Play

( 3.68 )

Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla ponad 15 milionów abonentów indywidualnych oraz firm, na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Od czasu rozpoczęcia działalności w 2007 roku Play konsekwentnie rozwijał swoją sieć i pozyskiwał klientów, by w 2017 roku stać się liderem rynku usług mobilnych w Polsce. Posiada największą sieć salonów stacjonarnych i najczęściej odwiedzany sklep internetowy operatora telekomunikacyjnego. Dzięki spójnej strategii komunikacji i udanym kampaniom reklamowym Play zbudował najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku markę telekomunikacyjną.

Opinie (3777)

od połowy sierpnia zmagam się z problemem

od połowy sierpnia zmagam się z problemem, jakim jest nie działanie przez jeden z dwóch zarejestrowanych numerów w sieci PLAY usłudze wysyłanie/otrzymywanie MMS. problem nie dotyczy błędnej konfiguracji telefony (sprawdzone wielokrotnie), ani wady karty SIM (wymieniona na nową). telefon przy próbie wysłania wiadomości MMS lub przy próbie połączenia z internetem pokazuje komunikat "połączenie pakietowe niedostępne" przy czym pracownik infolinii informuje mnie, iż ta usługa jest uruchomiona. wielokrotne zgłaszanie błędów nie pomaga, za każdym razem słyszę informację, że problem został rozwiązany. problem z "namacalnym" stwierdzeniem problemu tkwi w tym, że gdy udałam się do punktu PLAY germanos usłyszałam, że oni to się tylko sprzedażą zajmują.

Moja dzisiejsza obserwacja dotyczyła przedstawiciela

Moja dzisiejsza obserwacja dotyczyła przedstawiciela handlowego firmy Play. Na samym początku zaznaczę że oferta z jaka przyszła Pani K. to oferta dla firm. Zdecydowana ładnie ubrana i dobrze przygotowana przedstawicielka pewnym krokiem wkroczyła do mojej firmy. Przedstawienie oferty sprzedaży telefonu dla firm zajęło jej niecałe 10 minut. Gorzej było z moimi pytaniami na które przedstawicielka odpowiadała prawie godzinę. Po załatwieniu wszystkich formalności po 2 godzinach Pani K. przywiozła mi telefon zostawiła do siebie numer telefonu i na koniec wypiliśmy kawę rozmawiając na wszelakie tematy. Moim zdaniem jak już zauważyłem przedstawiciele mobilni są nie tylko bardziej zorientowani w całej procedurze ale i szybciej załatwiają sprawy w przeciwieństwie do doradców w punktach sprzedaży.

Niejednokrotnie zgłaszałam chęć podjęcia współpracy z Tą

Niejednokrotnie zgłaszałam chęć podjęcia współpracy z Tą firmą - jako firma wspólpracująca, jako pracownik, jako klient. Zgłaszałam chęć przejścia do sieci PLAY jako klient przez stronę internetową - do dzisiaj nikt się nie odezwał. Po ukazaniu się anossu, że poszukują pracowników - zajmowałam sie dotychczas wspólpracą z firmami telekomunikacyjnymi (projekty, pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowania) - nikt nawet nie wysłał potwierdzenia, że mail doszedł, z ofertami pracy jest podobnie. Rozumiem, że może być wielu zgłaszajacych chęć podjecia współpracy z tą siecią, ale kultura i dobre wychowanie - tak jest na całym świecie) wymaga chociaż krótkiej odpowiedzi. Z pewnością chwilka poświęcona na odpowiedź wywarłą by pozytywne wrażenie a tak pozostał niesmak.

Kontakt z infolinią

Kontakt z infolinią, w sumie niezamierzony bo przypuszczałem że połączę się z automatyczną sekretarką która będzie mnie przez kilka minut zwodzić za nos "wciśnij 1 wciśnij 2 itd" NIC PODOBNEGO. Po sekundzie oczekiwania połączyłem się z miłą panią z infolini która w przeciągu kilkunastu sekund odpowiedziała wyczerpująco na moje pytania i podała kody za pomocą których z poziomu telefonu wyłączyłem pocztę głosową i muzykę na czekanie. Po chwili zadzwoniłem ponownie na infolinię z innym pytaniem i.... znów po kilku sekundach odebrał konsultant który po raz kolejny wykazał się dużą znajomością tematu, poprosił mnie o podanie swoich danych by mógł nanieść zmiany na moim koncie, polecił mi skorzystanie ze strony www.playmobile.pl i zalogowanie się do systemu PLAY24. Polecił mi bym problemy techniczne z logowaniem które miałem wcześniej, zgłaszać na podany adres e-mail. Jestem miło zaskoczony szybkością reakcji i profesjonalizmem, PLAY - tak trzymać!

Do Biura Obsługi Klienta zadzwoniłam w celu uzyskania

Do Biura Obsługi Klienta zadzwoniłam w celu uzyskania numeru PUK. Połączenie wykonał pracownik stanowiska Play i przekazał mi telefon. Po kilku chwilach zgłosił się operator, powiedział dzień dobry i zapytał się w czym może mi pomóc. Gdy odpowiedziałam że potrzebuję numer PUK, Pan odpowiedział że nie ma problemu, ale będzie potrzebna weryfikacja tzw. zastępcza polegająca na odpowiedzi na zadane pytania. Pierwsze dotyczyło daty ostatniego mojego doładowania i jego kwoty, drugie daty aktywacji karty SIM. Na szczęście data nie musiała być bardzo dokładna, i moje odpowiedzi zostały zaakceptowane i kod PUK został podany. Na koniec operator życząc mi miłego dnia i mówiąc do usłyszenia zakończył rozmowę. Jestem zadowolona i usatysfakcjonowana z obsługi telefonicznej sieci Play. Szybkie połączenie i konkretna pomoc to jest właśnie to czego się oczekuje w kontaktach z daną firmą. Jednocześnie zostały zachowane środki bezpieczeństwa w przekazaniu poufnych danych.

Po złożeniu wniosku o przeniesienie numeru z innej sieci

Po złożeniu wniosku o przeniesienie numeru z innej sieci komórkowej sprawa została natychmiast uruchomiona i zakończona jeszcze tego samego dnia. Na bieżąco dostawałem informacje o statusie przenoszenia numeru. Dodatkowo dostałem informacje z salonu w którym złożyłem wniosek o możliwości zakupu wybranego przez mnie telefonu - wcześniej nie było go w wolnej sprzedaży - brak w magazynie.

Nowy te;lefon dostarczony przez kuriera był zepsuty

Nowy te;lefon dostarczony przez kuriera był zepsuty. Telefonn zwrócony do naprawy. Otrzymałam informacje ze naprawa potrwa tydzień, potem 14 dni roboczych. Po 4 tygodniach telefonu nadal nie ma i nikt nie potrafi odpowiedziec kiedy wróci. Brak uzyskania jakiejkolwiek informacji, kontaktu z kims kompetentnym.

Od początku podpisania umowy składam za pośrednictwem

Od początku podpisania umowy składam za pośrednictwem internetu w biurze obsługi klienta play, reklamację dotyczącą faktur za usługę internetową. Standardem jest przesyłanie e-faktur i przy podpisywaniu umowy nie zaproponowano mi innej faktury, a ja założyłam, że będę otrzymywać drukowaną. Od samego początku proszę o przesyłanie faktur papierowych. Do czasu ostatniego zgłoszenia otrzymywałam takie faktury, co prawda odpowiedzi przesyłane do moich zgłoszeń pozostawiały wiele do życzenia nawet pod względem adekwatności do zadawanego pytania czy zgłaszanej prośby. Dwukrotnie też próbowałam wyłączyć opcję e-faktury postępując zgodnie z instrukcjami Pracowników. Niestety do tej pory nie zostało to zrobione. Obserwacja dotyczy ostatniego zgłoszenia. W odpowiedzi na kolejną prośbę przesłania faktur, mogłam przeczytać, że play nie widzi potrzeby wysyłania drukowanych faktur, ponieważ mogę obejrzeć sobie e-fakturę oraz że jak chcę otrzymywać faktury drukowane, to powinnam wyłączyć opcję e-faktury (co robiłam już dwukrotnie). Odnoszę wrażenie, że konsultanci Play są osobami mało kompetentnymi, którzy nie zadają sobie trudu przeczytania całej korespondencji dotyczącej zaistniałego problemu. Rozumiem, że obowiązują pewne procedury, ale od samego początku współpracy z firmą jestem traktowana, jak osoba łagodnie mówiąc głupia.

Klilkanaście dni temu otrzymałem fakturę za usługi

Klilkanaście dni temu otrzymałem fakturę za usługi telekomunikacyjne od sieci PLAY. Niestety okazało się, że usługa którą wyłączyłem przed upływem okresu rozliczeniowego oraz przed wygenerowaniem rachunku nie została na czas wyłączona przez sieć. Z tego powodu widniała na rachunku i powiększyła niesłusznie jego wartość. Zareklamowałem telefonicznie dane na fakturze. W pierwszej chwili odpowiedź konsultanta odruchowo ukierunkowała winę za to wydarzenie na mojej osobie (klienta) tłumacząc, że na pewno nie dokonałem wyłączenia usługi w odpowiednim czasie i stąd będę musiał liczyć się z zapłatą za nią. Nauczony jednak własnymi, niemiłymi doświadczeniami z tą siecią postanowiłem w chwili wyłączania usługi przez internet - wykonać printscreen'a z ekranu. Poinformowałem o tym konsultanta i dopiero wówczas zabrał się do gruntownego sprawdzania danych w systemie. Nagle okazało się, że to wcale nie z winy klienta system wyłączył z opóźnieniem usługę. Po uzyskaniu tych ustaleń konsultant sporządził reklamację informując mnie, abym dokonał wpłaty za fakturę w wysokości pomniejszonej o wartość niesłusznie naliczonej usługi. Tak też postapiłem. Jednak ku mojemu zdziwieniu po 2 tygodniach otrzymuję od sieci smsa z informacją, że upłynął termin płatności. Zdenerwowany ponownie zatelefonowałem na infolinię Play. Zachowanie konsultantki skutecznie mnie poirytowało. Odnoszenie się do klienta zwrotami bezosobowymi, w domyśle witając się z dzwoniącym, jak " z kolegą" .... "Cześć , witaj w Play" A następnie kontynuowanie rozmowy w tej samej formie (bez używania zwrotu "proszę Pana" zupełnie mi się nie podoba. Nie lubię kiedy ktoś próbuje narzucać w ten sposób formę prowadzenia rozmowy, podczas gdy nie życzę sobie zwracania się do siebie po imieniu, jesli nie znam się z rozmówcą, a mało tego jednocześnie zwracam się do niego z użyciem formy grzecznościowej. Jestem osobą młodą ale ten sposób obsługi bardzo mi przeszkadza i pokazuje moim zdaniem lekceważące podejście do klienta. Przedstawiłem jeszcze raz sprawę konsultantce i o dziwo otrzymałem z goła inną odpowiedź. Poinformowano mnie, że w zasadzie to powinienem zapłacić pełną kwotę z faktury, a dopiero po rozpatrzeniu reklamacji (która w domyśle była już przecież rozpatrzona i uznana na moją korzyść) oczekiwać na zwrot środków od Play. Konsultantka nie potrafiła powiedzieć żadnego słowa uspokojenia, przeprosin i wytłumaczenia tej sytuacji. Przeszła na porządku dziennym do końca rozmowy informując, że mam czekać. Jakość obsługi w tej sieci od dłuższego czasu budzi moje niezadowolenie, a kolejne kontakty skutecznie zniechęciły do zawarcia jakiejkolwiek umowy terminowej w przyszlości. Jest to firma, która w moim mniemaniu nie stawia nawet w minimalnym stopniu na jakość obsługi, przejrzystość regulaminów, zadowolenie klienta. A niestety sama cena, być może nawet konkurencyjna (w poczatkowym okresie działania firmy) nie jest w stanie zrekompensować takiego nieuczciwego zachowania. Ogólna ocena -5 z wykrzyknikiem.

Z powyższą witryną internetową dość często mam do

Z powyższą witryną internetową dość często mam do czynienia, ale tak funkcjonująca strona dużego operatora to na pewno duży minus. Strona po zalogowaniu w opcjach dotyczących osobistych ustawień konta, zacina się i ładuje nieskończenie długo. Utrudnia to płynne poruszanie się po stronie i potrafi wyprowadzić z równowagi. Strona jednak ma swoje plusy gdyż posiada dużo opcji dotyczących promocji, ustawień tak samo jak dla obecnych klientów oraz przyszłych, choć poruszanie się po niej mogło by być trochę łatwiejsze.

Obserwacja dotyczy obsługi reklamacji złożonej drogą

Obserwacja dotyczy obsługi reklamacji złożonej drogą mailową. Reklamacja wiązała się z pojawieniem się na fakturze smsa o znacznej wartości, który wg mojej wiedzy nie został przeze mnie wysłany. Sieć Play w pierwszym zgłoszeniu z góry odrzuciła roszczenie o anulowanie opłaty, twierdząc, że taki sms widnieje w systemie informatycznym i to jest wystarczający dowód na obciążenie rachunku. W odpowiedzi na odwołanie ponownie została przytoczona ta sama konkluzja , tym razem potwierdzona niejako szczegółowym badaniem przez dział techniczny. W konsekwencji sprawę zgłosiłem do Rzecznika Praw Konsumentów i poinformowałem o tym sieć Play. Dopiero wtedy dostałem konkretną odpowiedź odnośnie np. odbiorcy wskazanego smsa. Do tej pory sam, na własną rękę ustalałem, jaka firma miała go otrzymać. Wskazana firma nie odnotowała jednak takiego smsa przychodzącego. A w czwartej odpowiedzi sieci Paly wszystko zostało wyjaśnione. Dokładnie sprawdzono odbiorcę i wówczas uprawdopodobnienie wysłania przeze mnie spornego sms nastąpiło w 100%. Gdyby sieć Play od samego początku skorzystała z możliwośći technicznych i danych, które posiada - jakość, szybkość oraz profesjonalizm w obsłudze reklamacji byłaby na zupełnie innym poziomie. Dodatkowo posiłkując się tutaj innym zgłoszeniem przesłanym również do BOKu muszę przyznać, iż kontakt z infolinią odnośnie chęci skorzystania z pewnej usługi objawił niekompetencję konsultanki mnie obsługującej, jak również zawiłość regulaminów (wg. mnie stworzonych w sposób niekorzystny dla Klienta i przede wszystkim nieprzejrzystych) oraz wygodną dla sieci Play strategię, która pozwala zakładać, iż Klienci doskonale znają każdy regulamin i potrafią z niego czerpać odpowiednią wiedzę. Wrażenie całościowe bardzo niekorzystne.

Od roku korzystam z usług Playa i jestem bardzo zadowolona

Od roku korzystam z usług Playa i jestem bardzo zadowolona ze współpracy z nimi. Na początku dostałam jeden z najnowszych telefonów na rynku po naprawdę przystępnej cenie. Firmy konkurencyjne nie miały tak atrakcyjnej oferty, ponieważ na starcie musiałabym zainwestować więcej pieniędzy. Po pierwsze decydując się na abonament w wysokości 50 zł zostałam zwolniona z opłaty początkowej która wynosiła coś około 100złotych. Po drugie to 50 złtych, które płacę co miesiąc przez 24 miesiące dodatkowo dostaje 20 złotych na smsy oraz połączenia. Warto też zaznaczyć, że obsługa w placówkach Playa jest bardzo pomocna i sympatyczna, ale co najważniejsza posiada niezbędne informacje potrzebne do przekazania klientowi oraz wiedzę, która powinni posiadać na temat swojej ofert oraz oferowanych przez nich produktów. Placówki Playa sa zlokalizowane w fajnych, przystepnych dla klienta miejsach w które warto dotrzeć. Pozatym Play ma ciekawe konkursy oraz promocje o których klient informowany jest drogą smsową lub telefoniczną. Play posiada również fajną i dobrze zorganizowaną dla klientów stronę www na której łatwo dotrzeć do szukanych informacji. Miałam wątpliwości przed zdecydowaniem sie na tą sieć jednak teraz po roku użytkowania jestem pewna, że był to dobry wybór i napewno przedłuże z nimi umowę, bo rozwiali wszystkie moje wątpliwości, które miałam wcześniej. Z własnego doświadczenia polecam tę firmę!

Jakość oferowanych usług nie odbiega od ogólnie przyjętych

Jakość oferowanych usług nie odbiega od ogólnie przyjętych norm, choć jak w przypadku każdego operatora zdarzają się problemy z dostępnością do internetu. W każdym razie z samej usługi jestem zadowolona. Niestety już obsługa klienta i podejście do jego próśb pozostawia wiele do życzenia. Od początku podpisania umowy proszę o przesyłanie papierowych faktur i muszę to robić co miesiąc, a dodatkowo otrzymuję odpowiedzi, które nie odpowiadają na zadawane pytania. Sytuacja powtarza się co miesiąc i pomimo dość dobrej jakości usług, nie jestem skłonna do przedłużenia umowy ze względu na niekompetencję pracowników biura obsługi klienta

Jestem użytkownikiem sieci komórkowej P4 „Play”

Jestem użytkownikiem sieci komórkowej P4 „Play”. Dwa dni temu dostałem wiadomość o zmianach na koncie abonenckim. Wczoraj wieczorem korzystając z serwisu obsługi klienta chciałem się dowiedzieć co ta wiadomość miała znaczyć. Dzwoniąc wieczorem miałem nadzieje że linia obsługi klienta będzie szybko dostępna. Niestety słuchając usypiającej melodii czekałem jakieś 3-4 min. Po zgłoszeniu operatora, poprosiłem o wyjaśnienie ewentualnych zmian na moim koncie. Podając swoje dane i hasło abonenckie (znów czekając na odpowiedź) operator poinformował mnie, że nie ma możliwości w tej chwili wejść na moje konto gdyż jest przeładowywany system informatyczny. Chciałbym też nadmienić że, połączenie z biurem obsługi klient jest płatne a, załatwienie tak prostej sprawy powinno odbywać się szybciej.

Kilka miesięcy temu postanowiłam przenieść numer do firmy

Kilka miesięcy temu postanowiłam przenieść numer do firmy Play, cały przebieg procesu przenoszenia numeru przebiegał płynnie, moja obserwacja dotyczy ich infolini. Rozmowa na infolini przebiegała chaotycznie i nie udało mi się uzyskać konstruktywnych odpowiedzi na moje pytania. Okazało się, że firma Play ma słabo przygotowane osoby na słuchawce które w atmosferze kolezeńskiej rozmawiają z nami co jednak nie sprzyja poprawie odpowiedzi na moje pytania. Bardzo słabo w odniesieniu do infolini innych firm telekomunikacyjnych.

Robiąc opłaty przez system internetowy

Robiąc opłaty przez system internetowy, dokonałam wpłaty na błędny (nieaktualny) numer konta. Dlatego też jak się zoorientowałam niezwłocznie zadzwoniłam na infolinię PLAY, żeby wyjaśnic tą sprawę. Rozmowę prowadziłam z dość uprzejma Panią, która aby zakończyć moją sprawę pomyślnie, sięgała po poradę jeszcze kilku osób. W sumie rozmowa trwała ok. 15 minut Chcąc nie narażać mnie na dodatkowe koszty Pani obiecała, że w moim imieniu wypełni wniosek o przeksięgowanie i poprosiła o zmianę już na prawidłowy numer konta. Następnego dnia ktoś z sieci PLAY zadzwonił do mnie i poinformował, że wszystko jest załatwione pomyslnie, i jak tylko wpłyną pieniążki na konto niezwłocznie zostaną przeksięgowane na poprawny numer konta. Podsumowując oceniam bardzo pozytywnie sposób rozwiązania mojego problemu i wysoko oceniam profesjonalizm obsługującej mnie osoby.

Telefon do biura obsługi związany z rozwiązaniem

Telefon do biura obsługi związany z rozwiązaniem umowy. Zostałem jawnie i z premedytacją naciągnięty na kolejny miesiąc płacenia temu operatorowi. Rezygnacja składana w salonie długo przed końcem terminu. Pierwsza informacja od play była taka, ze rozwiązanie umowy nastąpi z dniem 31.08.2009. Dzisiaj zauważyłem ze data ta zmieniła się na 01.09.2009 plus zachowanie całego okresu rozliczeniowego. Podobno takie przypadki w PLAY są na porządku dziennym. Od samego początku mam z tym operatorem same problemy. Brak faktur, nie działający zasięg, Niepowiadamianie o zmianach. Bardzo nie polecam!

Kończyła mi się umowa z Play

Kończyła mi się umowa z Play, więc kuszona telefonami od pań z infolinii przeszłam się do salonu w Złotych tarasach aby zamówić sobie nową komórkę. Niestety model, który wybrałam był tylko na zamówienie i akurat nie mieli go na miejscu. Miły pan więc złożył zamówienie do magazynu, kazał podpisać. Powiedział ,że telefonu mogę się spodziewać w środę, czwartek, a na pewno w tym tygodniu. Był poniedziałek. Podał mi również swój numer, powiedział, że jak telefon będzie to do mnie zadzwoni i poinformuje o tym fakcie. Niestety telefonu nie było w środę, czwartek. Kiedy tam poszłam ponownie pan rozłożył ręce i powiedział, że trzeba czekać i że tym razem na pewno zadzwoni. Nie zadzwonił, a telefonu również nie odbierał. Postanowiłam zadzwonić do Play na infolinię i zapytać się czemu tak długo muszę czekać. Minęły już 2 tygodnie od mojego zgłoszenia. Pan w Infolinii równie miły jak jego poprzednik, oświadczył, że on w zasadzie nic nie wie i trzeba czekać. Poprosiłam o rozmowę z jego przełożonych. Było ciężko, ponieważ ten pan nie chciał podobno podejść do słuchawki, lub też nie mógł jak twierdził konsultant z infolinii. Po około 15 minutach negocjacji z konsultantem udało się. Pan kierownik natomiast mógł powiedzieć już więcej, wyjaśnił, że te telefony są i jadą już do miejsca odbioru. Musiałam złożyć ponownie zamówienie i oczywiście czekać. Poprosiłam by zadzwonili do mnie, kiedy ta sytuacja będzie już rozwiązana, kiedy będę mogła odebrać telefon. Miałam obiecane przez pana kierownika, że tydzień to wystarczająco długi czas. Oczywiście - nie zadzwonili. Minął tydzień więc dzwonię ponownie, tym razem gotowa złożyć skargę, albo nawet rezygnację. Konsultant oczywiście nie wiedział nic, prócz tego, że mógł sprawdzić status zgłoszenia. Wybłagał u mnie jeszcze tydzień. I wreszcie udało się. Zadzwonili ostatniego dnia. Odebrałam swój telefon, wszyscy byli zadowoleni. Dopiero po miesiącu od pierwszego mojego przyjścia do salonu mogłam cieszyć się telefonem. Ale to jeszcze nie koniec historii. Mniej więcej tydzień później znów do mnie zadzwonili z Play. I powiedzieli... że telefon czeka na mnie w salonie, żebym go odebrała! Poradziłam im, żeby uporządkowali bałagan, a później dzwonili. Koniec historii Bardzo źle oceniam całą infolinię Play,trzeba strasznie długo walczyć, zanim się coś wywalczy. Kierownik w porządku, kompetentny, wiedział co zrobić. Konsultanci - bez komentarza, im tam nic nie wolno, nie maja żadnych uprawnień.

Play jest nowym operatorem na polskim rynku

Play jest nowym operatorem na polskim rynku. Są dość poważną konkurencją w stosunku do starszych "braci" z powodu niskich cen połączeń, wiadomości etc. Ktoś, kto nie korzystał z obsługi klienta, jest w stanie bardzo dobrze ocenić tego operatora. Ja jednak miałem tą wątpliwą przyjemność załatwiania kilku spraw w Biurze Obsługi Klienta (BOK). Pierwszą metodą jest kontakt z BOK przez internet. Wydawać by się mogło, że opcja najszybsza z dostępnych. Nic bardziej mylnego. Wszystkie sprawy, które w taki sposób były zgłaszane zostały rozpatrywane 28, a nawet 30 dni od dnia zgłoszenia. Oczywiście wszystko zgodnie z prawem, bo maksymalny czas rozpatrywania reklamacji to 30 dni. Jednak czy nie dałoby się tego rozpatrzeć szybciej ? To jednak nic w porównaniu z telefoniczną konsultacją z BOK. Operatorzy zwracają się do telefonujących bezpośrednio "per Ty". Poza tym, aby otrzymać jakiekolwiek informacje związane z usługą pełnioną przez PLAY trzeba czekać po 5-10 minut z telefonem przy uchu. Sieć jest ogólnie godna polecenia, jednak natychmiastowej modernizacji wymaga system obsługi klienta!

Wszystkich

Wszystkich, którzy są zainteresowaniu zakupem abonamentu w Play zapraszam do przeczytania mojego opisu. Ocena dotyczy całego okresu abonamentu i obsługi klienta na infolinii. Oferta Play wydaje się być ciekawa ale gorzej jest z realizacją umowy. Oferta Play Abonament. 1/ brak kompetencji pracowników na infolinii - pracownicy nie są przygotowani do pracy! Nie znają regulaminów! Każdy pracownik ma inną wersję i podają sprzeczne informacje na jeden temat. 2/ brak elastyczności - korzystam jednocześnie z Internetu na kartę (PLay Online) i telefonu w abonamencie. Przez przypadek włożyłam do urządzenia nie tą kartę co trzeba i została mi naliczona opłata ok. 1200 zł na 20MB!!! Poprosiłam o przepisanie danych na drugą kartę. Mimo trzech pisemnych próśb odmówiono mi zwłaszcza że jestem klientem od prawie 2 lat (prawie od początku Play!). 3/ brak doinformowania klienta - proszę nie myśleć,że abonament w Play jest nieograniczony - gdy prowadziłam firmę - rachunki na kwotę ok.300 zł to coś normalnego - ale Play blokuje kartę klientowi - na początku do 300 zł i uniemożliwia dalsze posługiwanie się numerem. Mimo próśb - nie podniesiono mi limitu. Limit podniesiono mi bez mojej wiedzy, kiedy wcale o to nie prosiłam i bez mojej wiedzy! 4/ absurdalne: Umowę podpisywałam 1 sierpnia 2007 na 24 miesiące. Rezygnację z abonamentu podpisałam 29 czerwca 2009. Okazało się, że Play zmusza mnie do korzystania z abonamentu jeszcze o 1 miesiąc dłużej, bo rozwiązanie umowy będzie dopiero 1 września 2009, czyli 60 dni po zgłoszeniu! W regulaminie zapisano, że rezygnację trzeba złożyć na 30 dni przed końcem okresu rozliczeniowego. Proszę jeszcze raz zastanowić się nad usługami w Play, zwłaszcza tymi, które wiążą klienta na stałe. Z wyrazami szacunku, BARDZO NIEZADOWOLONY KLIENT.

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.37 )

Netia

(2.51 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem