Vectra

( 3.30 )

Vectra jest obecnie jednym z liderów usług telekomunikacyjnych w Polsce oraz wiodącym operatorem kablowym. W ofercie firmy odnajdujemy telewizje kablową z dostępem do kanałów HD, Internet mobilny oraz kablowy, a także telefonię komórkową i stacjonarną. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom klientów, firma Vectra została pierwszym operatorem telewizji kablowej w Polsce pod względem liczby abonentów . Dbając o wysoką jakość usług i stałe zadowolenie klientów, firma oferuje pomocną infolinię oraz aż 180 stacjonarnych punktów obsługi klienta.

Opinie (1167)

bywa dobrze, jednak zdarza się tragicznie

O czasie oczekiwania nie ma co się rozpisywać: cięcia, cięcia, cięcia, a w ich rezultacie przerzedzone szeregi konsultantów. Zazwyczaj konsultanci uprzejmi (choć trafili mi się wyjątkowo aroganccy), ale przy bardziej skomplikowanych sprawach technicznych (usterki) pomocy właściwie otrzymać się nie da. Sama firma sukcesywnie demonstruje rosnący poziom obojętności i braku życzliwości wobec klientów. Ma się wrażenie, że jest się po prostu petentem, a nie partnerem. Szkoda. Odchodzę z Vectry. Bez żalu.

Klient_kd0W

04.06.2020
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Twoja opinia jest dla nas cenną wskazówką, co moglibyśmy poprawić, by jeszcze lepiej dopasować się do Twoich oczekiwań.

Tak sobie.

Tak sobie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

27.05.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Twoja opinia jest dla nas cenną wskazówką, co moglibyśmy poprawić, by jeszcze lepiej dopasować się do Twoich oczekiwań.

Infolinia

Chciałabym ocenić pracę infolinii firmy Vectra. Bez problemu dodzwoniłam się pod wskazany dział, który mnie interesował, rozmawiałam z kompetentnym pracownikiem, który poinformował mnie o wszystkich sprawach, które mnie nurtowały. Rozmowa przebiegła szybko, rzeczowo i na profesjonalnym poziomie. W czasach wirusa jest to bardzo ważne, aby móc bez żadnych problemów i w pełni bezpiecznie załatwiać sprawy na odległość. Najwyższa ocena!

Klient_AYG4

25.05.2020
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Zachęcamy do przesłania danych abonentckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl celem przekazania pochwały.

Wzór do naśladowania

W dniu 21.05.2020 przedłużałam telefonicznie umowę. Moim konsultantem był Pan(dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Chciałam bardzo gorąco podziękować za miłą i profesjonalną obsługę. Piszę to już kolejny raz, ale życzyłabym każdemu pracodawcy jak największej liczby takich pracowników jak Pan, którzy pracują na pozytywną markę Firmy, bo to właśnie ich praca, zaangażowanie i profesjonalizm tworzą tę markę.

gabi40

22.05.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

monter

monter strasznie nie sympatyczny to samo pani w biurze

Klient_aGY2

19.05.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, jeżeli w Twoim odczuciu zostałeś nieprofesjonalnie obsłużony. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, w tym celu prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

MASAKRYCZNA FIRMA -> VECTRA

BRAK INTERNETU SPOWODOWANY BŁĘDNYMI USTAWIENIAMI DOSTAWCY, CZYLI FIRMY VECTRA. PRZEZ MIESIĄC CZASU NIE BYLI W STANIEJ JEJ USUNĄĆ. NALICZONO MI TAKŻE ZWIĘKSZONY ABONAMENT O 30% I TYM SAMYM WYSTAWIONO FAKTURĘ DO OPŁATY ZA USŁUGI KTÓREJ NIE MIAŁEM! STANOWCZO NIE POLECAM FIRMY ZA JAKOŚĆ USŁUG I TRAGICZNĄ OBSŁUGĘ TECHNICZNĄ ORAZ KLIENTA!

Klient_qyIB

18.05.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, w tym celu prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

OK.

OK.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

17.05.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Twoja opinia jest dla nas cenną wskazówką, co moglibyśmy poprawić, by jeszcze lepiej dopasować się do Twoich oczekiwań.

REklamacja

Jestem zadowolona bo moja reklamacje szybko rozpatrzono skorygowano platnosc . Odejmuje gwiazdke za slaba komunikacje z osoba z infolinii .

Klient_OsLj

16.05.2020
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

dobra.poprawna,rzetelna....

dziękuję za cierpliwość i wyrozumiałość .....zgłaszałam reklamację niestety "wina" leżała po mojej stronie, ale ludzką rzeczą jest błądzić...cieszę się, że udało mi się wszystko wyjaśnić min. w W/ salonie Vectry....

Klient_0O03

15.05.2020
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Zachęcamy do przesłania danych abonentckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl celem przekazania pochwały.

Pomoc przy dekoderze

Miałem problem z dostępnością programów z pakietów dodatkowych. Skierowano mnie do Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora-RODO), który bardzo rzeczowo, jasno i spokojnie wytłumaczył mi krok po kroku co powinienem zrobić aby rozwiązać ten problem. Rozmowa trwała kilkanaście minut, problem rozwiązany. Oby więcej takich pracowników!!

Klient_Kxc4

14.05.2020
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Super cierpliwosc i profesjonalizm

Chciałem serdecznie podziękować za pomoc,cierpliwosc i profesjonalizm Panu z telefonicznej obsługi klienta (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) .Takich pracowników chciałbym mieć w swojej firmie

Klient_1bv1

13.05.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Zachęcamy do przesłania danych abonentckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl celem przekazania pochwały.

Pomocna pomoc potrzebujacemu pomocy ;)

Pomoc w naprawieniu usterki? czegos co sprawilo ze przez 3 dni nie mialem internetu :)

Klient_8RjE

09.05.2020
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Usługi tv

Jak zwykle Vectra nie dotrzymała terminu świadczenia usług, trzeba dzwonić i się przypominać, skandal.

Klient_k4ES

05.05.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, w tym celu prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Super.

Problem rozwiązano ekspresowo. Kilka dobry sugesti i problem rozwiązany. Dziękuję. Obsługa techniczna idealna.

Klient_GGw4

04.05.2020
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Uwaga na dziwne działanie Vectry

Ostrzegam użytkowników Vectry, którzy przedłużają umowę na następny okres. Firma wstawia na początek zawyżoną nową fakturę, którą na moją nierejestrowaną reklamację w Punkcie Obslugi Klienta celowo tak korygują, żeby na koncie klienta zostało na koniec okresu razliczeniowego kilka groszy ( w moim przypadku 12 groszy) i zgodnie z zawartą umową ukarać dodatkową opłatą. Wniosek, że za błędy popełnione przez pracownika firmy Vectra odpowiada usługobiorca. Pierwszy raz spotkałem się z takim traktowaniem użytkowników, chyba będzie to ostatnia umowa z tą firmą. Szkoda, że nie uwierzyłem, że firma ta stosuje takie praktyki i dlatego będę także innych ostrzegał.

Klient_vOU9

29.04.2020
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, w tym celu prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

25.04.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Super profesjonalna obsługa

Dziękuję Vectra na facebooku za szybką interwencję i profesjonalne oraz skuteczne, zdalne działanie w rozwiązaniu mojego problemu..Pozdrawiam Panią i Zespół. To tej sprawnej Grupie zawdzięczam, że moje WiFi już działa... Życzę miłego weekendu z pozdrowieniami Elżbieta Grabek

Klient_2n1j

25.04.2020
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Kompletny brak profesjonalizmu

Brak przejrzystego działanie podczas zgłaszania reklamacji w Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta (nie ma potwierdzenia przyjęcia jej są tylko nagrywane) oraz w Lokalnym Punkcie Obsługi Klienta, gdzie nie są w ogóle zarejestrowane, nie nie ma po nich żadnego śladu Dziwne działanie chyba celowe.

Klient_vOU9

21.04.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Niestety nie otrzymaliśmy od Ciebie danych niezbędnych do weryfikacji sprawy.

KONTAKT NA FB

Pisalam z obsluga vectry na fb .Przekazano mi krok po kroku jak mam postepowac i udalo sie .Kazdy z nas wie ze nieraz stres bierze gora .Ja nie mam zastrzezen .Jestem juz ladne lata z operatorem vectry i nie narzekam Traz jeszcze przy nowej umowie zmiana sprzetu i jest ok Dziekuje Pozdrawiam

Klient_tX5H

19.04.2020
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

19.04.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Odwiedzałeś ostatnio Vectra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.13 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem