Jakość Obsługi

ERGO Hestia

( 4.24 )

Grupa ERGO Hestia to pionier najbardziej innowacyjnych rozwiązań w sektorze ubezpieczeń. Od 1991 roku pozostaje wiarygodnym i niezawodnym partnerem oferującym najwyższej jakości produkty i usługi. Przez niemal 30 lat rozwinęła się do jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. W 2004 roku Grupa ERGO Hestia otworzyła fundację Integralia, działającą na rzecz integracji zawodowej osób niepełnosprawnych. Misją fundacji jest wspieranie osób z niepełnosprawnościami na drodze do samorealizacji zawodowej, między innymi współtworząc przyjazne stanowiska pracy w Grupie ERGO Hestia oraz w innych firmach i instytucjach.

Opinie (1199)

Same plusy

Polecam OC/AC w tej firmie, nie miałem do tej pory żadnych problemów ze zgłoszeniem szkody i rekompensatą

bardzo dobra firma

Ja osobiście jestem całkiem zadowolony że jestem klientem hestii. Bardzo wygodne warunki, świetne ceny oraz bardzo przyjemna obsługa

Ok

Nie znalazłem bardziej wygodnej oferty, niż w Hestii. Stosunek cena/jakość jak najbardziej w porządku

W porządku

Nie narzekam, kontakt jak najbardziej w porządku, problem został rozwiązany w kilka minut

extra

Pozytywnie oceniam kontakt z firmą. Bardzo miła obsługa i przyjazne warunki :)

super

Jestem bardzo zadowolona z obsługi, nie spodziewałam się tak szybkiej reakcji. Mili przez telefon i w kontakcie osobistym. Serdecznie polecam!

fachowa obsługa

ubezpieczyciel bardzo szybko odpowiedział na moje wiadomości i wyjaśnił wszystkie nurtujące mnie kwestie. polecam

Ok

Uczciwy ubezpieczyciel. Nie mam się czego czepić

Wszystko ok

Osobiście polecam firmę, nigdy nie miałem problemów z tym ubezpieczycielem.

hestia

fajne warunki i bardzo ogarnięta obsługa. Serdecznie polecam!

extra

pozytywnie oceniam kontakt z infolinią, ogólnie nie mam na co narzekać :)

Odwiedzałeś ostatnio ERGO Hestia?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Allianz

(3.78 )

Avus Polska

(0.50 )

AXA

(3.86 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych drogerii. Sprawdź, gdzie kupić świąteczne prezenty!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Drogierie są jednym z miejsc, gdzie najczęściej kupujemy prezenty świateczne dla najbliższych. Aby podpowiedzieć Wam, gdzoe ajlepiej się udać, stworzyliśmy ranking najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii."Klientka z Pabianic, doceniła zaś asortyment i ceny w drogeriach Hebe, zachwalając między innymi promocje i zadbane wnętrze drogerii. "Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)"Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas lub są pomylone:„Minęły już ponad 3 tygodnie od złożenia zamówienia. Paczka nie doszła, nie można jej śledzić. Pisanie z konsultantkami na chacie nie przynosi żadnych skutków, proszą o cierpliwość i czekanie na maila. […] Nie zapowiada się na to, żeby paczka miała szybko do mnie trafić, wolałabym już dostać zwrot pieniędzy i zrobić zakupy gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam”. ~Klient_SwFI„Sklepy stacjonarne są OK, ale sklep internetowy mocno mnie zaskoczył brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta. Zero szacunku, zamroziłam w sklepie pieniądze na kwotę ponad 100 zł i ciężko mi było uzyskać jakiekolwiek informacje o moim zamówieniu. Konsultanci wklejają wyuczone teksty, proszą o cierpliwość i oczekiwanie na maila”. ~Klient_IxTr Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ 

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem