Biedronka

( 3.33 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (25036)

Super Kasjerka

Biedronka w galerii Libero przyciąga klientów nowoczesnym dizajnem, dobrym oświetleniem wyrazistą ekspozycją promocji oraz oferowanych produktów. Strefa wejścia jest czysta, kosze ułożone, gazetki i ulotki uporządkowane. Duży wybór towaru, artykuły uporządkowane na półkach i stoiskach.To dobre pierwsze wrażenie psuje jednak częsty brak etykiet z cenami, puste miejsca na niektórych półkach, pomieszanie artykułów przemysłowych w koszach. W kasach obsługa sprawna,kolejki najwyżej do czterech, pięciu osób. Duży plus dla miłej kasjerki, która kasując jednocześnie sprawdzała czy rabaty i promocje pojawiają się na rachunku. Tak było przy kasie nr 4, kasjerka nr 8 w dn. 6 maja br. Ogólnie raczej pozytywne wrażenie. Z pewnością zrobię tam kolejne zakupy.

TCZEWSKIE BIEDRONKI OSZUKUJĄ

Firma oferuje korzystne promocje, ale w tczewskich biedronkach oszukują, należy kontrolować paragony po każdych zakupach.

Zmęczeni pracownicy

Pełno palet do rozłożenia i kilka osób na sklepie. Pracownicy zmęczeni i bez życia. Sklep nie ogarnięty i rozkopany. Obsługa przy kasie bardzo miła

Szybko, czysto, bezpiecznie

Do tego sklepu zaczęłam chodzić w czasie pandemii, kiedy pracownikom doszło sporo dodatkowych obowiązków. Należy zaznaczyć, że pracownicy dawali radę zadbać o podstawowe obowiązki sklepowe (dokładanie towaru, dbanie o czystość), ale też dodatkowe związane z pandemią (pilnowanie dystansu, zarządzanie kolejką wchodzących itp.) Na pochwałę zasługuje wysoka kultura osobista pracowników (zarówno z sali sprzedaży jak i pracowników ochrony) gdy w kontaktach z klientami następowała konieczność przypomnienia o obowiązujących obostrzeniach. Mimo napiętej w społeczeństwie atmosfery i ogólnej nerwowości potrafili zachować spokój i przypominać o zasadach z uśmiechem, w miły sposób. Nie zapominali również o drobnych uprzejmościach. W tygodniu, w którym była znaczna promocja na lody Manhattan, tez chciałam z niej skorzystać. Niestety w lodówce były już same, poobijane i uszkodzone sztuki. Pracownik ( Mężczyzna ok. 30) sam zaproponował, że da mi lody nowe, nieuszkodzone, które czekały na wyłożenie.

Brak zgodności cen na regałach i w kasach- bałagan

W dn 22.05 .2020 dokonałem zakupów w w/w placówce. Stwierdzam że np. cena jogurtów FRUWITA na regale 1,49 za 4 szt. a na kasie 1,99 za1 szt., czekolada WAWEL GORZKA na regale 2,49 za 3 szt. , na kasie 2,99 za 1 szt., ser żółty ŚWIATOWID również ceny niezgodne z tym co na regale a tym co na kasie. Sądzę że nie jest to przypadek że ceny są zawyżane na niekorzyść klientów. Podałem tylko kilka przykładów a jest ich znacznie więcej. Ogólnie chaos i bałagan, choć placówka większa i po remoncie.

Tragedia,oszukanie klienta,adres Majakowskiego 48

W dniu 12.05.2020r zakupiłem piwo marki Żubr w ilości 48 sztuk,po czym okazało się już w domu iż piwo to miało datę ważności do dnia 6.05.2020r. Po zgłoszeniu na infolinię faktu i prośby zwrotu towaru oraz wymiany na świeży lub oddania pieniędzy zostałem poinformowany ,ze takiej możliwości nie ma.Sklep również nic sobie z tego faktu nie robi,twierdząc ,że takiego piwa nie sprzedali.Mam paragon oraz jestem nagrany na kamerach w tym dniu. Sprawy na pewno nie odpuszczę poprzez zgłoszenie do rzecznika,Kompania piwowarska również prosi o przesłanie dokumentacji,oraz prawnicy.Chciałem załatwic to ugodowo,jednak wasza siec potraktowała mnie jak osobę,która ma sobie to piwo wsadzic w buty.Nie polecam już waszej sieci sklepów,a sprawa będzie rozwojowa i mam nadzieje,ze znajdzie się więcej ludzi których oszukaliście.Nie mieliście prawa sprzedawac przeterminowanego produktu,a Ja nie musiałem sprawdzac daty spożycia.

Super takiej obsługi nie ma nigdzie

Biedronka w Rzeszowie na ul.Strażackiej 27 jest to jeden z moich ulubionych sklepów, w którym bardzo lubię robić zakupy. To co mi najbardziej odpowiada to bardzo intuicyjnie ułożony towar, który można szybko znaleźć bez zbędnego biegania po całym sklepie. Wszystko jest ułożone działami co też znacznie usprawnia zakup. Kolejna rzeczą jest szeroka powierzchnia sklepu co powoduje, że jest bardzo przestronnym miejscem i swobodnie można się poruszać z wózkiem sklepowym czy z wózkiem z dzieckiem. Nawet jeśli jest sporo klientów w sklepie można bez problemu przejechać. Następna rzeczą , myślę, że bardzo kluczową dla wielu klientów to niskie ceny. Dlatego też zawsze w tej sieci robię zawsze spore zakupy bez ograniczeń. Oczywiście w parze z niskimi cenami idzie również jakość produktów , która jest na wysokim poziomie. Szeroki asortyment to kolejny atut tego sklepu, właściwie w sklepie Biedronka znajduję wszystkie produkty, których potrzebuję , nie muszę odwiedzać innych sklepów. Od niedawna w tym sklepie są również kasy samoobsługowe dzięki, którym można dużo szybciej zrobić zakupy co jest sporym atutem. Szczerze polecam ten sklep, jest to idealne miejsce do robienia zakupów.

Zamknięte dzwi

Witam dnia 20-05-2020 o godzinie 02.22 w nocy zostałem uwięziony miedź drzwiami wejściowymi a tymi co na sklep. Stałem tam ponad 10 minut nikt mi nie otworzył. Wyszedłem dzięki drugiemu klientowi który chciały wejść i zrobić zakupy ale też nie mogły. Moje pytanie gdzie w tedy byli pracownicy? Które mnie naraziły na stres, a sklep na straty finansowe

Obsługa do poprawy!

Część personelu jest nieprzyjemna w obyciu, opryskliwa i nieuprzejma - odnosi się wrażenie, że jest tam za karę, a klienci to intruzi. Uważam, że nie na miejscu są prywatne rozmowy na kasach podczas pracy. Osoby zarządzające powinny pomyśleć nad wprowadzeniem systemu komunikacji między kasami tak by osoby na nich pracujące nie musiały do siebie krzyczeć w obecności obsługiwanych klientów. Byłem świadkiem sytuacji w początkowym okresie pandemii, kiedy to zebrany z grupie personel sklepu wbrew wytycznym dotyczącym zasad dystansowania społecznego "uciął" sobie pogawędkę, natomiast kiedy podszedł do zgromadzonych klient z jakimś pytaniem to jedna z Pań podnosząc niemalże krzyk domagała zachował dystans bo może ją zarazić. Była to o tyle rażąca sytuacja, że słusznie wymagając od klientów przestrzegania zachowania obowiązujących zasad dystansowania się, sam personel ich nie przestrzegał. Ponadto wyjątkowo raził sposób, w jaki to się odbyło. Czystość i asortymentowe zaopatrzenie sklepu na poziomie zadowalającym.

Obsługa średnia

Mam wrażenie że w tym sklepie klient jest traktowany ja k intruz .Przeganiany jest przez wózki jeżdżące z towarem.Między regałami czyli miejsca przeznaczone do porus żezania się klientów pozastawiane są towarem. W czasie promocji hodliwego towaru kilka minut po godz 6 rano towaru nie ma .Pracownice odpowiadają kaźda co innego. Jedna że nie było i nie będzie .Druga że było i się skończyło. Ttzecia po chwili niewiadomo skąd wkłada niby ostatnią sztukę do koszyka klientce. Zdaję sobie sprawę że pracownik też chce towar po niższej cenie ale powinna to być pula określona do pracowników a reszta na sklep dla klientów .

Przeciętna

Mało miejsca, alejki często zastawione towarem, poza tym czysto i bogaty asortyment

Na sklepie panował nieporządek.

Towar leżał na podłodze , w regałach panował nieporządek. Podłogi brudne, czas oczekiwania do kasy 8 min.

Ocena dobra. Szybka obsługa ale w sklepie był balagan

Otoczenie ww sklepu jest czyste. Odpowiednio duży parking. Sklep jest średniej wielkości ale w niektórych miejscach panował bałagan np dział z makaronami. Na dziale z warzywami brak było torebek jednorazowych. Nie było w pobliżu pracownika aby poprosić o doniesienie. Na plus można zaliczyć obsługę przy kasie. Bardzo szybka. Pracownica uśmiechnięta i sympatyczna. Spytała się o kartę Biedronki co jest ważne ponieważ często promocje są tylko dostępne z taką kartą. Sklep odpowiedni na sporadyczne zakupy. Jako stały klient byłabym zdegustowana bałaganem.

Super obsługa

Obsługa pod względem obsługi jest bardzo średnia . Sklep mały a towaru napchane za dużo wszędzie są jakieś stendy i ciężko przejść z wózkiem

Duża powierzchnia, miły personel

Duży sklep w którym mogę znaleźć dużo produktów, bardzo miła obsługa w szczególności przy kasach samoobsługowych. Czasem brak mojego ulubionego Energy Drinka jednakże wiele zamienników powoduje że zawsze wychodzę zadowolony.

Długie kolejki

Biedronka przy al.Wyzwolenia 44 to biedronka o dużym natężeniu ruchu. Niestety klient chcący kupić 1 lub 2 rzeczy niestety szybko nie wyjdzie ze sklepu, gdyż przeważnie działa 1 kasa a to wydłuża czas zakupów.

Najszybsza obsługa

W biedronce przy ul.Długiej zakupy to przyjemność. Zarówno małe jak i te większe. Nawet w przypadku braku kasjera na stanowisku natychmiast ochrona wzywa kasjera i po kilku sekundach może nas obsługiwać. Tak często zdarza się wieczorami, kiedy klienci przychodzą sporadycznie a kasjerzy zajmują się dbaniem o ekspozycje.

Niska jakość serków wiejskich PIĄTNICA

Porównując jakość tych serków z serkami z innych sklepów śmiało mogę stwierdzić że są gorszej jakości, ponieważ oblatują wodą są rzadsze. Podobnie jest z kilkoma artykułami innych marek, niby ten sam produkt ten sam producent a się różni, np: kiełbasy "Morliny", po podgrzaniu, zapach nie przypominający zapachu kiełbasy, nie jadalny. Większość produktów jest w porządku ale mają kilka wpadek.

Extra, najlepsza obsługa

Najszybsza obsługa kasowa w czasie pandemii . Panie miłe i uśmiechnięte.

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Billa

(2.50 )

dino

(3.70 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem