Biedronka

( 3.81 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (21094)

Super sklep

Super sklep!

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

05.05.2021
Biedronka Inna forma kontaktu

Słabo

W sklepie stoją palety z towarem i pustymi opakowaniami. w czasie gdy jest więcej klientów jest to duże utrudnienie w robieniu zakupów. Zwykle jest czynna jedna kasa i duża kolejka. Są kasy samoobsługowe, ale nie każdy potrafi obsługiwać. Często przy kasie samoobsługowej trzeba czekać na pracownika, bo są jakieś problemy. Na sali prawie nie widać pracowników.

Przyjazna atmosfera

Polecam za obsługę zawsze miła i pomocna mimo nadmiaru obowiązków

Super

Miła obsługa, pracownik wskaże dokładnie gdzie znajduje się poszukiwany produkt

Nie polecam

Dzis byłam z dziecmi w biedronce źle zostałam potraktowana przez ochroniarza i pracownice.Dziecko potraciło szklana butelkę wódki Żubrówki 1 litr nie chcący. JAK to dzieci.Oczywiscie zapłaciłam za nią Ciec jak to cięć pilnował aż do końca czy zapłaciłam za nią.Poznie ponownie byłam i akurat usłyszałam jak kierowniczka tego sklepu gada o tej sytuacji.chroniarz opryskliwy .Poprostu nie mila obluga.Kasa tylko jedna otwarta po mimo kolejek. Nie polecam tego sklepu.

Super

Dobra obsluga. Kasjerzy mili i pomocni

Tragiczna odsługa

Tragedia obsługa poniżej krytyki ,kolejki do kasy na 20min ,z regóły otwarta jedna kasa góra dwie,kierownictwo nie reaguje na prośby klientów a otwarcie następnych kas.W tym czasie personel stoi na sklepie i prowadzi między sobą rozmowy

bardzo zla i arogancka obsługa

Nie sympatyczna obsluga ciagle zamnkniete kasy tylko 1 czu=ynna, kolejki Kasjerka o farbowanych blond wlosach szczegolnie arogancka .za ona bierze wynagrodzenie ????? ulica Dereniowa 2a

Niezbyt zadowalające

Na sklepie panował nieporządek, ubrudzona podłoga od śladów klientów, liści warzyw, drobnych papierów,folii. Dość duży wybór asortymentu, mimo bałaganu na regałach przez klientów. Obsługa dość uprzejma, pomocna.

Bardzo niemiła obsługa.

Podczas zakupów poprosiłam Panią ekspedientkę, aby ściągła mi z wysokiej półki produkt. Na co usłyszałam, że Ona teraz nie ma czasu i żebym kogoś innego poprosiła. Dodam, że klientowi obok mnie zwróciła uwagę, aby założył maseczkę, gdzie sama jej nie miała.

Mięso

Dotyczy miesa pakowanego, szynka, karkówka, schab. Kupuję często wymienione mięsa, ale w 99% nie nadane się ono do jedzenia, gdyż bardzo śmierdzi podczas gotowania. Jest to mięso z knura, który został za późno wykasteowany. Czy Państwo o tym wiedzą, że właśnie takie coś trafia do sklepów? Ja już nie kupię, nie będę ryzykować. Smród w całym domu.

Obsługa sklepu jak należy

Pracownicy sklepu starają się obsługiwać klientów jak najlepiej. W razie pytań służą pomocą. W ofercie sklepu nie ma wszystkich produktów, które można znaleść w innych sklepach tej sieci. Czas obsługi nie najgorszy, lecz mógłby być lepszy. Miejsce jak na sklep tego typu małe. Na przejściach porostawiany towar do wypakowania. Klientom jest ciężko się minąć, a także przejechać wózkiem z zakupami. Nieraz półki z produktami są zastawiane przez towar do wypakowania.

Zatłoczony sklep, idzie się pogubić

Sklep umieszczony jest blisko galerii i rynku przez co jest zawsze zatłoczona i jakimś dziwnym trafem zawsze jakieś produkty są tam gdzie być nie powinny. Obsługa nie zawsze pomocna i wyglądają jakby pracowali tam za karę. Już lepiej iść do Biedronki na ul. Góreckiej albo na Górnym Borze.

Bez gwiazdek

Stwierdzam,że w w/w sklepie już kilka razy spotkałam się z mówiąc po imieniu krętactwem. Dzisiaj chciałam skorzystać z promocji lodów. Kupiłam te które były w reklamie drugi po 1 zł.Przy kasie okazało się że to nie te były reklamowane,ale w korytku ta reklama była. Przy kasie chciałam zwrócić te lody.Kierownik sklepu powiedział, że na lody nie ma zwrotu. Dziwię się bo przecież przy kasie ich nie pisałam.Jest to paragon 559718 z dnia12.06.12 godz.10.⁷#@ (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Brak promocyjnego towaru

Wielka promocja w sklepach biedronka a towar który jest objęty promocja nie jest dostarczany do sklepu.

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Billa

(3.40 )

dino

(3.55 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem