Jakość Obsługi

InPost

( 3.75 )

InPost jest największym, niezależnym operatorem logistycznym. Świadczy nowoczesne usługi dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. Obecnie InPost skupia się na działalności e-commerce, w szczególności obsłudze logistycznej paczkomatów i usługach kurierskich dla klientów sklepów internetowych.

Opinie (1668)

Porażka

Totalne nieogarniete nadawała paczkę paczkomatem po otwarciu skrzynki która powinna być pusta okazało się że jest tam paczka p.Kowalskiego po próbach kontaktu z infolinią inpost na własną rękę musiałam to ogarnąć dzwoniąc do odbiorcy bo może odbierze paczkę i ja będę mogła umieścić swoją mega nie ogarnięty kurier skoro tak wyszło. Co lepsze paczka była dobrze zabezpieczona doszła uszkodzona cała w kawałkach dosłownie. Nikomu nie polecam.

Kurierzy

Kurierzy a może nie wszyscy pracują tam chyba za kare zero normalnego podejścia do klienta i wyrozumiałości

Pseudo firma..

Ta pseudo firma to totalna PORAŻKA!!! Kurier nie przywiózł mi paczki 2 dni pod rząd! 3 dnia paczka ponownie miała trafić do mnie, albo czekać do odbioru na magazynie (tak umówiłem się z kobietą, która kontaktowała się ze mną po skardze jaką zgłosiłem po 2 dniu). Co się stało 3 dnia!? Pseudo firma odesłała paczkę do nadawcy!!! O niczym mnie bezpośrednio nie poinformowali!!! Sam to zobaczyłem w systemie po tym jak pół dnia czekałem na kuriera.. To jakaś kpina..! 15 lat kupuję w internecie i jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, żeby paczka nie została mi doręczona, tylko odesłana do nadawcy.. Kuriera rzekomo nie zastał odbiorcy dwa dni pod rząd.. To bardzo ciekawe ponieważ przez dwa dni było w moim domu cały czas 3 osoby!!! Drugiego dnia rzekomo zostawił awizo na klamce od drzwi, przypięte gumką.. Bardzo ciekawe, ponieważ nie znalazłem żadnego awizo ani na klamce, ani pod drzwiami, ani na swojej posesji. Jeszcze geniusze odesłali paczkę do nadawcy w piątek, chociaż prosiłem żeby tego nie robili bo w ostateczności sam byłem gotowy odebrać paczkę z magazynu.. Dzwonienie na infolinię nic nie daje. Sprawiają wrażenie jakby nie mieli bezpośredniego kontaktu z kurierem, który ma dostarczyć paczkę.

Paczki które nie dotarły...

w grudniu miałam taką sytuacje ze paczki które zostały nadane i wyjechały z oddziału nie dotarły po dziś dzień do mnie,ani z powrotem do nadawcy... Klientka z Kamieńca...

Tragiczna Obsługa,Tragiczni kurierzy

Kieruje tą wiadomość do Pana Adresat z Wielichowa,niżej co opiniował na temat kuriera z Wielichowa zgadzam się w 100% nie dość ze kurier nie ma za grosz szacunku do klienta to jak dzwoni się do niego to nawet nie potrafi odebrać telefon,paczka trafiła również do mnie z opóźnieniem i również karton był w tragicznym stanie... Serdecznie nie polecam InPost a tym bardziej kuriera z brakiem szacunku do innych ludzi...

Obsługa która należy kategorycznie omijać

serdecznie nie polecam kuriera z okolic Wielichowa jeżdżącego Białym busem na Po nie oklejonym w żaden sposób ,ludzie nie zamawiajcie paczek przez In post nie dość ze paczka trafła do mnie po dobrym tygodniu to karton wyglądał jak szmata,i do tego uszkodzona zawartość była podejrzewam również ze kurier jeździ w stanie nietrzeźwości nie wiem naćpany nawet być może...

Błędny kod

W sytuacji, gdy odbiorcy dostarczono błędny kod odbioru, jedyne, co oferuje firm to powrót przesyłki do nadawcy. Żenada.

Słabo

Paczkomat mały, kilka razy przesyłki umieszczono w innym i musiałem czekać aż dostarczą do wskazanego. Ostatnio nie dostałem zawiadomienia zarówno mailem jak i SMSem. Przyszły dopiero zawiadomienia na 12 godzin przed terminem i nie zdążyłem odebrać. Na odbiór w oddziale dostałem 3 dni (to jakaś abberracja, mam znaleźć czas na dojazd na wygwizdów w ciągu 3 bardzo zajętych dni, z delegacją włącznie). Nie mam szans na odbiór. Dogadać się z nimi nie można, ponownie dostarczyć nie chcą, twierdzą, że informacje wysłali. Przesyłka wróci do nadawcy a ja zamówię dostawę inną firmą. daję jedną gwiazdkę przez wzgląd na dotychczasowe doświadczenia, ale nie polecam.

Kurierowi zajęło tydzień !!!

Kurierowi zajęło tydzień (TYDZIEŃ!) Dostarczenie przesyłki do paczkomatu, od czasu jak ją pobrał. Jawna kpina z klienta. Reklamacje na odwal się, poziom DNA i dwóch metrów mułu. Ogólnie firma poniżej krytyki. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług i zrobię wszystko aby nikt z moich znajomych, przyjaciół i rodziny niechcący ich nie zamówił.. Nie doceniają marketingu szeptanego... Życzę im zatem jak najgorzej

Takiej beznadziejnej obsługi nie ma nigdzie.

Byłam cały dzień w domu. Dostałam wiadomość, że dzisiaj moje zamówienie ma się pojawić. Paczka się nie pojawiła. Nikogo nie było. Nie wiem z jakiej racji paczka została przekierowana do zwrotu, skoro ja nic nie zwracałam. Brak słów. Robiłam również inne zamówienie i inna firma dostarczyła mi dzisiaj paczkę na czas normalnie. Nie wiem z czym był problem w waszej firmie jak inne się potrafią wywiązać i nigdy nie miałam z nimi podobnego problemu. Ostatni raz zamawiam przez inpost.

Dramat

Pracownicy firmy InPost nie potrafią się posłużyć telefonem. Od 09.01. paczka leży w oddziale. Nie została przekazana kurierowi, bo rzekomo jest zły adres dostawy. Po moich kilku interwencjach na infolinii, po sprawdzeniu za każdym razem, że adres jest prawidłowy i ponawianej za każdym razem prośbie o kontakt telefoniczny, brak jest jakiejkolwiek reakcji. Cisza. Paczka leży i czeka. Wszystkie inne firmy kurierskie dostarczają nam przesyłki bezbłędnie, tylko InPost twierdzi, że nie mieszkam tam, gdzie mieszkam. Tak złej obsługi nie spotkałam dotąd nigdzie, a korzystam z usług kurierskich kilkanaście lat. Cały czas przesyłki są wysyłane na ten sam adres! InPost twierdzi że adres jest błędny. Żadna moja interwencja, a dzwonię codziennie nie przyniosła spodziewanego efektu. Nigdy więcej kontaktu z tą firmą. Przestrzegam wszystkich, którzy chcą nawiązać współpracę. Jeszcze paczkomaty - ok. Reszta o tyłek potłuc!

Obsługa klienta i lenistwo dostawcy

Moja opinia na temat inpostu? Przesyłka zamówiona 12grudnia. 16 grudnia przesyłkę ma kurier i przesyłka nie dociera po miesiącu... po kontakcie z nadawcą dzwonię na biuro obsługi klienta Pan przez telefon informuje 3 razy rzekomo kurier nie zastał nikogo w domu (Gdzie ja pracuje w domu i jestem 24h/7) żadnego awizo też nie zostawił (skrzynka na furtce jest) po krotkiej rozmowie pan z infolini stwierdził że będzie interwencja w sprawie że przesyłka nie dotarła i każe czekać... po 2 dniach odzywa się nadawcą że paczka wróciła do niego... nie polecałm jedno wielkie oszustwo... listonoszą nie chce się dostarczać przesyłek i wymyślają że brak możliwości dostarczenia gdzie nawet nie próbują..... jedna wielka kpina!!!!

Dramat z kierowcą-rejon Czeladź osiedle piłsudskiego

Co do czasu zamówienia i transportu dla doręczyciela wszystko ok. Dopiero zaczął się problem jak paczka trafiła do kierowcy(doręczyciela). Zapukał do drzwi po cichu,nic nie było słychać ale dostałem sms że paczka do odebrania po drugiej stronie miasta na stacji diagnostycznej pisał pewnie jeszcze jak był na klatce, więc dzwonie że jestem w domu i proszę mi to wnieść to kłamał że już pojechał dalej i nie będzie się wracać, mimo tego że auto stało obok drugiej klatki a przesyłki roznosił ręcznie bo widziałem z okna. Poczekałem jak będzie szedł do auta to nie zdąrzyłem zejść bo tak mu się śpieszyło że uciekł. Krzyczałem, dzwoniłem lecz nic to nie dało. Powiem Wam że żenada, chłopaki mają wywalone na dostarczenie, w życiu nie zamówię ze tej firmy no chyba że za pobraniem gotówki. Nie polecam. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Super

Kurierzy zawsze uprzejmi, dostawa ekspresowa, chyba najlepiej świadczącą uslugi firma w lubelskim.

Błędy w oprogramowaniu paczkomatów InPost!!!

Firma InPost jest koszmarna, paczkomaty przez błędy w oprogramowaniu nie rejestrują nadania paczki, za to reklamy na ekranach wyświetlają bezbłędnie. Nie można ustalić co się dzieje z przesyłką - ma cały czas status przygotowana przez nadawcę. Infolinia tylko przyjmuje zgłoszenia i "ponagla" kuriera, który ma przeszukać paczkomat i dalej mają "procesować" przesyłkę normalnie. Tylko że to trwa kilka dni i nic. A to jest centrum...Warszawy. Skandal, koszmar, najgorsze podejście do załatwienia sprawy. Infolinia jest ścianą od której odbija się klient. Jak powiedzieli nie udostępniają nr telefonu do oddziału.

Najlepszy przewoźnik paczkowy

Wypróbowałam różne firmy kurierskie i najlepiej wypadł INPOST Zawsze jestem zadowolona z ich usług. Przesyłki szybko dochodzą, cen też nie mają wygórowanych, zawsze sms przed dostawą i zabawne maile odnośnie paczki potrafią poprawić humor :D Ogromny plus i oby tak dalej !

Odwiedzałeś ostatnio InPost?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • przesyłki kurierskie
  • paczki
  • kurier
  • paczkomaty

Podobne firmy w okolicy

Poczta Polska

(2.98 )

Pocztex

(0.63 )

Urząd Pocztowy Wrocław

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem