DPD Polska

( 3.41 )

DPD Polska [dpd.com.pl] jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 6 tys. kurierów. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz z firmą spedycyjną ACP Global Forwarding. DPD Polska dysponuje siecią ponad 2200 punktów nadań i odbiorów Pickup, której oferta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych i mniejszych przedsiębiorstw. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera. W 2018 r. firma rozwinęła sieć oddziałów miejskich i wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne. DPDgroup doręcza codziennie 5,2 mln przesyłek na całym świecie w sposób neutralny dla środowiska. Dysponuje zespołem 75 tys. ekspertów od doręczeń działających pod markami DPD, Chronopost, Seur i BRT oraz siecią 42 tys. punktów Pickup. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. GeoPost w 2018 r. zanotowała przychody w wysokości 7,3 mld euro.

Opinie (2822)

Najgorsza firma przewozowa! ...

Najgorsza firma przewozowa! Kurier (Szczecin, rejon ul.Parkowej) po złości nie doręczył przesyłki, mimo, iż byłam w domu, po czym w systemie odznaczył, że nie zastał nikogo pod adresem. Wykonałam od razu do niego telefon, zażądałam, aby natychmiast wrócił z moja przesyłka, to mnie wyśmiał!Następnie, po mojej interwencji, miał dostarczyć ponownie w następnych dniach i tego nie zrobił! Złożyłam kilka oficjalnych skarg, dzwoniłam na infolinię, nikt nic nie wie i nie może zrobić! To są kpiny! Paczki nie mam do tej pory! DPD nie szanuje klientów i- jak się okazało, płatników również! Dramat! Omijać. Szerokim łukiem! Zero profesjonalizmu!!!!

Skorzystałam z przekierowania ...

Skorzystałam z przekierowania przesyłki na inny adres. Po wpisaniu nowej lokalizacji na ekranie pojawił się komunikat, że informację o przekierowaniu wysłano do centrali i na tym jakiekolwiek komunikaty się skończyły. Nie dostałam potwierdzenia przekierowania na maila, informacji czy zostało to zaakceptowane, zero. Zgodnie z informacjami przy przekierowaniu, paczka powinna już do mnie dotrzeć, ale kuriera nie było. I gdzie jest paczka? Pod starym adresem? Przyjdzie na nowy ale w innym dniu? Hugo wie :)

NIE POLECAM!!! Przesylka ...

NIE POLECAM!!! Przesylka dotarla uszkodzona z winy dpd ale firma nie chciala uznac reklamacji bo nie mialam dowodow w ktorym momencie i w jakich okolicznosciach w transporcie doszlo do uszkodzenia. (Tak jakbym caly czas siedziala kolo paczki i czekala az sie zepsuje zeby wszystko udokumentowac. Chyba wlasnie po to ja wysylam firma zeby sie tym zajela i zadbala by nic sie nie stalo.)Kolejnym argumentem byl brak zdjec jak paczka byla spakowana przed wyslaniem jej, mimo ze nigdzie nie ma informacje, ze takiepowinno sie zrobic.Kolejny argument to zlozenie reklamacji 1 dzien po otrzymaniu paczki, a nie zgloszenie tego odrazu kurierowi. Paczka zostala odebrana przez sasiada dlatego tez reklamacja zostala zlozona dzien po. W koncu po 5 miesiacach reklamacja zostala uwzgledniona. Przez te 5 miesiecy wyslalam kilka odwolan, dopiero ostatnie napisane przez profesjonaliste zostalo uwzglednione. Po tym jak zapytalam rozniej o zwrot kosztow za zle wykonana usluge czyli poprostu przesylke pan poinformowal mnie, ze mam zglosic sie w tej sprawie do nadawcy. Tak jakby to nadawca transportowal ta paczke. Bardzo niemila obsluga, odpowiadala na maile bardzo opryskliwie i bez szacunku do klienta. Ewidentnie ktos tam siedzi za kare. NIE POLECAM i juz na pewno nie skorzystam z Panstwa uslug.

Kurier dwa razy ...

Kurier dwa razy nie dostarczył paczki w terminie. Dwukrotnie przekładał termin dostawy i podał nieprawdziwą informację na temat rzekomego umówienia nowego terminu doręczenie paczki. Tylko, że nikt ze mną nie umawiał zmiany terminu dostawy. Wysłałem informacje e o niewłaściwym zachowaniu kuriera, jednakże w obsłudze nie przeczytano ze zrozumieniem zgłoszenia. Niestety żałuję, ze korzystam usług DPD.

Kurierowi nie podoba ...

Kurierowi nie podoba się że mam odliczoną końcówkę kwoty do pobrania w postaci bilonu. Nie wydał paczki i informuje mailem że nie zastał mnie pod wskazanym adresem. TOTALNY ABSURD !!! Jak dotąd kurier ten nigdy nie ma jak wydać reszty. Po interencji w BOK paczka nadal nie dostarczona Nigdy więcej DPD we Wrocławiu Krzyki arogancki kurier

Zdecydowanie nie polecam. ...

Zdecydowanie nie polecam. Kurier dzwoni do drzwi i od razu ucieka (normalnie jak dzieci co dzwonią do domofonów i już ich nie ma). Otworzyłam drzwi, nikogo już nie zastałam więc od razu wykreciłam numer do kuriera. Nie odebrał a przy 4 połączeniu rozłączył. wysłałam więc sms-a, że jestem na miejscu i gdyby stał dłużej niż 5 sekund to bym odebrała i że proszę o dostarczenie paczki. Zero odzewu. Nagle na stronie śledzenia pojawia się komunikat że zostałam doręczona <sick!>. Wysłałam więc ponownie smsa, że z racji braku kontaktu z nim i tą informacją zadzwonię na infolinię zgłosić kradzież. Po 40 minutach odpisał "Uspokój się. Paczka jest na portierni". Co to za hasło "Uspokój się"?! Tak DPD traktuje klientów?! Gdybym chciała nie otrzymać paczki prosto do drzwi zamówiłabym do paczkomatu. I zacznę tak robić. Taniej, bez nerwów, a kontakt z kurierami InPost dużo lepszy jeżeli bym zamówiła przez nich na adres.

Kurier nawet nie ...

Kurier nawet nie próbuje dostarczyć paczek, tylko nagminnie wpisuje nieprawdę w systemie o niezastaniu odbiorcy, choć wcale nie przyjeżdża, ani w żadne sposób nie próbuje się skontaktować. Paczki zostają odesłane do nadawcy bez próby doręczenia. Infolinia umywa ręce i wysyła na drzewo... do formularza reklamacji na stronie www. Normalnie Bareja: nie mamy Pana paczki i co nam Pan zrobisz, a ty tracisz tylko czas i pieniądze.

Zdecydowanie nie polecam ...

Zdecydowanie nie polecam tej firmy kurierskiej. Każde kolejne korzystanie z ich usług okazuje się być gorsze od poprzedniego. Informacja o doręczeniu paczki z dniu, w którym późnym wieczorem podczas kontaktu telefonicznego z kurierem oświadcza on, że paczka nie zmieściła mu się do samochodu więc nie była dziś w doręczeniu. No super tylko zarówno powiadomienia sms jak i otrzymany mail sugerowały coś innego w związku z czym cały dzień ułożyliśmy sobie z mężem tak, żeby móc odebrać paczkę. Mimo że paczka nie była w doręczeniu system DPD uznał próbę doręczenia za nieudaną z powodu "braku obecności odbiorcy". Kontakt telefoniczny z infolinią kolejnego dnia nie dał zupełnie nic, jak zostaliśmy poinformowani została jedna próba doręczenia i skoro tak widnieje w systemie to nic się nie da zrobić. Zero pomocy ani zrozumienia mimo, że to ich błąd a nie nasze zaniedbanie. Bajzel i brak szacunku dla czasu drugiego człowieka. Zdecydowanie odradzamy jakąkolwiek współpracę.

Próbowałam dzisiaj poprzez ...

Próbowałam dzisiaj poprzez infolinię uzyskać prostą informację, czy przesyłki zostaną dzisiaj odebrana czy nie, ponieważ w dniu wczorajszym pomimo informacji, że zlecenie zostało zrealizowane, kurier nie odebrał przesyłek. Straciłam godzinę, przy czym dwa razy przy próbie przekierowania mnie do odpowiednich osób mnie rozłączyło i musiałam trzy razy przez boty się przedzierać. Rozmawiałam z 5 konsultantami i w efekcie uzyskałam tylko numer interwencji, bez konkretnej odpowiedzi czy przesyłka będzie odebrana czy nie. Kpina. Sprawa nadaje się UOKiK.

Kurierzy nie dostarczają ...

Kurierzy nie dostarczają przesyłek, nie odbierają telefonów, w efekcie przesyłka wraca do nadawcy. Porażka. Skandal. Nie polecam.

Kompletnie niekompetentny zespol. ...

Kompletnie niekompetentny zespól. Każdy mówi co innego. Po porannej rozmowie z panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z działu obsługi klienta miałam nieodparte wrażenie ze pani jeszcze spala w pracy. Tak flegmatycznej rozmowy nie słyszałam dawno. Zero chęci pomocy klientowi, zero zaangażowania. Tacy pracownicy psuja wizerunek firmy i to właśnie oni powodują ze klienci nie wracają. Proponuje rozwiązanie. Do każdego pracownika poranna kawa gratis żeby byli zdolni do pracy.

NIE POLECAMY TEJ ...

NIE POLECAMY TEJ PSEUDO FIRMY KURIERSKIEJ JAKO FIRMA KTORA PRZEZ KILKA LAT WYSYŁA I ODBIERA PACZKI!! KURIERZY DOPUSZCZAJĄ SIĘ POMÓWIEŃ KARALNYCH, ICH PRZEŁOŻENI Z ODZIAŁU GRUDZIAC POPIERAJA KRĘTACTWA I POMOWIENIA SWOICH KURIERÓW, NAWET KIEROWNIK TEGO ODZIAŁU STANOECZO KRĘCI I PRUBUJE ZA WSZELKĄ CENĘ ZDYSKRYMINOWAC FIRMĘ KTÓRA ZA WYSYŁKI PLACI WYSOKIE KWOTY!

DPD olewa ustalone ...

DPD olewa ustalone na stronie terminy dostaw. Strona swoje, kurier swoje. DPD ma gdzieś klientów. Z tą firmą kurierską mam swoje najgorsze doświadczenia. Nie korzystać z jej usług, konkurencja jest bardziej profesjonalna.

Brak wykonania usługi. ...

Brak wykonania usługi. Kurier nie doręczył paczki - był niemiły i opryskliwy przez telefon. Uznał, że nie będzie na mnie czekał, aż zejdę po przesyłkę na dół. Dzwoniąc na infolinię poinformowano mnie, że kolejnego dnia dostarczą ponownie paczkę. Niestety to również nie doszło do skutku. Paczka trafila do automatu. Nie polecam nikomu. Szkoda pieniędzy na taką "usługę".

Kurier nie zwraca ...

Kurier nie zwraca uwagi na ciebie i twoją przesyłkę, nie jest zainteresowany w dostarczaniu do ciebie paczki. Na razie najgorsza kurierska firma z którą miałem sprawę.

Odwiedzałeś ostatnio DPD Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.64 )

Poczta Polska

(2.95 )

Pocztex

(2.43 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem