Hebe

( 3.91 )

W drogeriach Hebe znajduje się starannie wyselekcjonowany asortyment branży kosmetycznej, w tym także produkty dostępne tylko w tej sieci sklepów. Drogerie posiadają w swojej ofercie dermokosmetyki oraz produkty profesjonalne używane w salonach kosmetycznych. Hebe to najlepszy wybór dla zdrowia i piękna. Sieć oferuje dodatkowe rabaty i korzyści z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym z kartą Hebe.

Opinie (2926)

Odwiedziłam ostatnio hebe ...

Odwiedziłam ostatnio hebe na jubilerskiej niestety nie byłam zachwycona. Pierwszy fakt, że trafiłam na Panią, która miała chyba zły dzień i była dość pogniewana, że zapytałam czy dany produkt jest na stanie. Fakt drugi zajęło mi trochę czasu poprosić inna panią o pomoc przy wyborze podkładu. Pani bardzo miła i sympatyczna niestety nie znała się na podkładzie, który chciałam zakupić po raz pierwszy ehhh podkład okazał się nie do użycia do cery wrażliwej. W sklepie było czysto i wszystkie półeczki uzupełnione. Tak że polecam, ale warto samemu wiedzieć, który kosmetyk do nas pasuje najbardziej.

OSTRZEGAM PRZED ZAMAWIANIEM ...

OSTRZEGAM PRZED ZAMAWIANIEM ON-LINE A ZWŁASZCZA ROBIENIEM PRZELEWU ZA TOWAR JA SWOJE ZAMÓWIENIE ZROBIŁAM 4.10 DO TEJ PORY NIE OTRZYMAŁAM ZAMÓWIENIA CZYLI JAKIEŚ 2 TYGODNIE CZEKAM NA PRZESYŁKE DZWONIŁAM DO B.O I NIC ZADNEGO EFEKTU !!! ŻENADA NAPEWNO NIE WRÓCĘ DO TEGO SKLEPU !!!! OSTRZEGAM INNYCH PRZED ROBIENIEM TAM ZAKUPÓW

Rewelacja!! Darmowa dostawa ...

Rewelacja!! Darmowa dostawa od 15 zł, śledzenie na żywo i jescze dostawa po ilu? Niecałych 12h od złożenia zamówienia ❤️❤️❤️❤️❤️

TRAGEDIA - robią ...

TRAGEDIA - robią łaskę, że istnieją , obsługa klienta jak w PRL. NIGDY WIĘCEJ.

Bardzo duży asortyment ...

Bardzo duży asortyment produktów w bardzo korzystnych cenach. Panie ekspedietki chętnie pomagają w wyborze najlepszych kosmetyków oraz chemii.

Złożyłam zamowienie z ...

Złożyłam zamowienie z wysyłka express, powinna dotrzeć do mnie w przeciągu 2 godzin. Oczywiście nie dotarła, po konsultacji z Panią na czacie, zapewniała mnie, ze przesyłka będzie w porannych godzinach dnia następnego. Przesyłka nadal nie dotarła. Po kolejnej próbie kontaktu z Panią konsultantka, otrzymałam wiadomość, ze dostawa jednak będzie „standard” a nie „express” o czym nawet nikt nie śmiał mnie powiadomić. Niepoważne podejście w stosunku do klienta, ponieważ gdybym wiedziała, ze tyle będę musiała czekać, udałabym się do placówki stacjonarnej. Finalnie zostałam bez potrzebnych produktów i straciłam tylko czas. Bezsensu.

UWAGA NA zakupy ...

UWAGA NA zakupy online- produkty widnieją na stronie jako dostępne, a w trakcie realizacji zamówienia, po jego opłaceniu, nagle okazuje się, że ich nie ma. I jak stwierdziła pani z BOK, mają oni 14 dni na zwrot pieniędzy i trzeba czekać. Swoją drogą kontakt z obsługą klienta, to jakaś porażka. Zadzwoniłam w sprawie przyczyny anulowania mojego zamówienia online: zamówiłam produkt, który jest niedostępny. Zaznaczam, że na żadnym etapie zamówienia nie było informacji o braku dostępności produktu, a na stronie widniał jako dostępny. Zrobiłam zakupy, zapłaciłam, o godzinie 21:26 potwierdzono przekazanie zamówienia do realizacji, po czym o 21:55 kolejną informację o jego anulowaniu. Po kontakcie z BOK Hebe pani poinformowała mnie, że tak się dzieje, jak czegoś brakuje. Na moje pytanie, co z pieniędzmi pani stwierdziła, że mają 14 dni na ich zwrot. Na moje stwierdzenie, że jest to niefajne zachowanie, bo na żadnym etapie składania zamówienia nie było mowy o niedostępności produktu i teraz firma będzie przez następne 14 dni obracać moimi pieniędzmi, a ja nie mam ani pieniędzy, ani produktów. Pani w arogancki sposób poinformowała mnie, że skoro kliknęłam zapoznanie się z regulaminem, to tam jest tak napisane i nic się nie da z tym zrobić i się rozłączyła. Ponowny kontakt z BOK, złożenie skargi na ową panią i informacja o tym, że ostrzegę innych, że Hebe ma problemy z dostępnością produktów mimo, że widnieją one na stronie jako dostępne zmieniło diametralnie sposób rozmowy (zaznaczam też, że połączenie odebrała już inna pani). Także tak: nie dość, że macie po głowie, bo wasze zamówienie może być anulowane z winy Hebe, to jeszcze zostaniecie zlekceważeni przez konsultantkę, bo to w sumie wasza wina... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Wiele razy robiłam ...

Wiele razy robiłam zakupy przez aplikację.Nigdy wcześniej nie było żadnych problemów. Jednak moje ostatnie zakupy w sklepie internetowym Hebe to porażka. Zamówienie złożyłam pod koniec lipca i 02.08 dostałam mailem inf że paczka została wysłana do wskazanego przeze mnie paczkomatu. Jednak przez 1,5 miesiąca zamówienie do mnie nie przyszło, nie miałam też powiadomień z I postu że cokolwiek z Hebe zostało do mnie wysłane. Już w sierpniu kilka raz dzwoniłam do biura obsługi ale zlekceważyli moje zgłoszenie. Wczoraj (14.09) dostałam maila z pytaniem czy paczka dotarła bo według ich ustaleń została doręczona :) Nie chą mi zwrócić pieniędzy i zamówionych produktów też nie mam. Odradzam zdecydowanie zakupy w tej drogerii

Sklep czysty, zadbany. ...

Sklep czysty, zadbany. Obsługa miła i pomocna. Nawiązanie do aplikacji. Sklep równomiernie zatowarowany. Wygląd sprzedawcy schludny.

Dziś nie mogłam ...

Dziś nie mogłam wykonać zakupów bo w sklepie nie na czym wyda.c Resztę Przy kasie pani powiedziała ze nie ma jak obsłużyć bo jie na gotówki ))) musziala zostawić zakupy i iść fo rossmana

Zostałam powitana przy ...

Zostałam powitana przy wejściu i w salonie. Podczas robienia zakupów Pani zaproponowała mi pomoc i poinformowała mnie o aktualnej promocji. Na sali sprzedaży nie było porozstawianych pudełek , w związku z tym przyjemnie robiłam zakupy. Pani przy kasie nie była kompetentna, ponieważ nie umiała mi udzielić odpowiedzi czemu cena produktu przy kasie nie zgadza się z ceną w systemie.

Bardzo polecam ten ...

Bardzo polecam ten sklep ze względu na bardzo dobra obsługę. Od wejścia czuć dobrą atmosferę i chęć pomocy. Po zapytaniu pracownicy o polecenie kremu dostałam natychmiastową odpowiedź i polecenie najlepszych marek dla mnie. Zakupy przebiegły w super klimacie i chętnie będę robić tam zakupy częściej. Wszystkie Panie bardzo miłe i dobrze nastawione do klienta oraz chętne do pomocy. Bardzo polecam ten sklep.

Korzystam z placowki ...

Korzystam z placówki Hebe w Zielonych Arkadach w Bydgoszczy. W tym sklepie jest wyjątkowo profesjonalna obsługa. Zawsze chętnie kupuje w tym miejscu kosmetyki. Wszystkie panie tam pracujące są wyjątkowo mile i pomocne.  Ostatnio miałam problem z doborem kosmetyków do swojej skory i pani pracująca w tym punkcie Hebe poświeciła mi czas i miała cierpliwość, idealnie dobrała kosmetyki do mojej skory, za co jestem tej pani bardzo wdzięczna. Zawsze pokazuje nowości, opowiada z pasją o kosmetykach, ma szeroką wiedze o produktach. Ze względu na profesjonalna i mila obsługę dziękuje wszystkim paniom pracującym w tym punkcie, bo zawsze mogę liczyć na świetny dobór kosmetyków i profesjonalne podejście, bardzo polecam ten wyjątkowy punkt Hebe w Zielonych Arkadach w Bydgoszczy. Marzena Marcinkowska, Bydgoszcz

Polecam! Jestem zadowolona ...

Polecam! Jestem zadowolona z jakości produktów dedykowanych od Hebe taka jak marka Kallos, ponadto obsługa sklepu jest zawsze pomocna i uśmiechnięta.

Masakra. Panie wydające ...

Masakra. Panie wydające zamówienie, które złożyłam na moje nieszczęście (niestety nie doczytałam że dany podkład jest w promocji tylko przez zakupy online więc poprosiłam o wycofanie produktu na to jedna sprzedawczyni do drugiej komentarz a wystarczyło czytać ze zrozumieniem przy klientach, przy tym przewracając oczami i wzdychając jakbym popełniła błąd przez który będzie musiała zostać dłużej w pracy) wcześniej w sklepie, szepczące sobie coś do ucha. Pani widać wszech wiedząca i nigdy się nie myląca miał tupet i każdej stojącej z 4 osób pod kasą szeptała "to ta".

Sklep internetowy to ...

Sklep internetowy to parodia. Można szybko złożyć zamówienie, zapłacić i czekać wiele dni na jego realizację. Zamówiłam dnia 6.08.2021r. kilka produktów za ponad 70 zł. Wybrałam dostawę EXPRESS z drogerii znajdującej się najbliżej mego miejsca zamieszkania. Do dzisiaj (12.06.2021) nie otrzymałam zamówionych kosmetyków, chociaż wszystkie były dostępne w drogerii i są przygotowane do odbioru. Powodem opóźnienia jest problem z wystawieniem paragonu !!!???. Kilka razy dzwoniłam na infolinię, ale konsultantka okazała się osobą niekompetentną i w kółko powtarzała, że nic nie da się zrobić i trzeba poczekać, aż informatyk rozwiąże problem paragonu. Osobiście dwa razy byłam w drogerii, która realizowała moje zamówienie, ale tam pracownica uprzejma, ale bezradna tylko przepraszała i tłumaczyła, że nie może wydać towaru leżącego na biurku na zapleczu, bo nie ma paragonu i nie wiadomo, czy towar "zszedł" ze stanów magazynowych. Moje pieniądze zostały błyskawicznie przelane na konto Hebe, ale nie mogę ich odzyskać poprzez anulowanie lub wirtualny zwrot zamówienia, bo przecież nie ma do tego podstawy czyli paragonu. Informatycy zatrudnieni w Hebe pewnie mają w głębokim poszanowaniu swoją pracę i klientów. Podsumowując szczerze odradzam zakupy w drogerii internetowej .

Odwiedzałeś ostatnio Hebe?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kosmetyka
  • sklep kosmetyczny
  • drogeria
  • makijaż
  • pielęgnacja

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.04 )

DOUGLAS

(4.16 )

INGLOT

(4.28 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem