Jakość Obsługi

InPost

( 3.80 )

InPost jest największym, niezależnym operatorem logistycznym. Świadczy nowoczesne usługi dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. Obecnie InPost skupia się na działalności e-commerce, w szczególności obsłudze logistycznej paczkomatów i usługach kurierskich dla klientów sklepów internetowych.

Opinie (1656)

Kurierowi zajęło tydzień !!!

Kurierowi zajęło tydzień (TYDZIEŃ!) Dostarczenie przesyłki do paczkomatu, od czasu jak ją pobrał. Jawna kpina z klienta. Reklamacje na odwal się, poziom DNA i dwóch metrów mułu. Ogólnie firma poniżej krytyki. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług i zrobię wszystko aby nikt z moich znajomych, przyjaciół i rodziny niechcący ich nie zamówił.. Nie doceniają marketingu szeptanego... Życzę im zatem jak najgorzej

Takiej beznadziejnej obsługi nie ma nigdzie.

Byłam cały dzień w domu. Dostałam wiadomość, że dzisiaj moje zamówienie ma się pojawić. Paczka się nie pojawiła. Nikogo nie było. Nie wiem z jakiej racji paczka została przekierowana do zwrotu, skoro ja nic nie zwracałam. Brak słów. Robiłam również inne zamówienie i inna firma dostarczyła mi dzisiaj paczkę na czas normalnie. Nie wiem z czym był problem w waszej firmie jak inne się potrafią wywiązać i nigdy nie miałam z nimi podobnego problemu. Ostatni raz zamawiam przez inpost.

Dramat

Pracownicy firmy InPost nie potrafią się posłużyć telefonem. Od 09.01. paczka leży w oddziale. Nie została przekazana kurierowi, bo rzekomo jest zły adres dostawy. Po moich kilku interwencjach na infolinii, po sprawdzeniu za każdym razem, że adres jest prawidłowy i ponawianej za każdym razem prośbie o kontakt telefoniczny, brak jest jakiejkolwiek reakcji. Cisza. Paczka leży i czeka. Wszystkie inne firmy kurierskie dostarczają nam przesyłki bezbłędnie, tylko InPost twierdzi, że nie mieszkam tam, gdzie mieszkam. Tak złej obsługi nie spotkałam dotąd nigdzie, a korzystam z usług kurierskich kilkanaście lat. Cały czas przesyłki są wysyłane na ten sam adres! InPost twierdzi że adres jest błędny. Żadna moja interwencja, a dzwonię codziennie nie przyniosła spodziewanego efektu. Nigdy więcej kontaktu z tą firmą. Przestrzegam wszystkich, którzy chcą nawiązać współpracę. Jeszcze paczkomaty - ok. Reszta o tyłek potłuc!

Obsługa klienta i lenistwo dostawcy

Moja opinia na temat inpostu? Przesyłka zamówiona 12grudnia. 16 grudnia przesyłkę ma kurier i przesyłka nie dociera po miesiącu... po kontakcie z nadawcą dzwonię na biuro obsługi klienta Pan przez telefon informuje 3 razy rzekomo kurier nie zastał nikogo w domu (Gdzie ja pracuje w domu i jestem 24h/7) żadnego awizo też nie zostawił (skrzynka na furtce jest) po krotkiej rozmowie pan z infolini stwierdził że będzie interwencja w sprawie że przesyłka nie dotarła i każe czekać... po 2 dniach odzywa się nadawcą że paczka wróciła do niego... nie polecałm jedno wielkie oszustwo... listonoszą nie chce się dostarczać przesyłek i wymyślają że brak możliwości dostarczenia gdzie nawet nie próbują..... jedna wielka kpina!!!!

Dramat z kierowcą-rejon Czeladź osiedle piłsudskiego

Co do czasu zamówienia i transportu dla doręczyciela wszystko ok. Dopiero zaczął się problem jak paczka trafiła do kierowcy(doręczyciela). Zapukał do drzwi po cichu,nic nie było słychać ale dostałem sms że paczka do odebrania po drugiej stronie miasta na stacji diagnostycznej pisał pewnie jeszcze jak był na klatce, więc dzwonie że jestem w domu i proszę mi to wnieść to kłamał że już pojechał dalej i nie będzie się wracać, mimo tego że auto stało obok drugiej klatki a przesyłki roznosił ręcznie bo widziałem z okna. Poczekałem jak będzie szedł do auta to nie zdąrzyłem zejść bo tak mu się śpieszyło że uciekł. Krzyczałem, dzwoniłem lecz nic to nie dało. Powiem Wam że żenada, chłopaki mają wywalone na dostarczenie, w życiu nie zamówię ze tej firmy no chyba że za pobraniem gotówki. Nie polecam. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Super

Kurierzy zawsze uprzejmi, dostawa ekspresowa, chyba najlepiej świadczącą uslugi firma w lubelskim.

Błędy w oprogramowaniu paczkomatów InPost!!!

Firma InPost jest koszmarna, paczkomaty przez błędy w oprogramowaniu nie rejestrują nadania paczki, za to reklamy na ekranach wyświetlają bezbłędnie. Nie można ustalić co się dzieje z przesyłką - ma cały czas status przygotowana przez nadawcę. Infolinia tylko przyjmuje zgłoszenia i "ponagla" kuriera, który ma przeszukać paczkomat i dalej mają "procesować" przesyłkę normalnie. Tylko że to trwa kilka dni i nic. A to jest centrum...Warszawy. Skandal, koszmar, najgorsze podejście do załatwienia sprawy. Infolinia jest ścianą od której odbija się klient. Jak powiedzieli nie udostępniają nr telefonu do oddziału.

Najlepszy przewoźnik paczkowy

Wypróbowałam różne firmy kurierskie i najlepiej wypadł INPOST Zawsze jestem zadowolona z ich usług. Przesyłki szybko dochodzą, cen też nie mają wygórowanych, zawsze sms przed dostawą i zabawne maile odnośnie paczki potrafią poprawić humor :D Ogromny plus i oby tak dalej !

fatalnie

infolinia umie tylko przyjąć zgłoszenie i trzeba czekać - pytanie na co? bo kontaktuję się już trzeci raz (kolejne 3 dni) i zero kontaktu zwrotnego. nie potrafią nic ustalić - w dobie telefonów!!!!! Zgłosiłam, że paczka nie została do mnie doręczona pomimo, iż status przesyłki został zmieniony na odebrana. po trzecim telefonie zostałam poinformowana, że reklamacja nie została złożona wcześniej, a wszystkie są rozpatrywane w kolejności zgłoszeń. jakaś paranoja - pytanie z kogo robią debila, to po co dzwoniłam wcześniej - żeby porozmawiać z konsultantem???

Kurier ulica Kołobrzeska TRAGEDIA

Na stronie informacja przesyłka nie dostarczona powód błędny adres. Faktycznie adres został zmieniony ręcznie przez sprzedającego w sposób widoczny natomiast kurier mimo, że adres faktycznie był inny niż w nadaniu ale była to ta sama ulica inny numer budynku stwierdził, że nie jest od szukania adresów, dodatkowo nie uprzejmy, ewidentnie olewający klienta. Taki pseudo kurier, infolinia dla klienta ślepo broniąca kurierów plus okres świąteczno noworoczny czyli także wyjazdowy robi dla InPost bardzo złą reklamę a w moich oczach stawia tego przewoźnika jako ostatni wybór na przyszłość. Ze swojej strony zrobię wszystko aby szeroko rozgłosić ten przypadek nieuprzejmości i braku kompetencji kurierów. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Gubią paczki i nie potrafią się do tego przyznać

Moja paczka od 24 grudnia tkwi w oddziale... jestem pewna ze ja po prostu zgubili. Mamy 2 stycznia... podobno zgłaszali interwencję, dzwoniłam do nich 30 grudnia, od tego czasu oddział nie udzielił odpowiedzi gdzie jest przesyłka. Sprawę zgłosiłam do Douglasa, który jest nadawcą paczki bo duży może wiecej... i czekam

Słabo

Inpost wciąż nie poprawia jakości swoich usług.Kiedyś gubili listy z Sądu.Ostatnio za ich pośrednictwem nadano paczkę, która miała dotrzeć 31.12.2019r.Ponieważ tego dnia pracowałam do 16.00, a przecież to sylwester, więc żeby nie utrudniać życia młodemu człowiekowi, bo tacy najczęsciej są kurierami,żeby mógł wcześniej skończyć pracę- przekierowałam ją na adres sąsiada.Niestety paczka mimo potwierdzenia o nadaniu w tym dniu nie dotarła do sąsiada. Zadzwoniłam w tej sprawie do infolinii.Poinformowali mnie że moja paczka dotrze 2.01.20,bo jest sylwester.Przyjęłam to ze zrozumieniem.2.01.20 r. zadzwoniłam na infolinię, że tego dnia jestem w domu i mogę osobiście odebrać paczkę a ponowne przekierowanie było już nieaktywne.Niestety skutek przekierowania był dla mnie niekorzystny,ponieważ już w ich systemie nie widniałam jako odbiorca paczki tylko osoba do kgórej przekierowałam paczkę.Konsultant nie chciał ze mną na temat mojej przesyłki rozmawiać, był przemądrzały i niegrzeczny pouczał mnie, że moje zdenerwowanie i bezsilność wynikająca z braku z jego strony pomocy jest przejawem braku mojej kultury.Nie wiem po co tam pracuje bo wyraźnie nie lubi swojej pracy.Nie mogłam skontaktować się z kurierem,bo ten nieżyczliwy młody człowiek z infolinii nie chciał mi w tym pomóc.Nie mogłam też przez chat -co mi radził nadawca przesyłki- bo nie mam FB.Zawsze mam złe doświadczenia z InPostem.Nie miałam możliwości wybrania innej firmy kurierskiej.Więcej nie skorzystam z lidl online,bo to ich sklep wyłącznie korzysta i inpostu który ma aspiracje a od lat nie jest im w stanie sprostać.

Totalne dno

Nie polecam każdemu kto dokonuje przedpłaty na konto. Tylko i wyłącznie za pobraniem. Na rynku Inpost jest najtańszym przewoźnikiem. Ogólnie zawsze byłem zadowolony jednak moja opinia diametralnie się zmieniła. Dwa razy na paczce zauważyłem otwór (okienko) nie wyglądało to jak naturalne uszkodzenie. Kurier nie zmieniał się u nas od lat. Cały czas jeździł ten sam. Napomniałem mu że jeszcze raz przesyłka będzie miała taki otwór to jej nie odbiorę. Tak o to przesyłki przychodziły w całości. Kolejne zamówienie , kolejna przesyłka za pośrednictwem Inpost a tu ogromne rozczarowanie. Składając zamówienie standardowo wybrałem pozycję za pobraniem. Zamówienie zostało przyjęte jednak sklep miał problemy z systemem przesyłkowym. Paczkę wysłali a a następnie poinformowali mnie o całej sytuacji. Wysłali mi prośbę o uregulowanie płatności. Więc dokonałem przelewu i oczekiwałem przesyłki. Standardowo od Inpost otrzymałem numer do śledzenia przesyłki. Kolejnego dnia patrzę a tu przesyłka dostarczona. Tylko że nikt jej nie odebrał. Myślałem że przyjdzie następnego dnia a tu bez zmian. Zadzwoniłem na infolinie (wybranie odpowiedniego numeru nieco stanowiło problem) Odebrał osoba, która poprosiła o moje dane oraz o numer przesyłki. Stwierdziła że przesyłka została dostarczona. Powiedziałem wprost u mnie również na monitorze widnieje „Dostarczona” jednak nikt jej nie odebrał. Po czym usłyszałem (...) może ktoś z domowników odebrał i nie przekazał paczki. Zabrzmiało to jak oskarżenie. Po czym ja dodałem że proszę o zeskanowanie podpisu odbioru i wysłanie mi go na e-mail. Na co otrzymałem odpowiedź że ktoś się zemną wkrótce skontaktuje. Następnego dnia telefon. Pani z interwencji zapytała mnie czy paczka dotarła. Stanowczo odpowiedziałem że nie. Następnie zapytała co znajdowało się w kartonie. Powiedziałem że próbki kamieni ozdobnych dla klienta. Były one bardzo ważne pod względem przyszłego zlecenia o małej wartości pieniężnej. Po czym dodała że kurierzy czasem zostawiają przesyłki pod drzwiami. Na to ja odpowiedziałem sfrustrowany ... podług waszego systemu paczka została dostarczona 4 grudnia 2019 roku o godzinie 20:33 powtórzę o godzinie 20:33. Gdzie na dworze ciemno a zarazem tego dnia był przymrozek. Dom jednorodzinny, dwa dzwonki, sześć osób w domu w tym ja, zapalone światła a kurierowi ciężko zadzwonić! Brak słów. Zapytałem się jaki podpis widnieje przy odbiorze? Po chwili namysłu Pani odpowiedziała żaden. Po czym Pani dodała że będzie się kontaktować z kurierem by wyjaśnić sprawę i się rozłączyła. Po paru dniach kurier zapukał do drzwi i przepraszał za zaistniałą sytuację. Mówił że zostało mu parę paczek w samochodzie i że został okradziony w nocy na wartość 3tyś. złotych. Niestety mnie nie było przez co jeden z domowników się ze mną kontaktował. Przekazał mi kuriera do telefonu. Zapytał się jak rozwiążemy tą sprawę. Powiedziałem wprost, proszę zamówić to co zostało ukradzione po czym się rozłączył bezczelnie. Do tego dnia jestem bez przesyłki i pieniędzy. Powiem wam wprost sytuacja jest patowa, słowo przeciwko słowu, bezsilność przeciwko bezkarności złodzieja podparta zapewnieniem o ukaraniu kuriera. Na własnej skórze doświadczyłem życzliwości Inpost. Cieszę się tylko że małym kosztem jednak straciłem zlecenie. Totalne dno nie polecam!!!

Koszmar

Ta firma to jakas porazka. Powiadamiaja jedno, a kurierzy robią drugie i nie dostarczaja przesyłek na czas podany w informacji wyslanej z inpost. Darujcie sobie korzystanie z tej firmy. Chyba ze lubicie byc rozczarowani. Daje pol gwiazdki, bo inaczej nie bede mogla umiescic tej przestrogi.

Odwiedzałeś ostatnio InPost?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • przesyłki kurierskie
  • paczki
  • kurier
  • paczkomaty

Podobne firmy w okolicy

Poczta Polska

(3.02 )

Pocztex

(0.63 )

Urząd Pocztowy Wrocław

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem