Biedronka

( 3.80 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (21350)

Obsługa: Ekspedientka miła, ...

Obsługa: Ekspedientka miła, wykonywała obowiązki chętnie i wydawała się pomocna. Doradzała mi przy wyborze chusteczek higienicznych. Pani kasjerka przywitała się standardowym dzień dobry, pytała czy mam kartę biedronki, obsługiwała dość szybko i sprawnie, kolejka była duża. Na pożegnanie powiedziała do widzenia i zaprosiła ponownie na zakupy. Sklep: duży bałagan w koszach z rzeczami tekstylnymi, nie można odnaleźć danego towaru bez przerzucenia całej zawartości kosza. Cenówki źle poukładane, trudno zorientować się co ile powinno kosztować. Na półkach z artykułami spożywczymi znaczne braki i również bałagan na półkach, Niestety cena artykułu, który zakupiłam nie zgadzała się na kasie z tym co było na cenówce. Podłoga w sklepie była brudna.

Nie pójdę już ...

Nie pójdę już do Biedronki. Zrobiła się koszmarnie chaotyczna. Nic nie jest w tym miejscu, gdzie było poprzednio. Wczoraj nie znalazłam mąki tortowej i cukru wanilinowego. Bakalie w pięciu miejscach. Straciłam pół godziny żeby się przekonać, że w żadnym z nich nie ma kokosu. Czy ten sklep szanuje czas klienta?!!! Nie ma znaczenia dla mnie ile towarów pokażą mi znienacka. Mam listę i nic więcej nie kupię, choćby mnie smagali ofertą po oczach. Ale nie chce więcej błąkać się między półkami. Przenoszę się do Carrefoura. Żegnaj portugalko!

Zamówiłam u was ...

Zamówiłam u was w sklepe 4 jabłka 4 cytryny 12 butelek wody i 6 serków serków nie otrzymałam bo nie było kurier przyniósł 4 cytryny i 4 jąkała wody nie było a na rachunku kwota zaraz wodę była pobrana pani po kontakcie online powiedziała ze mogę sobie zamówi wodę drugi raz i oczywiście zapłacić za dostawę to poprostu skandal zapłaciłam za dostawę 4 jabłek i 4 cytryn 12 zł wina sklepu ze nie dostarczyli wodę za która zapłaciłam więcej już nic w Biedronce nie zamowie

Tragedia i poraszka ...

Tragedia i poraszka prz kasach przynajmniej 30 min trzeba czekać kolejka na pół sklepu a panie biedronki jak elektroniki chodzą po sklepie i żadna nie widzi kolejki. Wiem że są kasy samoobsługowe ale tam ponowny problem z podejściem pracownika jeśli kupuje się choćby jedno piwo. Jeden kasier a dziś np. Naleczylem 25 osób do kasy i nie są to żarty ale przecież żadnej reakcji. 6 osób pozostawiło zakupy i wyszli szok. I nie trwa to od niedawna naprawdę już się,, zdenerwowałem,, że piszę bo to już od bardzo bawna tak jest może z dwa lata temu było lepiej Co prawda ceny naprawdę atrakcyjne ale co się stało z obsługą . Na nic innego nie narzekam wszystko poza obsługa kas jest świetne i wręcz suorr. Pozdrawiam klient.

Zakupy robiłam wieczorem ...

Zakupy robiłam wieczorem w sobotę 20.11.2021r. Niestety ilość asortymentu nie spełniła moich oczekiwań. Chciałam kupić pomarańcze, których musiałam długo szukać. Ostatnie sztuki, już dość mocno poobijane, znajdowały się w kartonie na samym dole, przykryte paroma innymi kartonami, w których znajdowały się inne owoce. Jestem jednak bardzo zadowolona z jakości obsługi. Pani kasjerka przywitała mnie z uśmiechem, zapytała o kartę "moja biedronka" i pomogła podczas problemu z jej zeskanowaniem. Praca szła jej bardzo sprawnie. Zapytała także o dowód osobisty, gdyż wśród moich zakupów znajdowało się wino. Po sprawdzeniu dokumentu pożegnała mnie.

Jestem klientem tego ...

Jestem klientem tego sklepu. Bardzo ważne są dla mnie ceny - w tym sklepie zawsze mogę liczyć na dobrą ofertę. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany. Warzywa i Owoce są zawsze świeże co jest dla mnie bardzo ważne, Lubię również świeże pieczywo wypiekane na miejscu. Uwielbiam pyszne rogaliki croissant. Są w tym sklepie najlepsze. Uważam że największy minus to obsługa w tym sklepie. Są bardzo często duże kolejki. Panie nie zawsze są miłe jak poproszę o pomoc. Myślę że to przez ilość pracy jakie mają ,ale kontakt z klientem jest dla mnie najważniejszy i można by nad tym popracować Oceniam na 3

1. Nie aktualna ...

1. Nie aktualna cena na kartonie z czekoladkami "WAWEL KASZTANKI " . Dwa dni po zakończeniu promocji na kartonie przywieszona cena promocyjna . W dniu następnym przychodzę do sklepu , cena promocyjna nadal widnieje na opakowaniu . 2. Kasjerka podczas kasowania zakupów kasuje mi zamiast galaretek " OPOLANKI " , które akurat w tym dniu były w cenie promocyjnej , inne droższe galaretki . Błąd zauważyłem dopiero po przyjściu do domu . 3. Po przyjściu do sklepu w godzinach wieczornych , to jest między godziną 20.00 a 21.00 , prawie wszystkie alejki w sklepie pozastawiane są paletami z towarem tak , że nie można przejść .

Fajna i miła ...

Fajna i miła obsługa.Czysto, świeże owoce i warzywa.Jeden minus to kolejki i za mało otwartych kas.Kasierki z uśmiechem na twarzy obsługują klientów.

Z przyjemnością zrobiłam ...

Z przyjemnością zrobiłam tam zakupy, bardzo sympatyczni pracownicy. Towar dostępny i owoce i warzywa przebrane.

Sklep w stanie ...

Sklep w stanie krytycznym. Syf, brak cenowek. Obsługa bardzo nie miła

Robię często zakupy ...

Robię często zakupy przez firmę/aplikację Glovo i powiedzieli mi że to wy pakujecie zakupy a oni tylko odbierają więc powiedzcie mi po co rozdzielacie małe produkty/zakupy na 10 siatek?!!!!! Do jednej pizzy z lodówki doliczacie niepotrzebnie siatkę do mrożonek za ponad 2 zł jedną!!!! Co ja mam z tym robić jak średnio co tydzień robię zakupy i ciągle mam nadmiar tego?! Przecież można się zmieścić z moimi zakupami w max 3 zwykle siatki! Czy dla was naprawdę nie liczy się środowisko i lubicie marnować plastiku?! NIE POLECAM!!!

zakupy zaczęłam od wzięcia ...

zakupy zaczęłam od wzięcia koszyka (były dostępne) wchodząc aleja wejścia nie była zbyt czysta (podłoga była mokra od błota) towaru nie brakowało oferta promocyjna była wywieszona (akurat kosmetyki) widząc promocję skusiłam się :) dotarłam do stoiska owoców i warzyw wszystko było przebrane nie widać było żadnych uszkodzonych zgniłych owoców jedyny minus nie było widać kraju pochodzenia na mandarynkach. następnie wzięłam wędlinę i poszłam po chleb (był dostępny pieczywo było wypieczone) woreczki torby do pieczywa były. niestety kolejka była przede mną 4 osoby z koszami pełnymi, ale poczekałam 5 minut i podeszła kasjerka. sprawdziła czy nie mam nic w koszyku zapytała o kartę moja biedronka, poleciła mi kawę przy kasie i pożegnała mówiąc ,, dziękujemy i zapraszamy ponownie :)

Wygląd sklepu pozostawia ...

Wygląd sklepu pozostawia wiele do życzenia. Personel? Nie wiem czy wymagane w tej sieci jest noszenie masek, sądząc po pracownikach? Nie. Postawa kasjerki, gdy przyszła moja kolej kiepska. Mając produkt który kosztował niecałe 8 zł wręczam Pani banknot o nominale 10zl, na co Pani kasjerka odpowiada, że ona nie ma czym wydać.

Polecam ten sklep. ...

Polecam ten sklep. Zawsze duży wybór towarów. Nie brakuje nabiału, jak to często się zdarza w Biedronkach. Miła obsługa. Nie zgadzają się niektóre ceny.

Obsługa bardzo miła, ...

Obsługa bardzo miła, ale czystość i ogólne rozłożenie towaru pozostawia mały nie smak.

Jestem stałym klientem ...

Jestem stałym klientem tego sklepu. Moje zakupy są przemyślane i przeważnie dotyczą artykułów promocyjnych. Trudno je odnaleźć w tym sklepie. Zdarzają się opisy promocji nie zgodne z tym co rejestruje kasa. Kasjerzy życzliwie obsługują klientów, pamiętają o zwrotach grzecznościowych i karcie stałego klienta.

Szeroki asortyment, znajdziemy ...

Szeroki asortyment, znajdziemy tam wszystkie produkty z gazetki. Miła i pomocna obsługa ale często jest za mało pracowników i pomimo długich kolejek otwarta jest tylko jedna kasa.

Pozytywne wrażenie sprawiają ...

Pozytywne wrażenie sprawiają pracownicy, którzy bez problemu i z życzliwością udzielają odpowiedzi na temat lokalizacji konkretnych produktów. Dostępność asortymentu oceniam na dobrą, jednak niektóre działy wymagają poprawy. Największe braki w produktach widoczne w zielonej lodówce, braki w żywności świeżej (warzywa i owoce) oraz stosunkowo mała ilość wypieków. Mimo pozytywnie działającego zapachu z pieców nie da się nie zauważyć ogólnego brudu na podłogach a także na niektórych półkach. Podczas ostatniej wizyty, mimo kolejki czynna była jedynie jedna kasa z obsługą a dwie z trzech samoobsługowych kas były nieczynne (sytuacja powtarzająca się w tej lokalizacji). Bałagan przy lodówkach wśród produktów umieszczonych na paletach sprawia, iż trudno powiązać produkt z ceną i utrudnia szybkie odnalezienie konkretnego produktu.

Spotkałem się w ...

Spotkałem się w tym dyskoncie z bardzo niemiłą obsługą ,jak też z brudem i towarem wymieszanym z innymi towarami rozmieszczenie towarów i znalezienie właściwego graniczy z cudem po 10 minutach szukania obsługi oraz towaru zrezygnowałem z dalszych zakupów.

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Billa

(3.40 )

dino

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem