Biedronka

( 3.80 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (21367)

Szybka wizyta po bułki i mięso na dzień kolejny była

Szybka wizyta po bułki i mięso na dzień kolejny była bezproblemowa dzięki dostępnym towarom mimo późnej pory,porządkowi na sali sprzedaży i szybkiej obsłudze przy kasach. Przy pieczywie dostępne były woreczki jednorazowe a przy pączkach nawet jednorazowe rękawiczki, które były przydatne, jednak po użyciu nie wiedziałam gdzie mam ową rękawiczkę odłożyć.

Wizualnie biedronka ekstra, ...

Wizualnie biedronka ekstra, bo po remoncie. Lady z mięsem, wielkie lodówki, ogromna ilość asortymentu ale te kolejki powalają. Wczoraj z racji tego, że byłam blisko to wskoczyłam po dosłownie 3 produkty. Otwarta jedna kasa i 4 samoobsługowe, udałam się do samoobsługowej i po chwili kasowania wyskoczył błąd, Panu obok również, staliśmy tak chyba 5 minut - nikt do nas nie podszedł. Kolejka do zwykłej kasy robiła się ogromna, tak samo do samoobsługowych. Pan obok w końcu przywołał pracownika, który nam pomógł i odszedł. Po krótkim czasie Pani z innej kasy samoobsługowej potrzebowała pomocy, a mi nie mógł wbić się voucher, stałyśmy tak z 10 minut, miał się zjawić kierownik ale dopiero po drugiej próbie do nas podszedł. Ludzie z kolejek zaczęli zostawiać swoje zakupy i wychodzić. Znalezienie pracownika na sklepie to był wyczyn, trzeba było obejść cały sklep a Pan z kasy nie chciał pomóc, bo sam miał dużo roboty. Z szybkich zakupów zrobiły się bezsensownie długie. Jeśli już w supermarketach są kasy samoobsługowe to powinien być na nich pracownik, który zawsze podejdzie i pomoże. To nie pierwszy raz, kiedy mam taką sytuację, ale z pewnością ostatni, chyba wolę wybrać inny sklep i nie tracić czasu na stanie i czekanie.

W tym sklepie ...

W tym sklepie Biedronka obsługa jest miła i życzliwa, a i uśmiech pojawia się bardzo często. Porządek i czystość zachęca do ponownych wizyt.

Wchodząc do sklepu ...

Wchodząc do sklepu pierwsze co rzuca się w oczy to panujący haos i nieporządek na regałach i półkach. Często chcąc kupić coś z nabiału, bądź lad mroźnych, upewniam się, czy termin przydatności jest dobry-czesto zdarza mi się znajdować rzeczy po terminie. Personel rzadko kiedy pyta o kartę biedronki. Przeważnie asortyment z gazetki jest już dawno wyprzedany, bo został wcześniej wyłożony na regały niż kiedy wymaga tego termin promocji gazetki. Lubię ten sklep, bo są w nim ciekawe promocje ale podejście personelu, nieład i rozgardiasz, zniechęcają do robienia tam zakupów. Plusem jest, że Panie noszą maseczki, choć nie wszystkie

Personel placówki jest ...

Personel placówki jest miły i uprzejmy. W sklepie panuje czystość i porządek. Większość produktów posiada czytelne oznaczenia cenowe. Na szczególną uwagę zasługuje dział z warzywami i owocami - jest utrzymany w sposób odpowiedni a wszystkie wystawione tam produkty mają świeży wygląd.

Biedronka w kalwarii ...

Biedronka w kalwarii zebrzydowskiej ul. Krakowaska 18a sklep numer 6019 pozostawia wiele do życzenia. W sklepie chaos, brud, palety pozostawiane byle jak na przejściach nie da się nawet przejść już nie mówiąc o przejechaniu z wózkiem na zakupy. Ceny na towary są pochowane lub tak zamaskowane że nie jesteś w stanie dowiedzieć się ile kosztuje dany towar. Ja dowiedziałem się na kasie ile kosztuje wino, poprosiłem o zwrot w czym zostało mi odmówione. Do tego jeszcze z arogancką postawą kierowniczka, mi powiedziała że prawo konsumenta na alkohol ic sklep nie obowiązuje. Na dodatek kiedy skierowałem się do wyjścia to usłyszałem że ktoś tam ma skasować nagranie z kamery. O co to chodzi to nie zrozumiałem

Obsługa miła, ...

Obsługa miła, kontakt wzrokowy, zachowany , poinformowała o promocji , zapytała mnie o Aplikacje Moja Biedronka. Oraz otrzymałem do ręki paragon i potwierdzenie z karty płatniczej

Witam zawsze byłam ...

Witam zawsze byłam zadowolona ale odkąd zrobiono kasy samoobsługowe stoi się w kolejkach po 15do 20 minut w normalnej kasie i nie są tu winne pracując tam osoby pracownicy się starają jak mogą ale jest ich po prostu za mało NIE WIEM czy to obowiązek korzystać z kas samoobsługowych Jestem niezadowolona proszę nad tym pochylić głowę Jedna otwarta kasa to porażka

Ostatnio kupując artykuły ...

Ostatnio kupując artykuły spożywcze w biedronce natknęłam się na spleśniałe pomidorki cherry. Zwróciłam je pracownicy, która akurat była obok. Kilka godzin później, kiedy musiałam podejść raz jeszcze do biedronki owe pomidorki były do kupienia. To nie pierwszy raz, kiedy w tej biedronce są zepsute rzeczy. Zdarzyło mi się conajmniej 3 razy kupić coś nieświeżego. Mimo to daje 2 gwiazdki ze względu na estetykę całego sklepu, jest czysto i schludnie. Nie walają się po podłodze kartony czy też jakikolwiek brud.

Będąc dzisiaj na ...

Będąc dzisiaj na zakupach zauważyłem, że w sklepie jest brudno. Na dziale owoce-warzywa na podłodze były porozrzucane owoce. Na dziale mieso-wedliny obsługiwała bardzo miła i uprzejma ekspedientka. Poleciła mi bardzo dobra szynkę. Kasjerka przywitała mnie bardzo uprzejmie i po zakończeniu obsługi pożegnała mnie. Wizyta była bardzo udana. Obsługa była sprawna i uprzejma.

Bardzo często robię ...

Bardzo często robię tam zakupy a dzisiaj 1.12.2021r około godz. 13.30 niestety ostatni raz. Więcej w tej ani żadnej innej Biedronce nie wydam już swoich pieniędzy. Są inne markety, gdzie towar jest nawet w większym asortymencie, w niższych cenach a przede wszystkim obsługa jest znacznie bardziej przyjaźnie nastawiona do klienta niż w sklepie przy al. 1-Maja w Giżycku. Pani w tym sklepie na kasie siedzi chyba za karę, jest nieuprzejma i niegrzeczna, poproszona o naprawdę malutki drobiazg ma wielki problem żeby wydając resztę z 50 złotych zamiast 1 banknotu 20 zł wydać 2 po 10 zł. Mówi, że nie jest bankiem, nie ma obowiązku więc nie wyda już. Mimo, że widziałem, że kasa dobrze napchana była "10-takami". Taka kasjerka tam jest ważna!!! Proszę pamiętać, że byle jaka obsługa zawsze odstręcza klientów od sklepu a w tym przypadku od całej sieci Biedronka. Sugeruję, że szybciutko przydałoby się tej pani więcej szkoleń z przyjaznej obsługi klienta i przytemperowanie jej złośliwego charakteru zanim więcej klientów zniechęci do robienia tam zakupów. Pozdrawiam, jako były już stały klient.

Przy dużym natężeniu ...

Przy dużym natężeniu ruchu nie otworzyli dodatkowej kasy... nie polecam

Bardzo mało personelu ...

Bardzo mało personelu w sklepie, ciężko było znaleźć kogoś aby zapytać czy dany produkt się znajduje i gdzie mogę to znaleźć. Jak już udało mi się kogoś o to zapytać to niestety nie otrzymałam informacji, gdzie mogę znaleźć produkt którego szukałam.

Brudno! Warzywa nadajace ...

Brudno! Warzywa nadajace sie do kosza...nieprzyjemna atmosfera,zero jakiejkolwiek chęci pomocy dla klienta...bardzo duzo produktów nie na swoim miejscu

Zakupy uważam za ...

Zakupy uważam za udane ! Kupowałam mięso na kartę i Pani była bardzo miła! Sklep czysty

Nie pójdę już ...

Nie pójdę już do Biedronki. Zrobiła się koszmarnie chaotyczna. Nic nie jest w tym miejscu, gdzie było poprzednio. Wczoraj nie znalazłam mąki tortowej i cukru wanilinowego. Bakalie w pięciu miejscach. Straciłam pół godziny żeby się przekonać, że w żadnym z nich nie ma kokosu. Czy ten sklep szanuje czas klienta?!!! Nie ma znaczenia dla mnie ile towarów pokażą mi znienacka. Mam listę i nic więcej nie kupię, choćby mnie smagali ofertą po oczach. Ale nie chce więcej błąkać się między półkami. Przenoszę się do Carrefoura. Żegnaj portugalko!

Zamówiłam u was ...

Zamówiłam u was w sklepe 4 jabłka 4 cytryny 12 butelek wody i 6 serków serków nie otrzymałam bo nie było kurier przyniósł 4 cytryny i 4 jąkała wody nie było a na rachunku kwota zaraz wodę była pobrana pani po kontakcie online powiedziała ze mogę sobie zamówi wodę drugi raz i oczywiście zapłacić za dostawę to poprostu skandal zapłaciłam za dostawę 4 jabłek i 4 cytryn 12 zł wina sklepu ze nie dostarczyli wodę za która zapłaciłam więcej już nic w Biedronce nie zamowie

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Billa

(3.40 )

dino

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem