Jakość Obsługi

Play

( 3.58 )

Play to jedna z najszybciej rozwijających się sieci w Polsce, działająca od 2007 roku. Firma świadczy swoje usługi na trzech podstawowych systemach - abonamentowym, na kartę oraz mieszanym. W swojej ofercie posiada również formułę stacjonarną oraz nowość - PLAY NEXT. Sieć jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła ofertę dla rodzin - FORMUŁA RODZINNA, która oferuje nieograniczone połączenia do wszystkich sieci dla 4 kart SIM. W 2018 roku liczba użytkowników PLAY wyniosła ponad 15 mln.

Opinie (3019)

dobra oferta

proponują dobrą ofertę, kompetentni pracownicy

Beznadziejna oferta na abonament

Jeśli chodzi o oferty dla obecnych Klientów Play nie ma nic do zaoferowania. 5 zł taniej po 3 latach współpracy to trochę mało biorąc pod uwagę, że konkurencja ma lepsze oferty, a praktyka w stylu złoży Pani wypowiedzenie to dostanie coś lepszego mnie nie interesuje. Za dużo z tym zabawy.

Kompletny brak profesjonalizmu.

Dzisiejszego dnia 3 razy rozmawiałem z trzema różnymi doradcami obsługi infolinii sieci Play. W jednej sprawie otrzymałem 3 różne odpowiedzi z czego żadna nie była satysfakcjonująca. Dopiero po wizycie w salonie Play otrzymałem odpowiedź na moje pytanie.

Obsługa taka sobie

Sieć tefoni Play w Koninie. Ostatnio chciałam zaczerpnąć informacji na temat firmy play. Weszłam do salonu było dwóch pracowników. Jedna pani która obsługiwała klienta i jeden Pan który coś robił w komputerze. Podeszlam do tego Pana poinformował mnie słowami "Niech Pani poczeka teraz nie mogę". Czekałam 10 min i zrezygnowałam z uzyskania jakich kolwiek informacji na temat tej firmy

Bardzo kompetentnie

Miła i kompetentna obsługa pracowników bardzo dobre doradztwo

Miła obsługa

Miła obsługa aczkolwiek, kilka mankamentów jeżeli chodzi o wiedzę konsultantów

Niedostosowanie dla osób starszych i niepełnosprawnych

To, co napiszę nie dotyczy salonu wskazanego w adresie, lecz wszystkich adresów. Jestem osobą niepełnosprawną, mam kłopot z poruszaniem się. Musiałam odwiedzić punkt obsługi klienta. Z przykrością zauważyłam, że nie mogę wygodnie usiąść. Na moje pytanie, czy jest możliwość, żebym usiadła na innym krześle, bardzo miła pani wyjaśniła, że nie i że może mi obniżyć hokera. Zrobiła to maksymalnie jak się dało, jednak dla mnie i tak było to za wysoko. Jestem osobą w średnim wieku, mój problem wynika z niepełnosprawności, jednak myślę, że trudność z zajęciem siedzącego miejsca mają też osoby starsze lub bardzo niskie. To sprawia, że sytuacja jest upokarzająca. Wydaje mi się, że byłoby zasadne, by pomyślano także o wygodzie obsługi klientów mojego pokroju. Nadmieniam, że zamierzam przyjrzeć się temu problemowi w innych sieciach i ewentualnie zgłosić to do odpowiednich instytucji. Z poważaniem Joanna

Rzetelna obsługa

obsługa infolinii w sposób jasny, rzetelny i uczciwy poinformowała mnie o tym skąd są dodatkowe koszty na fakturze. Pani pomogła mi zablokować niechciane połaczenia.

Tragedia

GDY weszłam do salonu konultan nawet mnie nie zauważył. Byłam konkretnie zapytać o telewizję nie miał wystarczającej wiedzy, wyczulam że wie mnie niż ja po przeczytaniu przelotnie informacji na stronie internetowej . Stał się bardzo opryskliwy i niemiły. Nie wrocilabym nigdy do tego salonu ani nic tam nie kupiła.

Zadowolony z obsługi

Po przyjściu do salony obsługa była bardzo miła i kompetentna. Bardzo dużo dowiedziałem się o ofercie i innych produktach jakie zawiera oferta. Przyszyłem z myślą przeniesienia numery i taką ową informację uzyskałem. Nie zdecydowałem się co prawda na ofertę ponieważ muszę porozmawiać z żoną i wtedy zastanowić sie wspólnie nad proponowanymi warunkami w tej firmie.

Najlepszy salon

Pan uśmiechnięty z wejścia przywitał mnie miłym "Dzień Dobry". Ubrany elegancko w strój firmowy stosowny do pracy w salonie play. Czas obsługi bardzo krótki - nie było kolejki. Stanowisko obsługi jak i cały salon bardzo czyste. Pracownik w sposób profesjonalny po przeprowadzonej analizie potrzeb, zaproponował kilka opcji przedłużenia umowy.

Raczej nie.

Wizyta w tym salonie, raczej do udanych nie należy. Konsultantka po moim wejściu przywitała mnie, zapytała w czym może mi pomóc, ale cała reszta usługi słaba. Stałam całą wizytę, Konsultantka raczej odpowiadała na moje pytania bo brak było inicjatywy z jej strony. Musiałam o wszystko pytać. Raczej nie zdecydowałabym się u tej konsultantki na żaden produkt.

play

miła obsługa, zaś nie zawsze potrafią pomóc. Czysto, schludnie, przyjazna atmosfera, pomoc koleżeńska jest, zaś mało pracowników

Fantastyczna obsługa

Podczas wizyty w salonie zostałem bardzo miło przywitany. Konsultant zaprosił mnie do stanowiska oraz w bardzo miły sposób rozwiązał moje problemy techniczne z internetem. Konsultant zapytał czy jeszcze może pomoc w jakimś innym problemie. Salon był bardzo zadbany i panowała w nim przyjazna atmosfera.

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.24 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem