Opinie użytkownika (1)

Oceniam telefoniczną obsługę...
Oceniam telefoniczną obsługę klienta InPost jako nierówną. Podczas pierwszego kontaktu trafiłam na konsultanta, który był nieprzyjazny i nie wykazywał chęci pomocy. Pomimo moich dokładnych wyjaśnień dotyczących błędnego numeru telefonu i problemu z kodem nadania, stanowczo twierdził, że InPost nic z tym nie może zrobić, wprowadzając mnie tym samym w błąd. Zrzucał odpowiedzialność na Vinted, choć InPost również powinien dołożyć starań, by pomóc w takiej sytuacji. Dopiero podczas drugiego telefonu, gdy połączyłam się z inną konsultantką, problem został szybko rozwiązany. Pani była uprzejma, kompetentna i przeprosiła za zachowanie poprzedniego pracownika. Okazało się, że zmiana i ponowne przesłanie kodu są możliwe i zajmują dosłownie chwilę. Czas obsługi przy drugim kontakcie był bardzo krótki, a cała sprawa zakończyła się pozytywnie. Niestety, ocena ogólna jest przez to mieszana – wiele zależy od konkretnej osoby, na którą się trafi.

KaBe_abwV

30.05.2025

InPost

Infolinia

Nie zgadzam się (0)