Jakość Obsługi

InPost

( 3.60 )

InPost jest największym, niezależnym operatorem logistycznym. Świadczy nowoczesne usługi dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. Obecnie InPost skupia się na działalności e-commerce, w szczególności obsłudze logistycznej paczkomatów i usługach kurierskich dla klientów sklepów internetowych.

Opinie (1723)

Uszkodzone paczki

Dziś 3 lipca 2020 r.odebrałem już po raz drugi paczkę z sfd uszkodzoną, rozerwaną! Beznadziejni kurierzy. Prawie miesiąc temu paczkę wysłali do ... Gdańska. Porażka, każda inna firma lepiej pracuje niż oni. I reklamacji nie uznają. Żadnego przepraszamy za naszych pracowników.

Borowska 114 WRO06L

Tragedia! Co się z Wami dzieje! (to nie jest związane z sytuacją epidemii bo było przed nią) Czy ktoś w końcu wstawi większy paczkomat w tej lokalizacji? Bardzo często zamawiam paczki przez paczkomaty i już chyba 10 paczka jest przekierowywana najpierw do paczkomatu tymczasowego z powodu przepełnienia wybranego. W paczkomacie tymczasowym leży 48 godzin!!! Piszę, dzwonię i nic! Nie mam możliwości odbioru paczkomatu tymczasowego bo jest po prostu za daleko. Postawiliście sobie olbrzymi paczkomat na parkingu koło aquaparku, ale nikt nie pomyślał, żeby ten malutki w lokalizacji Borowska 114 zamienić na większy. Czy to jest takie trudne skoro jest wieczny problem z przepełnieniem? Dodam jeszcze taką ciekawostkę. Również wysyłam paczki za pomocą paczkomatu WRO06L i nigdy nie spotkałam się z sytuacją żeby brakowało wolnej skrzynki. Baa! Nawet mam wybór, jeśli otwarta jest za mała mogę wybrać inny rozmiar. Czyli co? Miejsce jest! Pytanie, dlaczego paczki nie są kierowane do wybranego paczkomatu?

Skandal

21.05 paczka zaginęła w dniu nadania w paczkomacie. Paczka była oznaczona jako nie nadana pomimo iż została umieszczona w paczkomacie. Po trzech tygodniach zgłoszona reklamacja o zwrot kosztów za przesyłke i jej zawartość. Po koło 3.5tyg(16.06)i kilku ponagleniach ktos raczył przeszukać paczkomat. Paczka się znalazła i dotarła. Reklamacja została umorzona bo przecież paczka DOSTARCZONA. Koszty poniesione za ponowne wysłanie towaru, i za zwrot zaginionej paczki musiałem ponieść Ja Skandal.

Nie dziękuję, nigdy więcej

Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.

MASAKRA! UWAŻAJCIE NA NICH!

Opinię wystawiam po zeszłotygodniowej dostawie - dostałem laptopa ze strzaskaną matrycą. Sprzedający ma protokół sprawdzenia towaru przed wysyłką, więc został zniszczony w transporcie. Reklamację przeciągają najdłużej jak się da, nie ma możliwości uzyskania informacji na infolinii, i oczywiście nie uznali mojego zgłoszenia. Zniszczyli mi komputer i umyli ręce, NIE POLECAM!!!

Super obsługa

Profesjonalizm pani która przyjmowała zgloszenie [zablokowała się skrytka] oraz pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora- RODO) z działu technicznego. Bardzo dziękuję.

LEKCEWAŻENIE KLIENTA

W dniu 11.06.2020 r. otrzymałam informację sms, że moja paczka została umieszczona w paczkomacie. Jeszcze tego samego dnia poszłam odebrać paczkę. Okazało się, że została umieszczona w uszkodzonej skrytce, która nie chciała się otworzyć. Od razu spod owego paczkomatu zadzowniłam na infolinię zgłosić problem. Uprzejmy Pan poinformował mnie, że zgłosi w systemie, aby przełożyć paczkę do innej (sprawnej) skrytki i że tego samego dnia lub na drugi dzień otrzymam smsa z nowym kodem. 16.06.2020 zadzwoniłam ponownie na infolinię, żeby zapytać na jakim etapie jest przełożenie mojej paczki do innej skrytki, po czym otrzymałam informację, że nie wiedzieć czemu (?!) moja paczka została cofnięta na magazyn In Post. Zapewniono mnie również, że nie zostanie ona odesłana do Nadawcy, tylko ponownie dostarczona do paczkomatu, abym mogła ją odebrać. Dzisiaj tj. 18.06.2020 dzwoniąc na infolinię poinformowano mnie, że w dniu wczorajszym paczka dotarła do Nadawcy. Na pytanie, co w takim przypadku, kiedy nie mam ani paczki ani pieniędzy Z WINY IN POST, dowiedziałam się, że TO JA mam się kontaktować z Nadawcą w celu ponownego nadania paczki, albo złożyć reklamację na stronie IN POST. Zupełne DNO. Lekceważenie klienta w każdym calu, tym bardziej, że wina leży WYŁĄCZNIE po stronie IN POST.

Najgorsza firma kurierska

Po 2 tygodniach zgłosiłem zaginięcie przesyłki, ponieważ nadal nie była dostarczona w deklarowanym terminie 2 dni. Kontaktowałem się 3x na infolinię, pisałem 3x maile bez żadnych skutków - za każdym razem "sprawdzamy sytuację", a tak na prawdę nic się nie działo. W końcu zgłosiłem roszczenie reklamacyjne i po 45 dniach od daty zgłoszenia w końcu otrzymałem decyzję(oczywiście w międzyczasie były przepychanki żeby tylko nie oddać należących mi się pieniędzy za paczkę). Co więcej w decyzji otrzymuję podstawę wartości przesyłki wycenionej przez inpost, a koszt paczki trafia na konto menadżera paczek - na jakiej podstawie?!?! Obsługa to jest żart, a zgłoszenia reklamacyjne kiedy coś zawalą jeszcze większe dno. -nieszanowanie klienta -kłamanie, że coś się dzieje w celu wyjaśnienia mojej sprawy -zrzucanie winy na klienta; brak odpowiedzialności -ustalanie stawek według "swoich widzi mi się" -brak zwrotu na konto bankowe, tylko na konto inpost -bezsensowne przedłużanie i zniechęcanie w celu wyjaśnienia i zwrotu - czekają na przedawnienie sprawy

dno

kurier wydał moja paczke obcej przypadkowej osobie i w trakcie rozmowy tel powiedział ze mam sam iśc i odebrac sobie moja paczke od osoby której została wydana

Tragiczna obsługa aroganckich kierowców

Tragiczna obsługa,zero szacunku do klienta,arogancja przez telefon,kierowcy który przyjeżdża jak chce i kiedy chce. Kompletny brak kultury i szacunku. Od czego jest kierowca Kurier z Opola ? Od lekceważenia klienta ? Pracuje za karę ? Jak nie podobają się kurierowi paczki i adresy to powinien zmienić pracę a nie ustawiać klientów swoim sarkastycznym zachowaniem. Nie polecam firmy InPost z Opola nikomu. Totalne zero na dnie

Skandal

Kurier 22 maja mial doreczyc 2 paczki, o g 9 zaznaczyl paczki jako niedostarczone i nie probowal doreczenia.

Inpost to dno tak fatalnej obsługi nie oferuje żadna firma

Gubią paczki , dostawy nie terminowe, reklamacje nie uznane ta firma powinna zniknąć z rynku . To co się dzieje w maju to dno jeśli chodzi o obsługę paczek przez tą firmę.

Inpost=NIERZETELNA FIRMA

~Danuta / 2020-05-18 18:30 Ocena: 1.00 / 5 Podwójnie pobrana opłata za nadanie paczki ( awaria paczkomatu,musiałam iśc do innego),paczka wysłana 11.II.2020 ,do 18.05.2020 nie dotarła do adresata.Wielokrotnie reklamowana,BRAK ZWROTU ZA PODWÓJNIE POBRANĄ OPŁATĘ (załączyłam wyciągi z karty),BRAK ZWROTU WARTOŚCI PACZKI,BRAK WYJAŚNIENIA,PRZEPROSIN.WSZYSTKIE REKLAMACJE ROZPATRZONE ODMOWNIE Zaletybrak zalet Wadysame wady-paczka ukradziona,podwójnie pobrana opłata niezwrócona,brak wyjasnienia,brak przeprosin

Obsługa

Kurierzy rzucający prączkami ,również tymi z oznaczeniem (uwaga szkło).Połączenie się z infolinią graniczy z cudem .

Koszmar

Rzekomy InPost odbiera paczki w firmie w której pracuje . Kurierzy rzucają paczkami na naszych oczach mówiąc „to to jeszcze nic , jak Ukraińce to skopią to dopiero masakra” , są opryskliwi a jak zwrócisz takiemu uwagę to nie odbierze naszych paczek ... z daleka od tego czegoś ...

Odwiedzałeś ostatnio InPost?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • przesyłki kurierskie
  • paczki
  • kurier
  • paczkomaty

Podobne firmy w okolicy

Poczta Polska

(2.84 )

DHL

(3.76 )

DPD Polska

(3.20 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem