Jakość Obsługi

Play

( 3.68 )

Play to jedna z najszybciej rozwijających się sieci w Polsce, działająca od 2007 roku. Firma świadczy swoje usługi na trzech podstawowych systemach - abonamentowym, na kartę oraz mieszanym. W swojej ofercie posiada również formułę stacjonarną oraz nowość - PLAY NEXT. Sieć jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła ofertę dla rodzin - FORMUŁA RODZINNA, która oferuje nieograniczone połączenia do wszystkich sieci dla 4 kart SIM. W 2018 roku liczba użytkowników PLAY wyniosła ponad 15 mln.

Opinie (3068)

Kompletny brak profesjonalizmu.

Dzisiejszego dnia 3 razy rozmawiałem z trzema różnymi doradcami obsługi infolinii sieci Play. W jednej sprawie otrzymałem 3 różne odpowiedzi z czego żadna nie była satysfakcjonująca. Dopiero po wizycie w salonie Play otrzymałem odpowiedź na moje pytanie.

Obsługa taka sobie

Sieć tefoni Play w Koninie. Ostatnio chciałam zaczerpnąć informacji na temat firmy play. Weszłam do salonu było dwóch pracowników. Jedna pani która obsługiwała klienta i jeden Pan który coś robił w komputerze. Podeszlam do tego Pana poinformował mnie słowami "Niech Pani poczeka teraz nie mogę". Czekałam 10 min i zrezygnowałam z uzyskania jakich kolwiek informacji na temat tej firmy

Bardzo kompetentnie

Miła i kompetentna obsługa pracowników bardzo dobre doradztwo

Miła obsługa

Miła obsługa aczkolwiek, kilka mankamentów jeżeli chodzi o wiedzę konsultantów

Niedostosowanie dla osób starszych i niepełnosprawnych

To, co napiszę nie dotyczy salonu wskazanego w adresie, lecz wszystkich adresów. Jestem osobą niepełnosprawną, mam kłopot z poruszaniem się. Musiałam odwiedzić punkt obsługi klienta. Z przykrością zauważyłam, że nie mogę wygodnie usiąść. Na moje pytanie, czy jest możliwość, żebym usiadła na innym krześle, bardzo miła pani wyjaśniła, że nie i że może mi obniżyć hokera. Zrobiła to maksymalnie jak się dało, jednak dla mnie i tak było to za wysoko. Jestem osobą w średnim wieku, mój problem wynika z niepełnosprawności, jednak myślę, że trudność z zajęciem siedzącego miejsca mają też osoby starsze lub bardzo niskie. To sprawia, że sytuacja jest upokarzająca. Wydaje mi się, że byłoby zasadne, by pomyślano także o wygodzie obsługi klientów mojego pokroju. Nadmieniam, że zamierzam przyjrzeć się temu problemowi w innych sieciach i ewentualnie zgłosić to do odpowiednich instytucji. Z poważaniem Joanna

Rzetelna obsługa

obsługa infolinii w sposób jasny, rzetelny i uczciwy poinformowała mnie o tym skąd są dodatkowe koszty na fakturze. Pani pomogła mi zablokować niechciane połaczenia.

Tragedia

GDY weszłam do salonu konultan nawet mnie nie zauważył. Byłam konkretnie zapytać o telewizję nie miał wystarczającej wiedzy, wyczulam że wie mnie niż ja po przeczytaniu przelotnie informacji na stronie internetowej . Stał się bardzo opryskliwy i niemiły. Nie wrocilabym nigdy do tego salonu ani nic tam nie kupiła.

Zadowolony z obsługi

Po przyjściu do salony obsługa była bardzo miła i kompetentna. Bardzo dużo dowiedziałem się o ofercie i innych produktach jakie zawiera oferta. Przyszyłem z myślą przeniesienia numery i taką ową informację uzyskałem. Nie zdecydowałem się co prawda na ofertę ponieważ muszę porozmawiać z żoną i wtedy zastanowić sie wspólnie nad proponowanymi warunkami w tej firmie.

Najlepszy salon

Pan uśmiechnięty z wejścia przywitał mnie miłym "Dzień Dobry". Ubrany elegancko w strój firmowy stosowny do pracy w salonie play. Czas obsługi bardzo krótki - nie było kolejki. Stanowisko obsługi jak i cały salon bardzo czyste. Pracownik w sposób profesjonalny po przeprowadzonej analizie potrzeb, zaproponował kilka opcji przedłużenia umowy.

Raczej nie.

Wizyta w tym salonie, raczej do udanych nie należy. Konsultantka po moim wejściu przywitała mnie, zapytała w czym może mi pomóc, ale cała reszta usługi słaba. Stałam całą wizytę, Konsultantka raczej odpowiadała na moje pytania bo brak było inicjatywy z jej strony. Musiałam o wszystko pytać. Raczej nie zdecydowałabym się u tej konsultantki na żaden produkt.

play

miła obsługa, zaś nie zawsze potrafią pomóc. Czysto, schludnie, przyjazna atmosfera, pomoc koleżeńska jest, zaś mało pracowników

Fantastyczna obsługa

Podczas wizyty w salonie zostałem bardzo miło przywitany. Konsultant zaprosił mnie do stanowiska oraz w bardzo miły sposób rozwiązał moje problemy techniczne z internetem. Konsultant zapytał czy jeszcze może pomoc w jakimś innym problemie. Salon był bardzo zadbany i panowała w nim przyjazna atmosfera.

Obsługa na bardzo wysokim poziomie

Konsultant ubrany w stroju służbowym, z odpowiednimi kompetencjami. Cała obsługa przebiegła w sposób sprawny i miły. Konsultant zbadał moje potrzeby i podczas rozmowy wielokrotnie się do nich odwoływał, chcąc spełnić moje oczekiwania. Kiedy pojawiły się obiekcje, potrafił właściwie na nie zareagować i je zbić. Obsługę oceniam paubardzo wysoko. Na pewno jeszcze tam wrócę.

super obługa

bardzo miła i profesjonalna obsługa

Kompetentna i profesjonalna obsługa

Jako klient nigdy nie zawiodłam się na infoliii Play. Za każdym razem otrzymuje rzetelne informację oraz pomoc w sprawach technicznych. Jeśli potrzebuje informacji na szybko np. ile kosztuje połączenie do konkratego kraju czy opata za usługi w roamingu poza UE otrzymuję bezzwłocznie odpowiedź bez zastanawiania się i szukania w regulaminach. Konsultanci są kompetentni i wyszkoleni. Odejmuję jedną gwiazdę za płatne połączenie z tej samej sieci oraz odsesłanie mnie dwukrotnie do salonu Play w celu utowrzenia zgłoszenia reklamacyjnego, chociaż jak dowiedziałam się potem mógł to zrobić pracownik przez tel. Poza tym wszystko ok.

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.17 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem