Jakość Obsługi

InPost

( 1.49 )

InPost jest największym, niezależnym operatorem logistycznym. Świadczy nowoczesne usługi dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. Obecnie InPost skupia się na działalności e-commerce, w szczególności obsłudze logistycznej paczkomatów i usługach kurierskich dla klientów sklepów internetowych.

Opinie (1758)

Beznadzieja

Beznadziejne jest to, że czasami powiadomienie jest tylko e-mailem i przesyłka nie jest widoczna w aplikacji. Za krótki jest także czas na odbiór przesyłki. Miałem właśnie kilka przesyłek w aplikacji, a kilka tylko w e-mailu i z zamieszania nie zdążyłem odebrać 1 z e-maila. Upłynął czas i odsyłają ją do nadawcy. Jest jeszcze w oddziale, ale nie mam możliwości jej odebrać. Co z tego, że mogę skontaktować się z InPostem, jak nie mogę odebrać już przesyłki. Porażka.

Bardzo słaba firma

Nie wiadomo co sie dzieje z paczka jak czlowiek niema czasu stale odswierzac ich strony

Skandaliczne zachowanie pani kurier Zagórzany

Fatalna obsługa klienta przez panią kurier dostarczającą przesyłki w miejscowości Zagórzany koło Gorlic. Dnia 22 września 2020 roku porzuciła przesyłkę o wartości 300 zł pod ogrodzenie sąsiadów i mimo próśb adresata - mojego dziadka lat 92 - nie dostarczyła przesyłki o wadze ponad 15 kg na teren jego posesji. W rozmowie telefonicznej niegrzeczna, arogancka, nie widzi w swoim postępowaniu nic złego. Brawo, Pani kurier, jest Pani znakomitą wizytówką firmy. In post działa wspaniale tylko w Warszawie i okolicach, na prowincji obsługa jak za komuny.

Koszmar

Kurier przyjechał nie przygotowany, aby móc wydać pieniądze. Był strasznie nie uprzejmy, twierdził, że nie będzie można później paczki odebrać, więc zmuszona zostałam dam mu 8 zł więcej, gdyż nie ponoć nie miał jak wydać. Śmiech na sali. Jak bym chciała płacić 8 zł więcej za przesyłkę to bym wybrała uczciwego kuriera z innej firmy kurierskiej. Czuje się oszukana.

Ta firma to tragedia

Firma w 21 wieku nie potrafi dostarczyć paczki ważącej 200g o wymiarach 10x10cm, rano zostały wydane kurierowi dwie przesyłki w celu dostarczenia do paczkomatu, jedną zostawił ale drugą szlak trafił, trzymał ją cały dzień a o 24 w nocy zwrócił do nadawcy bez powodu,nadawca nie ingerował bo z nim rozmawiałem,w in post na infolinii po sprawdzeniu nr. przesyłki pani powiedziała że nie umie mi powiedzieć co się stało, dlaczego prawidłowo zaadresowana,oznaczona, opakowana, wszystko było ok, została zwrócona do nadawcy, dlaczego in post nie szanuje czasu swoich klientów i dlaczego firma nie wie dlaczego sama tak postąpiła. Ogólnie straszna lipa,nie warto tracić nerw i bezcennego czasu, są inne,bardziej rzetelne firmy

nie polecam firmy inpost

Mówiąc krótko - beznadzieja! Nie można nadać paczki na terenie Warszawy. Dzwoniłam aż 7 razy, jeden powiedział, że nie pomoże wyjaśnić dlaczego strona nie działa a po coś tam siedzi, drugi, że nie poda nr do kuriera. Do tej pory - od wielu godzin nikt nie przyjechał, czyli liczy się kasa a klienta mają gdzieś! NIE POLECAM (opinia została zmoderowana przez administratora ze względu na treść)

5+

Obsługa na Infolinii jest przemiła i bardzo pomocna. Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)wytłumaczyła mi wszystko po kolei jak nadać paczkę i powiedziała mi o aktualnej promocji. Na prawdę bardzo przyjemna usługa.

SZTOS!

Szybkienadania.pl to na prawdę bardzo fajna, wygodna i prosta opcja.Dodatkowo obecna promocja jest sztosem!

Świetni!

InPost na prawdę pozytywnie mnie zaskakuje. Zamawianie, obieranie i nadawanie paczek do paczkomatu jest mega proste i przyjemnie.

Paczkomaty - jak dotąd super; KURIERZY - TRAGEDIA!!!

Z paczkomatów jestem zadowolona: paczki przychodziły zawsze zgodnie z zapowiedzią i nigdy nie były wpychane na siłę do za małych skrzyneczek - czyli w stanie dobrym do mnie trafiały. Natomiast z kurierami InPost mamy same problemy. W naszym (wiejskim) rejonie pracuje chyba od kilku lat ten sam kurier - zawsze ma jakieś ale jak nas nie ma przed południem w domu, a on ma dostarczyć przesyłkę. Godziny między 12:30 w południe a 15:00 to już dla niego za późno! To co? Mam brać urlop, bo panu kurierowi nie odpowiada dostarczenie przesyłki de facto w środku dnia roboczego? Brak obycia społęcznego i kultury osobistej! Kurierów InPost unikać jak ognia! Jakby nie te paczkomaty, to firma zasługuje na 0 totalne lub nawet punkty ujemne.

Polecam

To chyba jedyna firma z ktora nigdy nie mialam problemow, a naprawde sporo zamawiam. Podoba mi sie to, ze dostosowuja sie do klienta i co chwila wprowadzaja jakies unowoczesnienia. Aplikacja do zdalnego otwierania skrytki to dla mnie hit. Prosty i szybki w obsludze.

Wspaniali!

InPost jest na prawdę niesamowity! Wczoraj pierwszy raz skorzystałam z szybkienadania.pl - nie dość, że bardzo tanio, bo 9.99zł to dodatkowo paczka już dziś byłą w docelowym miejscu! Eksta!

Cudowni!

InPost przez wiele lat budowal moje zaufanie, aż do tego stopnia, że w tym momencie nie jestem w stanie zaufać żadnej innej firmie! Paczkomaty zasługują na nobla, wspaniały marketing i wszystkie akcje promocyjne, konkursy itp. Szybkie polowanie i szybkie nadania są niesamowite!

SUPER!

Jestem w szoku, że InPost trzyma poziom i dodatkowo co chwilę dodają nowe opcje, które ułtwiaja życie! Za to, ze odbierzemy paczkę otrzymujemy nagrody! I jeszcze szybkienadania.pl - coś niesamowitego!

Nieuczciwa firma

kurierzy nieuczciwie postępują z paczkami, firma po miesiącu odpowiada ze z przyczyn zewnętrznych nie ma możliwości dostarczenia paczki. Unikajcie szerokim łukiem (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treśc)

Odwiedzałeś ostatnio InPost?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • przesyłki kurierskie
  • paczki
  • kurier
  • paczkomaty

Podobne firmy w okolicy

Poczta Polska

(1.52 )

DHL

(3.76 )

DPD Polska

(0.87 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem