Play

( 3.87 )

Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla ponad 15 milionów abonentów indywidualnych oraz firm, na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Od czasu rozpoczęcia działalności w 2007 roku Play konsekwentnie rozwijał swoją sieć i pozyskiwał klientów, by w 2017 roku stać się liderem rynku usług mobilnych w Polsce. Posiada największą sieć salonów stacjonarnych i najczęściej odwiedzany sklep internetowy operatora telekomunikacyjnego. Dzięki spójnej strategii komunikacji i udanym kampaniom reklamowym Play zbudował najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku markę telekomunikacyjną.

Opinie (4066)

Salon czysty i ...

Salon czysty i zadbany, pracownicy ubrani jednakowo w stroje służbowe. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta. Konsultant dopasował odpowiednią ofertę oraz rozwiązał problem z którym się zgłosiłam. Jestem zadowolona z jakości obsługi.

Bardzo zadbany salon ...

Bardzo zadbany salon Play. Po wejściu od razu zostałem powitany uśmiechem i słowem dzień dobry. Mimo niewielkiej kolejki czas oczekiwania wyniósł ok 10 minut. Po przedstawieniu konsultantowi swoich oczekiwań, została mi zaproponowana oferta. Potrzebowałem tylko karty sim(pre-paid) i taką otrzymałem. Sam proces rejestracji trwał krótko i nie było żadnych problemów. Po złożeniu podpisu na tablecie i zapłaceniu za starter, otrzymałem kartę sim oraz paragon fiskalny.

To kolejna wizyta ...

To kolejna wizyta w tym salonie, ponieważ jestem abonentem tej sieci. Konsultant powitał mnie po wejściu do salonu i podszedł po chwili, dając czas na zapoznanie się z atrapami telefonów. Następnie zaczął rozmowę badającą moje potrzeby. Nie był zbyt nachalny, z uśmiechem drążył temat i próbował zaproponować mi jak najlepsze rozwiązanie, a do tego sprostał moim wymaganiom odpowiadając na szereg nurtujących mnie pytań. Salon mimo tego, że jest w galerii handlowej i nie ma drzwi jest przytulny i każda obsługiwana osoba ma kącik dla siebie, nie musi się stresować, że ktoś obok będzie ją podsłuchiwał. Mimo tego, że nie zdecydowałam się na zakup konsultant pomógł w doborze i chciał uzyskać dane kontaktowe, żeby dać znać jak już upatrzony przeze mnie telefon będzie dostępny. Szczerze polecam ten salon.

Jestem bardzo zadowolona. ...

Jestem bardzo zadowolona. Przyszłam do salonu przedłużyć umowę i wybrać nowy telefon. Pani obsłużyła mnie bardzo profesjonalnie i przy okazji zaproponowała umowę na Internet. Zdecydowałam się, bo będę płaciła 30 złotych mniej niż do tej pory. Polecam wszystkim!

Obsługa telefoniczna dotychczasowych ...

Obsługa telefoniczna dotychczasowych klientów sieci Play działa na bardzo wysokim poziomie. Czas oczekiwania na połączenie jest krótki. Sprawa załatwiona podczas pierwszego kontaktu. Pracownik z którym miałam przyjemność rozmawiać był miły, profesjonalny i konkretny. Polecam!

Już dawno nie ...

Już dawno nie poczułam się tak rozczarowana obsługą w miejscu oferującym sprzedaż usług. Po wejściu do placówki nikt się mną nie zainteresował pomimo tego, że nie mieli innych klientów. Obie Panie bardziej interesowała rozmowa pomiędzy sobą niż obsługa klienta. Nie usłyszałam nawet dzień dobry po wejściu do oddziału. Rozczarowana wyszłam i sfinalizowałam umowę w innym miejscu. Szczerze nie polecam.

Dodzwonić się do ...

Dodzwonić się do nich to jak do królowej. Po długim oczekiwaniu nagle konsultant się rozłącza nie odpowiadając na zadawane pytania

Próba kontaktu w ...

Próba kontaktu w sieci przez czat dostępny w aplikacji nie przyniosła niestety oczekiwanego efektu. Po opisaniu sytuacji nie udzielono mi pomocy w jej rozwiązaniu w żaden możliwy sposób. Do tego mam wrażenie, że już po podpisaniu umowy nic się nie liczy. Kiedy pracownik rozkłada ręce, bo nie zna wyjaśnienia na zadane pytanie to skąd klient ma taką informację otrzymać ?

Rozmowa o jakości ...

Rozmowa o jakości internetu sieci. Czas oczekiwania bardzo wydłużony jednak konsultant rozwiązał mój problem i zaproponował lepsze rozwiązanie. Był miły i kulturalny

Wyjątkowo krótki czas ...

Wyjątkowo krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Telefon odbiera kompetentna osoba, którą rozwiązała mi problem w czasie jednej, trzy minutowej rozmowy. Jeśli wszyscy konsultanci są tak kompetentni, to szacun dla operatora. Na podstawie dzisiejszej rozmowy zdecydowane 5 gwiazdek ode mnie. Oby tak było zawsze.

Miła i życzliwa ...

Miła i życzliwa a nie natrętna obsluga

Doradca klienta wiek ...

Doradca klienta wiek około 25 lat. Po wejściu do punktu DK szybko reaguje na pojawienie się klienta i z uśmiechem wita. Profesjonalna obsługa klienta, rzeczowo i zrozumiałym językiem wyjaśnione wszystkie szczegóły dotyczące umowy i abonamentu. Precyzyjnie objaśnione warunki zakupu aparatu oraz przeprowadzona podstawowa konfiguracja sprzętu. Lokal czysty, otoczenie DK uporządkowane, witryny czyste, brak kurzu.

Intuicyjne poruszanie się ...

Intuicyjne poruszanie się w każdym kroku nowej umowy, jasne reguły i zasady

Super!

Jakość obsługi była bardzo dobra jestem zadowolona z firmy Play

Super!

Przeszedłwszy z innej sieci na tę - po wysłaniu do kogoś sms'a nie dostaje się potwierdzenia otrzymania przez odbiorce. Miałem to w innej sieci. Mały drobiazg, a czasem istotny i niekiedy potrzebny. Zasięg - spodziewałem się w tej kwestii problemów, ale nie ma żadnych i jestem zadowolony.

Super!

Dobry wybór produktów i ofert miła obsługa.

Nie polecam.

Konsultanci są wręcz nieprzyjaźnie nastawieni do Klientów. Ich pomoc ogranicza się do odsyłania na stronę internetową.

Super!

sprawnie, pomocnie, można załatwić wszystko bez wychodzenia z domu

OK

Mila obsługa szybko kontakt.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021
Play Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.95 )

Netia

(3.75 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem