Biedronka

( 3.20 )

Opinie (23515)

Praliny Wawel Luz za 24,90 których nie kupiłam

Wczoraj podczas zakupów w Biedronce w Pilawie doliczono mi RÓWNO kilogram Pralin Wawel Luz których nie kupiłam. Ponieważ mój rachunek opiewał na kwotę trochę ponad 100 złotych, było to prawie 25% całego rachunku. Niestety nie sprawdziłam tego zaraz po odejściu od kasy, miałam dziecko na rękach. SPRAWDZAJCIE PARAGONY PRZY KASIE

Bardzo niski standard

Sklep sieci Biedronka, pod wskazanym adresem oceniam jako placówkę o obniżonym standardzie. Przede wszystkim w sklepie jest brudno, posadzka jest zwykle niedomyta, półki w działach produktów świeżych noszą ślady zużycia oraz brudu. Ekspozycja warzyw i owoców jest często dla klientów nieczytelna - wyeksponowane produkty cyklicznie nie mają oznaczeń cenowych lub pokazane ceny są nieprawidłowe. Towary sprzedawane z dostawianych do regałów palet stanowią znaczne utrudnienie w poruszaniu się dla klientów , szczególnie tych z dużymi wózkami koszowymi. Obsługa na kasach jest sprawna, ale zupełny brak reakcji na powstające kolejki powoduje, że komfort zakupów istotnie się obniża. Klienci obsługiwani są szybko , wręcz automatycznie bez zachowania podstawowych zasad przyjaznej i profesjonalnej obsługi klienta .

Bardzo niski standard

Sklep sieci Biedronka, pod wskazanym adresem oceniam jako placówkę o obniżonym standardzie. Przede wszystkim w sklepie jest brudno, posadzka jest zwykle niedomyta, półki w działach produktów świeżych noszą ślady zużycia oraz brudu. Ekspozycja warzyw i owoców jest często dla klientów nieczytelna - wyeksponowane produkty cyklicznie nie mają oznaczeń cenowych lub pokazane ceny są nieprawidłowe. Towary sprzedawane z dostawianych do regałów palet stanowią znaczne utrudnienie w poruszaniu się dla klientów , szczególnie tych z dużymi wózkami koszowymi. Obsługa na kasach jest sprawna, ale zupełny brak reakcji na powstające kolejki powoduje, że komfort zakupów istotnie się obniża. Klienci obsługiwani są szybko , wręcz automatycznie bez zachowania podstawowych zasad przyjaznej i profesjonalnej obsługi klienta .

Bardzo niski standard

Sklep sieci Biedronka, pod wskazanym adresem oceniam jako placówkę o obniżonym standardzie. Przede wszystkim w sklepie jest brudno, posadzka jest zwykle niedomyta, półki w działach produktów świeżych noszą ślady zużycia oraz brudu. Ekspozycja warzyw i owoców jest często dla klientów nieczytelna - wyeksponowane produkty cyklicznie nie mają oznaczeń cenowych lub pokazane ceny są nieprawidłowe. Towary sprzedawane z dostawianych do regałów palet stanowią znaczne utrudnienie w poruszaniu się dla klientów , szczególnie tych z dużymi wózkami koszowymi. Obsługa na kasach jest sprawna, ale zupełny brak reakcji na powstające kolejki powoduje, że komfort zakupów istotnie się obniża. Klienci obsługiwani są szybko , wręcz automatycznie bez zachowania podstawowych zasad przyjaznej i profesjonalnej obsługi klienta .

Ceny

W tym sklepie lepiej zakupów nie robić. Na półkach brak cen, a te które są - wskazują na zupełnie inne towary. Na uwagi o braku cen kierowniczka odpowiada tylko wzruszeniem ramion. Sprawa powtarzała się wielokrotnie. Jednym słowem - ciągły bałagan cenowy. Przechodzę do Kauflandu.

Kiepsko

Towar w lodówkach nie był poukładany (mrożonki rybne), towar niepokładany oraz brak cen przy towarach promocyjnych( kosze z artykułami z gazetki). Towar w alejkach ustawiony tak że ciężko przejść miedzy towarem a towarem na palecie klient z wózkiem z dzieckiem i klient z koszykiem na kółkach.

Kiepsko

Towar w lodówkach nie był poukładany (mrożonki rybne), towar niepokładany oraz brak cen przy towarach promocyjnych( kosze z artykułami z gazetki). Towar w alejkach ustawiony tak że ciężko przejść miedzy towarem a towarem na palecie klient z wózkiem z dzieckiem i klient z koszykiem na kółkach.

Fatalna obsługa

Kierowniczka tego sklepu to wredna, nieuprzejma baba, przy źle naliczonej cenie przy kasie poinformowała kasjerka że chce zwrócić towar, który wcześniej zapakowalam do bagażnika, niestety w TYM sklepie nie masz takiego prawa bo po wyjściu reklamacji się nie uwzględnia, jesli cos mi nie pasuje mam dzwonic do biura obslugi klienta (tak zrobilam ale telefon nie odpowiada od paru godz.)Poza tym bałagan w cenach, co innego gazetka, a co innego na półkach. Pseudo kierowniczka nie dba o czystość, brudne podłogi, chlodnie niepodomykane, na polkach misz-masz, wieczne braki w asortymencie promocyjnym już od pierwszych godzin promocji. Koszmarny sklep

przyzwoite miejsce

miejsce pełne studentów ze względu na lokalizacje przy miasteczku studenckim, często długie kolejki przy kasach, nigdy nie spotkałam się z nieuprzejmością ze strony obsługi, ta zawsze jest uprzejma i potrafi pomóc klientowi. Wiele do życzenia pozostawia czystość w tym miejscu i ułożenie produktów, które często są porozrzucane przez ludzi po całym sklepie. Przed marketem znajduje się parking i inne sklepy, co sprawia, że to miejsce jest atrakcyjne i można załatwić tu większość swoich spraw

Obsługa dobra

Podczas mojej wizyty w tym sklepie, chciałem dokonać szybkich zakupów. Ze względu na to, że znam już bardzo dobrze lokalizacje produktów, dość dobrze sobie radziłem. Jednak miałem jeszcze do zakupienia 2 produkty, których nigdy w tej sieci nie kupowałem. Postanowiłem poprosić Sprzedawcę o pomoc. Z doświadczenia, które uzyskałem robiąc faktycznie wg scenariusza badania w tej sieci, wiem, że Sprzedawca powinien przerwać swoją pracę i zaprowadzić mnie do półki i wskazać konkretny produkt. Niestety, Sprzedawca miał chyba gorszy dzień, poinformował mnie jedynie, że produkt jest na pewno, znajduje się w alejce, gdzie znajduje się chemia i papiery toaletowe. Nie była to rozmowa na najwyższym poziomie i nie przebiegła wg standardów w tej sieci. Pracownik to kobieta. Ogólnie na sklepie panował porządek, podłoga była umyta, na półkach był porządek, były przez 3 pracowników uzupełniane produktami. Podczas płatności, były czynne 3 kasy, gdy przy wszystkich stanowiskach znajdowało się po 6 Klientów, jedna z Kasjerek zadzwoniła i po ok 3 minutach czwarta kasa została otwarta. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

Przeciętna obsługa

Panie z obsługi nigdy nie zachwycają swoim zachowaniem względem klienta, może jest to spowodowane przepracowaniem, ale obsługa klienta przez personel sklepu nie zachęca do powtórnego przyjścia : brak pożegnania klienta, nie oferują żadnych dodatkowych produktów klientowi, wyraz twarzy nieprzyjemny. Sklep: towar chaotycznie ułożony, duże braki w etykietach cenowych, brudna podłoga, mało przestrzeni na poruszanie klienta po sklepie utrudnia to zakupy w szczególności gdy klienta porusza się wózkiem zakupowym Zatowarowanie i promocje: bardzo szeroki wybór towaru ale chaotycznie oznaczone promocje, bark cen albo cenowki promocyjne przy innym towarze

SUPER CENY ale ciągle długie kolejki.

Sklep po remocie przestronny, nowoczesny, tani, liczne promocje. Ale te kolejki do kas. Ciągle kolejki .Czasami aż ochota odchodzi , żeby robić zakupy. Ale jest tanio ..Więc idę i stoję, stoję w długiej kolejce. Wczoraj bylam 12 w kolejce . przy drugiej kasie było podobnie. Czy naprawdę nic nie można z tym zrobić? ??? Koszmar. Biedronka to mój ulubiony sklep. Ale to czekanie do kas bardzo zniechęca i denerwuje. Wierny klient Biedronki

Bedronka Łęczyca

Parking czysty, wózki obecne, czyste. Warzywa dołożone, świeże, przebrane. Ceny obecne. Nie we wszystkich miejscach dostępne woreczki do pakowania. Panie rozkładają towar, kilka palet na sklepie, na zamrażalce z rybami-kartony dokładane do lady na przeciwko, ograniczana dostęp do mrożonych ryb. Czynna jedna kasa. Pani na kasie mówi dzień dobry, prosi o kartę biedronka, głośno i wyraźnie mówi kwotę zakupów, dziękuje.

Nie mogę mieć zastrzezeń

Obiekt czysty, z dobrym dojazdem i dużym parkingiem. Towar dobrze oznaczony, personel miły i pomocny.

Biedronka zaangażowana ekipa

Sklep zaniedbany, haos w półkach, porozrzucane kartony, folie, brudna podłoga, ewidentne braki kadrowe. Duże braki w asortymencie, szczególnie jeśli mowa o asortymencie promocyjnym, alejki sa nieprzejezdne ze względu na tarasujące przejścia palety. Jako plus należy wskazać ekipę tam pracującą, są mili i uprzejmi, robią co mogą by klient wyszedł ze sklepu zadowolony.

Bardzo slabo zarządzany sklep.

Bardzo slabo zadbany sklep. Brudno , braki towarow, bałagan, długie kolejki. Wiecznie nie ma torebek do pakowania warzyw i owoców. Cały czas brakuje oznaczeń cenowych przy wielu produktach. Na półkach panuje nieład.

Biedronka Luboń Żabikowska

Parking czysty, wolne miejsca parkingowe. Wiata na wózki czysta, wózki dostępne w ok 50%, w dostępnych wózkach pojedyncze śmieci (worki, papiery). Gazetki na wejściu dostępne. Warzywa podokładane, ceny obecne, sprawdziłem co trzecią skrzynkę z warzywami - były świeże, przebrane. Przy wyspie z warzywami towar dokładała pani z obsługi. Odzież czysta, wyprasowana. Na moje pytanie o konkretny rodzaj makaronu, odpowiedziała mi że taki jest obecny, na moje pytanie o lokalizację - wskazała właściwą alejkę i regał. Korzystając z jej uwag znalazłem bez problemu towar, cynówka obecna, sprawdziłem cenę na czytniku - zgodna. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Super obsługa

Sklep dobrze zaopatrzony bardzo miła obsługa Czasami nie ma jak przejechać wózkiem bo stoją palety brak ulotek

Biedronka nie tylko niskie ceny.

Dzisiaj byłem na zakupach w sklepie Biedronka w miejscowości Zelów. Po wejściu do sklepu jedna z Pań pracujących w tym sklepie uśmiechnęła się do mnie. Co zrobiło to na mnie pozytywne wrażenie. W trakcie robienia zakupów nie mogłem znaleźć jednego produktu, była nią przyprawa Bazylia. Podszedłem do pracownika i zapytałem o dany produkt. Pani była niezmiernie miła ponieważ zaprowadziła mnie do miejsca gdzie znajdował się ten produkt na półce. Podziękowałem jej za pomoc. Moja dzisiejsza wizyty w tym sklepie przebiegła w miłej atmosferze, na pewno jeszcze nie raz odwiedzę ten sklep.

Zadbany sklep z dobrą obsługą

Biedronka w Rudniku nad Sanem wyróżnia się na tle biedronek w większych miastach. Powierzchnia sklepu jest stosunkowo duża, budynek jest nowy i wygląda nowocześnie. Sklep posiada duży parking i dobry dojazd od obwodnicy oraz nieco gorszy od Rudnickich wałów. Sam sklep w środku jest zadbany, rzadko można spotkać w nim jakikolwiek chaos na sklepowych półkach co zdarza się w innych punktach tej sieci sklepów. Obsługa spisuje się bardzo dobrze, w stosunku do klienta jest pomocna, co jest widoczne również na kasach, gdyż szybko reaguje na rosnące kolejki i otwiera w takich przypadkach nowe kasy. Zazwyczaj padają pytania o kartę lojalnościową podczas płacenia, nie spotkałem się również z problemami w przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji. Ogólnie obiekt oraz obsługę oceniam bardzo dobrze.

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Billa

(2.50 )

dino

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem