dwa razy nabite chipsy, podeszłam do kasy ,kasjer a raczej pan kierownik bo tak zwróciła się kasjerka był bardzo nie grzeczny jak by pracował w tym dniu za karę , zaczął wmawiać mi, że to moja wina , że kasa się zacięła , i że za te drugie chipsy nabite może mi nie oddać pieniędzy , jego zachowanie było bezczelne i tak naprawdę nie rozumiem do czego pił tak ostro bo jego obowiązkiem bez gadania i wywodów było oddaniem moich pieniędzy .Takie podejście do klienta i to jeszcze kierownik , a gdzie przykład , który powinien dawać pracownikom jak sam nie potrafi się zachować.

Miła i pomocna obsługa :)

Sklep dobrze zaopatrzony. Pracownicy mili i pomocni. Widać jak dwoją i się i troją, aby szybko i sprawnie obsłużyć Klientów czy zatowarować półki. Ceny w stosunku do okolicznych sklepów są mocno konkurencyjne. Dużym minusem jest mały parking. Jednak długie godziny otwarcia (6:00-23:30) po części pozwalają uniknąć tego problemu ;)

Sprawna obsługa

Zakupy robie prawie codziennie. Miła i fachowa obsługa. Lubię kasy samoobsługowe, do których nie ma kolejek. Sklep dobrze dotowarowany. Wszystko co potrzebuje zawsze dostanę

Obsługa na dobrym poziomie

Obsługa jest na dobrym poziomie, sporadycznie zdążają się sytuację, w których pracownicy na kasach traktują klientów jako osoby na których można wyładować frustrację. Obsługa na sklepie jak najbardziej pomocna z dużą wiedzą o sklepie.

Supermarket

Fatalna obsługa, nie miła, wręcz wulgarna. Jak poprosiłem o otwarcie nowej kasy ponieważ kolejka do jedynej czynnej była na pół sklepu to kasjerka wydarła się na mnie, żebym sam wziął się za robotę a nie tylko narzekał.

Supermarket

Nie miła obsługa W sklepie brudno Ogromne kolejki do kas Brak pracowników na sklepie

Beznadziejna obsługa

Dzisiaj robiłam zakupy w Biedronce i nie zgadzała się cena na paragonie, poprosiłam o wyjaśnienie i się nie doczekałam. Czekałam na podejście kierownika 28 min. po czym musiałam odejść bo musiałam odebrać dziecko z zajęć. Lekceważenie klienta i brak szacunku. To jest nie pierwszy raz kiedy cena się nie zgadza, ale z czasem oczekiwania na kierownika to dzisiaj przesadzili, tym bardziej, że się nie doczekałam więc tak naprawdę niewiem czy w ogóle ktoś by do mnie poszedł, bo kasjerka rzuciła mi tekstem: źle pani trafiła, bo kierowniczka jest zajęta. Nikomu nigdy nie polecę tego sklepu.

Mam dużo do zarzucenia

Wchodząc do sklepu zauważyłem totalny chos pełno kartonów na ziemi o które można było się potknąć ,podłoga była strasznie brudna. Ekspedientka nie udzieliła odpowiednich informacji na dany produkt.

Super obsluga

Będąc na zakupach w Biedronce wchodząc do sklepu zauważyłem czystą podłogę ,obsługa sklepu była bardzo miła i zachęcała do robienia zakupów właśnie w ich sklepie . Panował porządek ceny były wywieszone w odpowiednich miejscach.

Długa kolejka oraz bałagan w sekcji „kuchenne”

W dniu 22.09.20 odwiedziłem sklep „Biedronka” w Poznaniu. Produkty spożywcze, które kompletowałem znajdowały się w jasno oznakowanych miejscach, uporządkowane na regałach w sposób schludny. Porządek w sklepie był utrzymywany na poziomie dobrym. Podłoga była umyta znajdowały się na niej nieliczne bardzo małe zanieczyszczenia. Jednak wiele do życzenia pozostawia uporządkowanie produktów w dziale kuchennym. Produkty były rozrzucone po wielu stanowiskach, urządzenia elektroniczne miały uszkodzone i otwarte opakowania, cześć urządzeń w ogóle były pozbawione swoich oryginalnych pudełek. Po podejściu do dość dużej kolejki (była otwarta TYLKO jedna kasa) czekałem w niej około 15 minut. Pani kasjerka była uprzejma i zachowała należyte środki ochrony osobistej. W problemie z uzyskaniem faktury Pani kasjerka pomogła z uśmiechem na twarzy i kulturą.

Obsługa klienta

Brak możliwości spytania czy towar jest dostępny, kasjer twierdził że niema obowiązku posiadać reszty dla mnie

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Billa

(2.50 )

dino

(3.74 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem