Jakość Obsługi

InPost

( 3.63 )

InPost jest największym, niezależnym operatorem logistycznym. Świadczy nowoczesne usługi dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. Obecnie InPost skupia się na działalności e-commerce, w szczególności obsłudze logistycznej paczkomatów i usługach kurierskich dla klientów sklepów internetowych.

Opinie (1128)

Beznadziejna firma!!!

Uważajcie na podpisywanie jakichkolwiek umów z firmą Inpost! Oni zawsze mają rację, a klient nigdy! Omijajcie tą firmę szerokim łukiem!

OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM TĄ FIRMĘ!

Nie respektują żadnych uwag klienta! Wymuszają umowy, z których się nie mogą wywiązać! Nie działają "PRO KLIENT", tylko " PRO INPOST" Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy!

Inpost

Zamawialam kuriera do dwóch paczek opłaciłem go2x , a raz się zjawił po paczkę bo przypisali nr zamówienia do 2 paczek ten sam.... nie powazne że firma pobranala podwójna opłata i dała ten sam nr zamówienia gdzie w innych dniach zamawialam. Nie polecam !!!!!! Pislamam w tej sprawie i nic nie mozna zalatwic.

Masakra

Paczka odebrana przez kuriera w poniedziałek. W środę (tak, w środę) informacja, że paczka wyruszyła w dalszą drogę! Co paczka robiła we wtorek? Piła kawę? Opalała się?! Najgorszy gls czy dhl będzie lepszy od tej firmy! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Każdy inny kurier jest lepszy

Na stronie piszą, że można płacić kartą, więc wybieram opcję dostawy za pobraniem. W drzwiach pank kurier mówi, że nie można płacić karta bo jest awaria, a tak w ogóle to on nie poleca płacić kartą bo może pobrać zapłatę dwa razy! No to zaczyna się bieganie do bankomatu po kasę (bankomat obcy, więc płacisz prowizje za wypłatę), wtedy pan kurier twierdzi, że nie ma z czego wydać. Powinni zmienić nazwę na OutPost.

tragedia

Paczki źle zapakowane. Kurier zero podejścia do klienta. Długi termin oczekiwania na paczkę.

Kiła i mogiła.

Bez zgody Adresata przesyłka przekierowana do tzw. POP`u. Godziny pracy punktu odbioru 11-18 !! Idealne dla karmiącej matki lub emeryta a nie dla przeciętnie pracującego Polaka. Następnego dnia lumpex o nazwie ByLola o 17.45 przywitał mnie kratą i zardzewiałą kłódką. Infolinia z infantylną panienką poinformowała m,nie , że takie są zapisy w regulaminie , kiedyś może paczka trafi do paczkomatu, a jeśli jej wówczas nie odbiorę to mój problem. Firma ma klientów w głębokim poważaniu. Radzę wybierać ww. firmę jako zło konieczne i ostateczność, jak już naprawdę nic innego nie będzie działać w okolicy. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Najgorsza firma kurierska

Kilka tygodni bylem w domu na urlopie, kurier nie dostrcza paczki przez kilka dni, po sprawdzeniu listu przewozowego okazuje sie ze przez 4 dni kurier probowal mi dostarczyc paczke - zapis paczka awizowana, w mojej skrzynce pocztowej nic nie bylo, zadnego awizo, dzwonek mam glosny, na telefon nikt nie dzwonil, oni po prostu zbieraja paczki przez caly tydzien i rozwoza jak sie im nazbiera wiecej.....

łodź

Zamawiałam przesyłke paczek pod koniec marca, dotarły dopiero po dwóch tygodniach ! Część rzeczy została uszkodzona, część pudeł porozrywanych. Chciałam złożyć reklamację , a do tego potrzebne jest podpisanie protokołu szkody, pomimo moich wielokrotnych zgłoszeń, przypomnień, kontaktu z obsługą klenta i dyspozytornią w Łodzi, kurier od ok. 3 miesięcy nie zdołał umówić się, czy też przyjechać na wyznaczony wspólnie termin. Czy jest to faktycznie strona służąca poprawie jakości wykonywanych usług ? Jak długo mam czekać na przyjazd kuriera ?

Tragedia

Nie polecam. Zwłaszcza, jeśli chcesz wysłać coś wartościowego bezpośrednio w paczkomacie. Nie ma tam opcji ubezpieczenia przesyłki, co w razie zagubienia przesyłki skutkuje wypłatą marnego odszkodowania. Nie rozumiem też w jaki sposób przesyłka może "zaginąć" na odcinku 2 metrów między paczkomatem a samochodem stojącym tuż obok paczkomatu. Na infolinii standardowa "spychologia", kierowanie zapytań do oddziału, brak informacji zwrotnej, mimo prośby o jej udzielenie. Procedura wyjaśniania sprawy zaginionej przesyłki trwa ponad 2 miesiące. Odszkodowanie w niesatysfakcjonującej wysokości - udają, że nie wiedzą o co chodzi przy żądaniu utraconych korzyści. Jedno wielkie NIE.

TRAGEDIA

Najgorsza firma z jaka miałem okazje współpracować... W przeciągu 3 miesięcy zagubione dwie paczki z uznaniem marnej reklamacji na 10 krotność opłaty za przesyłkę. Potrafią zagubić paczkę, która nawet nie była wyjęta z paczkomatu. Obsługa na infolinii potrafi podać 5 różnych wersji co dzieje się z paczka nic ich nie interesuje nie chcą udzielić pomocy. Standardowo kierują zapytanie do oddziału i na tym kończy się przygoda. Złożenie reklamacji? Czemu nie poczekasz 30 dni i w ostatnim dniu o 23:45 dostaniesz wiadomość ze paczka została zagubiona. Kiedyś bardzo chwaliłem to rozwiązanie bo przyznam ze jest wygodniejsze niż zwykły kurier ale to co dzieje się w ostatnich latach na InPost to jakaś TRAGEDIA. Zdecydowanie odradzam nadawania przesyłek bezpośrednio w paczkomacie właśnie te najczęściej gubią.

Obsluga tragiczna

Nie polecam tej firmy nikomu podejscie do klijenta poprostu brak slow wielka laska wydania awiza juz nie wspomne o dostarczeniu przesylki mimo ze jest ktos w domu kturys raz z kolei dostaje smsa ze byl kurier i tyle zero dno totalne nie polecam omijac jak najdalej

Super

Usługa paczkomatów na najwyższym poziomi. Jeszcze nigdy nie dotarła do mnie przesyłka uszkodzona i z jakimkolwiek uszkodzeniem. Dostawa prawie zawsze w 24 godziny. Nic tylko polecać

Ekstra firma przewozowa

Paczkomaty InPostu są w większości miast w Polsce. Firma dostarcza swoje paczki i przesyłki bardzo szybko. Nie zdarzyło mi się aby zamówiona paczka została uszkodzona przez tą firmę. Jestem ogólnie bardzo zadowolony z ich usług.

Zginęła paczka - co się z nią dzieje ?

Kilka dni temu zamówiłam sukienkę , kiedy trafiła w ręce kuriera postanowiłam zadzwonić i umówić się z nim na dokładną godzinę aby nie jechał ponieważ i tak mnie nie zastanie. Umówiliśmy się na godzinę 18;00, on oczywiście zrobił swoje i przyjechał pod adresem nikogo nie zastał. Wieczorem oczekuje kuriera jego nie ma , następnego dnia też nikogo nie ma. Próbowałam się z nim kontaktować i nie odbierał . Kilka dni później pojechałam do firmy InPost alby znaleść paczkę , Pani która ją szukała powiedziała że ta paczka wróciła do nadawcy 3 dni przed ostatecznym terminem odesłania ponieważ tak ją skierował kurier. Pani bardzo miła przeprosiła mnie za całą sytuację także powiedziała że mogę żądać od kuriera zwrotu kosztów przysyłki.

Odwiedzałeś ostatnio InPost?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • przesyłki kurierskie
  • paczki
  • kurier
  • paczkomaty

Podobne firmy w okolicy

Poczta Polska

(3.39 )

Pocztex

(0.75 )

Urząd Pocztowy Wrocław

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem