Biedronka

( 3.33 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (25128)

Trochę nie przemyslane

Sklep dobrze wyposażony tylko współczuję paniom na kasach przy epidemii która obecnie panuje powinny być szyby nie tylko z przodu ale i z boku gdzie odkladane są nasze zakupy. Kasjerki też są ludźmi i boją się o swoje zdrowie

Wymaga dużej poprawy

Jest wszędzie brud. Personel jest nie miły bez maseczki obsługują klientów, produkty są pomieszane z innymi.

Sklep ciasny, duże kolejki

Sklep małometrazowy, a towaru ogromne ilości, postawione wszędzie stendy, paletki i dostawki. Brak miejsca i ciasnota zwiększają wrażenie bałaganu. Towar promocyjny, gazetowy trudny do znalezienia pośród innych artykułów. Obsługa miła ale nie reaguje na kolejki, dopiero po zwróceniu uwagi kasjer dzwoni na kolejna kasę.

Sklep ciasny, duże kolejki

Sklep małometrazowy, a towaru ogromne ilości, postawione wszędzie stendy, paletki i dostawki. Brak miejsca i ciasnota zwiększają wrażenie bałaganu. Towar promocyjny, gazetowy trudny do znalezienia pośród innych artykułów. Obsługa miła ale nie reaguje na kolejki, dopiero po zwróceniu uwagi kasjer dzwoni na kolejna kasę.

Fajny asortyment

Zawsze jest to czego potrzebuję. Świetna, sprawna obsługa. Brak zastrzeżeń co do czystości bądź poukładanych towarów na sklepie.

Godny polecenia supermarket!

Miła i przyjazna obsługa, bardzo szeroki asortyment, kolejnym plusem są bardzo atrakcyjne ceny w porównaniu do innych supermarket. Polecam każdemu z miasta Jastrzębie-Zdrój.

Nabijanie kwot na warzywach, czekanie 20 min na reklamacje

Pozdrawiam kierownika, który nie szanuje czasu klientów i przyjmuje reklamację po 20+ min. Zero szacunku Urlopowiczu sprawdzaj paragony

straszna obsluga

poznan ul.bobrzynska stare zegrze biedronka to moj sklep jednak 10 7 2020 rok godz 15 robie zakupy ..kasjerka znowu 3 x ..pyta o karte ..nie mam..odparlam ..odpowiedziala my mamy duzo pracy ..a drobnych tez nie ma 50 zl podalam byla jak zwykle zla niezadowolona ..mam miec 20 zl odliczone..skandal..odparlam znowu pani tak samo postepuje ..juz tu nie przyjde ..odparla to dobrze bardzo dobrze..co za tupet..nie przezylam w swoim kraju takiej ekspedientki i to mloda ..z innego kraju moze ukraina..pomyslalam ja jestem u siebie a poczulam sie jak intruz prosze panstwa prosze w tej biedronce napisac tylko wyliczone pieniazki tylko karta biedronka i oczywiscie czeka saz ta pani sie usmiechnie..nie podziekuje ...choc ja jestem nad wyraz grzeczna .nigdy wiecej tej biedronki nie przekrocze to nauka unikac ludzi o tak negatywnej energii,..ta pani nie lubi swojej pracy proponuje wyslac kogos od panstwa i przekonac sie jak ta pani panstwa potraktuje ..ale prosze sie przygotowac..jest cudzoziemka o zlej energii...zadko spotykanych..sa cudzoziemcy przemili...ale ta pani wyrzuca..klijentow..ostrym wzrokiem bez kultury osobistej....ma szczescie ..poniewaz nie bede ingerowala u naszego mecenasa...ale juz nie pozwalam na milczenie tu chodzi o...kolejnych klijentow...oni..tez po takim traktowaniu..podziekuja mersi...biedronko..z..bobrzanskiej.NIGDY WIECEJ.Z POWAZANIEM NIE DO ZOBACZENIA.

Miała i profesjonalna obsługa

Każdorazowo przy zakupach w tym sklepie spotykam się z miłą i uśmiechnięta obsługą, która nie ma problemu aby doradzić klientowi, czy wskazać miejsce gdzie znajduje się dany produkt.

Miała i profesjonalna obsługa

Każdorazowo przy zakupach w tym sklepie spotykam się z miłą i uśmiechnięta obsługą, która nie ma problemu aby doradzić klientowi, czy wskazać miejsce gdzie znajduje się dany produkt.

Nie polecam - nie miło, nie przyjemnie

Nie polecam, sklep nie jest przyjemny w dokonywaniu zakupów, jest ciasno, gwarnie i niemiło.

Obsługa

Biedronka czysta, zawsze z asortymentem. Obsługa zawsze miła, ale czasami widać, że się nie chce - to normalne! Nigdy nie odmówiono mi pomocy a nawet dalszej pomocy, kiedy psuła się kasa samoobsługowa.

Przyjemna obsługa

Bardzo duży wybór produktów, miła i przyjemna atmosfera. Obsługa bardzo pomocna

Super obsługa.

Duży wybór towarów, pomocny personel. Atrakcyjne ceny.

Słabo

Kupiłam borówki 250g z czego jakieś 100g było pokryte pleśnią. Gdy byłam na zakupach z mamą, a ona chciała kupić mleko i podniesła kilka kartonów, pod spodem na dnie pudełka było mokro i były tam białe robale. Natomiast moja siostra raz kupiła PRZETERMINOWANE mięso. Jak tak można?

Wygląd sklepu do poprawy, obsługa na wysokim poziomie

Asortyment sklepu na wysokim poziomie. Duży wybór produktów. Lodówki i półki zatowarowane. Niestety jakoś warzyw i owoców pozostawiała wiele do życzenia. Warzywa miękkie a owoce w kartonach z pleśnią. W zakupach przeszkadzał mi brak cen na wielu produktach i sposób ich ułożenie. Towar był porozrzucany. Przy paletach promocyjnych towar był pomieszany z produktami które nie obejmowała obniżka. Sam sklep czysty podłogi i półki czyste. Jeśli chodzi o obsługę to przy dużym natężeniu ruchu i sporych kolejkach były otwarte tylko dwie kasy. W związku z czym czas oczekiwania na opłacenie zakupów był dość długi. Sama obsługa klienta bez zarzutów. Kasjer powitał klienta po zakończeniu rachunku wręczył paragon żegnając się i zapraszając ponownie. Ogólna ocena sklepu w skali od 1 do 5 wynosi 3.

Późne zakupy

Do Biedronki zajechaliśmy jadąc tak naprawdę do Żabki, bo nie spodziewaliśmy się, że o godzinie 22. ten sklep będzie jeszcze czynny. Nasze zdziwienie było tym większe kiedy zobaczyliśmy, że sklep otwarty jest do 23. Brak klientów, pełne zatowarowanie, zero kolejek i swodobne poruszanie się po sklepie - tak się robi zakupy o tej godzinie i to jest super.

Widoczne braki w personelu

W dniu 01.06.2020 około godziny 12:00 udałem się do sklepu na zakupy. Na wstępie zauważyłem, że cała podłoga była brudna i klejąca (był to okres deszczowy). Sklep był chyba świeżo po dostawie, bo większość alejek było zablokowanych paletami z towarem co utrudniało chodzenie po sklepie z wózkiem. Kasy samoobsługowe były zajęte, przy kasie standardowej były dwie osoby-tylko jedna była otwarta. Pani przy kasie z uśmiechem powiedziała "dzień dobry", po zeskanowaniu wszystkich produktów zapytała czy posiadam kartę lojalnościową i poczekała aż zapakuje produkty zanim zacznie skanować kolejnego klienta. Obsługa miła i pomocna, ale wygląd sklepu oraz problemy z poruszaniem się skutecznie zniechęcają.

Dobry asortyment

Biedronka na 1-go Maja jest stosunkowo małym sklepem lecz z dobrze dobranym i bogatym asortymentem . Ponadto często dodawany jest asortyment nowości od producenta . Niestety jest chyba zbyt mało kasjerów na częstotliwość ruchu

Zepsuty produkt

2020.07.01 Kupiłem sok pomarańczowy Riviva Nalałem szklankę mężowi i sobie. Mąż pił i zobaczyłem, że pływa tam coś zielonego. Przecięliśmy paczkę i zobaczyłem tam grzyba. Dzisiaj poszedł do pracy i nie mógł pracować i wrócił do domu z zatruciem. Takie coś już nie pierwszej raz A oni mówią ze mogą wymienić na inny lub oddać 2 zł. Ja chce dołożyć zdjęcia ale szkoda ze nie można.

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Billa

(2.50 )

dino

(3.73 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem