Jakość Obsługi

InPost

( 3.62 )

InPost jest największym, niezależnym operatorem logistycznym. Świadczy nowoczesne usługi dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. Obecnie InPost skupia się na działalności e-commerce, w szczególności obsłudze logistycznej paczkomatów i usługach kurierskich dla klientów sklepów internetowych.

Opinie (1709)

Skandal

Kurier 22 maja mial doreczyc 2 paczki, o g 9 zaznaczyl paczki jako niedostarczone i nie probowal doreczenia.

Inpost to dno tak fatalnej obsługi nie oferuje żadna firma

Gubią paczki , dostawy nie terminowe, reklamacje nie uznane ta firma powinna zniknąć z rynku . To co się dzieje w maju to dno jeśli chodzi o obsługę paczek przez tą firmę.

Inpost=NIERZETELNA FIRMA

~Danuta / 2020-05-18 18:30 Ocena: 1.00 / 5 Podwójnie pobrana opłata za nadanie paczki ( awaria paczkomatu,musiałam iśc do innego),paczka wysłana 11.II.2020 ,do 18.05.2020 nie dotarła do adresata.Wielokrotnie reklamowana,BRAK ZWROTU ZA PODWÓJNIE POBRANĄ OPŁATĘ (załączyłam wyciągi z karty),BRAK ZWROTU WARTOŚCI PACZKI,BRAK WYJAŚNIENIA,PRZEPROSIN.WSZYSTKIE REKLAMACJE ROZPATRZONE ODMOWNIE Zaletybrak zalet Wadysame wady-paczka ukradziona,podwójnie pobrana opłata niezwrócona,brak wyjasnienia,brak przeprosin

Obsługa

Kurierzy rzucający prączkami ,również tymi z oznaczeniem (uwaga szkło).Połączenie się z infolinią graniczy z cudem .

Koszmar

Rzekomy InPost odbiera paczki w firmie w której pracuje . Kurierzy rzucają paczkami na naszych oczach mówiąc „to to jeszcze nic , jak Ukraińce to skopią to dopiero masakra” , są opryskliwi a jak zwrócisz takiemu uwagę to nie odbierze naszych paczek ... z daleka od tego czegoś ...

Zmieńcie swoją nazwę na: Porażka.pl

Zero kontaktu w sprawie prostej reklamacji - od trzech miesięcy nie są w stanie korygować błędnego adresu na fakturze. Skąd go wzięli? Na pewno nie ode mnie. Podałem poprawny adres, a oni ściągnęli jakieś prehistoryczne dane. OK. Zdarza się. Tyko że mają gdzieś klienta. Zero reakcji na jakiekolwiek prośby. Dziś odebrałem kolejną przesyłkę - rozumiem, że paczkomat był pełny, ale przekierowanie pod dowolny adres gdzie muszę stać do sklepiku w kolejce, nie spełnia kryterium odbioru bez kontaktowego i zero zapytania, czy sobie tego życzę. To było moje ostatnie zamówienie paczkomatowe. Już nic przez tę badziewiastą firmę ani nie wyślę, ani nie zamówię. Swoich klientów mają tam, gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę. odtąd ma ich w tym samym miejscu.

NIEUCZCIWA FIRMA- OMIJAĆ INPOST

JAK BYM CHCIAŁ OGLĄDAĆ JAK ZNIKAJA PACZKI BEZ WIESCI TO DAVIDA KOPERFILDA BYM SOBIE OBEJRZAŁ. JAK CHCECIE ZOBACZYĆ JAK ZNIKAJA WASZE PIENIĄDZE TO TYLKO W IN POST. ZDALA OD TEJ FIRMY (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Dramat.

Czekałam na paczkę prawie 2 tyg (pandemia)- byłam już zirytowana sprawdzaniem cały czas telefonu i poczty, po 2 tyg status "Wysłana do odbiorcy" widniał 4 dni po czym, gdy już w końcu dostałam powiadomienie, że paczka jest w skrytce od razu po nią pojechałam. Śmieszne było to, że zamówiłam dość dużo kosmetyków, na które wydałam dużo pieniędzy, a została ona wsadzona do najmniejszej możliwej skrytki - a paczka była dużych gabarytów. Widać było, że kurier sam się trudził z wsadzeniem jej tam, bo cały karton był rozwalony i wyglądał jak 7 nieszczęść. Na nic zdała się moja uwaga przy zamówieniu dla kuriera "uwaga - delikatne rzeczy", bo i tak wyglądała jakby ktoś sobie nią rzucał i przejechał po niej kilka razy. Zawsze wybierałam paczkomat, bo paczki zawsze były w dobrym stanie, ale po dzisiaj nigdy już nie zdecyduję się na tę firmę. Nie polecam.

Nieuczuciwa firma

Jak bym mogła to bym- 10. Wiec zaczynam pisac dlaczego ta firma mi nie odpowiada.Jakis czas temu do moich sasiadow miala przyjść opłacona paczka a druga do zapłaty i Pan kurier który przywiózł opłacona paczke przy odbiorze ktora dokonalo dziecko nie wiedzac ze jest opłacona kurier nie ooinformowal dziecko dalo mu pieniadze kurier sobie je wziol za oaczke opłacona czyli wykorzystal sytuacje i zwiał mimo dzwonie proszenia o zwrot pieniędzy kurier znikł i do tej pory nie ma ani kuriera ani pieniędzy, pare dni temu zamówiłam paczke wybrakam inpost jako dowoz paczki niestety paczka ktora byla w drodze dzis nagle zwrócili do nadawcy wymyślają bajeczki ze uszkodzili paczke haha kurier nie chce przyjechac pod podany adres boi sie bo wie co nabroil a inpost jemu w tym pomaga poprostu banda nieuczciwych ludzi i bardzo odradzam ta firmę... Ja juz nigdy nie zamowie Pączki inpostem wole zapłacić triche więcej i dostwc od innej firmy niz od bandy kretaczy. UWAGA W ZAKOPANYM NA JANA KASPROWICZA OSTRZEGAM PRZED KURIEREM KTORY JEZDZI NA TEJ ULICY. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

WSZYSTKO TYLKO NIE INPOST

Inpost to jakiś żart, kurierzy robią co chcą, firma umywa ręce. Nie wysyłają powiadomienia sms'em o paczce, przez co nie można jej odebrać, zasłaniają się wysłanym mailem, bo przecież każdy codziennie sprawdza spam :) Nie polecam instalować ich debilnej aplikacji, bo jeszcze większy problem niż wcześniej - po jej zainstalowaniu nie otrzymacie żadnego powiadomienia na telefon, nawet jeśli ją odinstalujecie, trzeba się wyginać i odblokowywać swój numer u nich, co jest jakimś żartem. Na infolinii albo się rozłączają albo nie potrafią pomóc, brak przepływu informacji. Nie polecam nikomu.

Przesyłki paczkomatowe - masakra

Przesyłki wkładane do paczkomatu BEZ POWIADOMIENIA (system nie działa!) a po 48h przy niewiedzy odbiorcy odsyłane do nadawcy. Bez jakiejkolwiek informacji i możliwosci reakcji!!!!

Polecam usługi tej firmy.

Oferta firmy i zmiany jakie zaszły w momencie pandemii sprawiły, że ufam tej firmie i nie boję się zamawiać paczek z odbiorem w paczkomacie. na przesyłkę czekałam dwa dni. Paczka przyszła nienaruszona, a o etapach realizacji zamówienia byłam informowana przez wiadomości e mail i sms cały czas.

Super

Wiele razy musiałam korzystać z usług różnych firm kurierskich. Od jakiegoś czasu wygrywa Inpost. Szybka odpowiedź na maile i chęć pomocy.

No cóz ....

Rozumiem, że sklepy online teraz cieszą dużą popularnością, ale paczka zaginęła i .... nikt nie może znaleźć paczuszki.

Żenada

Jeżeli chodzi o paczkomaty to super ale kiedy kurier ma przywieźć przesyłkę do domu to NIE POLECAM !! Kurier zadzwonił do domofonu i stwierdził że mam zejść na dół bo on nie może wejść do klatki i nie rozumie, że np mam w domu małe dzieci i nie mogę ich zostawić w domu samych !! Żenada i brak zrozumienia !!

Odwiedzałeś ostatnio InPost?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • przesyłki kurierskie
  • paczki
  • kurier
  • paczkomaty

Podobne firmy w okolicy

Poczta Polska

(2.89 )

Pocztex

(0.63 )

Urząd Pocztowy Wrocław

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem