Biedronka

( 3.80 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (22075)

Sklepy Biedronka nie ...

Sklepy Biedronka nie chcą przyjmować zwrotów towarów wymagających przechowywania w niskiej temperaturze. Po odejściu od kasy chciałam/łem dokonać zamiany produktu lub zwrotu po odejściu od kasy. Pracownik twierdził ze jest przerywany ciąg chłodniczy i nie dokonano zamiany towaru. Chciałem/łam zwrócić uwagę na fakt ze produkty wykładane przez pracowników do chłodni tez mogą mieć przerwany ciąg chłodniczy o czym klient może nie wiedzieć. Chcę/łam powiedzieć że widziałem/łam jak towar chłodniczy leżał po za chłodnia w wózku i czekał na wykładanie do chłodni. Robiąc zakupy towar cały czas czekał na pracownika w wózku. Taki towar częściowo rozmrożony i ponownie zamrożony może stanowić zagrożenie mikrobiologiczne. Sieć sklepów Biedronka nie przestrzega praw konsumenta i norm HACCP. Zakupy wykonano w jednym z sklepów w mieście Gliwice

Dobra obsługa, czysto ...

Dobra obsługa, czysto w sklepie. Niestety ale często brak jakiś produktów...

Najlepsza Biedronka jaką ...

Najlepsza Biedronka jaką znam, po remoncie, w środku pięknie, dużo miejsca, a obsługa bardzo uprzejma.

Sklep dość ciasny, ...

Sklep dość ciasny, zwykle panuje tam nieporządek. W dodatku bardzo mały parking. Jedna z gorszych Biedronek we Wrocławiu.

Nic dodać nic ...

Nic dodać nic ująć, miła obsługa - sklep dobrze zaopatrzony, polecam

Wygląd sklepu dostateczny,widoczne ...

Wygląd sklepu dostateczny,widoczne ślady zabrudzeń posadzki. Owoce średniej jakości. Obsługa miła i bez zastrzeżeń. Zaopatrzenie, asortyment i ceny produktów bardzo dobre. Sklep dobrze zatowarowany

Szybka obsługa, ...

Szybka obsługa, uporządkowane towary, dostępne towary promocyjne.

Miła obsługa, chętnie ...

Miła obsługa, chętnie odpowiedzieli na pytanie, gdyż szukałem ryżu. Dokładnie ekspedientka wiedziała na jakiej półce ona lezy i na którym regale. Mają czysto i schludnie, widać ceny produktów

Witam dzisiaj odwiedziłem ...

Witam dzisiaj odwiedziłem podany dyskont spożywczy, w trakcie zakupów zauważyłem że ilość pracowników na sali sprzedaży jest nie wystarczająca, ponieważ dwie kasy były czynne i ilość klientów w kolejkach była większa niż 5, a kasy samoobsługowe także przepełnione. Podczas obsługi klientów przy kasie kasjerki musiały, także pomagać w obsłudze kas samoobsługowych. Kolejną rzeczą którą zauważyłem to złe oznaczenia cenowe na stoisku warzywa owoce, oraz brak niektórych towarów.

Jakość obsługi w ...

Jakość obsługi w Biedronce jest na wysokim poziomie. Pracownicy nie odmawiają klientom pomocy, są mili i uprzejmi. Kasjerzy podchodzą do swojej pracy profesjonalnie.

W sklepie jest ...

W sklepie jest czysto. Plusem jest to, że jako jedna z nielicznych Biedronek ma kącik z produktami o krótkiej dacie ważności, które mają obniżoną cenę. Obsługa na ladzie mięsnej z obsługą - dramat. Pracownik 50 minut przed planowanym zamknięciem stoiska odmówił sprzedania czegokolwiek, ponieważ już sprzątał stoisko.

Sklep oceniam na ...

Sklep oceniam na 3 gwiazdki W sklepie jest mało miejsca, palety gdy stoją na sali sprzedaży utrudniają poruszanie się alejkami. Kasy samoobslugowe czesto pozostawiane same sobie i zamiast skrócić czas oczekiwania w kolejce standardowej dłużej nam zejdzie czekać aż pracownik podejdzie i usunie błąd, a często jest tak,że pracownik który siedzi na kasie standardowej zostawia klientów i idzie do kas samoobsługowych pomóc.

Sklep Biedronka nowo ...

Sklep Biedronka nowo otwarty po remoncie. Bardzo ładnie odświeżony, ale mam wrażenie ze jest o wiele mniejszy. Bardzo duża ilość półek przytłacza potencjalnego kupca ponieważ ciężko jest znaleźć konkretny produkt. Czystość i obsługa jak najbardziej na plus. Kasy samoobsługowe rewelacyjne rozwiązanie. Szybkie zakupy w zasadzie bez kolejki ponieważ większość osób wybiera zwyczajną kasę. Niesłusznie gdyż kasa samoobsługowa jest prosta i przejrzysta w obsłudze.

Uwielbiam robić zakupy ...

Uwielbiam robić zakupy w tym sklepie ze względu na miłą i bardzo pomocną obsługę. Zawsze gdy czegoś nie mogę znaleźć wiem, że mogę liczyć na każdego z pracowników.

W sklepie czysto ...

W sklepie czysto i schludnie. Owoce i warzywa świeże. Towar na półkach ładnie poukładany. Ceny zgodne z wyłożonym towarem. Duży asortyment. Miła i sympatyczna i szybka obsługa.

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Billa

(3.40 )

dino

(3.57 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem