Biedronka

( 3.45 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (20377)

Zakupy

Najlepszy supermarket jaki można sobie wymarzyć, dużo wyboru, atrakcyjne promocje, polecam kochani warto robić zakupy w biedronce. Dużo kupujesz, jeszcze mniej płacisz. Wartoooo.

Przy kasie nabijane wyższe ceny...

Pomimo towaru z promocji, przy kasie cena naliczona po starej wyższej cenie. Kiedy następnego dnia przyszłam z paragonem , kasjerka powiedziała że nie można odzyskać pieniędzy bo trzeba było przyjść wczoraj. Było to 2,50,więc nie chciało mi się walczyć. Zdarzyło mi się podobnie drugi raz.. Panie pracujàce opròcz jednej bardzo miłe, pan ochroniarz bardzo pomocny. Nie ma płynu do dezynfekcji ràk.

Brudno

Czemu zawsze w tej biedronce jest taki bałagan, masakra,śmierdzi, wieczne kolejki do kasy, mały parking.Nie chodzę tam chyba że muszę.

Obsługa super

Wszystko przebiegło tak jak powinno być

Jedna wielka porażka

Obsługa robi Ci łaskę ze Ci pomoze. Ciasnota jakiej mało. Bałagan jest tak wielki ze nie ma się ochoty czegokolwiek oglądać ,nie mówiąc o szukaniu czegos. Panie kasjerki nie wbijają obowiązujących promocji .

Aleksandra miła obsługa

Witam chciałam bardzo podziękować za bardzo miła obsługę i doradztwo jednej z Pań. Uśmiechnięta chętna do pomocy choć klientów sporo. Warto mieć takich pracowników w swojej ekipie. Dziękuję bardzo (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Obsługa

Bardzo miła obsługa świeże pieczywo i owoce i warzywa .Miła obsługa.Duży asortyment

fatalnie

Ceny towarów drogich przy towarach tanich, bardzo niemiła obsługa zwłaszcza przy kasach. Brak jakichkolwiek pojemników do odkażania. Kupowałem mrożonki warzywa na patelnię i zapytałem przy kasie czy są po 2.49 jeśli biorę 2 sztuki tak pisze na ladzie pani przy kasie kulturalnie odpowiedziała z kartą biedronki więc dałem kartę, po zapłaceniu rachunku okazało się że zostało skasowane po 4.99 i w tym momencie kultura pani kasjerki się skończyła. chciałem dokonać zwrotu to oczywiście ale po kilku minutach i zajęła się pani obsługą innych klientów i czyszczeniem taśmy. po kilku minutach powiedziała że warzywa straciły temperaturę i nie ich przyjmie , takie same zdanie miała kierowniczka co swoją opinię przekazała przez pana z ochrony nawet nie pofatygowała się sama do klienta. Było to celowe działanie na szkodę klienta przy czym kasjerka była bardzo opryskliwa. Musiałem zabrać towar chociaż cały czas stałem przy kasie i jak bym nie był wprowadzony w błąd i celowo nie grano by na zwłokę to można było zabrać towar a ja kupiłbym tańsze. była godzina 21.49 kasa nr. 1 kasjer numer 8. Zachowanie godne potępienia - jedyną kulturalną osobą był pan z ochrony On biegał sprawdzał ceny i przyniósł zawieszkę z lady gdzie pisało 2szt. po 2,49 ale to nic nie pomogło.

reklamacja

owoce są zgniłe w 30%. Adres sklepu Pabianicka łódź, przy ul.Prądzyńskiego. Już nigdy tam nic nie kupię. napisałem adres.

Była klientka

Wiem jedno gdyby biedronka nie oferowała żywności co jest pierwszorzędną potrzebą człowieka a byłaby sklepem np odzieżowym z takim standardem obsługi i traktowania klienta nie utrzymałaby się na rynku dłużej niż trzy miesiące. Skandaliczne zachowanie kierowniczki i ochroniarza w jednej z Toruńskich biedronek który był wyjątkowo agresywny słownie wobec klientki trzymającej małe dziecko na ręku i drugie trzymając za rękę zakończyło się nie upomnieniem czy zwolnieniem tylko bonem na 25 zł na e- sklep . Tak osoby odpowiedzialne za zarządzanie i wizerunek sklepu załatwiają sytuacje. Doda, że powodem całej tej sytuacji było przełożenie przez 3 letnie dziecko maskotki w inne miejsce. Nigdy więcej nie zrobię zakupów w tej sieci gdzie agresja wobec kobiet i dzieci jest akceptowana i w dobrym tonie jak widać .

Obsługa na medal

Przyszedłem do sklepu jak codziennie, lecz nie mogłem znaleźć mojego ulubionego napoju. Po krótkim czasie szukania ujrzałem pracownika sklepu, podszedłem do niego i zapytałem czy może mi pomóc, od razu porzucił obecnie wykonywaną przez siebie pracę. Stawiając obsługę klienta na pierwszym miejscu. Był zorientowany gdzie mogę znaleźć mój napój. Poprosił mnie żebym zaczekał i niezwłocznie mi go przyniósł Oby więcej takich ludzi w tym nowym roku

Tragedia takiej obslugi nie widzialam od komuny

Biedronka jak Biedronka ale kierownik powinien albo nakladac kary albo wymienic personel. Dwie kasjerki wybitnie nie odnajdujące sie w tej pracy - mloda ciemnowlosa w okularach i jej starsza stazem, korpulentna krotko ostrzyzona kopia chyba wypalona zawodowo i pamietakajaca czasy kiedy sklepowa byla nad klientem natomiast nie swiadoma ze ten model od dawna nie obowiazuje i to klient teraz ma racje . Obie nadete hrabiny ktore pracuja tam z łaski, zlosliwe, wiecznie obrazone. Nawet remont nie zmienil tej kwestii bo na logike moglaby to byc najnowoczesniejsza Biedra w Polsce ale jak personel do niczego to bedzie tracic klientow. Przed remontem lubilam do niej chodzic bo dziewczyny i kierowniczka byly naprawde mile i pomocne. Teraz mam wrazenie ze zostaly tam jakies odpady ktorych inne sklepy przejac nie chca. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na niedozwoloną treść)

Bałagan

Bałagan artykuły wsypywane do jednego kosza nikt nie udziela informacji na temat jaki produkt jaka promocja do dotyczy tekstyli itp. Bałagan alejkami nie da się przejechać.są osoby które nie są w stanie robić zakupów gdzie indziej to jedyny market blisko ich domów A są naciągani na nieaktualne promocje lub nie naliczane i nikt nie chce uznać zwrotu!

Zakupy

Bardzo super zakupy, duże promocje, przejrzystość, ceny mega zadawalajace bardzo polecam

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Billa

(2.50 )

dino

(3.79 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych drogerii. Sprawdź, gdzie kupić świąteczne prezenty!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Drogierie są jednym z miejsc, gdzie najczęściej kupujemy prezenty świateczne dla najbliższych. Aby podpowiedzieć Wam, gdzoe ajlepiej się udać, stworzyliśmy ranking najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii."Klientka z Pabianic, doceniła zaś asortyment i ceny w drogeriach Hebe, zachwalając między innymi promocje i zadbane wnętrze drogerii. "Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)"Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas lub są pomylone:„Minęły już ponad 3 tygodnie od złożenia zamówienia. Paczka nie doszła, nie można jej śledzić. Pisanie z konsultantkami na chacie nie przynosi żadnych skutków, proszą o cierpliwość i czekanie na maila. […] Nie zapowiada się na to, żeby paczka miała szybko do mnie trafić, wolałabym już dostać zwrot pieniędzy i zrobić zakupy gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam”. ~Klient_SwFI„Sklepy stacjonarne są OK, ale sklep internetowy mocno mnie zaskoczył brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta. Zero szacunku, zamroziłam w sklepie pieniądze na kwotę ponad 100 zł i ciężko mi było uzyskać jakiekolwiek informacje o moim zamówieniu. Konsultanci wklejają wyuczone teksty, proszą o cierpliwość i oczekiwanie na maila”. ~Klient_IxTr Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ 

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem