Biedronka

( 3.80 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (21296)

W sklepie czysto, ...

W sklepie czysto, towar odpowiednio uzupełniony na półkach. Obsługa pomocna, znająca położenie danego asortymentu.

Zakupy w biedronce ...

Zakupy w biedronce przebiegły bez większych przeszkód. Wszystkie produkty były estetycznie ułożone na swoim miejscu przez co sklep wyglądał na zadbany. Obsługa bardzo pomocna ( szczególnie przy kasach samoobsługowych, które czasem są problematyczne). Jedyny minus zakupów to długi czas oczekiwania w kolejce.

Sklep zatowarowany, obsługa ...

Sklep zatowarowany, obsługa przyjemna i zna aktualne ceny, pomocna w znalezieniu towaru.

Sklep przestrzenny, utrzymany ...

Sklep przestrzenny, utrzymany w czystości, towar starannie poukładany na półkach, obsługę oceniam na 4,5 w 5 stopniowej skali

Zadbany i czysty ...

Zadbany i czysty sklep. Towar na bieżąco dokładany na półki. Klienci korzystający z kas samoobsługowych zawsze są priorytetem. Podczas problemu z kasa kasjer w pierwszej kolejności pomaga naprawić problem a następnie wraca do zwyklej kasy. Można to odebrać zarówno jako wadę i zaletę. Dla mnie to akurat duży plus. Gdy kasy samoobsługowe działają sprawnie, pozwalają na nie tworzenie się zbędnych kolejek

Po dzisiejszych zakupach ...

Po dzisiejszych zakupach w tym miejscu jestem zadowolona, pani pracująca uprzejmie pomogła mi w problemie przy kasie samoobsługowej. Mam pewne zastrzeżenia co do ułożenia towaru w sklepie, mianowicie chodzi o rzeczy z półek „okazje tygodnia” - panuje tam totalny chaos, patelnie i ubrania w jednym, nie jest to przejrzyste i ciężko tam cokolwiek znaleźć.

Nie zbyt czysto, ...

Nie zbyt czysto, kartony, folie walają się po sklepie . Zdarzają się przeterminowane artykuły spożywcze, brak organizacji pracowników sklepu, zazwyczaj otwarta jedna kasa . Nie polecam .

Biedronka, to market, ...

Biedronka, to market, który karmi co trzeciego Polaka. Byłem wczoraj w tym sklepie i zauważyłem, że warzywa i owoce są świeże. Chleb nie jest przypieczony. Jakość kociego pokarmu nie jest zachwycająca, ponieważ mój pupil średnio konsumuje te produkty. Dużo ciekawych promocji. Obsługa przy kasie miła, bez zastrzeżeń.

Sklep w dobrej ...

Sklep w dobrej lokalizacji szybka i miła obsługa szeroki asortyment moim zdaniem zero minusów.

Sklepy Biedronka nie ...

Sklepy Biedronka nie chcą przyjmować zwrotów towarów wymagających przechowywania w niskiej temperaturze. Po odejściu od kasy chciałam/łem dokonać zamiany produktu lub zwrotu po odejściu od kasy. Pracownik twierdził ze jest przerywany ciąg chłodniczy i nie dokonano zamiany towaru. Chciałem/łam zwrócić uwagę na fakt ze produkty wykładane przez pracowników do chłodni tez mogą mieć przerwany ciąg chłodniczy o czym klient może nie wiedzieć. Chcę/łam powiedzieć że widziałem/łam jak towar chłodniczy leżał po za chłodnia w wózku i czekał na wykładanie do chłodni. Robiąc zakupy towar cały czas czekał na pracownika w wózku. Taki towar częściowo rozmrożony i ponownie zamrożony może stanowić zagrożenie mikrobiologiczne. Sieć sklepów Biedronka nie przestrzega praw konsumenta i norm HACCP. Zakupy wykonano w jednym z sklepów w mieście Gliwice

Obsługa: Ekspedientka miła, ...

Obsługa: Ekspedientka miła, wykonywała obowiązki chętnie i wydawała się pomocna. Doradzała mi przy wyborze chusteczek higienicznych. Pani kasjerka przywitała się standardowym dzień dobry, pytała czy mam kartę biedronki, obsługiwała dość szybko i sprawnie, kolejka była duża. Na pożegnanie powiedziała do widzenia i zaprosiła ponownie na zakupy. Sklep: duży bałagan w koszach z rzeczami tekstylnymi, nie można odnaleźć danego towaru bez przerzucenia całej zawartości kosza. Cenówki źle poukładane, trudno zorientować się co ile powinno kosztować. Na półkach z artykułami spożywczymi znaczne braki i również bałagan na półkach, Niestety cena artykułu, który zakupiłam nie zgadzała się na kasie z tym co było na cenówce. Podłoga w sklepie była brudna.

Bardzo lubię robić ...

Bardzo lubię robić zakupy w Biedronce, ceny są niskie, często można trafić na promocje i ciekawe tekstylia, np. ładne torebki ;) Godziny otwarcia też są bardzo odpowiednie, obsługa ok, podobnie jak lokalizacja. Trafienie na moment rozkładania towaru, w szczególności mowa tutaj o warzywach,gdzie jest tych kartonów naprawdę dużo, nie jest zbyt komfortowe, ale wiadomo-towar schodzi, to trzeba dołożyć ;) Polecam sieć tych sklepów każdemu, kto nie lubi przepłacać.

Sklep odwiedziłem wracając ...

Sklep odwiedziłem wracając z pracy. Był to środek dnia. Sklep nie do końca spełnił moje oczekiwania. Części produktów, jakie z reguły można znaleźć w tej sieci w tym sklepie nie było, to też musiałem polegać na zamiennikach. Obsługa zabiegana, kolejki do kas długie, więc czas oczekiwania też długi.

Personel chętny do ...

Personel chętny do pomocy, szybka obsługa przy kasie, bardzo czysty i schludny sklep, towar na pułkach starannie poukładany

Zakupy w tej ...

Zakupy w tej Biedronce robię bardzo często Niestety obsługa jest bardzo niemiła.Rozumiem ,że jest nawał pracy ,ale na pytania odpowiada się grzecznie ,a nie opryskliwie Oprócz niemiłej obsługi problemem są też wiecznie kolejki Najwyższy czas zmienić sklep.

Podczas mojej ostatniej ...

Podczas mojej ostatniej wizyty, przy wejściu panował porządek, jednak nie było dostępnych koszyków, trzeba było ich szukać przy kasach. W dziale z warzywami i owocami, był porządek, dostępne były torebki do zapakowania kupowanych warzyw/owoców. W lodówkach panował porządek, jednak pośrodku alejek stały palety z nierozpakowanym towarem co utrudniało przejście z koszykiem trzeba było się cofać i obchodzić alejkę z drugiej strony. Zapytana przeze mnie pracownica o to gdzie mogę znaleźć kaszę manną, nie spojrzała nawet na mnie mówiąc pod nosem numer alejki. Do kasy kolejka była bardzo długa, kobieta pracująca na tym stanowisku byłą bardzo nieuprzejma, nie odpowiadała nikomu 'dzień dobry', na pytania odburkiwała, albo udawała że nie słyszy. Na regałach z towarem panował porządek, pieczywo było dostępne w szerokim wachlarzu.

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Billa

(3.40 )

dino

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem