Jakość Obsługi

Enel Med

( 3.15 )

Firma ENEL-MED świadczy usługi medyczne na terenie całego kraju. W skład grupy wchodzą przychodnie wieloprofilowe, dwa szpitale, oddziały diagnostyki obrazowej oraz specjalistyczne kliniki: medycyny estetycznej oraz sportowej. Na chwilę obecną ENEL-MED zatrudnia ponad 1800 lekarzy pracujących w 60 specjalizacjach oraz obsługuje 700 tys. pacjentów. Firma w swojej ofercie posiada również pakiety medyczne dla firm z których korzysta już ponad 5000 przedsiębiorstw.

Opinie (360)

To chyba żart

Jakość uslug ciągle znacząco się pogarsza. To masówka, nabrali sobie firm, miliony klientów i teraz nie wyrabiają. Jak można czekac na wizyte do ginekologa 3 miesiace w prywatnej przychodni? Niedługo NFZ juz bedzie szybsze ... Szkoda słów, pięniędzy, czasu i nerwów.

Szkoda pieniędzy

Czas oczekiwania na usługi we Wrocławiu to dramat. Nawet wizyta u internisty to tydzień czekania - zakładając, że jest się całkowicie elastycznym co do miejsca, lekarza i pory wizyty.

Totalna porażka

Nie polecam! Oczekiwanie na wizytę miesiącami. Lepiej kupić pakiet u ubezpieczyciela, który ma podpisana umowę z enel-med wtedy na wizytę czeka się tylko kilka dni.

totalna porażka - zarabialnia pieniędzy, nic poza tym

W ciągu ostatnich dni potrzebowałam pilnego, drobnego zabiegu chirurgicznego ( stan zapalny, ropień) . Udało mi się zarejestrować do dr (dane osobowe usunięte przez administratora – RODO) ( w Enel Med. średni czas oczekiwania na chirurga to we Wrocławiu 2 miesiące), chyba szybciej byłoby na kasę chorych. Doktor po obejrzeniu stanu zapalnego stwierdził, że to nie wygląda dobrze, ale on nie może naciąć ponieważ ma tylko 15 minut na wizytę ! Moja pseudo-wizyta odbywała się w godzinach wieczornych ( 20.15) i nikogo poza mną nie było już w poczekalni. Poradził mi uprzejmie, abym pojechała na SOR do jednego z wrocławskich szpitali....koniec wizyty....fantastyczna porada...jestem pod wrażeniem.....

Jestem nie zadowolona

Do placówek enel-med chodzę od kilku lat ale co się teraz tam dzieje to koszmar. Przez aplikację nie można umówić wizyty a tel. tak, jaki jest problem nie wiem. PO kilka mc czekać trzeba na wizytę do specjalisty to zaczyna być chore. Do internisty by się dostać też trzeba umówić się z wyprzedzeniem. Ostatnio zaczynam korzystać z lekarzy na NFZ. Jeśli sie to nie zmieni to uciekam szkoda kasy.

Żenada!

W oddziale wilanowskim umowilam sie na badanie. Poinformowano mnie, ze w ramach mojego pakietu jest bezplatne. Przyjezdzam na wizyte (ul. Gilarska), gdzie dowiaduje sie, ze jednak 100 zl.

Porażka

Brak lekarzy, terminy bardzo dlugie nie da się na nic zapisać do dermatologa czekam na wizytę 3 miesiące! Za co placimy..

Dramat

Dot. Warszawa Enel Med Infolinia- brak wiedzy i kompetencji W obsłudze klienta- bezradność Umówienie wizyty- brak terminów, lub odlegle(dla posiadaczy abonamentu) Umówienie na badanie- brak terminów lub odlegle (dla posiadaczy abonamentu) Wizyta u lekarza- jak poniżej 1 czerwca wykonano RTG klatki pierwszorazowej, po czym informowali, że opis będzie po 3 dniach. Minęło 15 dni zapisałem się do internisty. Nie mogę zapomnieć tę wizytę, gdyż pozostawiła na mnie gorsze wrażenie . W trakcie wyżyty, lekarka nie mogła znałeść moje badanie, a potem jak znalazła, to okazuje się, że to był badanie innego pacjenta.. Tłumaczyła, że czasem tak bywa ,i to był "błąd w sztuce". Co więcej, oczekiwałem, że na postawie mojej dolegliwości przynajmniej lekarka powinna zbadać , popytać.. Ale niestety, patrzyła na zegarek , że musi przyjąć następnego pacjenta, bo minął 15 min , na którą straciła szukając moje winniki badan. . Nalegałem,, żebym został zbadany, gdyż dolegliwości do tej pory nie dają spokoju. Oczekiwałem profesjonalizmu i kompetencji lekarskiej, że pacjent wchodząc do gabinetu z dolegliwościami , to lekarz powinienem zbadać pacjenta, przynajmniej tak miałem w przychodni NFZ, a tu, musiałem wymagać, upominać, żeby mnie badano. Po zbadaniu, stwierdziła, ze muszę przejść szereg badań i czeka mnie kilku specjalistów. Nie mogę sobie wyobrazić, co by było, gdybym nie wymagał , żeby mnie zbadano, to bym nie wiedział o mojego stanu zdrowia i co mi czeka. Nie wspomnę, że na moim nazwisku znalazła się badania innego pacjenta, którą ona nazwała "błąd w sztuce" SKANDAL!! Inaczej wyobrażałem usługi w Enel med. zakupiłem abonament a tu okazuje się, że to totalne dno!!! (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Pomocna obsluga

Do punktu trafilem , przy bardzo slabym ogólnym samopoczuciu. Miałem problem, aby na miejscu sobie poradzic. Bardzo pomogła mi Pani pielęgniarka (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO). Zaprowadziła do gabinetu, wytłumaczyła jak wygląda kwestia wykonania badań i odbioru wynikow. Z tego wszystkiego wcześniej wyleciało z głowy, także serdecznie Pani dziękuję.

Nor rozumiem pozytywnych opinii

Na tle konkurencji enel med wypada tragicznie. Trudno umówić się do specjalisty w przychodniach. Czas oczekiwania potrafi wynosić nawet kilka miesięcy. Praktycznie niemożliwe jest, by udało się znaleźć wizytę w ciągu tygodnia. Gdy próbowałem umówić gastroskopię najpierw czekałem ponad miesiąc na wyznaczenie terminu (musiałem się przypominać co tydzień, konsultant tłumaczył się tym, że „mają złe relacje z firmami partnerskimi” co wiele mówi o tej firmie). Gdy to się udało termin został wyznaczony za prawie pół roku. Udało mi się szybciej wykonać badanie na NFZ, co sprawia, że korzystanie z usług enelmedu jest trochę groteskowe. Korzystałem z usług firm konkurencyjnych, zdarzało mi się narzekać na jakość usług, ale teraz wiem, że wszystko jest lepsze od enelmedu.

Dramatyczna obsługa recepcji, długie okresy oczekiwania

Panie z recepcji kompetnie nie wiedza co to jest jakość obsługi klienta. Spychologia, brak wiedzy i powoływanie się na regulamin którego nie znają jak nie maja argumentów. eneralnie dramat.Poza tym terminy jak w opiece publicznej.

Na plus

Korzystałam z infolinii Enel med i muszę powiedzieć że słychać różnice w obsłudze porównując do innych infolinii medycznych. Pomocny konsultant znajdujący rozwiązanie.

Odwiedzałeś ostatnio Enel Med?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • gabinet dentystyczny
  • lekarz dentysta
  • kardiolog
  • dermatolog
  • diagnostyka
  • szpital
  • usługi medyczne
  • pakiety medyczne
  • lekarz internista
  • ginekolog

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(5.00 )

Esculap

(3.09 )

Evi-Med

(3.31 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem