InPost

( 3.64 )

InPost jest największym, niezależnym operatorem logistycznym. Świadczy nowoczesne usługi dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. Obecnie InPost skupia się na działalności e-commerce, w szczególności obsłudze logistycznej paczkomatów i usługach kurierskich dla klientów sklepów internetowych.

Opinie (2640)

TRAGEDIA! Zawarłam umowę ...

TRAGEDIA! Zawarłam umowę z inpost! z dokładnie Panią P. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)! nie polecam! faktury przychodzą, a ona nawet nie poinformowała mnie o tym, że mogę już korzystać z oferty - od 4 miesięcy zero kontaktu, nie odbiera, nie odpisuje. Po 4 miesiącach nieaktywnego konta dostałam informację o windykacji...żart po prostu! NIE POLECAM PODPISYWAĆ ŻADNYCH UMÓW Z TĄ FIRMĄ! Na początku cudownie, wspaniale a po podpisaniu umowy tragedia, zero kontaktu!

Tragedia. Kurier nawet ...

Tragedia. Kurier nawet nie informuje o tym, że przyjechał, żadnej formy kontaktu ani nawet zwykłego smsa. Gdybym nie weszła na pocztę to nawet nie wiedziałabym, że był pod domem z paczką. Oczywiście paczka niedoręczona i nie wiadomo gdzie jest bo żadnego kontaktu nie było i to nie pierwszy raz tak się zdarzyło. Widocznie pracują w tej firmie jacyś faceci co nawet nie potrafią paczki dostarczyć. Ostatni raz zamawiam przez tą firmę ! Wolę zamówić przez konkurencje, przynajmniej mam kontakt z kurierem i wiem co się dzieje z moją paczką !

czas dostawy na ...

czas dostawy na najgorszym poziomie gwarantowane 2 dni a paczka dostarczano przez 5 dni, obsługi klienta i reklamacji w tej firmie w ogóle nie istnieje w mniemaniu firmy jest ale to porażka jakie tam osoby się zajmują nie douczone, nie znające przepisów prawa i nie kompetentne, a ta firma to żeby nie będąc wulgarnym a do tego miejsca tylko takie słowa pasują to nic nie umiejące osoby przykład: rzucają paczkami nie zważając czy coś cennego jest w środku, zgłaszałem to przełożonym to oni mają to gdzieś co się dzieje z paczkami, nie szanują ludzi a tym bardziej paczek im powierzonym mają gdzieś co się dzieje z paczką a logistyka to tylko na papierze bo w rzeczywistości to osoby które nigdy nie powinni tam pracować nie douczone i nie wiedzą gdzie paczka ma trafić, jak chcecie mieć całą paczkę a nie uszkodzona wybierzcie innych operatorów a nie firmę InPost która to ma wszystko gdzieś co się dzieję z paczkami i jak się zachowują kurierzy odbierają przesyłki kiedy im się będzie to podobać, mają przyzwolenie na takie zachowanie względem paczek, które są rzucane po sortowniach jakby to była piłka i z zachowaniem kurierów którzy ładują paczki na samochody rzucając nimi omijajcie tę firmę największym łukiem, nie zważają na ludzi tylko widzą własne ego (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Pracownicy firmy inpost ...

Pracownicy firmy inpost zniszczyli, dosłownie zmiażdżyli moją paczkę, a firma Inpost odrzuciła moja reklamację. Straciłam pieniądze, sprzęt, jeszcze muszę zrekompensować szkody adresata przesyłki. Zdecydowanie nie polecam.

Przesyłka na magazynie ...

Przesyłka na magazynie leży od sześciu dni, trzy zgłoszenia na infolini nic nie dały. Infolinia nie ma możliwości kontaktu z oddziałem inpostu, innego niż przez formularz. Ich wiedza ogranicza się do informacji, które możemy sami sprawdzić w aplikacji. Osobiście nie mogę odebrać przesyłki bo inpost ze względu na pandemię zablokował taką możliwość. Więcej pożytku by było gdyby osoby z infolini zaczęły doręczać paczki, niż marnować nasz czas i pieniądze inpostu.

Przelało się. W ...

Przelało się. W wakacje została zgubiona przesyłka - zwrot. Gdybym nie sprawdziła, to żadnej informacji o zaistniałej sytuacji zapewne bym nie otrzymała. Koszt spory, właściwie podwojony, bo zwrot nie doszedł do Sprzedającego, musiałam ponownie zakupić, w sumie to ok. 250 złotych. Reklamację, po mojej interwencji przyjęto, otrzymałam informację, że mam 4 dni na dosłanie dokumentów potwierdzających zakup i płatność. Okres wakacji i braku możliwości dopełnienia tych formalności - przepadło! Drugie podejście, wysyłam dokumenty z dostarczeniem przez kuriera i co się dzieje? Przesyłka 36 godzin nie została odebrana, "0" informacji, po interwencji Pani mnie informuje, że jest adnotacja u niej w systemie, że kurier po 19 godzinach od nadania, chciał odebrać przesyłkę, ale nie mógł, więc krótko "awaria". Przez kolejne 17 godzin nic się nie dzieje, żadnej informacji do mnie i żadnego ruchu INPOSTU, aby przesyłkę dostarczyć w zadeklarowanym terminie. Dokumenty do firmy... wiadomo jak będzie to odebrane przez Kontrahenta. NIE POLECAM JAKO SPRAWDZONĄ FIRMĘ PRZESYŁKOWĄ. Rozrastają się i zaczyna się dziać to samo co zawsze - brak refleksji i olewanie.

Porażka - smsa ...

Porażka - smsa o tym, że odsyłają przesyłkę do nadawcy potrafili wysłać, a o tym, że dostarczyli do paczkomatu już nie. Jak miałem ją odebrać, skoro nie wiedziałem, że przyszła i nie znałem kodu odbioru?

Masakra,kurier ,brak słów ...

Masakra, kurier, brak słów nierozrużnia adresów ani kodów miast, a o weryfikacji klienta przy przekazaniu paczki to już nie wspomnę. Jak można dać komuś paczkę bez zapytania o nazwisko, a żeby zadzwonić to już w ogóle. Oddał paczkę za 200 zł obcej osobie. Nie polecam tej firmy.

Doręczenie przesyłek fatalnie ...

Doręczenie przesyłek fatalnie pierwszą przesyłkę zniszczono w mojej obecności bo kurier nie posiadał terminalu i nie mogłam zapłacić, nadawca wysłał drugą niestety pomimo iż cały dzień czekały w domu trzy osoby kurier nie przyjechał i zgłosił że nie było nikogo przesyłki nadal nie doręczono. Porażka taka firma powinna być zlikwidowana sytuacja powtarza się notorycznie. Zero odpowiedzialności ludzie uważajcie.

Zbiór najgorszych praktyk obsługi klienta / reklamacji

Nadawałam paczkę dla osoby, która zamówiła ode mnie książkę przez Allegro. Przesyłka nie zostala wyjęta z paczkomatu przez kuriera. Znalazła ją przypadkowa osoba, wraz z rzeczami zamówionymi przez nią i zostawionymi w tej samej skrytce. Na szczęście odzyskałam paczkę dzięki uczciwemu znalazcy, jednak to, co przeszlam z firma InPost, jest zbiorem najgorszych możliwych praktyk obsługi klienta. Po pierwsze, brak jakichkolwiek przeprosin lub empatii w związku z zaistniałą sytuacją. Po drugie, linia telefoniczna prawie cały czas zajęta z komunikatem o „wyjątkowo długiej kolejce osób oczekujacych”. Zawsze. Po trzecie, gdy wreszcie opisałam dokładnie sytuację mailowo, otrzymalam odpowiedz o czasie na formalne rozpatrzenie reklamacji: 30 dni (sic!). W sytuacji, gdzie etykieta wysyłkowa nie zadziała drugi raz, a osoba zamawiająca czeka na nadanie przesyłki ode mnie w 24 godziny. Dzwonilam do skutku, wreszcie otrzymałam wyraźne zalecenie od agenta, aby zakupic nowa etykietę na mój koszt, ktory z pewnoscia zostanie mi zwrócony w drodze reklamacji. Upewniłam się co do tego kroku także na piśmie, tak zatem zrobiłam. Zaktualizowałam też moje zgłoszenie reklamacyjne. Po 2 tygodniach dalszego oczekiwania, otrzymałam kuriozalną odpowiedź od kompletnie nowej osoby, ze „moja przesyłka oryginalnie byla zakupiona przez „Płatnika” (jak rozumiem, Allegro) i to do niego mam zgłaszać roszczenie zwrotu”. W jaki sposob ma to zwiazek z sytuacja zakupu nowej etykiety bezposrednio przeze mnie za prywatne środki? Jak ta odpowiedź ma się do zaleceń poprzednich osób będących ze mną w kontakcie mailowym i telefonicznym? Dodam, że każdy pojedynczy kontakt był ze strony innej osoby z inpost. Po raz kolejny - niewyobrażalna zbieranina najgorszych praktyk w obsłudze klienta. Nikomu nie życzę przechodzenia przez jakiekolwiek reklamacje. Obecnie zgłosiłam odwołanie, otrzymałam suchą odpowiedź o 30 dniach na jego rozpatrzenie. Wypadki zdarzaja sie kazdemu. Ale należy mieć na nie rozwiązania przyjazne klientowi.

Nieuczciwy kurier

Do zdarzenia doszło kilka dni wcześniej.Kurier dostarczył paczkę pobraniową,ale nie miał wydać reszty.Powiedzial że za pól godziny będzie wracał i wtedy odda resztę pieniędzyDo tej pory pieniędzy nie otrzymałem!

Sochaczew zawsze na najwyższym poziomie

Rejon Sochaczew, zawsze super obsługiwany. Czy to paczkomaty, czy rejonowy - fajnie czasowo to wygląda. Jak nie ma kogoś w domu, kurier nie robi problemu zostawia pake. Dla przykładu ,dpdowcy-nie są tak wspaniałomyślni. Już raz do Rawy musiałem jechać. Wnioskuje o podwyżkę dla mojego rejonu. Pozdrawiam ,Grzegorz Waniek

STRASZNE

To po prostu śmieszne. Straszna usługa! Jeśli paczka jest uszkodzona, nikt z tym nic nie robi i nie będzie zwrotu pieniędzy. Co kurierzy robią z paczkami???? Dosłownie wrzucając je na ścianę lub podłogę? Korzystaliśmy z różnych usług i dopiero z InPost zaczęliśmy mieć problem z tym, że klienci otrzymują zniszczone paczki z uszkodzonymi neonami! Koszt każdej paczki to minimum 800 zł, więc jak długo powinniśmy za to płacić? Nigdy WIĘCEJ z InPost! PS. Nasze paczki są zawsze bezpiecznie zapakowane, mają naklejki, w których jest szkło i coś, na co należy uważać. Jednak kurierom nie zależy, zależy im na szybszym dostarczeniu i odbiorze, aby zakończyć dzień pracy. Z INPOST TWOJA PACZKA NIGDY NIE JEST BEZPIECZNA!

Smolec ul.Łąkowa

Bardzo miły Kurier Przyjemno ,że takie kuriery pracują w In-Post

Polecam

Zawsze szybko i sprawnie , kontakt na najwyższym poziomie w razie problemów .

Wygoda i bliskość

Usługi Inpostu stają się coraz lepsze. Paczkomaty to idealne rozwiązanie dla osób takich, jak ja, czyli mających mało czasu w ciągu dnia. A już możliwość nadania przesyłki w paczkomacie powoduje, że wizyty na mojej znielubianej poczcie mogłem ograniczyć do niezbędnego minimum, czyli do odbierania przesyłek poleconych ZPO. Jak paczka - to tylko Inpostem!

Tragedia

Firmie nie zależy na tym by dostarczyć przesyłkę a w infolinii można usłyszeć, że kiedy może przyjść przesyłka trzeba być w domu i bez dyskusji...bez znaczenia jest to że inPost dostarcza przesyłki kiedy ludzie są w pracy. Czyli chcesz otrzymać paczkę weź urlop.

wysyłają na drugi koniec miasta

nadal wysyłają gdzie indziej ,na drugi koniec miasta do paczkomatu ,złośliwość kurierów , nie polecam

Odwiedzałeś ostatnio InPost?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • przesyłki kurierskie
  • paczki
  • kurier
  • paczkomaty

Podobne firmy w okolicy

Poczta Polska

(2.95 )

Pocztex

(2.43 )

DHL

(3.78 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem