Jakość Obsługi

Play

( 3.68 )

Play to jedna z najszybciej rozwijających się sieci w Polsce, działająca od 2007 roku. Firma świadczy swoje usługi na trzech podstawowych systemach - abonamentowym, na kartę oraz mieszanym. W swojej ofercie posiada również formułę stacjonarną oraz nowość - PLAY NEXT. Sieć jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła ofertę dla rodzin - FORMUŁA RODZINNA, która oferuje nieograniczone połączenia do wszystkich sieci dla 4 kart SIM. W 2018 roku liczba użytkowników PLAY wyniosła ponad 15 mln.

Opinie (3068)

Poniżej krytyki

Sporo młodych osób zatrudnionych na infolinii co skutkuje niskim poziomem prowadzonych rozmów, można wyczuć arogancję w głosie i wyniosłość.

Fachowa pomoc!

Super, wszystko jasno wyjasnione, opisane, rozmowa krótka i treściwa!

Infolinia - tragedia

Pracwonicy na infolinii nie posiadają wiedzy i dodatkowo nie chcą podjąć elementarnego wysiłku aby pomóc rozwiążać temat z którym dzwonię. Ponadto infolinia jest płątna!!!!!!!!

Salon T-mobile

Przeszedłem do salonu T-mobile w dniu 27-05-2019. Powód wizyty, zmiana abonamentu. W salonie obsługiwało dwóch Panów. W salonie nie było kolejki zostałem obsłużony odrazu po wejściu do salonu. Usłyszałem dzień dobry, zostałem przywitany. W trakcie obsługi słychać było standard obsługi, konsultant wyrażał się jasno, zrozumiałe. Było badanie potrzeb, prezentacja oferty, urządzenia, zachowany język korzyści. Konsultant próbował mnie przekonać pokazując telefon przedstawiając jego korzyści. Była dosprzedaz internetu, rozwianie wątpliwości, pozyskanie ode mnie numeru telefonu. Nie zakupiłem usługi ponieważ ponieważ potrzebuje więcej czasu na podjęcie decyzji. Konsultant będzie się ze mną kontaktował. Salon czysty, obsługa miła.

Super pracownicy

Polecam salon Play wAuchon w lublinie przy ul. Chodźki. Pracownicy mili, kompetrewntni i chętni do pomocy.Dobrali mi odpowiedni telefon i abonament. Polecam.

Konsultantka do zwolnienia!!!

Rozmawiałam z wieloma konsultantami z obsługi klienta, ale w życiu nie byłam tak potraktowana jak dzisiaj przez jedną z konsultantek.. Arogancka, pyskata I brak szacunku do klienta....

Obsługa na wysokim poziomie. Polecam wszystkim!

Wizyta dotyczyła przejścia z sieci Orange do Play. Zainteresowany byłem także zmianą telefonu. Doradca zrobił ze mną wywiad zadając pytania i na podstawie moich odpowiedzi, które notował zaproponował ofertę Solo lub Duet wraz z telefonem Samsung J3. Z wizyty byłem zadowolony. Salon zadbany, profesjonalni pracownicy oraz korzystne warunki ofert.

Masakra

Obsługa nie zna oferty, nie wiedzą chyba co tam robią.

Świetna obsługa

Bardzo polecam punkty sieci PLAY, ponieważ pracują tam osoby bardzo dobrze wyszkolone, miłe a przede wszystkim kompetentne. Oferty dostosowuja do potrzeb oraz budzetu klienta, obsługa zawsze uśmiechnieta nawet w krytycznych sytuacjach. Minusem jest dlugi czas oczekwiania na zalatwienie swojej sprawy

obsługa bardzo słaba

NIESTETY BRAK ZAINTERESOWANIA KLIENTEM.MIMO CHĘCI REZYGNACJI Z USŁUG BRAK JAKICHKOLWIEK PRÓBY ZATRZYMANIA KLIENTA W SIECI

Dramat

Konsultant na infolini byk niekompetentny , brak wiedzy o produkcie oraz o szablonowych działaniach firmy.

Nie profesjonalna obsługa

Obsługa mało profesjonalna. Brak badania potrzeb klienta. Brak przedstawienia oferty, korzyści z podpisania umowy. Ogólnie lekcewazace podejście do klienta. Nie

Wzorzec konsultanta jest na Bratysławskiej 4 w Krakowie

Pani konsultantka (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) wie wszystko na temat oferty, jej życzliwość jest wstrząsająca :)

Radzę uważać przed przedłużeniem umowy !

Radzę stałym klientom przed ewentualnym przedłużeniem umowy przez infolinie sprawdzić jakie mają oferty na przedłużenie w salonie i internecie. Czasem pracownicy call center potrafią wcisnąć gorszą umowę niż była przed przedłużeniem aby podnieść sobie wyniki twierdząc że to jest najlepsza oferta itp. Chociaż zdarza się że nie wiadomo skąd konsultanci potrafią wyczarować też korzystniejsze oferty po dłuższych negocjacjach. Dlatego radzę klientom nie podejmować szybkich decyzji.

Profesjonalna obsluga

Pan na infolinii bardzo profesjonalnie podszedł do sprawy , był bardzo elokwentny i służył pomocą

Play oferta

Mieli zadzwonić w ciągu 15 minut zadzwonili po dwóch dniach

dobra oferta

proponują dobrą ofertę, kompetentni pracownicy

Beznadziejna oferta na abonament

Jeśli chodzi o oferty dla obecnych Klientów Play nie ma nic do zaoferowania. 5 zł taniej po 3 latach współpracy to trochę mało biorąc pod uwagę, że konkurencja ma lepsze oferty, a praktyka w stylu złoży Pani wypowiedzenie to dostanie coś lepszego mnie nie interesuje. Za dużo z tym zabawy.

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.17 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem