Jakość Obsługi

DPD Polska

( 3.28 )

DPD Polska [dpd.com.pl] jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 6 tys. kurierów. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz z firmą spedycyjną ACP Global Forwarding. DPD Polska dysponuje siecią ponad 2200 punktów nadań i odbiorów Pickup, której oferta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych i mniejszych przedsiębiorstw. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera. W 2018 r. firma rozwinęła sieć oddziałów miejskich i wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne. DPDgroup doręcza codziennie 5,2 mln przesyłek na całym świecie w sposób neutralny dla środowiska. Dysponuje zespołem 75 tys. ekspertów od doręczeń działających pod markami DPD, Chronopost, Seur i BRT oraz siecią 42 tys. punktów Pickup. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. GeoPost w 2018 r. zanotowała przychody w wysokości 7,3 mld euro.

Opinie (2077)

Bardzo nieprofesjonalna firma, unikać!

Wszystkie negatywne opinie to sama prawda, o czym się przekonałam. Kurier dostarczył mi przesyłkę z całkowicie strzaskaną szklaną butelką, która wyglądała na zmiażdżoną lub na taką, którą zrzucono z dużej wysokości, tym bardziej, że w kartonie było wgłębienie. Rozlał się cały płyn, nie zostało absolutnie NIC z produktu, który zamawiałam. Kurier, pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)(dostarczający w Wodzisławiu Śląskim), zadzwonił tylko domofonem i zostawił paczkę w drzwiach klatki, nawet nie wchodząc na górę i nie pytając mnie o zdanie. Nie zgłaszałam chęci dostawy bezkontaktowej. Nie dostałam żadnego dokumentu do podpisu, potwierdzenia odbioru, NIC. Odebrałam przesyłkę, nawet nie widząc kuriera, niby więc jak miałam otworzyć przesyłkę w jego obecności i spisać od razu protokół szkody?! Sprawdziłam więc procedury na stronie internetowej i zleciłam zlecenie spisania protokołu szkody w regulaminowym terminie 7 dni od otrzymania przesyłki. Kurier miał przyjechać spisać protokół 5 maja. Przyjechał, ale... pomylił zlecenia i zamiast spisać protokół wziął ode mnie przesyłkę, myśląc, że jest do zwrotu. Zorientował się dopiero po kilku godzinach, ale i tak podał w raporcie nieprawdziwą informację, że nie zastał mnie w domu. Przyjechał kolejnego dnia, spisał protokół, ALE tym razem wpisał błędny numer listu przewozowego, który nie był zgodny z przesyłką. Złożyłam w końcu reklamację. Dopiero po kilku dniach dostaję maila, że została zarejestrowana. Po tygodniu pani konsultantka prosi mnie o uzupełnienie braków, bo przecież numer listu przewozowego na protokole szkody nie zgadza się z numerem przesyłki. Składam więc raz jeszcze zlecenie spisania protokołu szkody. Tym razem dostaję odpowiedź, że sama mam spisać protokół za pomocą formularza internetowego. Spisuję zatem, uzupełniam dokumenty. Tym razem odpowiedź od pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) dostaję po godzinie. Reklamacja w całości odrzucona, bo... protokół szkody nie został spisany w obecności kuriera (JAK miał spisać ten protokół, skoro przy doręczaniu przesyłki kurier nie raczył pokazać mi się na oczy?!) oraz nie wskazuje, by uszkodzenie spowodowało DPD (jeśli dowodem nie jest roztrzaskana w drobny mak butelka, to nie wiem, co jest - przecież sprzedawca tak zniszczonego towaru żadnemu klientowi nie zapakuje). Nie wspomnę już o tym, że pani konsultantka na infolinii rozłączyła się ze mną bez uprzedzenia w połowie rozmowy. Dno i żenada. DPD nie jest warte nawet jednej gwiazdki. 0/10.

Firma porażka

Pan Jaśnie Oświecony kurier firmy DPD kolejny raz ma problem z dostarczeniem ciężkiej przesyłki (ok. 30 kg) pod drzwi bloku (winda!). Mimo złożonej reklamacji dziś znowu sytuacja się powtarza. Dlatego radzę - proszę odpuścić sobie tę firmę kurierska. Szkoda czasu, szkoda nerwów, szkoda pieniędzy

Niekompetencja

Drugi dzień z rzędu niedostarczona paczka, mimo informacji ze odebrana przez kuriera - kurier samodzielnie przesuwa termin dostawy na dzień kolejny.

Bezczelna kurierka, beznadziejny kurier

Gdy jeszcze mieszkałam w innym miejscu przyjeżdżał młody kurier dpd, dzwonił w domofon jakby miało się palić, nie fajnie gdy ma się malutkie dziecko! Zmieniłam miejsce zamieszkania, przyjeżdża Pani kurier, bezczelne (treść niezgodna z regulaminem) zadzwoniła w domofon i od razu z krzykiem że proszę zejść po paczkę, ja grzecznie poprosiłam czy mogłaby wnieść bo mam malutkie dziecko które akurat płakało.. nie zrobiła problemu, wniosła.. Otworzyłam drzwi na rękach z dzieckiem, a ta z krzykiem że jest pandemia itd, hehe faktycznie była w masce, ale skoro tak się boi covid 19 to gdzie rękawiczki się pytam?!!! Zdecydowanie nie polecam kurierów DPD. Nie pozdrawiam!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Bezczelny kurier

Podczas realizowania uslugi, kurier oswiadczyl mojej zonie, ze nie wniesie paczki na pietro (waga jakies 15kg),poniewaz ceni swoje zdrowie. Nikt nie oczekiwal od niego przekraczania progu mieszkania, a wniesienia paczki na drugie pietro pod drzwi, gdyz moja zona byla sama z malym dzieckiem. Skonczylo sie na tym, ze zona musiala zejsc i wniesc paczke paczke. Na koniec dodal, ze skoro stac mnie na takie prezenty to sam sobie moge je wnosic. Brak kultury, zero profesjonalizmu i lenistwo.

Tragedia z reklamacjami.

Wysyłamy i dostajemy dziesiątki przesyłek, korzystamy także z DPD. Z kurierami różnie bywa, ale idzie wytrzymać. Tragedia jest za to w sytuacji, gdy zgubią paczkę, albo pomylą adresatów. Jeden z kilku przykładów: wysłaliśmy niedawno do klienta paczkę z częściami do wózków widłowych (metalowe obręcze). Klient dostał... paczkę z parą damskich butów. (???!!!). Dobra, zdarza się. Zareklamowaliśmy i zacżęły się schody. DPD z marszu odrzucił wszystkie reklamacje, twierdząc, że nie jesteśmy w stanie udowodnić, co było w paczce (!!!). Nasze części zaginęły, komuś zaginęła para butów, DPD ma to gdzieś. Mamy kilka takich kwiatków. Myślę, że tym praktykom powinien się przyjrzeć ktoś z centrali DPD w Niemczech, bo tutaj panuje prawdziwa anarchia (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

fatalnie!

Cały dzień trzeba czekać, bo nie powiadamiają, o której przyjadą!!!!!!! Zmarnowany czas!!!!! Takie samo beznadziejne jest UPS!!!!! Jedyne firmy dobre firmy to DHL i Pocztex - podają przybliżoną godzinę , albo powiadamiają z wyprzedzeniem sms-em kiedy przyjadą.

Nigdy więcej nie skorzystam z usług DPD

12 05 2020 złożona dyspozycja wysłki DWÓCH PACZEK do Belgii za pośrednictwem ePaka. Jedna z paczek dostaczona 14 05 2020. Drugiej brak. Trudności ze zlokalizowanie przesyłki Kontakt z infolinią beznadziejny. Pana nie interesuje co się dzieje z przesyłką, mam pisać emeile do sortowni. Po ponownym telefonie okazuje się że przesyłka jest uszkodzona (nagle "się uszkodziła", następny telefon po godzinie - już nie jest uszkodzona, wyjechała z Polski. W drodze do sortowni w Holandii jest TRZY dni. Nadal trudno powiedzieć kiedy i czy wogóle dotrze do odbiorcy NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM Z DPD

znowu to samo...

Po raz kolejny kurier DPD olewa sprawę. Trzecia paczka z rzędu, która trafia do punktu pickup, bez próby doręczenia, ale ze statusem "odbiorca nieobecny". Wszyscy domownicy w domu (zdalna praca), punkt odbioru 20 metrów od mojego bloku, domofon sprawny. Inne firmy kuriersie (a ostatnio sporo z nich korzystam - FedEx, DHL, UPS, InPost) nie mają problemu z dotarciem, ale ten jeden kurier jakoś ma problem. Już by nawet zadzwonił z pytaniem czy może zostawić paczkę bo ma nawał pracy, albo nie chcę łazić po piętrach. Warszawa-Centrum

Kurier i postawa kuriera w ocenie niedostatecznej

Zamówiona paczka miałą dotrzeć pewnego dnia z rana. Otrzymałam we wczesnych godzinach porannych, że paczka tego dnia będzie dostarczona. Ważne, że paczka wychodziła z Orange i podawane były godziny możliwego odbioru, tj obecności odbiorcy, tym bardziej, że odbiór osobisty przez adresata. Godziny podane były następujące: "najwcześniej jestem w domu od 17stej, od 16:30 w domu już jest ktoś z domowników" . Już po otrzymaniu wiadomości sms o planie dostarczenia tego dnia paczki próbowała się skontaktować z kurierem na podany w sms telefon do kuriera. Kurier nie odbierał - co mogę zrozumieć, napisałam sms w jakich godzinach jestem w domu po pracy (podałam adres), oraz zapytałam czy może dostarczyć mi paczkę w godzinach roboczych do 16stej do pracy..Odpowiedział zdawkowe "NIE". W związku z tym czekałam na przesyłkę w domu. Około godziny 20:30 już zaniepokojona, ze nie otrzymam chyba przesyłki mimo informacji dzwonie do kuriera, odebrał i mówi, że był i że nikogo nie było.. (okazało się, że mamy kamery wokół domu, a dom stoi na uboczu i widzimy drogi dojazdowe , drzwi i wewnątrz też okna i drzwi.. przeszukaliśmy nagrania z kamer i okazało się, że nikogo nie było.. Zadzwoniłam znowu i mówię, że kłamał. Powiedział, że pracuje do 14stej i on nie będzie jeździł po tej godzinie z pracy, zaraz mówi, że on pomaga kolegom, że on nie jest pracownikiem.. Mówił też, że nie dostarczy paczki bo w tych godzinach gdy pracuje to mnie nie ma. Prosiłam, żeby może przywiózł mi do pracy.. Następnego dnia nie odbierał telefonu, nie miałam możliwości odebrać swojej paczki a chciałam się umówić nawet w miejscu, gdzie mogę dojechać, ale nie odbierał telefonu, a gdy zadzwoniłam z innego to odebrał i gdy się dowiedział, że to ja, to odłączał się.. Patowa sytuacja, Zgłaszałam na infolinię, ale pracownik infolinii mówił, że kurier sam decyduje kiedy dostarcza paczki, i nie pomógł mi ustalić jak mogę otrzymać paczkę od tego kuriera. Potem próbowałam się dodzwonić do punktu paczek w Gorzowie, a tam na stronie internetowej jakiś numer telefonu do osoby prywatnej i to pomyłka, którą podobno pan już zgłaszał, ale nikt tego nie zmienił.. Ogólnie była paczka ale nie było się z kim porozumiec, jak i gdzie mogę odebrac paczkę. Inny pan z infolinii (dzwoniono kolejny raz, inny pracownik tym razem) zrobił już wszystko w swojej mocy, łącznie z kontaktem z wyżej opisanym kurierem i pośrednicząc pomógł mi ustalić, że paczka będzie po dwóch dniach dostarczona do punktu odbioru DPD.. Mąż odebrał paczkę, a po odebraniu...otrzymałam sms, że paczkę zostanie dostarczona tego samego dnia z innym numerem telefonu do kuriera. Dzwoniłam, by zapytać jaka paczka, bo pomyślałam, że jakaś inna, ale już nikt nie odbierał - myślę, że sobie ktoś już dowcipy robił sobie ze mnie z firmy DPD... innej paczki nie było...Okropne doświadczenie z firmą kurierską.

DPD lekceważy klienta

Kurier DPD pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)doręcza paczki, mimo, że klient jest obecny i przez 2 dni czeka na doręczenie, nie odbiera telefonów, smsa i nie oddzwania do klienta. Nie odbiera tel nawet od swoich przełożonych z DPD. Sugeruję firmie DPD takiego kuriera zwolnić dyscyplinarnie z pracy. Od tej pory nie będę korzystać z usług DPD i sugeruję również sprzedawcą i klientom zrobić to samo. Może to przypomni firmie DPD o profesjonalnym postępowaniu z szacunkiem do Stron transakcji, które dają im zatrudnienie. Wady Lekceważenie sprzedawcy i klienta. Brak kontaktu z i od kuriera. Nie wywiązywanie się z obowiązku dostarczenia paczki.

bardzo źle

Nie polecam. Firma nie bierze odpowiedzialności za zachowanie kurierów. Kurierzy są bardzo nieprofesjonalni. Zdarzały się uszkodzenia przesyłek. Brak informacji zwrotnych.

Nie polecam kuriera DPD

Stanowczo nie polecam firmy kurierskiej DPD kurierzy mało sympatyczni olewaja klienta karza mu schodzic po paczke do samochodu i nic ich nie interesuje,ze nie masz jak np.zejść na dół bo np. dziecko lub jestes chory masz zejsc po paczke i tyle jak nie to jade.Nigdy nie miałem takich problemów z innymi firmami kurierskimi zawsze kazdy przynosił paczke pod drzwi mieszkania czy to Poczta Polska,DHL,Fedex,a tu szlachta z DPD nie przyniesie zejdz sam Pan i odbierz łachy nie robisz brak słów na taka obsługe nigdy wiecej!!!

Wzorowa i profesjonalna obsługa klienta

Jestem pod wrażeniem jakości obsługi klienta przez infolinię DPD Polska. Połączenie z infolinią było błyskawiczne, a zgłoszony problem z odbiorem paczki, został rozwiązany błyskawicznie i zgodnie z moimi oczekiwaniami. Pracownica infolinii była bardzo uprzejma, a przede wszystkim profesjonalnie przygotowana do obsługi klienta. Przez cały czas rozmowy czułem zaangażowanie i chęć pomocy ze strony konsultantki. Co więcej, pod koniec dnia, pani zadzwoniła do mnie jeszcze raz, pytając czy wszystko jest w porządku z moją przesyłką. Bardzo się cieszę, że w tym szczególnym czasie, jaki teraz mam, pracownicy infolinii DPD Polska wykazują tak dużą atencję i chęć pomocy dla swoich klientów. Dziękuję i polecam firmę DPD.

Słabo

Raczej staram się nie korzystać z usług tej firmy, ponieważ zdarza się, że kurier nie przyjdzie z przesyłką, nie zadzwoni i nagle paczkę trzeba odebrać z magazynu na drugim końcu miasta.

Odwiedzałeś ostatnio DPD Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DHL

(3.76 )

GLS

(3.51 )

FedEx

(2.85 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem