Altero

( 4.32 )

Opinie (104)

Jakość obsługi oceniam bardzo dobrze

Jakość obsługi oceniam bardzo dobrze. Panie w sklepie bardzo uprzejme, pomagały przy doborze butów oraz szukały odpowiedniego rozmiaru. Zakupy były bardzo udane ponieważ promocja na wszystkie nie przecenione buty była -70%. Obsługa sklepu bardzo pomocna i życzliwa.

Zakupy rozpocząłem o 18

Zakupy rozpocząłem o 18.35. Przywitała mnie uśmiechnięta brunetka w wieku ok 23 lat słowami ' Dzień dobry". Udałem się do półki z butami skórzanymi do garnituru. Po kilku chwilach podeszła do mnie pani i zapytała" Czy mogę w czymś pomóc?" odpowiedziałem, że tak ponieważ poszukuje buta, który wybrałem w rozmiarze 45. Po kilku chwilach sprzedawczyni wręczyła mi buta w wybranym przeze mnie rozmiarze. Zapytała, czy potrzebuję łyżki. W sklepie znajdowały się stopki, przez co nie było potrzeby kupowania skarpet do przymiarki buta (tak jak w innych salonach). Niewielkim negatywem była podłoga, na której znajdowały się lekko zniszczone płytki.

W dniu 20

W dniu 20.08.2015 odwiedziłem salon obuwniczy z planem zakupu butów na wesele. Dwa modele spełniły moje oczekiwania względem wyboru. Nie było jednak rozmiaru właściwego dla mnie. Podszedłem do kasy aby Pani stojąca za kasą sprawdziła czy są dostępne w sklepie. Niestety również nie było. Nie zaproponowała mi aby sprawdzić w innych blisko zlokalizowanych sklepach. Po moim pytaniu czy może to sprawdzić - odpowiedział " Tak, bardzo proszę". Najbliższe buty były zlokalizowane w Ostrowcu Św.

Skuszona przecenami postanowiłam wejść do sklepu Altero

Skuszona przecenami postanowiłam wejść do sklepu Altero. Przy kasie stały dwie Panie, które zupełnie nie zwróciły na mnie uwagi, nie zdziwiło mnie to gdyż zawsze jak tam jestem to Panie są zajęte czymś innym. Nie zwracając na to uwagi zaczęłam przeglądać buty. Przechadzając się między regałami, z pomieszczenia służbowego wyszła kolejna Pani ekspedientka, która spojrzała na mnie i już myślałam że zapyta się czy może mi w czymś pomóc. Niestety, na spojrzeniu się skończyło, a Pani dołączyła do koleżanek przy kasie i wszystkie zaczęły coś robić przy komputerze. Wychodząc ze sklepu jedna Pani na mnie spojrzała odprowadzając mnie wzrokiem.

Jakość obsługi w sklepie Altero naprawdę na bardzo wysokim

Jakość obsługi w sklepie Altero naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Pracownice kulturalne, miłe, chętnie służą pomocą. Dodatkowo, w sklepie bardzo czysto i schludnie. Bardzo pozytywna atmosfera do zakupów. Polecam

W marcu kupiłam buty w ktorych chodzilam do maja

W marcu kupiłam buty w ktorych chodzilam do maja, rozkleily się wiec oddałam do reklamacji z racji ze nie miałam czasu odebrac ich w czasie wakacji ze sklepu odebralam je dopiero we wrześniu i wczoraj znów je zanosłam ten sam problem rozkleiły się.... Buty kosztowały około 100 zł niby moze nie duzo ale bez przesady, obsługa totalnie mnie wyśmiała jak moge przychodzic z taką głupotą.... Bede ten sklep omijać z daleka...

niestety nie jestem zadowolony z usług tej sieci sklepow

niestety nie jestem zadowolony z usług tej sieci sklepow. kupiłem sobie buty- sandały i po tygodniu czasu chodzenie odpadł mi pasek i rozkleiły się od środka podeszwy. oddając do reklamacji, pani je przyjęła, mówiąc ze w ciągu 2 tyg. otrzymam sms,że mozna je odebrac. taki sms nie przyszedł, wiec po 4 tygodniach odwiedzilem sklep. okazalo sie, ze reklamacja nie została uwzględniona, ponieważ było zbyt duże zuzycie obuwia- jak to mozliwe,że po tygodniu chodzenia, rozumiem ,że moga sie popsuc po 2 miesiacach ale nie po tygodniu. zwrotu pieniedzy nie ma, butów nie ma, a w dodatku takie same buty znalazlem w sklepie z chinska odzieza 3 razy tansze. masakra

Zawsze czysto

Zawsze czysto, przejrzyście i estetycznie wyłożone obuwie. Sympatyczna obsługa. Jedynie asortyment mógłby być większy.

Odwiedzałeś ostatnio Altero?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Ambra

(5.00 )

BADURA

(4.07 )

Bagatt

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem