Altero

( 3.44 )

Opinie (104)

Jakość obsługi oceniam bardzo dobrze

Jakość obsługi oceniam bardzo dobrze. Panie w sklepie bardzo uprzejme, pomagały przy doborze butów oraz szukały odpowiedniego rozmiaru. Zakupy były bardzo udane ponieważ promocja na wszystkie nie przecenione buty była -70%. Obsługa sklepu bardzo pomocna i życzliwa.

Zakupy rozpocząłem o 18

Zakupy rozpocząłem o 18.35. Przywitała mnie uśmiechnięta brunetka w wieku ok 23 lat słowami ' Dzień dobry". Udałem się do półki z butami skórzanymi do garnituru. Po kilku chwilach podeszła do mnie pani i zapytała" Czy mogę w czymś pomóc?" odpowiedziałem, że tak ponieważ poszukuje buta, który wybrałem w rozmiarze 45. Po kilku chwilach sprzedawczyni wręczyła mi buta w wybranym przeze mnie rozmiarze. Zapytała, czy potrzebuję łyżki. W sklepie znajdowały się stopki, przez co nie było potrzeby kupowania skarpet do przymiarki buta (tak jak w innych salonach). Niewielkim negatywem była podłoga, na której znajdowały się lekko zniszczone płytki.

W dniu 20

W dniu 20.08.2015 odwiedziłem salon obuwniczy z planem zakupu butów na wesele. Dwa modele spełniły moje oczekiwania względem wyboru. Nie było jednak rozmiaru właściwego dla mnie. Podszedłem do kasy aby Pani stojąca za kasą sprawdziła czy są dostępne w sklepie. Niestety również nie było. Nie zaproponowała mi aby sprawdzić w innych blisko zlokalizowanych sklepach. Po moim pytaniu czy może to sprawdzić - odpowiedział " Tak, bardzo proszę". Najbliższe buty były zlokalizowane w Ostrowcu Św.

Skuszona przecenami postanowiłam wejść do sklepu Altero

Skuszona przecenami postanowiłam wejść do sklepu Altero. Przy kasie stały dwie Panie, które zupełnie nie zwróciły na mnie uwagi, nie zdziwiło mnie to gdyż zawsze jak tam jestem to Panie są zajęte czymś innym. Nie zwracając na to uwagi zaczęłam przeglądać buty. Przechadzając się między regałami, z pomieszczenia służbowego wyszła kolejna Pani ekspedientka, która spojrzała na mnie i już myślałam że zapyta się czy może mi w czymś pomóc. Niestety, na spojrzeniu się skończyło, a Pani dołączyła do koleżanek przy kasie i wszystkie zaczęły coś robić przy komputerze. Wychodząc ze sklepu jedna Pani na mnie spojrzała odprowadzając mnie wzrokiem.

Jakość obsługi w sklepie Altero naprawdę na bardzo wysokim

Jakość obsługi w sklepie Altero naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Pracownice kulturalne, miłe, chętnie służą pomocą. Dodatkowo, w sklepie bardzo czysto i schludnie. Bardzo pozytywna atmosfera do zakupów. Polecam

W marcu kupiłam buty w ktorych chodzilam do maja

W marcu kupiłam buty w ktorych chodzilam do maja, rozkleily się wiec oddałam do reklamacji z racji ze nie miałam czasu odebrac ich w czasie wakacji ze sklepu odebralam je dopiero we wrześniu i wczoraj znów je zanosłam ten sam problem rozkleiły się.... Buty kosztowały około 100 zł niby moze nie duzo ale bez przesady, obsługa totalnie mnie wyśmiała jak moge przychodzic z taką głupotą.... Bede ten sklep omijać z daleka...

niestety nie jestem zadowolony z usług tej sieci sklepow

niestety nie jestem zadowolony z usług tej sieci sklepow. kupiłem sobie buty- sandały i po tygodniu czasu chodzenie odpadł mi pasek i rozkleiły się od środka podeszwy. oddając do reklamacji, pani je przyjęła, mówiąc ze w ciągu 2 tyg. otrzymam sms,że mozna je odebrac. taki sms nie przyszedł, wiec po 4 tygodniach odwiedzilem sklep. okazalo sie, ze reklamacja nie została uwzględniona, ponieważ było zbyt duże zuzycie obuwia- jak to mozliwe,że po tygodniu chodzenia, rozumiem ,że moga sie popsuc po 2 miesiacach ale nie po tygodniu. zwrotu pieniedzy nie ma, butów nie ma, a w dodatku takie same buty znalazlem w sklepie z chinska odzieza 3 razy tansze. masakra

Zawsze czysto

Zawsze czysto, przejrzyście i estetycznie wyłożone obuwie. Sympatyczna obsługa. Jedynie asortyment mógłby być większy.

Odwiedzałeś ostatnio Altero?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

BADURA

(4.14 )

Bagatt

(4.36 )

BATA

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem