Opinie użytkownika (1)

Zgłosiłam awarię samochodu...
Zgłosiłam awarię samochodu i potrzebowałam lawety w ramach ubezpieczenia ERGO Hestia. Zgłoszenie zrobiłam około godziny 12:00. Powiedziano mi, że w ciągu 45–90 minut ktoś się ze mną skontaktuje i laweta przyjedzie. Niestety po dwóch godzinach ciszy musiałam dzwonić ponownie. Dopiero wtedy usłyszałam, że spróbują skontaktować się z kierowcą. Po około 30 minutach zadzwonił inny konsultant, pytając, czy potrzebuję lawety „na teraz, czy może na później” – mimo że już od dwóch godzin czekałam. Obiecał, że oddzwoni za 5 minut, ale znów się nie odezwał. Kiedy ponownie zadzwoniłam sama, dowiedziałam się, że laweta będzie dopiero za półtorej godziny. Ostatecznie kierowca przyjechał punktualnie, był bardzo miły, profesjonalny i naprawdę zasługuje na pochwałę. Co więcej, sam powiedział mi, że otrzymał zlecenie dopiero w momencie, gdy ja zadzwoniłam drugi raz – czyli dopiero wtedy, gdy ponowiłam zgłoszenie. Wcześniej był nawet w mojej okolicy i mógłby przyjechać dużo szybciej, ale nikt nie przekazał mu zlecenia. To bardzo rozczarowujące, że w stresującej sytuacji zamiast realnej pomocy musiałam się wielokrotnie upominać o usługę, która powinna działać sprawnie. Kierowcy – ogromny plus. Organizacja i komunikacja – niestety duży minus.

AgnieszkaSabiniok_h49i

24.10.2025

ERGO Hestia

Infolinia

Nie zgadzam się (0)