Jakość Obsługi

DPD Polska

( 0.83 )

DPD Polska [dpd.com.pl] jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 6 tys. kurierów. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz z firmą spedycyjną ACP Global Forwarding. DPD Polska dysponuje siecią ponad 2200 punktów nadań i odbiorów Pickup, której oferta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych i mniejszych przedsiębiorstw. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera. W 2018 r. firma rozwinęła sieć oddziałów miejskich i wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne. DPDgroup doręcza codziennie 5,2 mln przesyłek na całym świecie w sposób neutralny dla środowiska. Dysponuje zespołem 75 tys. ekspertów od doręczeń działających pod markami DPD, Chronopost, Seur i BRT oraz siecią 42 tys. punktów Pickup. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. GeoPost w 2018 r. zanotowała przychody w wysokości 7,3 mld euro.

Opinie (2163)

Tragedia

Nie uznali reklamacji gdyż nie sporządziłam protokołu do godziny od odbioru (kurier nie przyjeżdża w dobie pandemii osobiście). Odebrałam przesyłkę wychodząc już do pracy. Otworzyłam wieczorem i okazało się że zamówiony przedmiot jest uszkodzony. Na kartonie ślady zgięcia odpowiadały uszkodzeniom. Rano zadzwoniłam do kuriera i kazał spisać protokół elektroniczny. Jednakże firma nie uznaje reklamacji bo protokół nie był sporządzony w czasie tej jednej godziny od odbioru. Najlepiej wziąć wolne bo nie wiadomo w jakim stanie przyjdzie paczka i czy nie będzie jej trzeba reklamować. Paczka ważniejsza niż praca w dzisiejszych czasach. Dostarczenie paczki to nie tylko transport, to też magazynowanie. A jak wiadomo tam nie przejmują się zbytnio paczkami. Dodatkowo osoba obslugująca reklamację prosi o uzupełnienie o dokument który został załączony razem z reklamacją. Żenujące. Nie polecam firmy.

Żenada

Na stronie widnieje informacja iż przesyłka została odebrana, niestety przesyłki nie posiadam.

Nie polecam!

Kilka dni temu zamówiłam paczkę z dostawą DO DOMU. Rano, w dniu w którym miałam otrzymać paczkę, skontaktowałam się z kurierem w celu ustalenia godziny dostarczenia paczki. Kurier poinformował mnie, że będzie około godziny 14. O 14 nie przyjechał, o 15 też nie, o 16 też nie. Czekałam tak do godziny 17:30, ale nie przyjechał, więc skontaktowałam się z nim ponownie. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że kurier skończył już pracę, ale obiecał, że zorientuje się gdzie jest paczka i da mi znać. Tuż po rozmowie (oczekując na odpowiedź od kuriera), weszłam na stronę internetową DPD i ku mojemu jeszcze większemu zdziwieniu zobaczyłam w ,,śledzeniu paczki", że paczka rzekomo została przeze mnie odebrana o godzinie 12! Kilka minut później otrzymałam smsa od kuriera, że paczkę zostawił w sklepie papierniczym oddalonym o kilkaset metrów od mojego domu. To już nie pierwszy raz, kiedy ten sam kurier zostawia moją paczkę bez mojej zgody w jakimś sklepie! Obie paczki w momencie jak odbierałam je z tego sklepu walały się na podłodze, w przejściu, nazwisko było widoczne dla wszystkich osób wchodzących do sklepu. Pierwsza paczka była cała pognieciona! Prawdopodobnie została przez kogoś zadeptana. Jeśli chciałabym odebrać paczkę w punkcie odbioru to nie wybierałabym opcji dostawy kurierem!!!

paczka

kolej y raz kurier wpisuje brak odbiorcy w domu gdzie czeka na paczke kilka osob caly dzien to jest nagminne dla goscia ktory ma rejon Fordonu na przylseiu !! nawet jak telefonowalem do dpd oni nie mogli sie z gamoniem skontaktowac brak szacunku dla klienta firma krzak !! nie polecam jej

Super, takich praktyk nie ma nigdzie!

Zamówiłam przesyłkę z dwoma zabawkami dla dziewczynek. Paczka doszła opróżniona z zawartości. Paczka od nadawcy wyszła kompletna - są na to dowody. Naprawdę, nie wstyd wam otwierać nie swoich paczek? W środku było spełnienie życzeń od "Mikołaja". Brak słów - NIGDY WIĘCEJ! (opinia została zmoderowana przez administratora z uwagi na treść).

tak nieprofesjonalnej obsługi nie ma nigdzie

Nie korzystajcie z ich usług. Wysłłąm paczkę z kamionkowym zestawem , który został odpowiednio zabepieczony i zostały podane wyraznie intrukcje co do traktowania przesyłki i w jaki sposób nalezy ja ustawić . Niestety paczka nie dotarła nawet do odbiorcy , nie został spisany protokół zniszczenia przesyłki -wszystko zostało zrobione zupełnie nie zgodnie z zasadami i ze strony prawnej . Wyraznie widac ze paczka upadła na ziemie a przed takim upadkiem nic nie jest w stanie jej uchronić , nawet metalowe pudło . Jesli nie zależy wam na waszych rzeczach albo chcecie sie zawiesc mocno to wtedy skorzystajcie z ich usług .

Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności za swoje usługi.

Firma DPD uszkodziła w transporcie towar który był bardzo dobrze zabezpieczony,a paczka została ubezpieczona, pudełko zostało nadziane na jakiś ostry element podczas transportu. Po złożeniu reklamacji i opisaniu szczegółowo przebiegu przesyłki, otrzymałem decyzje odmowną, dlatego uprzedzam inne osoby zanim będą zamierzały przesyłać coś wartościowego przez tą firmę aby się zastanowiły. Podsumowując firma DPD nie ma ochoty ponosić jakiejkolwiek odpowiedzialności za swoje usługi.

Tragedia!!!

Najgorszym firma kurierska ! Potwory nie ludzie ! Zero empatii ! Życzę im żeby spotkała ich taka przykrość jak mnie dzisiaj ! Pan kurier przywiózł paczkę . Zadozbwik domofonem i powiedział „proszę zejść „. Grzecznie zapytałam czy mógłby wejść na 4 piętro i mi dostarczyć paczkę bo jestem sama z kilkumiesięcznym dzieckiem wiec nie mogę zejść na dół . Odpowiedział ze „nie i ze paczka w takim bądź razie będzie niedostarczona”. Czekałam na śpiwór na zimę dla dziecka . Zadzwoniłam na skargę na co pani odpowiedziała ze przez wirusa nie wchodzą do klatek a ja mam sobie poszukac opiekunki dziecka żeby moc zejść nastepnym razem . Bzdura ! Mógł zostawić mi pod drzwiami nie musiałam otwierać drzwi

Obsługa pierwsza klasa.

Kurier zadzwonił, zapytał czy ktoś jest. Tutaj pierwszy plus, bo nie każdy dzwoni... Drugim plusem jest, że poproszony o wniesienie mega ciężkiej paczki wniósł ją. Miły, sympatyczny, jak najbardziej na tak.

Rewelacja!

Kurier przyniósł mi wgnieciony karton i od razu o tym powiedział sugerując otwarcie kartonu już przy nim i sprawdzenie zawartości. Był już przygotowany na otworzenie kartonu, zatem super. Ostatnio, w dobie pandemii, wielu kurierów wręcza przesyłki niemal "w locie", nawet jeśli są zgniecione, czy uszkodzone, zanim się to zauważy to już ich nie ma. Tak więc postawa kuriera z DPD bardzo na plus!

Firma nie godna nawet opinii.

Po raz, któryś nie odbierają przesyłki. Pan z infolinii , żeby się odczepić- obiecał że zaraz ktoś podjedzie. I co? Infolinia już nie pracuje i można ich pocałować gdzieś. To nie pierwszy raz. Najgorsza firma kurierska. Nie POLECAM !!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Tragiczna obsługa, lekceważenie klienta

Standard "doręczania" poniżej krytyki, przesyłki zostawiane byle gdzie bez zgody odbiorcy. Kurier nie poinformował o próbie doręczenia przesyłki i bez mojej wiedzy oddał ją kompletnie nieznanym mi ludziom mieszkającym w pobliżu. Przesyłkę udało się odzyskać dzięki informacji uzyskanej od konsultanta infolinii o lokalizacji paczki i dobrej woli sąsiada. To już kolejny przypadek kiedy kurier DPD zostawia paczki pod najbliższym, losowo wybranym adresem zamiast dostarczyć przesyłkę pod wskazany adres.

Kurier

Brak kontaktu z kurierem. Twierdzi, że był nie pozostawiając żadnego śladu swojej obecności. Wszedł do obiektu z monitoringiem i recepcją niczym duch... Zero odpowiedzialności i totalny brak profesjonalizmu.

Odwiedzałeś ostatnio DPD Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(1.38 )

Pocztex

(0.59 )

DHL

(1.82 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem