Biedronka

( 3.80 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (22075)

Obsługa: Ekspedientka miła, ...

Obsługa: Ekspedientka miła, wykonywała obowiązki chętnie i wydawała się pomocna. Doradzała mi przy wyborze chusteczek higienicznych. Pani kasjerka przywitała się standardowym dzień dobry, pytała czy mam kartę biedronki, obsługiwała dość szybko i sprawnie, kolejka była duża. Na pożegnanie powiedziała do widzenia i zaprosiła ponownie na zakupy. Sklep: duży bałagan w koszach z rzeczami tekstylnymi, nie można odnaleźć danego towaru bez przerzucenia całej zawartości kosza. Cenówki źle poukładane, trudno zorientować się co ile powinno kosztować. Na półkach z artykułami spożywczymi znaczne braki i również bałagan na półkach, Niestety cena artykułu, który zakupiłam nie zgadzała się na kasie z tym co było na cenówce. Podłoga w sklepie była brudna.

Codziennie niskie ceny

Codziennie niskie ceny - to hasło reklamowe tej sieci. Powino brzmieć : codziennie średnie ceny, codziennie fatalna obsługa. Problemem tego supermarketu jest totalny brak obsługi. Wczoraj postanowiłam odwiedzić ten sklep i być może zrobić zakupy. Już przy wejściu niespodzianka. Brak małych koszyków tzw do ręki. Nawet jeśli zamierzam kupić tylko 2 bułki to muszę brać ogromny kosz-wózek, który jest zbyt duży na niewielką powierzchnię sklepu. Pani układająca w pudle ...??? na moje pytanie "gdzie znajdę czekolady" oburknęła "tam" i pokazała paluchem ścianę. Na ścianie nie było czekolad. Kasjerka była obrażona na wszystkich i o wszystko. Powolnie przerzucała wyłożone na taśmę towary. Widać było, że płacą Jej za godziny a nie za pracę. […fragment usunięty przez administratora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu…]. Nie zrobię nidgy więcej zakupów w Biedronce.

Sklep

Sklep, jak zwykle, w lekkim nieładzie - niewylożony towar leży na posadzce utrudniajac przejście między półkami, popsuta bramka przy wejściu na sklep.Dwie Panie - niestety, personel nie nosi plakietek z imionami - jedna szatynka z krótkimi włosami, druga długie, czarne włosy mocno kręcone wykładają pieczywo na półki rozmawiając przy tym głośno.Tu nigdy personel nie wita Klienta uśmiechem, a szkoda...i raczej traktuje Go jak zło konieczne. Pakuję kilka rzeczy do koszyka i podchodzę do jednej czynnej( z czterech )kasy i stoję grzecznie w kolejce. Czarnowłosa , krótko obcięta Pani żuje gumę! nie byłoby to aż tak rażące, gdyby nie robiła to w dość obrzydliwy sposób...nie wierzę! Kasuje szybko, ale nie patrzy na Klienta, rozgląda się lekceważąco na boki, wręcz rzuca zakupionym przez Klienta towarem... Do kasjerki podchodzi koleżanka...rozmawiają sobie prywatnie podczas obsługiwania , po czym z ust Pani kasującej padają słowa, : "Widziałaś kiedyś mądrego Klienta?, he, he... W tym momencie Pani przystępuje do kasowania mnie...oblizuje palce podając mi reklamówkę- pragnę czym prędzej wyjść z tego dziwnego miejsca... 129..- mówi kasjerka. daję pieniądze- i koniec...żadnego dziękuje, zapraszam ponownie...wyszłam i długo jeszcze myślałam o tym co zobaczyłam

Zauważyłam

Zauważyłam,że od dłuższego czasu porządek we wspomnianej wcześniej Biedronce daje wiele do życzenia,nie mówiąc już o smrodzie, który wita nas już przy weściu. Podczas ostatniej wizyty podłoga bardzo brudna,plamy na jasnej podlodze praktycznie w całym sklepie.Towar znajdujący się na paletach m.in.mąka, cukier porozsypywany po podłodze i kartonach,wiele pustych niepotrzebych kartonow. Gdy przeszłam do działu mrożonek zauważyłam grubą warstwę lodu. Później zapytałam się gdzie mogę znaleźc węgiel drzewny, pracownica z przekonaniem powiedziała, że węgla nie ma tylko brykiet i wskazała miejsce. Na miejscu znalazłam to i to. Ogólne wrażenia jakie wywarł na mnie ten sklep są niezbyt pozytywne od początku jego otwarcia.

Moja ogólna ocena jest dobra

Moja ogólna ocena jest dobra. Zaletą jest szeroki asortyment, miły personel, oraz temperatura w sklepie jest przyjemna; jednak nie podoba mi się to, iż są zbyt duże kolejki do kas, w sklepie często panuje bałagan (porozrzucane pudełka)

Bardzo rzadko robię zakupy w

Bardzo rzadko robię zakupy w ,,Biedronce" w Białej Piskiej ponieważ już na wejściu, w wiatrołapie czuć nieprzyjemny zapach. Kierując się na prawo, wchodzę na halę sprzedaży. Okropny zapach zmniejsza swoje natężenie. Zbliżając się do kasy na nowo zaczyna narastać bakutilowy smród. Tak, bakutilowy, ponieważ stanowiska kasowe sąsiadują ze stoiskiem mięsnym. Owo stoisko jest przy przejściu na kondygnację wyżej, gdzie są stoiska pasmanteryjne i meblowe. Chcąc dokonać zakupów w pasmanterii pokonuję drogę na bezdechu. Poza tym personel w ,,Biedronce"grzeczny ale widać zmęczenie na twarzach szczególnie w godzinach popołudniowych.

Z 5

Z 5 (lub 6) kas tylko jedna była czynna. Do tej jedynej ustawiła się bardzo długa kolejka. To jest bardzo częsta sytuacja w tym sklepie

Towar jest widoczny i zawsze poukładany

Towar jest widoczny i zawsze poukładany. Łatwo jest znaleźć to co nas interesuje, gdyż sklep nie zmienia swojego rozlokowania towaru (a jeśli nawet, to jest ono z korzyścią dla klientów). Osoba siedząca przy kasie zawsze mówi dzień dobry. Nawet jeśli kolejka jest naprawdę długa, każdego z klientów traktuje uprzejmie.

Po wejściu do sklepu zaskoczył mnie nie ład jaki panował w

Po wejściu do sklepu zaskoczył mnie nie ład jaki panował w sklepie. Dotyczyło to zgrzewek z napojami postawionymi tuż za wejściem na sklep. Utrudniało to wejście i przejechanie koszykiem. Trzeba było naprawdę ciągać ten wózek i jechać slalomem przez cały sklep - jak się później okazało. Towary były zostawione na podłodze pomiędzy regałami z towarami. Zwróciłam uwagę, iż gdyby zamiast mnie zakupy robiła starsza osoba, to taki nieład sklepu bardzo utrudniałby jej robienie zakupów.Myślę, iż jest zbyt mało przestrzeni między regałami, ponieważ występują problemy ze swobodnym poruszaniem się gdy dwie osoby chcą przejechać wózkami.Osoba ochroniarza sklepu również mnie zadziwiła, ponieważ ten Pan chodził nerwowo po sklepie, przez dłuższy czas stał w miejscu i przyglądał mi się jakbym była złodziejem. Takie zachowanie na pewno nie tylko mnie irytuje. Jednym wyraźnym plusem placówki jest dostosowanie budynku dla potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Przed wejściem jest zbudowany podjazd, a w sklepie przed obrotowymi "drzwiami" tabliczka z informacją dla inwalidów z możliwością uzyskania pomocy u pracowników sklepu. Nie miałam jednak okazji zobaczyć takiej pomocy. Moja uwagą przyciągnęły także źle dopasowane ceny pod towarami. Takie były dwa przypadki. Zaobserwowałam również wiele pootwieranych opakowań, przeważnie produktów chemicznych czy kosmetycznych. W niektórych opakowania były w 1/3 puste. Jeśli chodzi o produkty spożywcze, to nie zauważyłam takiego problemu. Jedynie karma dla kota w saszetkach (1 opakowanie) miała uszkodzone opakowanie, co można było zauważyć wyciekającym sosem od karmy. Jedzenie dla zwierząt w puszcze też było dopuszczone do sprzedaży w naruszonym opakowaniu. Puszki były zgniecione (3 przypadki) w taki sposób, iż nie można by było ich otworzyć. Klientów było dość sporo, a tylko jedna kasa czynna. Pani kasjerka nie powiedziała nawet "Dzień dobry". Bez słowa wykonywała swoją pracę. Wydając resztę nie powiedziała "dziękuję". Oceną mojej obserwacji jest +3, gdyż dla mnie jako klienta denerwujące było utrudnienie wynikające z poruszania się po sklepie, natomiast milcząca kasjerka wykazywała braki kultury osobistej.

obserwacja z zakupów w markecie udogodnienia i wystrój

obserwacja z zakupów w markecie udogodnienia i wystrój: brak koszy na zakupy przy wejściu; oświetlenie wystarczające, nie drażni oczu; czysta podłoga; brak muzyki. Dużo niewypakowanego towaru utrudnia mijanie się klientów w alejkach, alejki opróżnione są także wąskie dla 2 mijających się wóżków. towar: dbałość o ekspozycje na poziomie przeciętnym, chipsy zalegają na dnie pudeł, wody mineralne wszystkie w folii, kosze z artykułami ogólnymi w nieładzie. ceny towarów na półkach są w odpowiednim miejscu natomiast w koszach są towary do których opisu cen nie ma wogóle, podobna sytuacja jest z chłodniami. Na obszarze sklepu brak czytników kodu. Pytając pracownika o konkretny produkt udzielono dokładnej wskazówki co do jego miejsca. obsługa: spośród 5 stanowisk kasowych czynne są 2, kajserka wita się mówiąc: Dzień dobry, z każdym klientem; reszta wydawana jest skrupulatnie co do grosza. Za torbę na zakupy należy zapłacić.

Codziennie chodzę do Biedronki po zakupy

Codziennie chodzę do Biedronki po zakupy. Jeśli chodzi o obsługę sklepu to według mnie jest ona przeciętna. Pracownicy przy kasach są niemili, a panie wykładające towar robią to w żółwim tempie - przez co przez kilka godzin sklep jest dodatkowo tłoczony i blokowany przez wózki z towarem. Utrudnia to sprawne poruszanie się po sklepie, zwłaszcza w godzinach porannych, gdy jest wielu klientów. Ponadto brakuje małych, czerwonych koszyków na produkty. Każdy klient nosi towar w ręku bądź w małej, przeźroczystej reklamówce. Jednak ten fakt mnie nie zniechęca – nadal będę robiła zakupy w Biedronce, gdyż ceny są niskie, a towar dobry jakościowo.

Byłem na zakupach w Biedronce dnia 18 sierpnia 09 r

Byłem na zakupach w Biedronce dnia 18 sierpnia 09 r. Przy wejściu do sklepu od razu można znaleźć stos koszyków na zakupy. Wcześniej było to niemożliwe. Dopiero kilka miesięcy temu poprawili to. Alejki w sklepie są wąskie, ale czyste. Kiedy wjedzie ktoś z wózkiem na zakupy to trudno przejść. Wszystkie produkty są dobrze oznakowane i przy każdym znajduje się widoczna cena. Po zebraniu wszystkich produktów do koszyka udałem się w stronę kasy. O tej porze zwykle jest dość dużo ludzi. Tak było i tym razem. Po ok. 5 min. czekania w kolejce przyszła kolejna osoba obsługująca kasę i kolejka trochę się zmniejszyła. Pani przy kasie przywitała mnie uprzejmym "dzień dobry", sprawnie policzyła zakupy, zapłaciłem, i pożegnała "zapraszamy ponownie". Dobra ocena za poprawę obsługi i poprawę dostępności koszyków. Na tanie i szybkie zakupy można polecić Biedronkę.

Na sklepie były widoczne braki w zatowarowaniu

Na sklepie były widoczne braki w zatowarowaniu, jednocześnie w okolicy zaplecza stały palety, na których były produkty mogące zapełnić półki. Pieczywo (bułki) stały w skrzynkach na podłodze a nie w pojemnikach przeznaczonych do tego celu, pojemniki były puste. Działały tylko dwie kasy pomimo dużej ilości klientów na sklepie co stwarzało poczucie panującego w nim chaosu, pomimo to kasjerka starała się być miła.

Często chodzę do biedrony na codzienne zakupy

Często chodzę do "biedrony" na codzienne zakupy. To jest sklep, w którym znalazłam najtańsze mleko w proszku dla dzieci, Nestle Nan 1. Kosztuje tam 11,48 zł, podczas gdy w innych sklepach cena waha się nawet do 13 zł za opakowanie. Zadowolona jestem, że biedronka jest blisko mojego miejsca zamieszkania i oferuje przystępne ceny.

Miejsce obserwacji

Miejsce obserwacji: Biedronka, Nowy Targ, Plac Evry 1. Sklep w tym dniu zdecydowanie nie zachęcał do zakupów w nim. Duże kolejki, mała liczba otwartych kas( 2) po jakichś 15 minutach otwarto jeszcze 1 kasę. Brudne alejki na dziale napoji, mrożonek oraz wzdłuż chłodni. Chłodnia z nabiałem- w tym czasi( gdy dokonywałem swoich zakupów) trwało tam dokładanie i układanie produktów, jednak trzeba się naprawdę postarac, aby puste już kartony i kratki min. od deserów mlecznych leżały bezładnie na podłodze, a klienci chodzili po nich lub przeskakiwali je. Na dziale ze słodyczami wyraźne braki. Dział z piwem był bardzo dobrze uzupełniony jednak problem stanowiło znalezienie i dopasowanie cen. Długie kolejki przy kasach utrudniały poruszanie się po sklepie. Njalepsze wrażenie wywarły na mnie produkty w koszach na środku sklepu, które wyjątkowo nie spadały na podłogę podczas ich przeglądania, dawały wrażenie poukładanych. Ogólne wrażenie bardzo złe. Personel, dawał wrażenie flegmatycznego lub przemęczonego.

Celem wieczornej wizyty w sklepie Biedronka było zrobienie

Celem wieczornej wizyty w sklepie Biedronka było zrobienie małych zakupów. Upał doskwierał za dnia lecz pomyślałam sobie, że lepiej będzie jak pójdę wieczorem. Czar prysnął gdy weszłam do sklepu. Chociaż nie powinno być to dla mnie zdziwienie. Otóż gdy drzwi się otworzyły poczułam okropny smród ulatniający się ze sklepu. Pomyślałam, jak zwykle. Wręcz odrzucało mnie , nie chciało mi się tam wchodzić ale musiałam bo przecież przyszłam na zakupy. Zawsze jak wejdę tam to jest brudno, widać chaos w rozmieszczeniu towaru, a poza tym ten okropny smród. W żadnym sklepie nie spotkałam się z tak okropnym zapachem. Jestem ciekawa czy odstrasza on też innych klientów. W kolejce było dużo klientów, a i tak nikt nie otworzył drugiej kasy by ulżyć im. Obsługa bardzo miła jak zawsze kiedy przyjdę do tego sklepu.

Nie często jestem w tym sklepie na zakupach raczej

Nie często jestem w tym sklepie na zakupach raczej przypadkiem tam wczoraj trafiłam jednak mile zaskoczyła mnie obsługa, zauważyłam sytuacje kiedy starsza kobieta prosiła o pomoc w znalezieniu produktu (bodajże proszku do pieczenia) - nie widziałam żadnego grymasu na twarzy pracownika a ja sama nie potrafiłam odnaleźć się w cenach jogurtów więc poprosiłam o pomoc jedną z przechodzących akurat pracownic o udzielenie informacji gdyż z własnego lenistwa nie chciało mi się szukać czytnika kodów o ile takowy się tam znajduje. sympatyczni uśmiechnięci sprzedawcy mimo ogromnych kolejek...no właśnie.. kolejki.. i niestety ale poruszanie się w tym sklepie to dla mnie udręka! ciasne przejścia i poupychany towar nie prezentują się dobrze.. na szczęście wszystko nadrabia sympatyczna obsługa

Celem mojej wizyty w Biedronce był zakup artykułów

Celem mojej wizyty w Biedronce był zakup artykułów spożywczych na kwotę 3,15 zł. Ogólnie to nie mam żadnych zastrzeżeń do tej Biedronki bo było w środku bardzo czysto i panowało odpowiednie oświetlenie i odpowiednia temperatura. Nie widziałam na sklepie również żadnych porozwalanych kartonów. Natomiast przy kasie zostałam mile i uprzejmie obsłużona przez młodą szatynkę. Przy wejściu do Biedronki stał wielki i czysty obszerny kosz na śmieci. Uważam że markety sieci Biedronka są obecnie jednymi z czystszych marketów na rynku.

Wchodząc do sklepu

Wchodząc do sklepu, przy drzwiach wita nas nieprzyjemny zapach a na podłodze widać liczne ślady rozlanych i zaschniętych napojów. Przy regałach stoi pozostawiony mokry mop. Sklep oferuje bardzo dużo towarów w niskich cenach. Towary na półkach rozłożone są według kategorii. Towar jest ciągle uzupełniany przez personel sklepu. Obsługa bardzo miła i pomocna. Interesujący mnie towar nie posiadał ceny, nigdzie nie można było jej znaleźć, lecz szybko uzyskałam informację od wykładającej towar Pani. Klienci są obsługiwani przez wszystkie kasy, więc czas obsługi jest bardzo szybki.

Ta placówka jest zdecydowanie za mała na asortyment jaki

Ta placówka jest zdecydowanie za mała na asortyment jaki posiada. Zakupy w niej to istny koszmar. Część regałów jest tak poustawiana, że przestrzeń między nimi starcza aby swobodnie poruszała się tam tylko osoba z koszykiem który może trzymać w ręce. Nie ma tam miejsca aby poruszać się swobodnie koszykiem na kołach bądź wózkiem dziecięcym.Nie ma szans by przyjrzeć się produktowi który chcemy zakupić, znaleźć odpowiedni rodzaj bądź przeczytać skład produktu, ponieważ trzeba ciągle manewrować koszykiem, a gdy na chwilę się zatrzymamy blokuje się cały rząd, ciągle ktoś odpycha nasz koszyk czy wózek by dostać się do pieczywa lub owoców. Między niektórymi regałami można poruszać się tylko w jednym kierunku ponieważ nie ma możliwości by zmieściły się tam wózki jadące w przeciwnych kierunkach. Przy kasach straszne kolejki, które sięgają do regałów z towarem co powoduje kolejne zatory i przepychanki. Dodatkowe kasy są otwierane tylko pod wpływem głośnych skarg i narzekań niezadowolonych klientów. Jedyny plus dla uśmiechniętej obsługi przy kasach, która jest miła, mimo zdenerwowania wystawaniem w kolejkach klientów.

Oznakowanie dojazdu do Biedronki na Kilińskiego dośc

Oznakowanie dojazdu do Biedronki na Kilińskiego dośc wyrażne,parking duży,plac parkingowy i stoisko z koszykami na zewnątrz czyste.Gazetki reklamowe w gablotach szklanych na zewnątrz widoczne,przejrzyste i rzucajace sie w oczy.Sklep chyba klimatyzowany bo w tak upalny dzień jaki tam byłam było bardzo przyjemnie i z miłą ochota robiłam zakupy.Personel na sali sprzedazowej wykładał towar i uprzejmnie udzielał informacji na zadane pytania jak również wykładał towar.Towar na półkach powykładany mimo dośc sporej ilości klientów,nie było widocznych tzw pustych półek,towary promocyjne odpowiednio wyróżnione cenami,ceny na innych towarach zgodne z rzeczywistą ceną towaru,foliówki jednorazowe przy stoisku z owocami i warzywami dostępne.Pani w kasie bardzo miło powitała słowem dzień dobry,szybko i miło obsłużyła,widoczne tez były reklamówki do pakowania zakupów,kasjerka wyrażnie powiedziała kwote do zapłaty i resztę z tej kwoty jak również miło podziękowała za zakupy i życząc miłego dnia zaprosiła na następne zakupy.Personel odpowiednio ubrany chociaz zauważyłam brak wizytówek.Sala sprzedażowa czysta,kosz przed wejściem do sklepu opróżniony.Polecam ten sklep.

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Billa

(3.40 )

dino

(3.57 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem