Jakość Obsługi

ERGO Hestia

( 3.93 )

Grupa ERGO Hestia to pionier najbardziej innowacyjnych rozwiązań w sektorze ubezpieczeń. Od 1991 roku pozostaje wiarygodnym i niezawodnym partnerem oferującym najwyższej jakości produkty i usługi. Przez niemal 30 lat rozwinęła się do jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. W 2004 roku Grupa ERGO Hestia otworzyła fundację Integralia, działającą na rzecz integracji zawodowej osób niepełnosprawnych. Misją fundacji jest wspieranie osób z niepełnosprawnościami na drodze do samorealizacji zawodowej, między innymi współtworząc przyjazne stanowiska pracy w Grupie ERGO Hestia oraz w innych firmach i instytucjach.

Opinie (1395)

Gorąco polecam za ...

Gorąco polecam za świetne dopasowanie oferty OC za niewielkie pieniądze!

Pełen profesjonalizm, miła ...

Pełen profesjonalizm, miła obsługa, dobra oferta, nic dodać nic ująć, polecam

Profesjonalna i kompleksowa ...

Profesjonalna i kompleksowa obsługa. Dobra oferta. Polecam

Miałem przyjemność korzystać ...

Miałem przyjemność korzystać z OC w tej firmie wielokrotnie i za każdym razem byłem bardzo zadowolony, także śmiało polecam

Idealna oferta i ...

Idealna oferta i dobra obsługa. Kontretne podpowiedzi i wyjaśnienie co, po co i dlaczego. Z pewnością polecam

Gorąco polecam Hestię. ...

Gorąco polecam Hestię. Profesjonalna i miła obsługa. Z pewnością w przyszłym roku również skorzystam z oferty tej firmy

zdecydowanie polecam ergo, ...

zdecydowanie polecam ergo, szybko i sprawnie co roku zawieram polisę, na takich warunkach jakie potrzebuję, zawsze miła pomoc, w dobrej cenie

sprawna obsługa, szybka ...

sprawna obsługa, szybka realizacja, zrozumiałe informacje, jasne komunikaty, ogólnie bardo dobrze oceniam kontakt!

Polecam wszystko szybko ...

Polecam wszystko szybko i sprawnie , cena niska, wysoka ochrona pojazdu , możliwa negocjacja do ceny pojazdu (AC ) konsultant konkretny i rzetelny polecam!

Korzystam i polecam. ...

Korzystam i polecam. Jakość usług na bardzo wysokim poziomie. Pełen profesjonalizm.

Ubezpieczam u nich ...

Ubezpieczam u nich samochód od 3 lat, zawsze byłem zadowolony z dobranej oferty OC

Super obsługa, bardzo ...

Super obsługa, bardzo profesjonalne podejście do klienta. Oferta zawsze dobrana indywidualnie. Polecam

Bardzo pomocna obsługa. ...

Bardzo pomocna obsługa. Dziękuje i polecam z czystym sumieniem!

Super obsluga i ...

Super obsluga i świetna oferta! Jak najbardziej zachęcam do skorzystania z usług Hestii :)

Od lat korzystam ...

Od lat korzystam tylko z uslug tego ubezpieczyciela. Atrakcyjna oferta. Polecam

Bardzo polecam, pełen ...

Bardzo polecam, pełen profesjonalizm i miła atmosfera.

Od kilku lat ...

Od kilku lat ubezpieczam tam samochód i jestem zadowolony. Profesjonalna obsługa i sprawna pomoc. Polecam

Super obsługa! Przemiłą ...

Super obsługa! Przemiłą Pani na infolinii pomogła rozwiązać niecodzienną sytuację. Napewno skorzystam z innych usług w przyszłości :)

Jestem klientem Hestii ...

Jestem klientem Hestii już od 5 dobrych lat. Ubezpieczałem niejeden samochód. Polecam firmę

nie mam do ...

nie mam do czego się czepiać, konsultant sprawie i szybko zaoferował mi umowe na korzystnych warunkach dla mnie i to mi sie podoba

Odwiedzałeś ostatnio ERGO Hestia?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Allianz

(3.56 )

Avus Polska

(0.52 )

AXA

(3.67 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem