Jakość Obsługi

Play

( 3.75 )

Play to jedna z najszybciej rozwijających się sieci w Polsce, działająca od 2007 roku. Firma świadczy swoje usługi na trzech podstawowych systemach - abonamentowym, na kartę oraz mieszanym. W swojej ofercie posiada również formułę stacjonarną oraz nowość - PLAY NEXT. Sieć jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła ofertę dla rodzin - FORMUŁA RODZINNA, która oferuje nieograniczone połączenia do wszystkich sieci dla 4 kart SIM. W 2018 roku liczba użytkowników PLAY wyniosła ponad 15 mln.

Opinie (3394)

Życzę w przyszłym roku zwiększenia jakości internetu

Życzę w przyszłym roku zwiększenia jakości internetu. Proponuję ulepszyć system zarządzania środkami na koncie, żeby była blokada po wyczerpaniu pakietu internetu. Teraz wiadomość o wyczerpaniu internetu przychodzi wraz z powiadomieniem o zerowym stanie konta. W zeszłym miesiącu zza tego wydałem ponad 100zł za internet plus 50 zł za pakiet.

Zdecydowanie na tak!

Konsultant wyjątkowo miły i życzliwy, podszedł indywidualnie do moich potrzeb, rozmowa w formie dialogu, a nie wyrecytowania formułki. Czuć zaangażowanie konsultanta od samego początku, dodatkowo ogromna wiedza - każda moja wątpliwość została rozwiana, zdecydowanie polecam. Jakość obsługi na najwyższym poziomie.

Bardzo dobra obsługa i rozwiązanie problemu

Konsultant w jasny i zrozumiały sposób wyjaśnił zasady działania usługi. Był przybitym bardzo miły i uprzejmy. Rozwiązał również Moj problem z odbiorem MMS. Na koniec zapytał czy wszystko jest dla mnie zrozumiałe i zachęcał do ponownego kontaktu. Na połączenie czekałem ok 2min. Szczerze polecam ta firmę.

Bardzo dobra obsługa i rozwiązanie problemu

Konsultant w jasny i zrozumiały sposób wyjaśnił zasady działania usługi. Był przybitym bardzo miły i uprzejmy. Rozwiązał również Moj problem z odbiorem MMS. Na koniec zapytał czy wszystko jest dla mnie zrozumiałe i zachęcał do ponownego kontaktu. Na połączenie czekałem ok 2min.

Zadowalająca obsługa klienta

Ciekawa oferta pakietów oraz zadowalająca obsługa klienta. Moźliwość uzyskania sprawnej odpowiedzi zarówno telefonicznie , jak i poprzez aplikację. Szybki odzew z obsługi klienta w sprawie moich niejasności i mojej nieuwagi. Serdecznie polecam :)

profesjonalna obsługa

Dzwoniąc na infolinie spotkało mnie miłe zaskoczenie , po 3 sekundach już konsultant odebrał połączenie , starał się zaraz zorientować w jakim celu dzwonię . Odpowiadając na jego pytanie ze szukam oferty telefonu na abonament przedstawił mi ofertę sieci , oraz zaproponował kilka rozwiązań . podał mi tez ceny samego abonamentu bez urządzenia oraz ceny z wybranym smartfonem. Obsluga była szybka , na temat i rozwiała moje wszelkie wątpliwości . Więcej takiej obsługi na infoliniach .

Play to jest firma porażka!

Play to jest firma porażka,od pół roku mam problem z ich internetem,po złożeniu reklamacji,która jest rozpatrzona na moją korzyść dostaję tylko informację,że już wszystko jest ok,fakt jest ok przez dzień czy dwa a potem wszystko wraca do normy,tzn internetu brak,bo to jest normą w sieci Play . Na dodatek brakuje w tej firmie kompetentnych osób z którymi można by było wyjaśnić sprawę,jak to mówią pracownicy salonów Play "my nie mamy na to wpływu,jedno co możemy zrobić to zgłosić sprawę dalej albo prosimy zadzwonić do biura obsługi klienta..." i tak się kończy rozmowa z doradcami.

Maksymalne zadowolenie

Konsultant zadzwonił do mnie dzień wcześniej umawiając się tym samym na kontakt następnego dla o konkretnej porze. Pani zadzwoniła o wyznaczonej godzinie, ponownie pytając czy ma przykrość rozmawiać z właścicielem telefonu. Po potwierdzeniu takiej inflacji poinformowała mnie o tym, ze nasza rozmowa jest nagrywana i zapytała czy wyrażam zgodę na jej nagrywanie. Po potwierdzeniu pani zaczęła zadawać mi bardzo nakierowujące pytania ponieważ cel rozmowy ustaliłyßmy już poprzedniego dnia. Jako ze już miałam wybrany przez siebie model telefonu Pani zapytała mnie o preferencje odnośnie abonamentu oraz dotychczasowego zadowolenia z obsługi. Pani była bardzo miła, życzliwa ale tez konkretna. Rozwodziła się nad odpowiedzią na moje pytania odnośnie tego, czym różnią się dane abonamenty w zależności od ceny. Po dokonaniu formalności Pani życzyła mi miłego dnia oraz zadała pytani kontrolujące z obsługi i jakości. Rozmowa bardzo na plus.

Miła obsługa

Obsługa w salonie jest miła, jednak mało profesjonalna. Brak wiedzy wśród pracowników.

Play - koszmartny sposób załatwiania reklamacji

Miesiąc temu pomimo zrobionych dwóch doładowań telefonu (łącznie na 60 zł), okazało się, że ciągle nie mam środków na koncie, nie mogę korzystać ani z połączeń telefonicznych ani Internetu. Parokrotnie kontaktowałam się z obsługą klienta. Za każdym razem od nowa musiałam opisywać całą sytuację, konsultantom, którzy zapisywali zgłoszenie, nadawali mu numer i prosili abym czekała na sprawdzenie. Po jakimś czasie otrzymywałam informacje sms-owo, że informacja o moim zgłoszeniu znajduje się na Play 24 a tam otrzymywałam informację, że moje zgłoszenie jest niezasadne. Dzwoniłam ponownie na infolinię z prośbą o wytłumaczenie mi co zaszło, gdzie podziały się moje doładowania. Konsultant pomimo informacji o numerze zgłoszenia ponownie prosił o opis zdarzenia, nadawał mu numer i kazał czekać na sprawdzenie. Ostatecznie połączono mnie z działem technicznym (zdaje się) i tam pracownik wyjaśnił mi, że nie zmieściłam się w czasie oferty Play Solo więc telefon zaczął działać w taryfie, w której 4 minuty łączenia się z Internetem kosztowało 60 PLN. Podsumowując nie chodzi mi tu horrendalną cenę kilku minut Internetu lecz o fakt, że nikt nie potrafił sprawdzić mojej reklamacji i wytłumaczyć mi co zaszło. Za każdym razem łączyłam się z innym konsultantem, który rejestrował nowe zgłoszenie.

Obsługa kompetentna

Czystość w salonie na 5, przywitanie klienta oraz zarządzanie kolejką w salonie (znajdowało się 4 osoby) było. Proces obsługi przebiegał profesjonalnie, jednak mało sprawnie, konsultant "gubił" się w pytaniach. Nie do końca wybadał wszystkie moje potrzeby. Strój konsultanta był profesjonalny. Ogólnie wizyta była na wielki plus jednak trwała stanowczo za długo (około godziny). Z salonu wyszłam średnio zadowolona z przebiegu rozmowy.

Bardzo dobre podejście do klienta.

Kontakt z klientem bardzo dobry, wszystko wytłumaczone zrozumiale.

Od A do Z

Jestem pod wrażeniem obsługi w Punkcie Play. Od wejścia czulam się zauważona przez pracowników, mimo ze była kolejka klientów poza salon. Do punktu udałam się w celu przeniesienia numeru od innego operatora. Moje potrzeby zostały wybadane bardzo szczegółowo, zaproponowano szereg dodatkowych usług (nawet nie wiedziałam, ze firma oferuje tak wiele!) mimo ze nie chciałam zmieniać telefonu cieszę się, ze konsultant nakłonił mnie do tego, ponieważ teraz mogę się cieszyć nowoczesnym telefonem, który faktycznie okazał się potrzebny. W salonie panował ład i estetyka. Czułam się ważnym klientem. Na pewno polecę salon moim bliskim!

Fatalnie.

Co innego mówią, co innego oferują.

Dobrze.

kulturalna, profesjonalna

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.07 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem